kom maar naar rij 5 van voren toequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Juicyhill roep eens hard FIPO dan herkennen ik en mijn kloon je.
er moest plaats voor al mn chicksquote:
Welk van de 4 ben je dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
er moest plaats voor al mn chicks
ja die rechts, kom hier danquote:
die anderequote:
Waar bleven die dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
er moest plaats voor al mn chicks
Ik had ze besteldquote:
80 ofzo? Was echt superrustig!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
En, hoeveel man was er? Zelf kon ik helaas niet.
maar och: zolang ik goed wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh viel dan wel mee inderdaad, maar och: zolang de film goed was
Ik zag je niet achterinquote:
quote:
haha, sukkel!!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Klopt, ik zit altijd afgelegen, contact is nogal moeilijk om te maken
Zie (trage) ninja-edit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Een film voor wazigen? Of was de projectie slecht?
Ik ging mad op de BH.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Bart het volgende:
Zo, thuis. Hoofdrolspeelster was wel lekker, vannacht dromen van haar in die gebreide bh.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef Bart het volgende:
Zo, thuis. Hoofdrolspeelster was wel lekker, vannacht dromen van haar in die gebreide bh.
Volgende keer weer. Denk ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zie (trage) ninja-edit.
Maar ik miste wel een Breulsspeech aan het begin/einde.
ik dacht al gekreun te horen in de zaalquote:
Iemand die dacht kauwgom in z'n haar te hebben gekregenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:11 schreef Bart het volgende:
[..]
ik dacht al gekreun te horen in de zaal
Jij hebt er toch al een?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:13 schreef Copycat het volgende:
Wie gaan er allemaal een kruisloos slipje breien?
Ik ben drie weken terug al begonnen met breien. Mijn lade ligt vol!quote:
Was jij er ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:13 schreef Copycat het volgende:
Wie gaan er allemaal een kruisloos slipje breien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |