Had je je foon niet uit staan onder de film?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Lol.
Dat zal ik dan wel geweest zijn maar zover ik me kan herrineren was het maar 1X.
Of je moet die forse jongeman bedoelen met een groene sweater en een bril op.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Lol.
Dat zal ik dan wel geweest zijn maar zover ik me kan herrineren was het maar 1X.
Volgende keer beterquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja. Ik miste ook een sunchaser die een camera in je gezicht duwt bij de uitgang.
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je je foon niet uit staan onder de film?
UIO_AMs toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Puala toch?
En weet je mijn naam nog wel dan?.
dit jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja. Ik miste ook een sunchaser die een camera in je gezicht duwt bij de uitgang.
Bellen in de bios? Echt? Treurig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:07 schreef wickedmen het volgende:
Lol.
En waaruit leid jij af dat ik in de bioscoop belde?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bellen in de bios? Echt? Treurig.
Geen dankquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:45 schreef Sjacq het volgende:
Ik vond het leuk dat dit werd georganiseerd.
Bedankt organisatie.
Je kwam later binnen, klopt dat?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En waaruit leid jij af dat ik in de bioscoop belde?
Nee, ik ben gewoon netjes naar buiten gegaan om op te nemen.
Verkeerd geïnterpreteerd. Excuus. Ik zal dan ook maar niet concluderen dat in- en uitlopen met een rinkelende/lichtgevende telefoon verstorend werkt. Laat staan zeggen dat telefoons ook uit kunnen. Nog netter.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:28 schreef wickedmen het volgende:
En waaruit leid jij af dat ik in de bioscoop belde?
Nee, ik ben gewoon netjes naar buiten gegaan om op te nemen.
Ja ho eens even, hoe kun je dan nog Topics openen(in KLB natuurlijk, over andere fokkers) ? als dat ook niet meer kan IRL dan durf ik mijn zolderkamertje niet meer af hoor dat is dan net alsof de navelstreng bruut wordt verbrokenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verkeerd geïnterpreteerd. Excuus. Ik zal dan ook maar niet concluderen dat in- en uitlopen met een rinkelende/lichtgevende telefoon verstorend werkt. Laat staan zeggen dat telefoons ook uit kunnen. Nog netter.
Het is maar waar je vandaag de dag over wilt mierenneuken.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verkeerd geïnterpreteerd. Excuus. Ik zal dan ook maar niet concluderen dat in- en uitlopen met een rinkelende/lichtgevende telefoon verstorend werkt. Laat staan zeggen dat telefoons ook uit kunnen. Nog netter.
Sorry, maar ik vind het wel een beetje gemekker, we leven niet meer in de jaren '90. Iedereen doet lekker waar die zin in heeft, als hij een ander er maar niet dwars mee zit. Iemand die de zaal uitloopt om te bellen, zit mij minimaal dwars.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:51 schreef Copycat het volgende:
In een bioscoop vind ik dat inderdaad niet meer dan common sense.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |