Ditquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In een kampioenschap ga ik pas weer geloven als we na 24 februari nog steeds bovenaan staan.
We kunnen echt best makkelijk kampioen worden. Kijk naar de elftallen van de andere teams, dat is echt matig.quote:
City heeft geen aanvallers van het niveau RvP/Rooney en dat Madrid meer kwaliteit heeft dan Barca is al helemaal onzin.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:11 schreef Doublepain het volgende:
City heeft ook de beste spelers, zelfde voor Madrid
City heeft Aguero, Dzeko en Tevez. Wat zeker dicht tegen Rooney aanzit. United heeft geen Kompany, Silva, Nasri etc.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
City heeft geen aanvallers van het niveau RvP/Rooney en dat Madrid meer kwaliteit heeft dan Barca is al helemaal onzin.
Dan wordt het tijd dat ze dat eens laten zien, komende 3 wedstrijden winnen dus.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
We kunnen echt best makkelijk kampioen worden. Kijk naar de elftallen van de andere teams, dat is echt matig.
Bony was vandaag pas weer voor het eerst op de training.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:48 schreef Doublepain het volgende:
Het is te hopen dat Zenit of Anzhi voor Bony gaat deze dagen.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
We kunnen echt best makkelijk kampioen worden. Kijk naar de elftallen van de andere teams, dat is echt matig.
Ruim op tijd om mee te spelen tegen PSV dus.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bony was vandaag pas weer voor het eerst op de training.
Muzaqi, daar hoor je niet heel veel van. Ook niet vaak gezien, zit die niet nog bij de B eigenlijk?quote:
Zit in de A1 nu. Heeft ook tijd eruit gelegen door blessure aan de knie volgens mij. Zie dat hij regelmatig scoort, maar weet er het fijne niet van.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Muzaqi, daar hoor je niet heel veel van. Ook niet vaak gezien, zit die niet nog bij de B eigenlijk?
Goed verhaal. Nu nog de resultaten.quote:
Ik hoop zó op blessures door overbelastingquote:
En een dubbele beenbreuk voor alle feyenoord spelers.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik hoop zó op blessures door overbelasting![]()
![]()
Wat een kneusjes lopen hier toch rondquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik hoop zó op blessures door overbelasting![]()
![]()
zegt de oppertrollquote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een kneusjes lopen hier toch rond
En vervolgens zelf 1 post later trollen. Je zou toch naar GGMM luisteren?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu hoofdtrainer als dickie vertrekt...
Lekker anti-voetbal in de toppers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |