Jup! Kon niet andersquote:
Ondanks dat me dat gezellig lijkt, nee. Moet nog foto's bewerken van de dag ervoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:48 schreef Myraela het volgende:
Aanwezig, nog mensen zin in een wijntje van te voren?
Of je blijft overnachten bij iemand.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:59 schreef Myraela het volgende:
Begint de film wel echt om 22:00 want mijn laatste reis mogelijkheid is om 23:36 en dat red ik dan net.![]()
Of ik ga achterin zitten en loop gewoon weg bij het einde als het te laat gaat worden.
Oh dear, hoop potentiële one night stands als er écht 192 fokkers gaan.....quote:
Ken niemand in Amsterdam.quote:
Was dit een hint?quote:
Je mag wel bij mij slapen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ken niemand in Amsterdam.En snel iemand hosselen is ook zo raar met je vriend erbij.
En ik probeer het wel gewoon op tijd, als het fout gaat om wat voor reden rijden er namelijk altijd wel treinen naar Rotterdam de hele nacht door. En dan nemen we gewoon een taxi. Maar probeer liever op tijd te zijn, scheelt me weer 20 euro.
Als je een gruwelijk lekker wijf bent.quote:
Kan me wel verkleden als wijf voor jequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je een gruwelijk lekker wijf bent.
Nee dat niet, ik lig al lekker op één oor als die film afgelopen isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:06 schreef koelants het volgende:
[..]
Kan me wel verkleden als wijf voor je![]()
Ik bedoelde eigenlijk of dat een hint was naar Myraela
Ik maak lange dagen op mijn werk, ook niet echt de puf meer voor om dan met 192 FOK!kers (waarschijnlijk uiteindelijk maar 3) in een klein kut zaaltje te moeten zitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik lig al lekker op één oor als die film afgelopen is.
Oneens. Ik regel het wel met je werk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas, ik moet werken de 7de.
Sorry lieverd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oneens. Ik regel het wel met je werk.
Ja zaal zit vol met FOK!kersquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:31 schreef nlboy het volgende:
Ik neem aan dat de bios vol zit met fokkers? Want een vriend van me kan gratis naar filmhuizen kan met een cinveville pas (dus heeft hij geen kaartje via fok nodig).
Volgens mij geen pauze, ik ga het voor je navragen!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:41 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe lang duurt die film? i.v.m. trein terug.. 88 minuten, geen pauze denk ik..?
Oke bedankt! Dan moet ik hem overtuigen om een account aan te maken bij FOK!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zaal zit vol met FOK!kersDie is gereserveerd. Dus als je met die vriend wil moet je in dit geval voor deze aparte voorstelling 2 kaarten reserveren via FOK!, eentje voor jou en eentje voor hem.
Ja want jij had zelf al voor jezelf gereserveerd he? Anders had je zelf 2 kaarten kunnen nemen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:57 schreef nlboy het volgende:
[..]
Oke bedankt! Dan moet ik hem overtuigen om een account aan te maken bij FOK!
Klopt ik heb nu twee kaartjes, maar ik wil graag met z'n drieeen gaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want jij had zelf al voor jezelf gereserveerd he? Anders had je zelf 2 kaarten kunnen nemen.
Want iemand meenemen die geen FOK!ker is mag dus gewoon
Ah okequote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:01 schreef nlboy het volgende:
[..]
Klopt ik heb nu twee kaartjes, maar ik wil graag met z'n drieeen gaan.
Jij bent niet te missen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:47 schreef Juicyhil het volgende:
ja ik heb ook een kaartje besteld, als bekende fokker moet ik natuurlijk aanwezig zijn
Was je ook bij de John Carter voorpremière?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:18 schreef Panzermaus het volgende:
Hey, hier laatst nog geweest.Al die autisten over de vloer straks.
No Miss, het was buiten FOK!verband! Het aantal FOK!kers dat ik uberhaupt ooit in het echt heb gezien is op één hand te tellen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Was je ook bij de John Carter voorpremière?
Het zou je nog verbazen hoe normaal FOK!kers zijn
Het gros zag er zelfs gewoon uit alsof ze vaak zonlicht zien!![]()
Verassend dat het dan toch allemaal in een donkere zaal is...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:20 schreef Greys het volgende:
Het gros zag er zelfs gewoon uit alsof ze vaak zonlicht zien!![]()
Ja dat heb je wel eens in een bioscoop.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Verassend dat het dan toch allemaal in een donkere zaal is...
Merkt niemand. Ik was dat bij John Carter, maar dat kwam door het bierquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:10 schreef nlboy het volgende:
Die donderdag heb ik een lange dienst achter de rug, dus ik hoop dat de film goed is (anders ben ik de slapende persoon in de bios).
Da's je goed recht.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:10 schreef Auroraw het volgende:
Ik kijk die film liever alleen in mijn zolderkamer
Als je de bevestiging maar kunt laten zien met je naam en de code, dus smartphone will doquote:Op maandag 4 februari 2013 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Mail meenemen, moet dat geprint of is op smartphone genoeg?
Vanaf Zuid kun je metro 51 nemen, halte Weesperplein. Dan is het slecht enkele minuten lopen. Je kan ook via CS reizen, zelfde halte en metrorit duurt even lang.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:20 schreef cherrycoke het volgende:
als je met het ov gaat, moet je dan bij zuid uitstappen? en dan metro ??
Om 10 uur had ik eventueel gekund, qua werktijden.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:38 schreef Myraela het volgende:
Had mijn kaartjes al weer ingeleverd, maar nu het 9 uur is zijn wij zeker weer aanwezig.
Godverdomme. Waarom ben jij zo'n lastig en druk persoon.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om 10 uur had ik eventueel gekund, qua werktijden.
Nu stap ik pas net uit op Leiden Centraal.
Veel plezier meisje.
Omdat er meer mensen zijn die mijn pener willen zien.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme. Waarom ben jij zo'n lastig en druk persoon.
Die oude vrouwtjes moeten vroeg in bed liggen.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:45 schreef Myraela het volgende:
Voor die business heb je wel rare werktijden dan.
Als je je aanmeld krijg je dat ook een mail. Ik zie wel dat ik één aanmelding heb via Fok. Maar in de mail zit nog niks verder (ook niet dat het negen uur is)quote:Op maandag 4 februari 2013 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je de bevestiging maar kunt laten zien met je naam en de code, dus smartphone will do
De bevestiging met de code krijg je dus donderdagmiddag.
En je krijgt vandaag een mailtje dat de aanvangstijd is gewijzigd..
Een FOK!ker met een vriendin, rightquote:Op maandag 4 februari 2013 17:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja fuck. Dan kan mijn vriendin niet. Tien uur kwam net wel uit.
Dan maar alleen.
Ligt eraan hoe vroeg je er bent.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:14 schreef Juicyhil het volgende:
Leuk dat er zoveel mensen voor mij komen
Ok, dankquote:Op maandag 4 februari 2013 18:30 schreef Breuls het volgende:
Op het moment van aanmelding krijg je geen mail. Da's eigenlijk een beetje onhandig en gaan we aanpassen, maar bij deze actie krijg je die dus niet.
Daarom kom ik ook om exact 21.00 uur zodat ik niet in de foyer hoef te wachten.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[Autist-alert] Moet je gesprekken aangaan met andere Fok!kers, lijkt me een beetje raar als je daar naar toegaat en niet met andere Fok!kers praat, als je naar een normale filmvoorstelling gaat, hoef je ook geen praatje te maken met andere lui. Dit is meer een verkapte Fok!meet. [Autist-alert]
Maar nog even, ik kan dus voor Jan lul op komen dravenquote:Op maandag 4 februari 2013 18:30 schreef Breuls het volgende:
Op het moment van aanmelding krijg je geen mail. Da's eigenlijk een beetje onhandig en gaan we aanpassen, maar bij deze actie krijg je die dus niet.
Nee dat zeker niet! Je kunt mij in hoogst eigen persoon ontmoeten.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar nog even, ik kan dus voor Jan lul op komen draven
Nicequote:Op maandag 4 februari 2013 19:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet! Je kunt mij in hoogst eigen persoon ontmoeten.
Waarom? Je hebt een kaart of die heb je niet. De code en aanmelding zijn terug te vinden op de aanmeldpagina, en daar krijg je ook nog een mailtje van op donderdag.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar nog even, ik kan dus voor Jan lul op komen draven
Ja fijn, beetje omslachtig omdat ik ook geen mail heb ontvangen dat het een uur eerder was.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt een kaart of die heb je niet. De code en aanmelding zijn terug te vinden op de aanmeldpagina, en daar krijg je ook nog een mailtje van op donderdag.
Als je op je ava lijkt is het wel ok. Joh gewoon gaanquote:
Maar ik moet 2 en half uur reizenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je op je ava lijkt is het wel ok. Joh gewoon gaan
Ik dwing je niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar ik moet 2 en half uur reizenZijn er nog mensen die van te voren wat gaan eten/drinken?
Kom je ook?quote:
Op je foon laten zien is ook goedquote:Op maandag 4 februari 2013 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
Er staat dat je na de actieperiode een bevestiging krijgt en die uit moet printen, krijg ik die bevestiging dan donderdag na 16 uur? Beetje laat om uit te printen..
Zijn nog gewoon kaarten hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 20:56 schreef De_Nater het volgende:
Meuh, gewoon helemaal gemist dit. Had graag John Carter 2.0 willen zien... Alhoewel dit wel tijdens SE periode is enzo, maargoed...
Dan moet ik even wifi regelen bij een McDonaldsquote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Op je foon laten zien is ook goed
Lukt dat wel?
Nog veel vrij?quote:
192 als het goed is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet ik even wifi regelen bij een McDonaldskomt goed..
Hoeveel mensen komen er al?
1 of 2 ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:47 schreef Juicyhil het volgende:
ja ik heb ook een kaartje besteld, als bekende fokker moet ik natuurlijk aanwezig zijn
Dat is geen actieve banner volgens mij, maar gewoon hoeveel stoelen er gereserveerd zijn voor FOK!quote:
quote:Jouw actuele ticketstatus is: Kaarten ingeleverd.
Nee joh, rond de 130 nuquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik dit topic zo doorlees komt er een man of 15?
Oja, dat is ook zoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, rond de 130 nu
En op het laatste moment komt er meestal nog wel flink wat bij.
Via de frontpage kan men ook kaarten bestellen, die komen dat niet allemaal hier melden.
Ik denk persoonlijk dat deze film ook in het straatje van FOK! pastquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom heeft Fok! geen gratis voorstelling voor Movie 43 kunnen regelen?
Vulgaire, platte, humorloze 'grappen', past precies in het straatje van Fok.
quote:Jouw actuele ticketstatus is: Kaarten ingeleverd.
Haha, maar, gaat je vriendin mee?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef guitarist het volgende:
Ik: ow, we kunnen gratis naar de film, via FOK!
Vriendin: oh, dan zitten er allemaal nerds dus?
Daar is ze blijkbaar ooit op gevallen, dus dat zou geen bezwaar moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef guitarist het volgende:
Heel vervelend ja, naar de bios zonder de gebruikelijke popcorn-gooiende, schreeuwende bontkraagsjappies.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef guitarist het volgende:
Het is ook een toffe bioscoop.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heel vervelend ja, naar de bios zonder de gebruikelijke popcorn-gooiende, schreeuwende bontkraagsjappies.
Ik heb net vernomen dat ik alleen ga, ik ben er wel voor inquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen koopavond, mooi ik mag me van 17 of 18 tot 21 zien te vermakenZijn er nog mensen die van te voren nog wat gaan drinken?
zeg maar dat mijn vrouw ook komt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef guitarist het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 07:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haha, maar, gaat je vriendin mee?
Ik draag gelukkig geen bontkraag.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heel vervelend ja, naar de bios zonder de gebruikelijke popcorn-gooiende, schreeuwende bontkraagsjappies.
Jammer. Volgende keer beter ja!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:48 schreef Diconnected het volgende:
Helaas toch kaartje in moeten leveren, hopelijk ben ik er de volgende keer bij
je kan ze gewoon teruggeven aan het systeemquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:33 schreef Karzai het volgende:
ik stel mijn code ter beschikking, stuur maar een dm als je hem wil hebben.
Die staat op die pagina waar je je aan kunt melden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Eh, ik heb geen code gehad
Gelukkig komt er nog een mail dan.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik lever mijn kaartjes in, te ziek om te komen
Zeg t maarquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:05 schreef Rebubbled het volgende:
Geen pre-meet en shit? Dus ik zal me alleen met Heatwave moeten bezatten? Wat een hel.
Volgende keer beterquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja baal super vond t bij John Carter ook onwijs gezellig maarja
Voor mij niet, maar wil je nog wel ff spreken als het kan, gewoon omdat het kan. Of hebben we dat bij JohnCarter al gedaan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:05 schreef Rebubbled het volgende:
Geen pre-meet en shit? Dus ik zal me alleen met Heatwave moeten bezatten? Wat een hel.
Als ik dagoduck kan (pre-)meeten kom ik desnoods om 16.00u al.quote:
quote:
Wellicht dat je me hebt gezien bij de pre-meet van John Carter, maar gepraat, god nee. Wat dat betreft ben ik wel echt een fokker hoor. Heatwave en ik gaan eerst wat eten op Leidse. Iemand interesse om daarheen te komen? Met tram 7 en 10 ben je met 15 min bij Kriterion. Of is er daar ergens een kroegje in de buurt? Of in Kriterion zelf?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar wil je nog wel ff spreken als het kan, gewoon omdat het kan. Of hebben we dat bij JohnCarter al gedaan?
Klinkt alsof je niet met me wilt pratenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:00 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
[..]
Wellicht dat je me hebt gezien bij de pre-meet van John Carter, maar gepraat, god nee. Wat dat betreft ben ik wel echt een fokker hoor. Heatwave en ik gaan eerst wat eten op Leidse. Iemand interesse om daarheen te komen? Met tram 7 en 10 ben je met 15 min bij Kriterion. Of is er daar ergens een kroegje in de buurt? Of in Kriterion zelf?
Anders ga je toch alleen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:28 schreef Rockiejj het volgende:
Kaarten ingeleverd, niemand die met me mee wilt/kan.
-edit: Toch nog even terug, waarschijnlijk toch wel!-
Er zijn daar toch wel mensen die je kent? Of moet je van zo ver komen?quote:
Nee valt wel mee, vanuit Leiden. Maar ik weet niet wie er allemaal gaan, en zoveel FOK!kers ken ik niet hoor haha.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zijn daar toch wel mensen die je kent? Of moet je van zo ver komen?
Uit ABO!quote:
Precies. Als je een grote groep mensen ziet staan die elkaar allemaal schaapachtig aankijken en die er uitzien alsof ze niet bij elkaar horen dan heb je de FOK!kers gevonden!quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:43 schreef Bart het volgende:
En er zijn er meer die alleen komen hoor. Want als je er bent, dan ben je niet alleen meer
.
Ja okequote:
Ik wil dolgraag met je praten. Daarom vraag ik ook waar we dan precies afspreken, aangezien ik niet over je telefoonnummer beschik en je gezicht slechts éénmaal heb gezien tijdens een stalkactie op je flickr account.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je niet met me wilt praten
ff dm'enquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:24 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik wil dolgraag met je praten. Daarom vraag ik ook waar we dan precies afspreken, aangezien ik niet over je telefoonnummer beschik en je gezicht slechts éénmaal heb gezien tijdens een stalkactie op je flickr account.
Hoe veel komen er?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:32 schreef Breuls het volgende:
Ik ga over ongeveer een half uur de bevestigingen mailen.
Volgens mij heb ik eerder ergens gelezen dat het ook op de telefoon kon. Heb zelf ook geen printer, dus doe het ook via een telefoon.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:14 schreef rodeetna het volgende:
Mijn eerste bericht op fok! na >10 jaar lurken...!
Moet ik een printje maken of is laten zien op smartphone voldoende? Anders kan ik die kaartjes wel weer inleveren, heb geen printer en ook niks in de buurt nu...
Smartphone is voldoendequote:Op donderdag 7 februari 2013 17:14 schreef rodeetna het volgende:
Mijn eerste bericht op fok! na >10 jaar lurken...!
Moet ik een printje maken of is laten zien op smartphone voldoende? Anders kan ik die kaartjes wel weer inleveren, heb geen printer en ook niks in de buurt nu...
Had je bijna je fans teleurgesteldquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:19 schreef Juicyhil het volgende:
Lol, zonder die mail was ik het vergeten
Nee, had op die link gedrukt, echter zonder resultaat.. (in openingspost)quote:
ikquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:01 schreef Rebubbled het volgende:
Zijn er al pre-meeters? Kusjes Heatwave
kom maar naar rij 5 van voren toequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Juicyhill roep eens hard FIPO dan herkennen ik en mijn kloon je.
er moest plaats voor al mn chicksquote:
Welk van de 4 ben je dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
er moest plaats voor al mn chicks
ja die rechts, kom hier danquote:
die anderequote:
Waar bleven die dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
er moest plaats voor al mn chicks
Ik had ze besteldquote:
80 ofzo? Was echt superrustig!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
En, hoeveel man was er? Zelf kon ik helaas niet.
maar och: zolang ik goed wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh viel dan wel mee inderdaad, maar och: zolang de film goed was
Ik zag je niet achterinquote:
quote:
haha, sukkel!!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Klopt, ik zit altijd afgelegen, contact is nogal moeilijk om te maken
Zie (trage) ninja-edit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Een film voor wazigen? Of was de projectie slecht?
Ik ging mad op de BH.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Bart het volgende:
Zo, thuis. Hoofdrolspeelster was wel lekker, vannacht dromen van haar in die gebreide bh.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Bart het volgende:
Zo, thuis. Hoofdrolspeelster was wel lekker, vannacht dromen van haar in die gebreide bh.
Volgende keer weer. Denk ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zie (trage) ninja-edit.
Maar ik miste wel een Breulsspeech aan het begin/einde.
ik dacht al gekreun te horen in de zaalquote:
Iemand die dacht kauwgom in z'n haar te hebben gekregenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:11 schreef Bart het volgende:
[..]
ik dacht al gekreun te horen in de zaal
Jij hebt er toch al een?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:13 schreef Copycat het volgende:
Wie gaan er allemaal een kruisloos slipje breien?
Ik ben drie weken terug al begonnen met breien. Mijn lade ligt vol!quote:
Was jij er ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:13 schreef Copycat het volgende:
Wie gaan er allemaal een kruisloos slipje breien?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben drie weken terug al begonnen met breien. Mijn lade ligt vol!
Ik zat daarzo vooraanquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
Juicyhill, waar was jij? Heb je niet gezien.
verkeerde zaal zeker?quote:
Nee hoor, Liep zelfs nog tijdens de film voor het scherm langs daar.quote:
Juicyhill kwam halverwege aanzetten met z'n ego en ging bij gebrek aan reactie maar ergens aan de kant zittenquote:
Niemand durfde te klappen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Juicyhill kwam halverwege aanzetten met z'n ego en ging bij gebrek aan reactie maar ergens aan de kant zitten
En terecht, Anders had ik ze even met de neus op de feiten gedrukt.quote:
Ik verstond je verkeerdquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
Jaloers kreng dat je er bent.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En terecht, Anders had ik ze even met de neus op de feiten gedrukt.
Ik ben heul toevallig wel in Shownieuws en RTL Boulevard geweest enzo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En terecht, Anders had ik ze even met de neus op de feiten gedrukt.
Ja het was een warm welkom. Twee politie auto's en een ambulancequote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:07 schreef Juicyhil het volgende:
Trouwens had ik van tevoren nog buiten iemand in elkaar getimmerdwat een sukkel was dat
En hoequote:Op donderdag 7 februari 2013 23:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben heul toevallig wel in Shownieuws en RTL Boulevard geweest enzo.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
Ja echt, wat was datquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het was een warm welkom. Twee politie auto's en een ambulance
Iemand geslagen, ik was er net niet bij. Maar een hoofdwond ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt, wat was dat![]()
'Daar zal het wel zijn, bij de politie. Hihihi.'
Ow wacht
Ja godverquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Rockiejj was jij er ook bijHoe kan ik jou gemist hebben?!
Ik vond het plot opzich wel leuk, maar de film te langdradig om echt leuk te vinden...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:55 schreef Myraela het volgende:
Aparte film, soms wel grappig, origineel wel in ieder geval.
Was jij datquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:55 schreef Myraela het volgende:
Jammer dat de zaal zo leeg was. Nog geen 50 mensen.
Kwam zelf net voor de film binnenlopen, en was als één van de eerste weer weg om de trein te halen. Om vervolgens alsnog geen bus naar huis meer te hebben overigens.![]()
Naast jou zat WebHawk, naast mij Dagoduck.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
Web, hoe heet die gozer nou die naast ons zat?
Ja.quote:
Heb ik jou gezienquote:
Dus jij was degene die halverwege weg ging? Was idd een aparte film ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:55 schreef Myraela het volgende:
Jammer dat de zaal zo leeg was. Nog geen 50 mensen.
Kwam zelf net voor de film binnenlopen, en was als één van de eerste weer weg om de trein te halen. Om vervolgens alsnog geen bus naar huis meer te hebben overigens.![]()
Ja, dat kwam denk ik door de angst die je ons inboezemde.quote:
Geen idee, zat éénnalaatste rij.quote:
Ik zat op de achterstequote:
Dan mag je wel eens naar de dokter.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kon je het scherm nog zien daar?
Ik zat halverwege en had al een verrekijker nodig
Links zeker? Of naast Myraela?quote:
Tijd voor een brilquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kon je het scherm nog zien daar?
Ik zat halverwege en had al een verrekijker nodig
Links ja.quote:
Dit, en halverwege nog even gewisseld van plekquote:
Nah, ik vond het scherm gewoon veel te klein.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan mag je wel eens naar de dokter.
en wat voor damesquote:
Niet halverwege, gewoon bij de aftiteling.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus jij was degene die halverwege weg ging? Was idd een aparte film ja.
Dan zat ik voor jequote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Links ja.
[..]
Dit, en halverwege nog even gewisseld van plek
De hele tijd er door heen te lullen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zat ik voor jeTussen Webhawk en een ander in.
Dan is 't goedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet halverwege, gewoon bij de aftiteling.
Was twi er ook?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet halverwege, gewoon bij de aftiteling.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De hele tijd er door heen te lullen!
REactie geplaatstquote:
Uiteraard.quote:
Terechte klacht overigens. De eerste keer was het grappig, maar nu in een zaal met zo weinig mensen is het gewoon een beetje sneu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |