abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122560938
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:51 schreef rubbereend het volgende:
Derijck: "Onder Rutten was ik niet beter geworden" :D Hij is ook zoveel beter geworden
Nog steeds boos dat Rutten niks in hem zag _O-
pi_122561398
pi_122561922
quote:
Not gonna happen
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_122562045
Wel bijzonder dat jullie deels met vrij vervoer naar De Kuip mogen. Als jullie het nu niet vol krijgen, is het wel erg sneu. Maar ik verwacht wel dat jullie met 1.200 man naar ons toekomen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_122564399
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]

Onze clubman _O_
Waar heb je het over? Niemand heeft hem ooit zo genoemd. Alleen 'een ideale prof' omdat hij nooit klaagt is wat ik vaak voorbij heb horen komen. Verder heeft hij natuurlijk groot gelijk. Ik zou ook gewoon dat salaris cashen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_122564502
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:51 schreef Kenju het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Niemand heeft hem ooit zo genoemd. Alleen 'een ideale prof' omdat hij nooit klaagt is wat ik vaak voorbij heb horen komen. Verder heeft hij natuurlijk groot gelijk. Ik zou ook gewoon dat salaris cashen.
Wordt toch geen succes, als het al gebeurt.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122564570
quote:
PSV klopte aan bij investeerders om Maher aan te trekken

PSV was in de maand januari tot de laatste seconden concreet geïnteresseerd in Adam Maher. De Oranje-international kreeg van zijn werkgever AZ een prijskaartje van liefst tien miljoen euro en dit bleek de Eindhovenaren te gortig.
Foto

Technisch directeur Marcel Brands liet diverse malen weten ver te willen gaan. De beleidsbepaler kwam echter niet verder dan een ultiem bod van zo'n zeven à acht miljoen euro.

Volgens het Eindhovens dagblad zocht PSV de afgelopen weken naar externe investeerders om de transfer van Maher te bekostigen. De middenvelder zelf liet meerdere malen weten een transfer naar de huidige koploper van de Eredivisie wel te zien zitten.
_O- bloedhonden :')
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_122564630
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:54 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ongelofelijk he....
U MAD?
pi_122565462
quote:

[..]

Brands :') Dus dat was dat extra potje waar hij het over had? Een groep investeerders? :')
Land of the free. Home of the brave.
pi_122565728
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:51 schreef Kenju het volgende:

[..]

Waar heb jij t over?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_122565857
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:10 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Brands :') Dus dat was dat extra potje waar hij het over had? Een groep investeerders? :')
Wat een falert.
U MAD?
pi_122566624
Die investeerders zitten gewoon in de huidige RvC hoor, dezelfde mensen die PSV met de 'grote' transactie hebben geholpen.
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:45:53 #63
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_122567863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:29 schreef Shefkee het volgende:
Die investeerders zitten gewoon in de huidige RvC hoor, dezelfde mensen die PSV met de 'grote' transactie hebben geholpen.
Het blijft fout, spelers kopen met behulp van externe investeerders. Véél te groot risico. Brands :'(
pi_122568662
Bij PSV is dit jaren niet anders gedaan. Probleem is wat er daarna gebeurde, investeringen werden omgezet in achtergestelde leningen met hoge rentepercentages, met de gevolgen van dien..
pi_122569155
Mooie is wel dat het een Feyenoord-supporter is die komt zeuren over PSV dat spelers koopt met externe financiers.

Is dat niet al jaren DE modus operandi in kakkerlak-city?
pi_122569542
Eerst beesten tegen Napoli. Nu tegen Italië.... Lens naar Serie A?
pi_122569757
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Waar heb jij t over?
Je zegt heel sarcastisch 'onze clubman', omdat hij blijft cashen. Of maak je deze kortzichtige opmerking puur op persoonlijke basis?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 februari 2013 @ 21:14:04 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_122569960
quote:

[..]

ehm........ zit Feyenoord neit vol met investeerders :D via aandelen en via spelersfondsen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_122570273
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:45 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Het blijft fout, spelers kopen met behulp van externe investeerders. Véél te groot risico. Brands :'(
Vind ik niet. PSV is geen bedrijf dat gerund moet worden, het is een sportvereniging die moet winnen. Je moet natuurlijk niet failliet gaan, omdat je dan niet kan winnen. Maar ik wordt moe van mensen die met name in het verleden zo vaak riepen dat Heerenveen zo goed geleid wordt, doordat het zo gezond is, terwijl (even het gegeven dat ze in de laatste jaren helemaal niet zo gezond zijn gebleven buiten beschouwing latende) de prijzenkast angsvallig leeg is. Ze hebben nu sinds een paar jaar eindelijk een bekertje. Dat ding wonnen wij meermaals, vorig seizoen ook; niemand weet het nog. Feitelijk heeft PSV er ook weinig hoon aan gegeven terwijl dat de enige prijs van dat seizoen was. Ze hebben hem meegenomen, en gewoon ergens in een kast gezet.

Kortom, die verantwoordelijkheid is niet zo belangrijk al veel mensen het willen doen geloven. Je hebt bronnen of niet. Dat die bronnen extern zijn boeit niet. Het is onderdeel van hetgeen waar de club uit kan putten. Zolang de club solvabel is maakt het geen ruk uit. Tuurlijk doe je het liever niet omdat het een risico is. Maar we moeten er ook niet te spastisch over doen. Gezondheid is belangrijk, maar ook relatief.

Dat Brands een eersteklas dwijl is aan wie je het technisch beleid niet wil laten overlaten staat hier even los van.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ehm........ zit Feyenoord neit vol met investeerders :D via aandelen en via spelersfondsen?
Klopt. Die spelersfonden moeten ze bepaalde percentages uit het verkoopbedrag terugbetalen aan die investeerders. Het enige nadeel is dus dat de opbrengst minder zal zijn. In dit geval is de opbrengst winst, aangezien het tegenwoordig allemaal jeugdspelers zijn, als ik me niet vergis. Met ratio loopt Feyenoord dus sowieso geen verlies wanneer je alleen naar de transactie kijkt. Loopt een jongen gratis weg, krijgen de mensen die geïnvesteerd hebben dus niets.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_122571027
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:11 schreef Kenju het volgende:

[..]

Je zegt heel sarcastisch 'onze clubman', omdat hij blijft cashen. Of maak je deze kortzichtige opmerking puur op persoonlijke basis?
Dat heb je goed in de smiezen ja. Echt veel verder hoef je t bij hem ook niet te zoeken.
pi_122571174
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
Eerst beesten tegen Napoli. Nu tegen Italië.... Lens naar Serie A?
10 miljoen voor die prutser ^O^
U MAD?
pi_122577237
Locadia gescoord, Depay gescoord, Lens gescoord en ook Mertens heeft een doelpunt gemaakt. Toch leuk.
pi_122577298
Lens lekker verkopen :)
pi_122581113
PSV had Maher in de winter moeten kopen. Die gaat in de zomer echt niet meer naar andere een Nederlandse club.
pi_122581342
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:44 schreef Devv het volgende:
PSV had Maher in de winter moeten kopen. Die gaat in de zomer echt niet meer naar andere een Nederlandse club.
Das pech
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')