quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben drie weken terug al begonnen met breien. Mijn lade ligt vol!
Ik zat daarzo vooraanquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
Juicyhill, waar was jij? Heb je niet gezien.
verkeerde zaal zeker?quote:
Nee hoor, Liep zelfs nog tijdens de film voor het scherm langs daar.quote:
Juicyhill kwam halverwege aanzetten met z'n ego en ging bij gebrek aan reactie maar ergens aan de kant zittenquote:
Niemand durfde te klappen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Juicyhill kwam halverwege aanzetten met z'n ego en ging bij gebrek aan reactie maar ergens aan de kant zitten
En terecht, Anders had ik ze even met de neus op de feiten gedrukt.quote:
Ik verstond je verkeerdquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
Jaloers kreng dat je er bent.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En terecht, Anders had ik ze even met de neus op de feiten gedrukt.
Ik ben heul toevallig wel in Shownieuws en RTL Boulevard geweest enzo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En terecht, Anders had ik ze even met de neus op de feiten gedrukt.
Ja het was een warm welkom. Twee politie auto's en een ambulancequote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:07 schreef Juicyhil het volgende:
Trouwens had ik van tevoren nog buiten iemand in elkaar getimmerdwat een sukkel was dat
En hoequote:Op donderdag 7 februari 2013 23:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben heul toevallig wel in Shownieuws en RTL Boulevard geweest enzo.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
Ja echt, wat was datquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het was een warm welkom. Twee politie auto's en een ambulance
Iemand geslagen, ik was er net niet bij. Maar een hoofdwond ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt, wat was dat![]()
'Daar zal het wel zijn, bij de politie. Hihihi.'
Ow wacht
Ja godverquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Rockiejj was jij er ook bijHoe kan ik jou gemist hebben?!
Ik vond het plot opzich wel leuk, maar de film te langdradig om echt leuk te vinden...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:55 schreef Myraela het volgende:
Aparte film, soms wel grappig, origineel wel in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |