Was jij datquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:55 schreef Myraela het volgende:
Jammer dat de zaal zo leeg was. Nog geen 50 mensen.
Kwam zelf net voor de film binnenlopen, en was als één van de eerste weer weg om de trein te halen. Om vervolgens alsnog geen bus naar huis meer te hebben overigens.![]()
Aparte film, soms wel grappig, origineel wel in ieder geval.
Naast jou zat WebHawk, naast mij Dagoduck.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
Web, hoe heet die gozer nou die naast ons zat?
Ja.quote:
Heb ik jou gezienquote:
Dus jij was degene die halverwege weg ging? Was idd een aparte film ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:55 schreef Myraela het volgende:
Jammer dat de zaal zo leeg was. Nog geen 50 mensen.
Kwam zelf net voor de film binnenlopen, en was als één van de eerste weer weg om de trein te halen. Om vervolgens alsnog geen bus naar huis meer te hebben overigens.![]()
Aparte film, soms wel grappig, origineel wel in ieder geval.
Ja, dat kwam denk ik door de angst die je ons inboezemde.quote:
Geen idee, zat éénnalaatste rij.quote:
Ik zat op de achterstequote:
Dan mag je wel eens naar de dokter.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kon je het scherm nog zien daar?
Ik zat halverwege en had al een verrekijker nodig
Links zeker? Of naast Myraela?quote:
Tijd voor een brilquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kon je het scherm nog zien daar?
Ik zat halverwege en had al een verrekijker nodig
Links ja.quote:
Dit, en halverwege nog even gewisseld van plekquote:
Nah, ik vond het scherm gewoon veel te klein.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan mag je wel eens naar de dokter.
en wat voor damesquote:
Niet halverwege, gewoon bij de aftiteling.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus jij was degene die halverwege weg ging? Was idd een aparte film ja.
Dan zat ik voor jequote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Links ja.
[..]
Dit, en halverwege nog even gewisseld van plek
De hele tijd er door heen te lullen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zat ik voor jeTussen Webhawk en een ander in.
Dan is 't goedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet halverwege, gewoon bij de aftiteling.
Was twi er ook?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet halverwege, gewoon bij de aftiteling.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De hele tijd er door heen te lullen!
REactie geplaatstquote:
Uiteraard.quote:
Terechte klacht overigens. De eerste keer was het grappig, maar nu in een zaal met zo weinig mensen is het gewoon een beetje sneu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |