No Miss, het was buiten FOK!verband! Het aantal FOK!kers dat ik uberhaupt ooit in het echt heb gezien is op één hand te tellen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Was je ook bij de John Carter voorpremière?
Het zou je nog verbazen hoe normaal FOK!kers zijn
Het gros zag er zelfs gewoon uit alsof ze vaak zonlicht zien!![]()
Verassend dat het dan toch allemaal in een donkere zaal is...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:20 schreef Greys het volgende:
Het gros zag er zelfs gewoon uit alsof ze vaak zonlicht zien!![]()
Ja dat heb je wel eens in een bioscoop.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Verassend dat het dan toch allemaal in een donkere zaal is...
Merkt niemand. Ik was dat bij John Carter, maar dat kwam door het bierquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:10 schreef nlboy het volgende:
Die donderdag heb ik een lange dienst achter de rug, dus ik hoop dat de film goed is (anders ben ik de slapende persoon in de bios).
Da's je goed recht.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:10 schreef Auroraw het volgende:
Ik kijk die film liever alleen in mijn zolderkamer
Als je de bevestiging maar kunt laten zien met je naam en de code, dus smartphone will doquote:Op maandag 4 februari 2013 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Mail meenemen, moet dat geprint of is op smartphone genoeg?
Vanaf Zuid kun je metro 51 nemen, halte Weesperplein. Dan is het slecht enkele minuten lopen. Je kan ook via CS reizen, zelfde halte en metrorit duurt even lang.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:20 schreef cherrycoke het volgende:
als je met het ov gaat, moet je dan bij zuid uitstappen? en dan metro ??
Om 10 uur had ik eventueel gekund, qua werktijden.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:38 schreef Myraela het volgende:
Had mijn kaartjes al weer ingeleverd, maar nu het 9 uur is zijn wij zeker weer aanwezig.
Godverdomme. Waarom ben jij zo'n lastig en druk persoon.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om 10 uur had ik eventueel gekund, qua werktijden.
Nu stap ik pas net uit op Leiden Centraal.
Veel plezier meisje.
Omdat er meer mensen zijn die mijn pener willen zien.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme. Waarom ben jij zo'n lastig en druk persoon.
Die oude vrouwtjes moeten vroeg in bed liggen.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:45 schreef Myraela het volgende:
Voor die business heb je wel rare werktijden dan.
Als je je aanmeld krijg je dat ook een mail. Ik zie wel dat ik één aanmelding heb via Fok. Maar in de mail zit nog niks verder (ook niet dat het negen uur is)quote:Op maandag 4 februari 2013 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je de bevestiging maar kunt laten zien met je naam en de code, dus smartphone will do
De bevestiging met de code krijg je dus donderdagmiddag.
En je krijgt vandaag een mailtje dat de aanvangstijd is gewijzigd..
Een FOK!ker met een vriendin, rightquote:Op maandag 4 februari 2013 17:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja fuck. Dan kan mijn vriendin niet. Tien uur kwam net wel uit.
Dan maar alleen.
Ligt eraan hoe vroeg je er bent.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:14 schreef Juicyhil het volgende:
Leuk dat er zoveel mensen voor mij komen
Ok, dankquote:Op maandag 4 februari 2013 18:30 schreef Breuls het volgende:
Op het moment van aanmelding krijg je geen mail. Da's eigenlijk een beetje onhandig en gaan we aanpassen, maar bij deze actie krijg je die dus niet.
Daarom kom ik ook om exact 21.00 uur zodat ik niet in de foyer hoef te wachten.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[Autist-alert] Moet je gesprekken aangaan met andere Fok!kers, lijkt me een beetje raar als je daar naar toegaat en niet met andere Fok!kers praat, als je naar een normale filmvoorstelling gaat, hoef je ook geen praatje te maken met andere lui. Dit is meer een verkapte Fok!meet. [Autist-alert]
Maar nog even, ik kan dus voor Jan lul op komen dravenquote:Op maandag 4 februari 2013 18:30 schreef Breuls het volgende:
Op het moment van aanmelding krijg je geen mail. Da's eigenlijk een beetje onhandig en gaan we aanpassen, maar bij deze actie krijg je die dus niet.
Nee dat zeker niet! Je kunt mij in hoogst eigen persoon ontmoeten.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar nog even, ik kan dus voor Jan lul op komen draven
Nicequote:Op maandag 4 februari 2013 19:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet! Je kunt mij in hoogst eigen persoon ontmoeten.
Waarom? Je hebt een kaart of die heb je niet. De code en aanmelding zijn terug te vinden op de aanmeldpagina, en daar krijg je ook nog een mailtje van op donderdag.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar nog even, ik kan dus voor Jan lul op komen draven
Ja fijn, beetje omslachtig omdat ik ook geen mail heb ontvangen dat het een uur eerder was.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt een kaart of die heb je niet. De code en aanmelding zijn terug te vinden op de aanmeldpagina, en daar krijg je ook nog een mailtje van op donderdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |