quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik lever mijn kaartjes in, te ziek om te komen
Zeg t maarquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:05 schreef Rebubbled het volgende:
Geen pre-meet en shit? Dus ik zal me alleen met Heatwave moeten bezatten? Wat een hel.
Volgende keer beterquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja baal super vond t bij John Carter ook onwijs gezellig maarja
Voor mij niet, maar wil je nog wel ff spreken als het kan, gewoon omdat het kan. Of hebben we dat bij JohnCarter al gedaan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:05 schreef Rebubbled het volgende:
Geen pre-meet en shit? Dus ik zal me alleen met Heatwave moeten bezatten? Wat een hel.
Als ik dagoduck kan (pre-)meeten kom ik desnoods om 16.00u al.quote:
quote:
Wellicht dat je me hebt gezien bij de pre-meet van John Carter, maar gepraat, god nee. Wat dat betreft ben ik wel echt een fokker hoor. Heatwave en ik gaan eerst wat eten op Leidse. Iemand interesse om daarheen te komen? Met tram 7 en 10 ben je met 15 min bij Kriterion. Of is er daar ergens een kroegje in de buurt? Of in Kriterion zelf?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar wil je nog wel ff spreken als het kan, gewoon omdat het kan. Of hebben we dat bij JohnCarter al gedaan?
Klinkt alsof je niet met me wilt pratenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:00 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
[..]
Wellicht dat je me hebt gezien bij de pre-meet van John Carter, maar gepraat, god nee. Wat dat betreft ben ik wel echt een fokker hoor. Heatwave en ik gaan eerst wat eten op Leidse. Iemand interesse om daarheen te komen? Met tram 7 en 10 ben je met 15 min bij Kriterion. Of is er daar ergens een kroegje in de buurt? Of in Kriterion zelf?
Anders ga je toch alleen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:28 schreef Rockiejj het volgende:
Kaarten ingeleverd, niemand die met me mee wilt/kan.
-edit: Toch nog even terug, waarschijnlijk toch wel!-
Er zijn daar toch wel mensen die je kent? Of moet je van zo ver komen?quote:
Nee valt wel mee, vanuit Leiden. Maar ik weet niet wie er allemaal gaan, en zoveel FOK!kers ken ik niet hoor haha.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zijn daar toch wel mensen die je kent? Of moet je van zo ver komen?
Uit ABO!quote:
Precies. Als je een grote groep mensen ziet staan die elkaar allemaal schaapachtig aankijken en die er uitzien alsof ze niet bij elkaar horen dan heb je de FOK!kers gevonden!quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:43 schreef Bart het volgende:
En er zijn er meer die alleen komen hoor. Want als je er bent, dan ben je niet alleen meer
.
Ja okequote:
Ik wil dolgraag met je praten. Daarom vraag ik ook waar we dan precies afspreken, aangezien ik niet over je telefoonnummer beschik en je gezicht slechts éénmaal heb gezien tijdens een stalkactie op je flickr account.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je niet met me wilt praten
ff dm'enquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:24 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik wil dolgraag met je praten. Daarom vraag ik ook waar we dan precies afspreken, aangezien ik niet over je telefoonnummer beschik en je gezicht slechts éénmaal heb gezien tijdens een stalkactie op je flickr account.
Hoe veel komen er?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:32 schreef Breuls het volgende:
Ik ga over ongeveer een half uur de bevestigingen mailen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |