Haha, maar, gaat je vriendin mee?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef guitarist het volgende:
Ik: ow, we kunnen gratis naar de film, via FOK!
Vriendin: oh, dan zitten er allemaal nerds dus?
Daar is ze blijkbaar ooit op gevallen, dus dat zou geen bezwaar moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef guitarist het volgende:
Heel vervelend ja, naar de bios zonder de gebruikelijke popcorn-gooiende, schreeuwende bontkraagsjappies.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef guitarist het volgende:
Het is ook een toffe bioscoop.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heel vervelend ja, naar de bios zonder de gebruikelijke popcorn-gooiende, schreeuwende bontkraagsjappies.
Ik heb net vernomen dat ik alleen ga, ik ben er wel voor inquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen koopavond, mooi ik mag me van 17 of 18 tot 21 zien te vermakenZijn er nog mensen die van te voren nog wat gaan drinken?
zeg maar dat mijn vrouw ook komt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef guitarist het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 07:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haha, maar, gaat je vriendin mee?
Ik draag gelukkig geen bontkraag.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heel vervelend ja, naar de bios zonder de gebruikelijke popcorn-gooiende, schreeuwende bontkraagsjappies.
Jammer. Volgende keer beter ja!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:48 schreef Diconnected het volgende:
Helaas toch kaartje in moeten leveren, hopelijk ben ik er de volgende keer bij
je kan ze gewoon teruggeven aan het systeemquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:33 schreef Karzai het volgende:
ik stel mijn code ter beschikking, stuur maar een dm als je hem wil hebben.
Die staat op die pagina waar je je aan kunt melden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Eh, ik heb geen code gehad
Gelukkig komt er nog een mail dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |