Het was nu ook niet genoegquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Geeft psv wel meer stootkracht straks in de zomer.
Zo'n deal hadden we met Alex ook. Uiteindelijk hebben we daar veel profijt van gehad (sportief). Daarnaast kan het best zijn dat Maher na 2 jaar nog niet goed genoeg is voor (bijvoorbeeld) arsenal en dat hij nog een jaar langer bij psv mag blijven.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:45 schreef Doublepain het volgende:
Wat ik me afvraag, PSV haalt hem met hulp van laten we zeggen Arsenal. Dan speelt ie 2 jaar hier, dan laten we hem dus voor een lage prijs gaan? Wat is dit voor een kut deal dan?
Heb het liever niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zo'n deal hadden we met Alex ook. Uiteindelijk hebben we daar veel profijt van gehad (sportief). Daarnaast kan het best zijn dat Maher na 2 jaar nog niet goed genoeg is voor (bijvoorbeeld) arsenal en dat hij nog een jaar langer bij psv mag blijven.
waarschijnlijk betaalt Arsenal in zo'n geval de speler en mogen we hem twee jaar "huren", ik geloof dat we in het geval van Alex vooral zijn salaris betaalden. Maarja dat is altijd vrij vaag geweest. Misschien dat het een soort constructie met bonussen is. Maarja het blijft gissen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:45 schreef Doublepain het volgende:
Wat ik me afvraag, PSV haalt hem met hulp van laten we zeggen Arsenal. Dan speelt ie 2 jaar hier, dan laten we hem dus voor een lage prijs gaan? Wat is dit voor een kut deal dan?
mja, niet ideaal. Maar je moet inventief zijn. Eigenlijk kunnen alleen buitenlandse clubs die 10 miljoen ophoesten.quote:
Voor een speler als Maher kan PSV de risico wel nemen, vooral omdat hijzelf claimt eerst nog in NL willen blijven. Dus die pluspuntje heb je al, dan hoef je iig geen zorgen te maken om het buitenland. Maar zo´n deal is misschien verleidelijk omdat het je minder kost, maar wie weet pakt Arsenal jaar daarop 30 miljoen voor Maher.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mja, niet ideaal. Maar je moet inventief zijn. Eigenlijk kunnen alleen buitenlandse clubs die 10 miljoen ophoesten.
twitter:psvnetwerk twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 19:19:19RT @thijsslegers: #hiljemark ipv #matavz. #Wijnaldum rechtsbuiten, #lens spits. Advocaat gaat z'n favo systeem, punt naar achteren, spelen. reageer retweet
Raar om midden in het seizoen te veranderen, maar dit lijkt me een veel betere opstelling.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:24 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:psvnetwerk twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 19:19:19RT @thijsslegers: #hiljemark ipv #matavz. #Wijnaldum rechtsbuiten, #lens spits. Advocaat gaat z'n favo systeem, punt naar achteren, spelen. reageer retweet
Heb je Feyenoord al geboekt, pik?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:19 schreef de_boswachter het volgende:
[insert twee treurig kijkende clowns in uitvak]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |