Kan me wel verkleden als wijf voor jequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je een gruwelijk lekker wijf bent.
Nee dat niet, ik lig al lekker op één oor als die film afgelopen isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:06 schreef koelants het volgende:
[..]
Kan me wel verkleden als wijf voor je![]()
Ik bedoelde eigenlijk of dat een hint was naar Myraela
Ik maak lange dagen op mijn werk, ook niet echt de puf meer voor om dan met 192 FOK!kers (waarschijnlijk uiteindelijk maar 3) in een klein kut zaaltje te moeten zitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik lig al lekker op één oor als die film afgelopen is.
Oneens. Ik regel het wel met je werk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas, ik moet werken de 7de.
Sorry lieverd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oneens. Ik regel het wel met je werk.
Ja zaal zit vol met FOK!kersquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:31 schreef nlboy het volgende:
Ik neem aan dat de bios vol zit met fokkers? Want een vriend van me kan gratis naar filmhuizen kan met een cinveville pas (dus heeft hij geen kaartje via fok nodig).
Volgens mij geen pauze, ik ga het voor je navragen!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:41 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe lang duurt die film? i.v.m. trein terug.. 88 minuten, geen pauze denk ik..?
Oke bedankt! Dan moet ik hem overtuigen om een account aan te maken bij FOK!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zaal zit vol met FOK!kersDie is gereserveerd. Dus als je met die vriend wil moet je in dit geval voor deze aparte voorstelling 2 kaarten reserveren via FOK!, eentje voor jou en eentje voor hem.
Ja want jij had zelf al voor jezelf gereserveerd he? Anders had je zelf 2 kaarten kunnen nemen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:57 schreef nlboy het volgende:
[..]
Oke bedankt! Dan moet ik hem overtuigen om een account aan te maken bij FOK!
Klopt ik heb nu twee kaartjes, maar ik wil graag met z'n drieeen gaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want jij had zelf al voor jezelf gereserveerd he? Anders had je zelf 2 kaarten kunnen nemen.
Want iemand meenemen die geen FOK!ker is mag dus gewoon
Ah okequote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:01 schreef nlboy het volgende:
[..]
Klopt ik heb nu twee kaartjes, maar ik wil graag met z'n drieeen gaan.
Jij bent niet te missen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:47 schreef Juicyhil het volgende:
ja ik heb ook een kaartje besteld, als bekende fokker moet ik natuurlijk aanwezig zijn
Was je ook bij de John Carter voorpremière?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:18 schreef Panzermaus het volgende:
Hey, hier laatst nog geweest.Al die autisten over de vloer straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |