SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP door TigerXtrm
[ Bericht 4% gewijzigd door Troel op 29-01-2013 17:39:07 ]troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Waarschijnlijk omdat ze hem offline hebben gehaald...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:46 schreef sinepedraap het volgende:
Die demo werkte niet meer bij mij gisteren bij iemand anders nog wel? Of enig idee hoe je die timer kan resetten of zo?
Yep offline.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze hem offline hebben gehaald...
Ja daar was ik al bang voor. Waarom?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze hem offline hebben gehaald...
Er is van te voren aangegeven dat de demo van dan tot dan zou zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor. Waarom?Waarom moeten ze tegenwoordig zo in controle zijn? Is toch lomp je moet toch zeker zelf kunnen uitmaken wanneer je gaat spelen of zo
Heb niet eens de kans gehad met m'n key
Ik startte hem zaterdag volgens mij heel even op en toen deed die het niet. Toen gister geprobeerd en toen deed die het weer niet. Dus nee ik ben er niet zo te spreken over, sowieso verplicht met internet verbonden zijn om te gamenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Er is van te voren aangegeven dat de demo van dan tot dan zou zijn
Zaterdag lagen de servers er blijkbaar uit. Dat is in de loop van de dag wel weer goed gekomen btw. Een van de dingen die ze waarschijnlijk hebben willen testen. Van te voren was aangekondigd dat de beta speelbaar zou zijn t/m maandag 12:00uur.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik startte hem zaterdag volgens mij heel even op en toen deed die het niet. Toen gister geprobeerd en toen deed die het weer niet. Dus nee ik ben er niet zo te spreken over, sowieso verplicht met internet verbonden zijn om te gamen
Naja, je gaat er wel permanent naartoe.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik startte hem zaterdag volgens mij heel even op en toen deed die het niet. Toen gister geprobeerd en toen deed die het weer niet. Dus nee ik ben er niet zo te spreken over, sowieso verplicht met internet verbonden zijn om te gamen
Zaterdag waren er inderdaad problemen. Gisteren zou op een bepaalde tijd de beta eruit gaan, dus tja, als je het daarna probeert, dan kan je er niet veel mee.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:51 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Dus kop op, niet zo huilen.
Ik kan haast niet wachten tot SC speelbaar is.
Is ook haast niet anders mogelijk om cheaten zoveel mogelijk tegen te gaan, gelet op de global market van grondstoffen. (Wat mij een ongelooflijke diepgang lijkt te geven aan het spel).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Naja, je gaat er wel permanent naartoe.
Internet is een algemeen goed, bijna iedereen heeft het wel.
Ik haat het ook, maar er is weinig wat we eraan kunnen doen
Jammer, proefperiode is voorbij.quote:be one of a limited number of gamers to experience the Beta Weekend Event from January 25th-27th 2013.
Dus in de tijd dat ze zeiden dat die werkt probeerde ik hem te spelen en werkte die niet en dan moet ik niet klagenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:51 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Zaterdag lagen de servers er blijkbaar uit. Dat is in de loop van de dag wel weer goed gekomen btw. Een van de dingen die ze waarschijnlijk hebben willen testen. Van te voren was aangekondigd dat de beta speelbaar zou zijn t/m maandag 12:00uur.
Dus kop op, niet zo huilen.
Ik baal er ook van dat ik afgelopen weekend niet heb kunnen spelen. Kon het afgelopen weekend gewoon weg niet (dus ook geen key etc. aangevraagd). Jammer, maar helaas. Nu maar ff het internet een beetje afscrollen hoe de reacties zijn van degene die wél hebben kunnen spelen en dat stelt me tot op heden niet teleur.
Ik kan haast niet wachten tot SC speelbaar is.
Ja dat is waar, maar soms kan je ook te ver doorslaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:52 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Is ook haast niet anders mogelijk om cheaten zoveel mogelijk tegen te gaan, gelet op de global market van grondstoffen. (Wat mij een ongelooflijke diepgang lijkt te geven aan het spel).
Dat denk ik wel. Juist die laatste 12 uur op de maandag is er vast al vanaf het begin aan vast geplakt om die test mogelijk te kunnen maken. Wees blij dat er uberhaupt de mogelijkheid bestond.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dus in de tijd dat ze zeiden dat die werkt probeerde ik hem te spelen en werkte die niet en dan moet ik niet klagen![]()
Sorry maar ben ik de enige die het dan logisch vind dat er een "excuses voor het ongemak, hier hebben jullie een extra dag" dan wel op z'n plaats vind?
Crackje erover en klaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar soms kan je ook te ver doorslaan.
Ik zou namelijk hier graag ook een SP van zien zodat je ook als je internet eruit ligt zelf kan spelen.
Zelfde is bijvoorbeeld bij BF3, zonder internet kan ik niet eens de SP spelen
Ja ok maar ze zeggen dus op die dag kan het en dan kan het die dag niet en dan doen ze niet ff 1 dag langer. Dat is toch gewoon logisch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Juist die laatste 12 uur op de maandag is er vast al vanaf het begin aan vast geplakt om die test mogelijk te kunnen maken. Wees blij dat er uberhaupt de mogelijkheid bestond.
Iets met vingers, hand enzo.
Ja, maar dan moet ik een spel wat ik legaal heb gekocht gaan cracken, beetje raar is het niet.quote:
Steam gebruik ik alleen nog maar offline eigenlijk. Scheelt een hoop gedoequote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik een spel wat ik legaal heb gekocht gaan cracken, beetje raar is het niet.
Steam heeft daarbij een prima offline functionaliteit.
Kan ik het meerendeel van mijn games ook spelen als ik geen internet heb
Het heeft zaterdag wel gekunnen, alleen niet op het moment dat jij wilde spelen. Maar ik vind dat Maxis tijd genoeg heeft gegeven (van vrijdag 18:00 tot maandag 12:00). Er zijn veel keys uitgegeven, waarschijnlijk om te kijken wanneer bij welke capaciteit de server het zou begeven. Waardevolle informatie voor later. Dat jij later niet meer de mogelijkheid hebt gehad om te spelen is zuur voor jouw, maar niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja ok maar ze zeggen dus op die dag kan het en dan kan het die dag niet en dan doen ze niet ff 1 dag langer. Dat is toch gewoon logisch?
Als het net dat uurtje was dan snap ik het wel, dacht straks was het de hele zaterdag of zo. Maar alsnog: als je iets belooft hou je je daar aan. En je komt altijd met een compromis naar je trouwe (potentiële) klanten. Dat is gewoon goed zaken doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:59 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Het heeft zaterdag wel gekunnen, alleen niet op het moment dat jij wilde spelen. Maar ik vind dat Maxis tijd genoeg heeft gegeven (van vrijdag 18:00 tot maandag 12:00). Er zijn veel keys uitgegeven, waarschijnlijk om te kijken wanneer bij welke capaciteit de server het zou begeven. Waardevolle informatie voor later. Dat jij later niet meer de mogelijkheid hebt gehad om te spelen is zuur voor jouw, maar niet meer dan dat.
Verder wordt SC volgens mij niet via Steam aangeboden maar alleen via Origin.
Sinds Bad company 2 heeft Battlefield geen Singelplayer Conquest tegen bots meer, want elk spel moet tegenwoordig een zo slecht mogelijk verhaal hebben met allemaal QTE's zodat het op een kut film lijkt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als het net dat uurtje was dan snap ik het wel, dacht straks was het de hele zaterdag of zo. Maar alsnog: als je iets belooft hou je je daar aan. En je komt altijd met een compromis naar je trouwe (potentiële) klanten. Dat is gewoon goed zaken doen![]()
Origin heb ik alleen voor BF3. Geen idee of dat offline kan in m'n eentje tegen bots of zo
Dat is ook kut. Stel je zit een keer ergens en wilt gewoon lekker chillen en rustig spelen is dat geen optie meer. In BF3 ben ik namelijk zo slecht, de hele tijd nakken allemaal van die buikliggers in de bosjes mij, treurig wordt er gespeeld soms.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Sinds Bad company 2 heeft Battlefield geen Singelplayer Conquest tegen bots meer, want elk spel moet tegenwoordig een zo slecht mogelijk verhaal hebben met allemaal QTE's zodat het op een kut film lijkt.
Nouja, ik draaide alles op hoog en mijn systeem in ondertussen wel mid-range te noemen (voor een laptop!)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:09 schreef FutureWorld het volgende:
Wat zijn trouwens de systeemeisen om het spel eigenlijk zo te kunnen spelen dat details etc. op het hoogst afgesteld kunnen worden? De minimum systeem eisen krijg ik wel gevonden..
NOPE maar de beta deed het ook wel zonder verbinding. Denk dat je dus wel kan spelen zonder verbinding ?!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:17 schreef n00b13 het volgende:
Maar komt er nou ook een volledige offline versie? Dus dat als je in het vliegtuig zit, je ook gewoon kunt spelen?
Deed de beta het zonder verbinding? Als de server offline was kon ik niks doen hoor..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
NOPE maar de beta deed het ook wel zonder verbinding. Denk dat je dus wel kan spelen zonder verbinding ?!
Dat dusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Deed de beta het zonder verbinding? Als de server offline was kon ik niks doen hoor..
Ow, ik ben er ook niet enthousiast over hoor. Maar ik begrijp wel dat die keuze gemaakt wordt op een gegeven moment. En als je het spel wilt spelen, zul je je erbij neer moeten leggenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:27 schreef n00b13 het volgende:
http://uk.pc.gamespy.com/pc/sim-city-5/1225035p1.html
Dit over die online experience.
Die mensen zijn niet zo enthousiast als jullie
Nee, in de full word je er na 3 minuten zonder internet uitgesodemieterd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:17 schreef n00b13 het volgende:
Maar komt er nou ook een volledige offline versie? Dus dat als je in het vliegtuig zit, je ook gewoon kunt spelen?
SimCity is gewoon een offline game bij uitstek.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, ik ben er ook niet enthousiast over hoor. Maar ik begrijp wel dat die keuze gemaakt wordt op een gegeven moment. En als je het spel wilt spelen, zul je je erbij neer moeten leggen
Wat mij betreft zou het gewoon zowel offline als online gespeeld moeten kunnen worden. Dus je kiest zelf voor een heerlijke multiplayer online, met vrienden of met onbekenden en als je lekker wilt spelen blijf je lekker offline
graaggedaan, ik ga toch niet 40-50 per spel aftikken met zoveel spellen op de markt? Enige wat ik legitiem koop is Microsoft Windows vanwege 1. updates 2. Microsoft is een tof bedrijfquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:37 schreef Troel het volgende:
Dus bedankt al die mensen die illegaal bezig waren voorheen
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
graaggedaan, ik ga toch niet 40-50 per spel aftikken met zoveel spellen op de markt? Enige wat ik legitiem koop is Microsoft Windows vanwege 1. updates 2. Microsoft is een tof bedrijf
Weetje wat tof ik; downloaden is niet illegaal in Nederland, daarom ook kopieerheffing enzo. Alleen het verspreiden van auteurrechtelijk materiaal dus het uploaden van die dingen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]_!
Ik koop dan misschien niet veel software, maar ik download het tenminste ook niet illegaal.
Illegaal software downloaden is wel illegaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Weetje wat tof ik; downloaden is niet illegaal in Nederland, daarom ook kopieerheffing enzo. Alleen het verspreiden van auteurrechtelijk materiaal dus het uploaden van die dingen.
DUS IK BEN LEGAAL BEZIG OMG
Nee, maar de verwijzingen naar uitspraken van de rechtbank en dergelijke zeggen genoegquote:
Ja, heel stoer. Maar daar gaan we het hier op FOK! niet over hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
graaggedaan, ik ga toch niet 40-50 per spel aftikken met zoveel spellen op de markt? Enige wat ik legitiem koop is Microsoft Windows vanwege 1. updates 2. Microsoft is een tof bedrijf
quote:5 x 10¤ Korting op je volgende aankopen - VOUCHER VERLOOPT OP 31 MAART 2013. UITSLUITEND GELDIG VOOR BESTELLINGEN IN DE ORIGIN-WINKEL OP WWW.ORIGIN.COM EN MET DE ORIGIN-SOFTWARE (WWW.ORIGIN.COM/ABOUT). DE WAARDE VAN DE VOUCHER IS 10¤. DE VOUCHER KAN TOT 31 MAART 2013 VIJF KEER GEBRUIKT WORDEN. OM DE VOUCHER TE KUNNEN GEBRUIKEN, IS EEN TOTALE AANSCHAFWAARDE VAN MINSTENS 20¤ VEREIST. PER AANKOOP KAN DE VOUCHER MAAR ÉÉN KEER GEBRUIKT WORDEN. DE VOUCHER IS GELDIG TOT 31 MAART 2013. DE VOUCHER KAN ALLEEN VERZILVERD WORDEN VIA DE ORIGIN-WINKEL OP WWW.ORIGIN.COM EN VIA DE ORIGIN-SOFTWARE (WWW.ORIGIN.COM/ABOUT). KORTING WORDT IN MINDERING GEBRACHT OF PRODUCTPRIJS. NIET GELDIG VOOR STAR WARS® THE OLD REPUBLIC, RESERVERINGEN, GAMES DIE MINDER DAN 30 DAGEN UIT ZIJN, GAMES VAN VALVE, TITELS VAN BEPAALDE PARTNERS DIE DOOR ORIGIN WORDEN GEDISTRIBUEERD, VIRTUEEL GELD, DOWNLOADBARE CONTENT WAARONDER BATTLEFIELD PREMIUM SERVICE EN GAME TIME-CODES. ALLEEN GELDIG IN NEDERLAND. BEPERKT TOT ÉÉN AANBIEDING PER PERSOON. AANBIEDING MAG NIET WORDEN VERVANGEN, GERUILD, VERKOCHT OF VERZILVERD VOOR CONTANT GELD OF ANDERE GOEDEREN OF DIENSTEN. MAG NIET WORDEN GECOMBINEERD MET ANDERE AANBIEDINGEN, GESCHENKBONNEN, KORTINGEN OF ANDERE KORTINGSBONNEN. VERZENDKOSTEN EN EVENTUELE BELASTINGEN ZIJN VOOR REKENING VAN DE KLANT. GELDT NIET VOOR WINKELIERS, DISTRIBUTEURS EN WERKNEMERS VAN ELECTRONIC ARTS INC. EN HUN VERTEGENWOORDIGERS/PARTNERS. ONGELDIG INDIEN WETTELIJK VERBODEN, BELAST OF BEPERKT. ONGELDIG INDIEN WETTELIJK VERBODEN, BELAST OF BEPERKT.
Lekker leesbaar ook!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:05 schreef lipjes het volgende:
Btw
Gisteren de digital deluxe editie gekocht en kreeg daar een 5x 10 euro korting code bij.
Weet niet of jullie deze ook kunnen gebruiken?
Edit, oh nvm
Mag ik ook weggeven, iemand intresse met deze bagger voorwaarden?
[..]
Noem het dan geen SimCity en noem het CityBuildingOnline ofzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Mensen gaan lastig om met verandering. De gameplay van Simcity is anders. Het is nu een online spel. En een online spel speelt nogal lastig zonder internet verbinding. World of Warcraft zou ook lastig spelen zonder internet. Dat kan je ook niet spelen in een vliegtuig. Dus waarom wel zeiken op dit spel? Het principe is exact het zelfde.
Het is GEEN vervolg op Simcity 4. Het is NIET dezelfde gameplay als de voorgaande Simcities. Zet die ideeën nou even uit je hoofd en probeer er eens naar te kijken met een open instelling.
Eens dat ze het dan anders moeten noemen. Maarja, marketing technisch niet handig natuurlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Noem het dan geen SimCity en noem het CityBuildingOnline ofzo.
Dat de gameplay anders is, vind ik niet erg, maar ik wil juist graag ook offline zelf stadjes kunnen bouwen. Dat dat niet kan voor 70 euro vind ik toch wel behoorlijk-waardig.
dat ennquote:
vind ik de meest trieste voorwaardes eigenlijk.. (al is de laatste enigsinds begrijpbaar) (veel games op origin zijn 19,99.. en dus is de coupon niet te gebruiken)quote:EEN TOTALE AANSCHAFWAARDE VAN MINSTENS 20¤ VEREIST
Het maakt niet uit, maar zeg niet dat ik ergens niet over mag klagen als ze wel verwachten dat je er 70 euro voor betaalt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Eens dat ze het dan anders moeten noemen. Maarja, marketing technisch niet handig natuurlijk.
Tja, dan hadden ze enkel de eerste versie SimCity moeten noemen en de rest ook een andere naam moeten geven. Ook in die versies onderling zitten veel verschillen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Eens dat ze het dan anders moeten noemen. Maarja, marketing technisch niet handig natuurlijk.
simcity 2.0quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, dan hadden ze enkel de eerste versie SimCity moeten noemen en de rest ook een andere naam moeten geven. Ook in die versies onderling zitten veel verschillen natuurlijk.
Ja eigenlijk wel he.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dat enn
[..]
vind ik de meest trieste voorwaardes eigenlijk.. (al is de laatste enigsinds begrijpbaar) (veel games op origin zijn 19,99.. en dus is de coupon niet te gebruiken)
Ik had al shit verwacht bij deze demo, maar het viel mee.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:06 schreef xienix2501 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang de servers offline zullen zijn tijdens de launch van het spel. (moet gelijk denken diabloIII en error 37) maar voor mij geen simcity door de belachelijke only online-play
In twee dagen heeft hij er vijf keer uitgelegen hier. Dat kan met spoed-bugfixes te maken hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had al shit verwacht bij deze demo, maar het viel mee.
Dat hadden ze al van te voren gezegd inderdaad: het kan platgaan door fixes. Al ging het in breda helemaal niet zo lekker. Alleen kregen we daar als cadeau alle debuginfo op het scherm te zien. Op zich wel tof, geheugenegbruik en andere dingen. Moesten ze restarten om dat maar even uit te zettenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:35 schreef Danny het volgende:
[..]
In twee dagen heeft hij er vijf keer uitgelegen hier. Dat kan met spoed-bugfixes te maken hebben natuurlijk.
Ah, hoe zat het met de framerate en resolutie waarop gespeeld werd? of niet op gelet? Hier draaide het op 2560x1440 lekker soepel, maar dat heeft vooral te maken met m'n pc vrees ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hadden ze al van te voren gezegd inderdaad: het kan platgaan door fixes. Al ging het in breda helemaal niet zo lekker. Alleen kregen we daar als cadeau alle debuginfo op het scherm te zien. Op zich wel tof, geheugenegbruik en andere dingen. Moesten ze restarten om dat maar even uit te zetten
alles ultra en hoog, geen enkel schokje te zien. Volgens mij fixed op 30 fps, zoals je bij de settings kan doen. Ik heb niet gekeken naar de specs van de pc, maar iets zegt me dat het aardig leuke dingetjes waren (zoals altijd bij een persevent). Dus dat zegt weinig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Ah, hoe zat het met de framerate en resolutie waarop gespeeld werd? of niet op gelet? Hier draaide het op 2560x1440 lekker soepel, maar dat heeft vooral te maken met m'n pc vrees ik.
Ik kon om 1 uur 's nachts gewoon D3 spelen hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:40 schreef Pheno het volgende:
Maar we zullen zien of ze het record van Blizzard kunnen evenaren: gewoonweg een week of twee niet lekker speelbaar, met de eerste paar dagen niet eens kunnen inloggen. dat was fantastisch.
Dan ben je een van de gelukkigen. Als je probeerde in te loggen was het error 37. Had je 1x mazzel en kwam je erin had je een pak lag waardoor het niet speelbaar wasquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik kon om 1 uur 's nachts gewoon D3 spelen hoor
Kon prima spelen, toen tot 4 uur 's nachts gespeeldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben je een van de gelukkigen. Als je probeerde in te loggen was het error 37. Had je 1x mazzel en kwam je erin had je een pak lag waardoor het niet speelbaar was
Ja, drie weken later. Of op een andere server dan die van Europa. Die problemen waren er gewoon, simpel zatquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
Kon prima spelen, toen tot 4 uur 's nachts gespeeld
Ik wacht nog op de mac-versie. Nu verwacht ik de final previewdisc wel zo eind februari, maar dan nog, duurt lang om te weten of het gaat lopen of niet. maar ik weet nu iig dat ik het kan spelen, al is het op een matige laptop van het werk.quote:
Dan gaat het erg tegenvallen. Simcity 5 lijkt in het niets op Simcity 4.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:57 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben al blij dat ik SimCity 5 op mijn Asus Laptop / Nvidia Geforce GT630M 2 GB kan laten draaien op Low Settings net zoals Farcry 3 die bij mij heerlijk en soepel speelt .
Ik koop deze game zonder hem te proberen omdat ik nu al weet dat SimCity 5 een TOPPER voor mij word .
Heb vroeger SimCity 4 veel gespeeld en vond deze game al prachtig .
Gelukkig niet meer zo lang wachten .
Deze link is de allerbeste site waar je kunt zien of je videokaart geschikt isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:07 schreef Troel het volgende:
Ik weet te weinig van videokaarten af om te weten of mijn videokaart aan de eisen voldoetZou niet weten of die van mij voldoet aan de gestelde minimumeisen
muah 40 ekkies voor basic versiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Noem het dan geen SimCity en noem het CityBuildingOnline ofzo.
Dat de gameplay anders is, vind ik niet erg, maar ik wil juist graag ook offline zelf stadjes kunnen bouwen. Dat dat niet kan voor 70 euro vind ik toch wel behoorlijk-waardig.
far cry 3 had ook van die serverproblemen. dat is een van de grote redenen waarom ik huiverig ben voor verplicht online drm.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:40 schreef Pheno het volgende:
Maar we zullen zien of ze het record van Blizzard kunnen evenaren: gewoonweg een week of twee niet lekker speelbaar, met de eerste paar dagen niet eens kunnen inloggen. dat was fantastisch.
Farcry 3 heb ik toen gewoon offline gespeeld, je kan bij ubisoft instellen of je online "of" offline wilt spelenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:15 schreef Danny het volgende:
[..]
far cry 3 had ook van die serverproblemen. dat is een van de grote redenen waarom ik huiverig ben voor verplicht online drm.
Idd, zelfde hier.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
muah 40 ekkies voor basic versie
Denk dat dit een van de weinige games is die ik ook echt ga kopen (op ps3 games na, die koop ik altijd)
bij mij wilde dat niet. offline bleef de game crashen. Heb toen maar een 'onorthodoxe' versie gespeeld omdat ik het nogal crappig vond om een game te kopen en die vervolgens niet te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:16 schreef xienix2501 het volgende:
[..]
Farcry 3 heb ik toen gewoon offline gespeeld, je kan bij ubisoft instellen of je online "of" offline wilt spelen
Wat jij vind van de prijs van games neem ik niet echt meer serieus na je vorige posts, hopelijk begrijp je dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
muah 40 ekkies voor basic versie
Denk dat dit een van de weinige games is die ik ook echt ga kopen (op ps3 games na, die koop ik altijd)
Ik kan mijn videokaart daar niet helemaal lekker instellen, maar het zal er om spannen lijkt het... We zullen het zien. (lees: wat ik terug kan vinden in mijn eigen systeem en bij gd, komt niet overeen, dus ik heb (denk ik?) maar de slechtste uit het rijtje gepaktquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:10 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Deze link is de allerbeste site waar je kunt zien of je videokaart geschikt is
http://www.game-debate.com/
Dit is mijn videokaart
http://www.game-debate.co(...)enRes=2&checkSubmit=
Ik heb een Intel HD Graphics chip op mijn moederbord. Bij mij werkte het op de laagste instellingen best aardig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kan mijn videokaart daar niet helemaal lekker instellen, maar het zal er om spannen lijkt het... We zullen het zien. (lees: wat ik terug kan vinden in mijn eigen systeem en bij gd, komt niet overeen, dus ik heb (denk ik?) maar de slechtste uit het rijtje gepakt)
Ah, kijk, dat geeft meteen weer hoopquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik heb een Intel HD Graphics chip op mijn moederbord. Bij mij werkte het op de laagste instellingen best aardig.
Mijn 'videokaart' kreeg een 2 van die website.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat geeft meteen weer hoopVolgens GD zit ik 511% te laag met mijn grafische kaart
Kan kloppen, dat zei hij bij mij ook bij die HD Graphicsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Mijn 'videokaart' kreeg een 2 van die website.
Ik kreeg een 10 voor de CPUquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Mijn 'videokaart' kreeg een 2 van die website.En de CPU zelfs een 1.
Tsja. Budgetlaptopje hierzo. Maar alles (windows, office, etc.) draait supersnel gek genoeg. Voor gaming is het gewoon niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:34 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik kreeg een 10 voor de CPUEn een 4 voor de kaart
(Nvidia GT540M ).
Games die minder dan 30 dagen uit zijn ... Dafuq?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:05 schreef lipjes het volgende:
Btw
Gisteren de digital deluxe editie gekocht en kreeg daar een 5x 10 euro korting code bij.
Weet niet of jullie deze ook kunnen gebruiken?
Edit, oh nvm
Mag ik ook weggeven, iemand intresse met deze bagger voorwaarden?
[..]
Mijn CPU een 6, en 8 voor de kaart bij mij.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:34 schreef davedavy het volgende:
[..]
(Nvidia GT540M ).
nee want met een 2500K/6950 krijg je dat alquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:16 schreef bjorntju het volgende:
10 voor gpu en 10 voor cpu
ben ik nu niet stoer
foei! dat is illegaal!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:18 schreef Danny het volgende:
[..]
bij mij wilde dat niet. offline bleef de game crashen. Heb toen maar een 'onorthodoxe' versie gespeeld omdat ik het nogal crappig vond om een game te kopen en die vervolgens niet te kunnen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
Ht is vooral een vernieuwing.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:42 schreef opgebaarde het volgende:
ha medefans,
is simcity 5 een enorme verbetering? Is het een must have of kan je niet meer zulke geile regio's bouwen zoals in 4? Ben bang dat deze pc het sowieso niet trekt maar die filmpjes zien er appetijtelijk uit![]()
Ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd en ben alles kwijt, een regio met al wat steden is niet te downloaden/te doen vanwege de plugins etc. right?
hier een 9 voor de CPU en een 10 voor de videokaart, not bad voor een 3 jaar oud systeemquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:34 schreef davedavy het volgende:
[..]
(Nvidia GT540M ).
Je moet kleiner beginnen en niet alles in een uur vol willen hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:43 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ja was wel leuk, maar qua ruimte vond ik het om te janken ( snap het wel met de graphic engine maar toch )
Das waar, maar ik ben zo iemand die 't meteen vol wil hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:54 schreef blow... het volgende:
[..]
Je moet kleiner beginnen en niet alles in een uur vol willen hebben
Dat was met de beta wel de bedoeling maar idd in het echt niet. Je tijd nemen en vooral alles pietje precies uitplannen ipv GROOT GROTER GROOTST zoals bij Simcity 4. Gewoon goed letten op wegen, doorstroming etcquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:54 schreef blow... het volgende:
[..]
Je moet kleiner beginnen en niet alles in een uur vol willen hebben
Klopt. Gewoon zorgen dat het goed wordt, maar dat had je bij de beta de tijd niet voor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat was met de beta wel de bedoeling maar idd in het echt niet. Je tijd nemen en vooral alles pietje precies uitplannen ipv GROOT GROTER GROOTST zoals bij Simcity 4. Gewoon goed letten op wegen, doorstroming etc
Sorry, ik vind het een verschrikkelijk spel. Niet bedoeld voor de echte Simcity-fan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef blow... het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 29 januari 2013 20:11 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat een drama.
[/quote
Erg he
Ik mag toch hopen dat ze de moeilijkheidsgraad flink omlaag hebben geschroefd voor de beta. Als je ook kijkt hoeveel gebouwen er niet beschikbaar waren dan moet het wel wat pittiger worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:19 schreef tuut-chips het volgende:
Ik vond er ook niks aan eerlijk gezegd. Binnen een uur heb je de hele map volgebouwd, alle voorzieningen op orde etc.. Er is dan niet veel meer te doen.
Idd, sowieso weinig kritische geluiden hier t.o.v. andere fora/sites waar de nieuwe SimCity bediscussieerd wordt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:18 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het een verschrikkelijk spel. Niet bedoeld voor de echte Simcity-fan.
wellicht kijkt men er hier nuchterder op?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:38 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Idd, sowieso weinig kritische geluiden hier t.o.v. andere fora/sites waar de nieuwe SimCity bediscussieerd wordt.
niet dat ik de enthousiastelingen hier hun speelplezier niet gun ofzo, het valt me alleen op
Ziet er niet verkeerd uit. Alleen jammer dat je niet zelf een beetje de regio kan ontwerpen, Ik had op Twitter gevraagd hoeveel regio's er beschikbaar zijn, maar nooit antwoord gehadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef Johan1994 het volgende:
Blijkbaar ziet Create-A-Region er ongeveer zo uit: [ afbeelding ]
Misschien komt die wel later uit, net als Create-a-sims world. Die was ook gewoon helemaal gratis.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit. Alleen jammer dat je niet zelf een beetje de regio kan ontwerpen, Ik had op Twitter gevraagd hoeveel regio's er beschikbaar zijn, maar nooit antwoord gehad![]()
Tevens;
Mac-versie SimCity uitgesteld
Shiiiit..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit. Alleen jammer dat je niet zelf een beetje de regio kan ontwerpen, Ik had op Twitter gevraagd hoeveel regio's er beschikbaar zijn, maar nooit antwoord gehad![]()
Tevens;
Mac-versie SimCity uitgesteld
Jouw videokaart komt overheen met mijn GT630M 2 GB en kan SimCity 5 op low settings makkelijk aan , dus verheug je maar op deze mooie gamequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:34 schreef davedavy het volgende:
[..]
(Nvidia GT540M ).
Nice. Waar haal je die vandaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:35 schreef Johan1994 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de Simcity Facebook paginaquote:
Dat vroeg ik me zelf ook al af.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:52 schreef Johan1994 het volgende:
Ik vraag me af: Kunnen we zelf bomen plaatsen? Het kon niet in de beta, maar kan het wel in het spel?
Ben gelukkig niet de enigequote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:54 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me zelf ook al af.
Klopt ja, in de beta zag ik bij sommige mensen ook wel een boel bomen bij elkaar staan terwijl ik er bijna geen een had.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:55 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet de enigeWant ik zie op de screens vaak veel bomen staan.
dat shady is omdat men het niet kent... check tweakers en zie dat heel veel zaken prima betrouwbaar zijn..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:10 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ik koop gewoon een CD of via Origin, keys op die vage sites vertrouw ik niet helemaal zoals Tiger hierboven al zei.
hoe bedoel je dat? (lees: hoe gaan ze het veranderen?)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:55 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Tevens: Ze gaan waarschijnlijk de zoning veranderen zoals het was in de eerste Gameplay video's.
ik denk dat simcity meer van je GPU vraagt dan van je memory..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:16 schreef T_Killer het volgende:
Is RAM geheugen bij games als SC4 en SimCity niet net zo belangrijk, of belangrijker dan GPU?
Zag er eerst zo uit: Op 1:42 zie je het,quote:
Ik zal Tweakers vaken checken voor dat soort dingen, ik kwam er altijd alleen maar voor m'n hardwarequote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dat shady is omdat men het niet kent... check tweakers en zie dat heel veel zaken prima betrouwbaar zijn..
het sluiten van accounts is (volgens mij op tweakers) nog nooit iemand overkomen en van de mensen die ik ken is het zeker nooit iemand voorgekomen.. idem voor het bannen van een (russische) key..
dat is namelijk het enige wat mogelijkerwijs problemen oplevert: een russische key die via VPN wordt geactiveerd, die zou eventueeel verwijderd kunnen worden..
gewoon kopen via keysites als je niks geeft om hoesjes
dat ziet er wel vreemd uit, maar dat geeft wel een beter idee van hoe groot de lots kunnen worden denk ik..quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:00 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Zag er eerst zo uit: Op 1:42 zie je het,
Toen hadden ze van die rare kleine vakjes (Die ik persoonlijk echt heel slecht vond werken) En ze zijn aan het overwegen om het weer te veranderen zoals in het filmpje.
Het is denk ik wennen ja, maar zoals je zelf zegt: Je weet nu hoeveel ruimte er is voor groei. Ik had met die kleine lots niet echt het idee hoe groot het zou kunnen worden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ziet er wel vreemd uit, maar dat geeft wel een beter idee van hoe groot de lots kunnen worden denk ik..
dat maakt plannen van je stad (met zo min mogelijk verlies van ruimte) mogelijk
±50 valt toch op zich wel mee?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:15 schreef abruzzese het volgende:
Waarom is SimCity 5 zo duur terwijl de meeste nieuwe PC games rond de ¤40,00 liggen ???
Bij budgetgaming.nl
http://www.budgetgaming.n(...)ited+edition_PC.html
De vakjes in de beta waren ronduit slecht ontworpen. Je had totaal geen idee hoe groot een gebouw potentieel kon worden en hoeveel rekening je daar mee moest houden. Met zulke vlakken kan dat wel, zolang je zelf de optie houd om het te negeren als je het klein wil houden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:00 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Zag er eerst zo uit: Op 1:42 zie je het,
Toen hadden ze van die rare kleine vakjes (Die ik persoonlijk echt heel slecht vond werken) En ze zijn aan het overwegen om het weer te veranderen zoals in het filmpje.
Hoeven ze in principe ook niet. Als je 1 parkje aan de weg legt kan je hem uitbreiden naar alle kanten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:40 schreef Johan1994 het volgende:
Ik hoop stiekem nog, dat ze parken aan gaan passen zodat ze niet meer aan een weg hoeven.
Het kon wel in de beta.. onder parken zat het ergens.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:52 schreef Johan1994 het volgende:
Ik vraag me af: Kunnen we zelf bomen plaatsen? Het kon niet in de beta, maar kan het wel in het spel?
Maar weten die ook zeker dat ze een NL of EN - talige versie krijgen? Voor hetzelfde geldt zit je straks met een Russische versie opgescheept. Dan is elke euro toch ook eentje teveel geweest, lijkt me.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dat shady is omdat men het niet kent... check tweakers en zie dat heel veel zaken prima betrouwbaar zijn..
het sluiten van accounts is (volgens mij op tweakers) nog nooit iemand overkomen en van de mensen die ik ken is het zeker nooit iemand voorgekomen.. idem voor het bannen van een (russische) key..
dat is namelijk het enige wat mogelijkerwijs problemen oplevert: een russische key die via VPN wordt geactiveerd, die zou eventueeel verwijderd kunnen worden..
gewoon kopen via keysites als je niks geeft om hoesjes
Ik heb weer lekker opgeletquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:24 schreef byah het volgende:
[..]
Het kon wel in de beta.. onder parken zat het ergens.
Gratis bomen zelfs
Ze zaten ook lekker verstopt. Je moest eerst door allemaal dingen scrollen welke niet in de beta zaten.quote:
Pfew gelukkig, ik dacht omdat ik alleen maar zat te kijken hoe me stad werd vernietigd door een tornado en dat ik ze daarom niet gezien heb.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze zaten ook lekker verstopt. Je moest eerst door allemaal dingen scrollen welke niet in de beta zaten.
Wel handig, kun je gelijk aan je Russisch werken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:35 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Maar weten die ook zeker dat ze een NL of EN - talige versie krijgen? Voor hetzelfde geldt zit je straks met een Russische versie opgescheept. Dan is elke euro toch ook eentje teveel geweest, lijkt me.
Nou deze is natuurlijk online. En aangezien ik, om een instelling te wijzigen (schermresolutie), de server al nodig had, zal dat met talen wel niet veel anders gaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef Troel het volgende:
Ik heb ooit bij The Sims 2 in het buitenland besteld en vervolgens in het register een getalletje omgezet voor een andere taal, dikke kans dat dat hier ook wel zo werkt natuurlijk!
de sites vermelden welke versie wordt verkocht..quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:35 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Maar weten die ook zeker dat ze een NL of EN - talige versie krijgen? Voor hetzelfde geldt zit je straks met een Russische versie opgescheept. Dan is elke euro toch ook eentje teveel geweest, lijkt me.
dat zal wel niet, er moet spul gedownload worden en dan moeten ze al weten welke taal je wilt hebben.. (de launcher b.v. is ook in een bepaalde taal, en dat bepaalde de server niet)quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou deze is natuurlijk online. En aangezien ik, om een instelling te wijzigen (schermresolutie), de server al nodig had, zal dat met talen wel niet veel anders gaan.
Nee graag zonder suiker.quote:
Stop het ns in Google Translate, nep-Rus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:22 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Nee graag zonder suiker.
Ik heb best wel veel zin om te spelenBen erg benieuwd naar de global market.
Classic!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:50 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ik ga zeker de park checken bij het laatste plaatje (met Alberto, wie kent hem nog?)
Maar ik ben geen Rus wat nuquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Stop het ns in Google Translate, nep-Rus.
Ik zal je een hint geven:
Het lijkt een beetje op grieks.
п = p
р = r
Zegt google dat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:26 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Maar ik ben geen Rus wat nu![]()
En google translate: Waar te parkeren. Op een parkeerplaats?
Sowieso Google Translatequote:Op woensdag 30 januari 2013 11:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zegt google dat?
Wat een kutvertaler is dat ook.
Ik had "Waar is het park?" erin gegooid.
Ik vind het stom dat ze japans praten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:28 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Sowieso Google Translate
Tevens: Waarom zijn de borden in Simcity 5 niet in Simlish? Ben ik de enige die dat heel erg storend vond?
Ze praten Simlish jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat ze japans praten.
Maar in de oude SimCity praatten ze dat echt niet. (ze praatten uberhaupt niet)quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:29 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ze praten Simlish jaTaal van de machtige ontwikkelaar Will Wright schorem!
Ja maar dat is vroeger, het is tijd voor vernieuwing mijn vriend.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar in de oude SimCity praatten ze dat echt niet. (ze praatten uberhaupt niet)
welkom bij sims 3 meets simcity......quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar in de oude SimCity praatten ze dat echt niet. (ze praatten uberhaupt niet)
Dat zal best, maar ik ben er nog niet uit of die vernieuwing wel op mijn computer gaat komen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:30 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ja maar dat is vroeger, het is tijd voor vernieuwing mijn vriend.
Het komt allemaal goedquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:31 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik ben er nog niet uit of die vernieuwing wel op mijn computer gaat komen.
Je bedoelt Rush Hour? Ik denk het. Er komt vast ook iets voor Metro's. En Treinen. En dierentuinen. En jurken. Oja vergeet niet het Adem pakket.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:38 schreef n00b13 het volgende:
Er zijn ook wel zaken die beter zijn uitgewerkt.
Soms zie je ze rond hun huis rennen ofzo. Dat is wel grappig, maar dit? Nee.
En dat wegensysteem, wat ook gelijk voor energie en water is, dat vind ik wel mooi.
Komt er ook weer zo'n streets of SimCity uitbreiding?
Dat krijg je als je de Premium koopt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:41 schreef n00b13 het volgende:
En wat is deze?
http://www.ea.com/sim-city/images/maxisman-hq
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de Premium koopt.
Helaas niet. Maar Maxisman bestaat best al lang tho. Al in de Simcity 2000 kwam Maxis man voor!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef n00b13 het volgende:
[..]
MaxisMan? Serieus? Een deal met Marvel zat er niet in?
In 3000 niet gezien?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Helaas niet. Maar Maxisman bestaat best al lang tho. Al in de Simcity 2000 kwam Maxis man voor!
Toen was hij de weg kwijt.quote:
het niks opslaan komt geheid door rechten.. (schrijven in program files is echt een no go met standaard instellingen op W7 en W8)quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:10 schreef n00b13 het volgende:
Overigens wil SimCity 3000 hier niet echt vlekkeloos draaien op Windows 8..
helaas.
Erg traag & hij wil ook niks opslaan.
ik heb hem nog nooit in 2000 gezien volgens mij...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Helaas niet. Maar Maxisman bestaat best al lang tho. Al in de Simcity 2000 kwam Maxis man voor!
Ik heb rechten op alles gezet (maar nog niet kunnen testen op saven).quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
het niks opslaan komt geheid door rechten.. (schrijven in program files is echt een no go met standaard instellingen op W7 en W8)
Tis een easter egg op een bepaalde map.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hem nog nooit in 2000 gezien volgens mij...
Kom op. Je wordt niet betaalt als burgemeester om op je luie reet te zitten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:29 schreef valek het volgende:
FF een Simcity 4 vraag. Is het in te stellen dat als er een brand is de computer zelf brandweerwagens naar de brand stuurt? Nu word je telkens lastig gevallen.
Haha, klopt. Maar ik heb genoeg te doen in dit spel. En als ik de snelheid in dit spel op het allersnelst zet moet ik continue branden blussen. Dat heb ik onderhand wel gehad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Kom op. Je wordt niet betaalt als burgemeester om op je luie reet te zitten.
Je moet wel wat doen natuurlijk.
Dan doe je toch echt iets verkeerdquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:14 schreef valek het volgende:
[..]
Haha, klopt. Maar ik heb genoeg te doen in dit spel. En als ik de snelheid in dit spel op het allersnelst zet moet ik continue branden blussen. Dat heb ik onderhand wel gehad.
Je moet de maps bekijken, kijk je dan bij brandgevaar. Dan zie je rode gebieden. Daar moet je kazernes bouwen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:14 schreef valek het volgende:
[..]
Haha, klopt. Maar ik heb genoeg te doen in dit spel. En als ik de snelheid in dit spel op het allersnelst zet moet ik continue branden blussen. Dat heb ik onderhand wel gehad.
Als het goed is breken er geen branden uit als je brandweerkazernes genoeg coverage geven, dus alle gebouwen moeten binnen de radiussen van de kazernes staan. Het automatisch instellen kan niet, maar zelf heb ik nooit last van branden omdat ze bijna nooit uit zullen breken zolang er genoeg kazernes zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:29 schreef valek het volgende:
FF een Simcity 4 vraag. Is het in te stellen dat als er een brand is de computer zelf brandweerwagens naar de brand stuurt? Nu word je telkens lastig gevallen.
nee, zorg voor een betere firecoverage en je krijg geen brandjes meer..quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:29 schreef valek het volgende:
Fabrieken buiten de stad bouwen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:49 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, zorg voor een betere firecoverage en je krijg geen brandjes meer..
zelf zit ik altijd in de knoei met de luchtvervuiling..
werkt half, daarna krijg je issues met luchtvervuiling van wegenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:06 schreef davedavy het volgende:
[..]
Fabrieken buiten de stad bouwen.
In de Beta stond de wind ook gunstig, waait fijn naar de andere stadquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
werkt half, daarna krijg je issues met luchtvervuiling van wegen
en zowiezo weer ik dirty industrie uit mijn woonsteden..
ik ben benieuwd hoe erg je last gaat krijgen van de luchtvervuiling van een andere stad...quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:09 schreef davedavy het volgende:
[..]
In de Beta stond de wind ook gunstig, waait fijn naar de andere stad
Ik hoop in dat geval dat je natuurrampen ook kan overbrengen naar je buurstadquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe erg je last gaat krijgen van de luchtvervuiling van een andere stad...
Dat lijkt me toch welquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:15 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Zou de windrichting ook kunnen veranderen? In de beta stond hij bij mij altijd maar naar het oosten.
Hoop dingen zaten vast in de Beta. Je had ook vrijwel onbeperkt water in de grond zitten bijvoorbeeld, de hele water map was donker blauw.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:15 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Zou de windrichting ook kunnen veranderen? In de beta stond hij bij mij altijd maar naar het oosten.
Ik hoop niet windstil, dan is er geen stroom meerquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:15 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Die schelen anders enorm veel geld in het begin!quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:22 schreef Troel het volgende:
Bij het gebruik van windmolens niet nee![]()
Zo ver ben ik nog niet eens gegaan, ik ben gewoon lekker gaan bouwen. Pas het tweede uurtje zag ik dat het daadwerkelijk uitmaakte waar ik mijn watertoren bouwde enzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:27 schreef davedavy het volgende:
[..]
Die schelen anders enorm veel geld in het begin!
Ja laten we het hopenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch welHet moest toch realistisch
Ooh, dus het gaat allemaal een klein beetje lastiger worden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:18 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoop dingen zaten vast in de Beta. Je had ook vrijwel onbeperkt water in de grond zitten bijvoorbeeld, de hele water map was donker blauw.
Dat zou niet goed zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:19 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik hoop niet windstil, dan is er geen stroom meer
Ik wil er nog wel bijquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:05 schreef Thrilled het volgende:
is er al genoeg animo voor een 2e fok-groep of gaan we die niet vol krijgen?
Zal nog wel ff duren voordatie vol is, denk ik. Maar goed, tijd zat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:05 schreef Thrilled het volgende:
Verdorie, uit ongeduld toch maar simcity 4 installeren
is er al genoeg animo voor een 2e fok-groep of gaan we die niet vol krijgen?
Op jouw computer wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:19 schreef Qunix het volgende:
Naast water elektriciteit en zo.. Is er ook internet?
niet bij mij hoor.. genoeg plekken waar minder water was..quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:18 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoop dingen zaten vast in de Beta. Je had ook vrijwel onbeperkt water in de grond zitten bijvoorbeeld, de hele water map was donker blauw.
Sorry hoor maar er is al meer dan genoeg bekend. Er zitten geen standaard steden in het spel, zo werkt het dit keer niet. Het transport is geregeld via snelwegen en treinspoor. Ik heb hier records van 80.000 inwoners voorbij zien komen en dat is met medium density. Als je stad vol staat met hoogbouw zal dat wil in de miljoen lopen per stad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:33 schreef TheAdventurer het volgende:
Release date: March 2013
Volgens mij wordt het tijd dat EA eens stopt met trollen en gewoon bekend gaat maken maken hoe de game eruit gaat zien en welke features er in de game te vinden zijn. Deze grap incl. screenshots en zelfs een beta heeft lang genoeg geduurd...
Hoe groot kunnen de miljoenensteden worden in SC5? Is er bekend welke steden er standaard in de game zitten? New York? Los Angeles? Tokyo? Is het transport van het ene deel van de stad naar het andere deel goed geregeld? Wat is jullie records qua inwoners?
Zoekt en gij zult vinden..quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:33 schreef TheAdventurer het volgende:
Release date: March 2013
Volgens mij wordt het tijd dat EA eens stopt met trollen en gewoon bekend gaat maken maken hoe de game eruit gaat zien en welke features er in de game te vinden zijn. Deze grap incl. screenshots en zelfs een beta heeft lang genoeg geduurd...
Hoe groot kunnen de miljoenensteden worden in SC5? Is er bekend welke steden er standaard in de game zitten? New York? Los Angeles? Tokyo? Is het transport van het ene deel van de stad naar het andere deel goed geregeld? Wat is jullie records qua inwoners?
En waar twijfel je dan aan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:18 schreef mschol het volgende:
ik twijfel nog steeds tussen de deluxe en de collectors edition
1) ik wil een -volledige- game hebben (zeker gezien ik EA ken als: we maken exclusieve content voor versie A en die brengen we nooit los uit)quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En waar twijfel je dan aan?
nopequote:Op woensdag 30 januari 2013 22:46 schreef RoW_0 het volgende:
Is er een manier om toch de beta te kunnen spelen? Ik had helaas geen tijd, heb wel alles op mijn pc staan.
EA kennede zal er nog wel meer contant uitkomen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
1) ik wil een -volledige- game hebben (zeker gezien ik EA ken als: we maken exclusieve content voor versie A en die brengen we nooit los uit)
2) ik vind 80 wel erg veel geld...
vast, maar die kan je altijd nog wel kopen... ik heb het hier over content die specifiek voor een bepaalde (preorder) versie is..quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
EA kennede zal er nog wel meer contant uitkomen.
Ik weet niet wat de digital deluxe versie heeft wat niet los verkrijgbaar is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
vast, maar die kan je altijd nog wel kopen... ik heb het hier over content die specifiek voor een bepaalde (preorder) versie is..
als voorbeeld neem ik sims 3 , toevalligerwijs ook maxis en EA:
sims 3 pets limited bevat spullen voor een dierenwinkel..
de normale editie bevat deze niet en ook zijn deze onderdelen niet los te koop (hetzij een aparte dlc of via de exchange waar je met simpoints spul kan kopen)
dat hoop je maar.. de LE kan je via origin inderdaad aanschaffen, en dan upgraden naar DD als preorder..; er is geen woord gerept of dit kan na release.. ik reken er niet op...quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de digital deluxe versie heeft wat niet los verkrijgbaar is.
Je kan namelijk de LE-verise kopen en vervolgens nog de DD als dlc
quote:Op donderdag 31 januari 2013 03:19 schreef mschol het volgende:
ditwat een verbetering
http://vine.co/v/bJPFHDJ5xUr
Is idd een verbeteringquote:Op donderdag 31 januari 2013 03:19 schreef mschol het volgende:
ditwat een verbetering
http://vine.co/v/bJPFHDJ5xUr
ook is onduidelijk of dit mogelijk is als je de LE via een andere weg dan origin zelf aanschaft. Bij origin is de LE 60 euro terwijl de key voor rond de 40 euro beschikbaar is bij andere aanbieders. Dat scheelt 20 euro, maar of je dan de DD nog kunt aanschaffen is me onduidelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hoop je maar.. de LE kan je via origin inderdaad aanschaffen, en dan upgraden naar DD als preorder..; er is geen woord gerept of dit kan na release.. ik reken er niet op...
Om mensen te waarschuwen? Nu was het een beta, maar EA bant mensen dus gewoon alleen maar omdat ze negatief posten over een game. Dat lijkt me nogal schokkend.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:37 schreef Troel het volgende:
Ongeacht of het waar is of niet (het is heel makkelijk om een verhaal iets te verdraaien zodat je er zelf wat positiever uitkomt, of wat negatieve dingen over jezelf weglaten), om er dan een youtube video van te maken, sorry, maar waarom? Volgens mij ben je dan ook gewoon triest bezig.
En ik vraag me dus af wat het hele verhaal isquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Om mensen te waarschuwen? Nu was het een beta, maar EA bant mensen dus gewoon alleen maar omdat ze negatief posten over een game. Dat lijkt me nogal schokkend.
Ja. Het hele telefoongesprek met EA staat gewoon in de video en die gast van EA geeft ook gewoon toe dat het niet klopt. Het gaat om oude screenshots van maanden geleden die EA gratis heeft vrijgegeven.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:40 schreef Troel het volgende:
[..]
En ik vraag me dus af wat het hele verhaal isIs dit diezelfde gast die vanwege een post op het forum daar ineens geband was? Waar het ook alleen om die post zou gaan?
Je hebt de video niet gezien begrijp ik.quote:Als ik op Fok! een ban krijg, speelt er toch ook veel meer mee dan alleen die ene post waarop ik uiteindelijk een ban zou krijgen, alles wat je tot dan toe gedaan hebt speelt mee. Als hij al tijden op het randje van de regels balanceert, dan val je op een gegeven moment.
misschien omdat ie een NDA negeerde? de zelfgemaakte screenshots in mijn review moesten ook langs ea international. Misschien dat die gast dat soort zaken negeerde.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Om mensen te waarschuwen? Nu was het een beta, maar EA bant mensen dus gewoon alleen maar omdat ze negatief posten over een game. Dat lijkt me nogal schokkend.
het zijn screens die MAXIS zélf heeft vrijgegeven en ging om een topic uit september 2012. Heeft geen drol met NDA's te maken. Kijk de video.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
misschien omdat ie een NDA negeerde? de zelfgemaakte screenshots in mijn review moesten ook langs ea international. Misschien dat die gast dat soort zaken negeerde.
Nee, ik heb na een paar minuten de boel weggekliktquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja. Het hele telefoongesprek met EA staat gewoon in de video en die gast van EA geeft ook gewoon toe dat het niet klopt. Het gaat om oude screenshots van maanden geleden die EA gratis heeft vrijgegeven.
[..]
Je hebt de video niet gezien begrijp ik.
ahquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:44 schreef Pheno het volgende:
Overigens kan ik de video niet zien. Firewalls
ah ok. dan is het redelijk zinloos om te speculeren over wat hij fout gedaan zou hebben. Uit de video blijkt duidelijk dat de helpdesk van EA zelf zegt dat EA fout zit, maar dat ze er niets aan kunnen doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, ik heb na een paar minuten de boel weggeklikt
Heeft weinig te maken met 'hetze'. Maar goed, je hebt de video niet gezien dus dan heeft deze discussie weinig nutquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:46 schreef Troel het volgende:
Maar zelfs als het echt fout fout fout zou zijn, dan nog vind ik het niet netjes om het zo te doen
Als EA inderdaad aangeeft dat ze fout zitten, dan zou het daarmee opgelost moeten zijn en moet je niet alsnog een hetze beginnen tegen dat bedrijf.
Maar misschien ben ik wat raar
Ja, dat is hetzelfde bij Blizzard. Ooit ook een mailtje gehad dat er vreemde zaken via mijn account gingen (echt geen idee). Dan maar even in de digitale pen geklommen richting de helpdesk, maar het duurde toch even voordat ik weer verder mocht. Vreselijk irritant.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:45 schreef Danny het volgende:
[..]
ah
dan moet je dat thuis maar even doen. die gast van EA geeft toe dat het fout is, maar dat het wel een week kan duren voordat iemand die hem kan unbannen ernaar kan kijken. Lekker dan als je de game gekocht zou hebben.
Mja, dat soort praktijken weerhoudt me ook van het aanschaffen van dergelijke drm software. Dat je van een server geband wordt als je valsspeelt in multiplayer ok, maar omdat je negatief bent? Ik noemde mijn stad in de beta 'fokville', maar dat werd op m'n scherm '********'. Nog zoiets. Waarom mag ik niet zelf bepalen hoe mijn stad heet? Juist, omdat het perse via hun servers moet en ze de term 'fok' niet willen tonen aan anderen. Krijg ik nou straks een waarschuwing in de final als ik 'fokville' gebruik? Of zelfs een ban?quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat is hetzelfde bij Blizzard. Ooit ook een mailtje gehad dat er vreemde zaken via mijn account gingen (echt geen idee). Dan maar even in de digitale pen geklommen richting de helpdesk, maar het duurde toch even voordat ik weer verder mocht. Vreselijk irritant.
jah, maar het zou toch vrij kut zijn als je daarvoor een ban zou oplopen. Je zult 'fok' heten. Of dick. Of cock. Ik vrees echt dat ze dergelijke namen gaan bannen of blokkeren. Onzin, want niemand vraagt om multiplayer. Ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:06 schreef Pheno het volgende:
Klopt, Ik had ook iets met FOK!, maar die woordfilters van tegenwoordig vinden het wel erg veel op fuck lijken. Soepkippenzooi.
En zo verderquote:@moskow23 | Someone told me MOD-support is technically impossible cause the game is completely online, is that true?
Dan Moskowitz @Raaskaller Not impossible, I'm sure people are already dissecting our package files from the beta and starting to figure it out.
Dan Moskowitz @grieger Yeah, maybe muted green/yellow/blue if lot depth would only fit density 1 buildings? Will think about that.
@moskow23 @grieger I like that idea. Maybe a dotted line always showing density 1 buildings as well as the solid line.
Dan Moskowitz @Zhatt @grieger I tried this out, it worked nicely, it's in the game
Dan Moskowitz @Sascha_Fr I think there will be an annoucement with more details soon re: Mac, be sure to follow @SimCity
@moskow23 sweet already following @simcity
graphics zijn niet alles, al is het wel strak.. de hele gui staat mij persoonlijk erg aan + de manier van het tonen van charts en het hebben van power enzo..quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:45 schreef Fokjee het volgende:
Damn dit is een awesome game. De beste graphics van Sim City. Ik moet dit spel kopen
Oke klinkt goed man. Weet jij toevallig ook of je online kunt spelen? zou zo vet zijn als me buurvrouw of buurman een Fokker is!quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
graphics zijn niet alles, al is het wel strak.. de hele gui staat mij persoonlijk erg aan + de manier van het tonen van charts en het hebben van power enzo..
het hele spel is online.quote:
Op donderdag
31 januari 2013 13:06 schreef
Fokjee het
volgende:
[..]
Oke klinkt goed man. Weet jij toevallig ook of je online kunt spelen?
zou zo vet zijn als me buurvrouw of buurman een Fokker is!
dit dus, let wel dat de gameplay echt omgegooid is...quote:
OP niet gelezen he?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:06 schreef Fokjee het volgende:
[..]
Oke klinkt goed man. Weet jij toevallig ook of je online kunt spelen? zou zo vet zijn als me buurvrouw of buurman een Fokker is!
Goh, persoonlijk vind ik daar niets schokkends aan aangezien het vanuit EA komtquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:38 schreef Danny het volgende:
[..]
twitter:moskow23 twitterde op donderdag 31-01-2013 om 05:20:57@RobinFranke We have a tool the designers use to create regions, but it is NO WAY ready to see the light of day. They struggle sometimes! reageer retweet
twitter:moskow23 twitterde op donderdag 31-01-2013 om 05:21:21@RobinFranke BTW - a handful of regions, don't know exact # reageer retweet
de echte extra's van Rush hour blijven imho beperkt tot avenue's en one way roads, ground highways zijn niet echt je van het...quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:01 schreef Kiyoaki het volgende:
Het is ook niet zo dat Simcity 4 een goed spel was. Het was eigenlijk aanvankelijk een klotespel, en EA had ongeveer dezelfde mentaliteit als nu met andere truukjes. Rush Hour was een uitbreiding met dingen die eigenlijk al in het spel hadden moeten zitten en zonder welke het onspeelbaar was, de standaard gebouwen waren lelijk, duidelijk gemaakt door een smakeloze californier, en er waren vrij weinig opties. In die zin verschilt het niet van dit nieuwe spel.
De reden dat het uiteindelijk toch een goed en heel mooi spel is geworden is vanwege de modbaarheid en flexibiliteit van de engine. Een hoop dingen bleken uiteindelijk aan te passen te zijn en de graphics konden radicaal worden verbeterd. De ingebouwde region view was gebrekkig maar in principe goed, en de steden waren groot.
Hoewel het beide typische EA games zijn die bij hun release slecht waren heeft 5 een duidelijke zwakheid die 4 niet had: de game lijkt technisch gezien niet flexibel. De kleine omvang van de steden lijkt me niet iets wat eenvoudig met mods te verhelpen is, en het online gebeuren beperkt de modbaarheid natuurlijk verder (vanwege het principe dat iedereen ongeveer hetzelfde moet kunnen en je niet mag "cheaten" met mods). Ook de region view zit op zo'n manier in elkaar dat je dat niet zomaar even kan aanpassen, en het is nog maar de vraag of EA meer dan cosmetische mods toe gaat staan. Jammer, want met glassbox had zeker wel meer gedaan kunnen worden dan we nu zien.
Het verbeterde ook de pathfinding en voegde dingen toe als t-splitsingen op highways en andere basis dingen. Ik heb hem destijds gekocht zonder rush hour, er zat wel een heel groot verschil tussen met en zonder vond ik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
de echte extra's van Rush hour blijven imho beperkt tot avenue's en one way roads, ground highways zijn niet echt je van het...
http://en.wikipedia.org/wiki/SimCity_4:_Rush_Hour
voor de rest niet echt dingen die bijzonder zijn dat ze het spel beter hebben gemaakt..
Het was een uitbereiding die het infrastructuur gigantisch verbeterde en veel leuker speelbaar maakte, wel jammer dat het niet uitgebreid werd met extra diensten, bonusgebouwen e.d.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
de echte extra's van Rush hour blijven imho beperkt tot avenue's en one way roads, ground highways zijn niet echt je van het...
http://en.wikipedia.org/wiki/SimCity_4:_Rush_Hour
voor de rest niet echt dingen die bijzonder zijn dat ze het spel beter hebben gemaakt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had Anno 2070 niet datzelfde idee? Heb het gevoel dat er erg veel Anno 2070 in dit spel zit.quote:
Wou ik ook doen maar die kon ik nergens vindenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:07 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ik ga die normale halen, goed genoeg voor mij
de limited edition is in de winkels even duur...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:07 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ik ga die normale halen, goed genoeg voor mij
Origin is goed met z'n hoge prijzen inderdaad, net zo als bij bolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wou ik ook doen maar die kon ik nergens vinden. En de normale editie is duurder op Origin dan de limited edition op webwinkels
Is dat zo? Ook met hoesje of alleen key?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
de limited edition is in de winkels even duur...
ik neig op het moment naar de collectors edition... voor 57,45 (incl doosje e.d. dus; niet alleen code)
Heb hem ook nog nooit gespeeld maar van de verhalen die ik hoorde werd ik niet zo heel blij van, wou hem eigenlijk spelen tot simcity uit kwam. Ik wacht nu liever op simcityquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:19 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb nog nooit Cities XL gespeeld is dit vergelijkbaar met SimCity 4 ?
Er is meer bij SimCity dan een map volbouwen. In SC4 kan ik ook binnen 5 minuten een map vol hebben, dat wil niet zeggen dat je dan klaar bent.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:01 schreef Photomorti het volgende:
Jammer dat de maps zo klein zijn , je ziet vooral bij de beta al dat mensen in 1 uur tijd al vrijwel vol zitten , dus ik blijf lekker simcity4 met mods spelen
Daar tegenover staat wel dat er nu veel meer micromanagement is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:36 schreef Photomorti het volgende:
Dat is waar maar in simcity4 was je soms gewoon weken bezig met een stad volbouwen dat was juist het mooie eraanvind het jammer dat de maps nu een stuk kleiner zijn
Uit luiheid heb ik hetzelfde gedaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:36 schreef lipjes het volgende:
Ik heb gewoon bij origin de digital deluxe besteld
Het minst leuke aspect in mijn ogenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Daar tegenover staat wel dat er nu veel meer micromanagement is.
Enige wat ik de komende tijd van Origin zal kopen is de Endgame DLC voor Battlefield 3. Maar weet niet of die voor April uit komtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:58 schreef WillieW het volgende:
[..]
Uit luiheid heb ik hetzelfde gedaan![]()
Ik heb dus ook onderstaande ontvangen
5 x 10¤ Korting op je volgende aankopen
Mocht iemand hierin interesse hebben, dan zie ik het wel.
Ja dat had ik dus ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:58 schreef WillieW het volgende:
[..]
Uit luiheid heb ik hetzelfde gedaan![]()
Ik heb dus ook onderstaande ontvangen
5 x 10¤ Korting op je volgende aankopen
Mocht iemand hierin interesse hebben, dan zie ik het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |