kom maar naar rij 5 van voren toequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Juicyhill roep eens hard FIPO dan herkennen ik en mijn kloon je.
er moest plaats voor al mn chicksquote:
Welk van de 4 ben je dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
er moest plaats voor al mn chicks
ja die rechts, kom hier danquote:
die anderequote:
Waar bleven die dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
er moest plaats voor al mn chicks
Ik had ze besteldquote:
80 ofzo? Was echt superrustig!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
En, hoeveel man was er? Zelf kon ik helaas niet.
maar och: zolang ik goed wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh viel dan wel mee inderdaad, maar och: zolang de film goed was
Ik zag je niet achterinquote:
quote:
haha, sukkel!!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Klopt, ik zit altijd afgelegen, contact is nogal moeilijk om te maken
Zie (trage) ninja-edit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Een film voor wazigen? Of was de projectie slecht?
Ik ging mad op de BH.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Bart het volgende:
Zo, thuis. Hoofdrolspeelster was wel lekker, vannacht dromen van haar in die gebreide bh.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Bart het volgende:
Zo, thuis. Hoofdrolspeelster was wel lekker, vannacht dromen van haar in die gebreide bh.
Volgende keer weer. Denk ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zie (trage) ninja-edit.
Maar ik miste wel een Breulsspeech aan het begin/einde.
ik dacht al gekreun te horen in de zaalquote:
Iemand die dacht kauwgom in z'n haar te hebben gekregenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:11 schreef Bart het volgende:
[..]
ik dacht al gekreun te horen in de zaal
Jij hebt er toch al een?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:13 schreef Copycat het volgende:
Wie gaan er allemaal een kruisloos slipje breien?
Ik ben drie weken terug al begonnen met breien. Mijn lade ligt vol!quote:
Was jij er ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:13 schreef Copycat het volgende:
Wie gaan er allemaal een kruisloos slipje breien?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben drie weken terug al begonnen met breien. Mijn lade ligt vol!
Ik zat daarzo vooraanquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
Juicyhill, waar was jij? Heb je niet gezien.
verkeerde zaal zeker?quote:
Nee hoor, Liep zelfs nog tijdens de film voor het scherm langs daar.quote:
Juicyhill kwam halverwege aanzetten met z'n ego en ging bij gebrek aan reactie maar ergens aan de kant zittenquote:
Niemand durfde te klappen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Juicyhill kwam halverwege aanzetten met z'n ego en ging bij gebrek aan reactie maar ergens aan de kant zitten
En terecht, Anders had ik ze even met de neus op de feiten gedrukt.quote:
Ik verstond je verkeerdquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
Jaloers kreng dat je er bent.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En terecht, Anders had ik ze even met de neus op de feiten gedrukt.
Ik ben heul toevallig wel in Shownieuws en RTL Boulevard geweest enzo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En terecht, Anders had ik ze even met de neus op de feiten gedrukt.
Ja het was een warm welkom. Twee politie auto's en een ambulancequote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:07 schreef Juicyhil het volgende:
Trouwens had ik van tevoren nog buiten iemand in elkaar getimmerdwat een sukkel was dat
En hoequote:Op donderdag 7 februari 2013 23:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben heul toevallig wel in Shownieuws en RTL Boulevard geweest enzo.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
Ja echt, wat was datquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het was een warm welkom. Twee politie auto's en een ambulance
Iemand geslagen, ik was er net niet bij. Maar een hoofdwond ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt, wat was dat![]()
'Daar zal het wel zijn, bij de politie. Hihihi.'
Ow wacht
Ja godverquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Rockiejj was jij er ook bijHoe kan ik jou gemist hebben?!
Ik vond het plot opzich wel leuk, maar de film te langdradig om echt leuk te vinden...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:55 schreef Myraela het volgende:
Aparte film, soms wel grappig, origineel wel in ieder geval.
Was jij datquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:55 schreef Myraela het volgende:
Jammer dat de zaal zo leeg was. Nog geen 50 mensen.
Kwam zelf net voor de film binnenlopen, en was als één van de eerste weer weg om de trein te halen. Om vervolgens alsnog geen bus naar huis meer te hebben overigens.![]()
Naast jou zat WebHawk, naast mij Dagoduck.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
Web, hoe heet die gozer nou die naast ons zat?
Ja.quote:
Heb ik jou gezienquote:
Dus jij was degene die halverwege weg ging? Was idd een aparte film ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:55 schreef Myraela het volgende:
Jammer dat de zaal zo leeg was. Nog geen 50 mensen.
Kwam zelf net voor de film binnenlopen, en was als één van de eerste weer weg om de trein te halen. Om vervolgens alsnog geen bus naar huis meer te hebben overigens.![]()
Ja, dat kwam denk ik door de angst die je ons inboezemde.quote:
Geen idee, zat éénnalaatste rij.quote:
Ik zat op de achterstequote:
Dan mag je wel eens naar de dokter.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kon je het scherm nog zien daar?
Ik zat halverwege en had al een verrekijker nodig
Links zeker? Of naast Myraela?quote:
Tijd voor een brilquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kon je het scherm nog zien daar?
Ik zat halverwege en had al een verrekijker nodig
Links ja.quote:
Dit, en halverwege nog even gewisseld van plekquote:
Nah, ik vond het scherm gewoon veel te klein.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan mag je wel eens naar de dokter.
en wat voor damesquote:
Niet halverwege, gewoon bij de aftiteling.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus jij was degene die halverwege weg ging? Was idd een aparte film ja.
Dan zat ik voor jequote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Links ja.
[..]
Dit, en halverwege nog even gewisseld van plek
De hele tijd er door heen te lullen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zat ik voor jeTussen Webhawk en een ander in.
Dan is 't goedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet halverwege, gewoon bij de aftiteling.
Was twi er ook?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet halverwege, gewoon bij de aftiteling.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De hele tijd er door heen te lullen!
REactie geplaatstquote:
Uiteraard.quote:
Terechte klacht overigens. De eerste keer was het grappig, maar nu in een zaal met zo weinig mensen is het gewoon een beetje sneu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |