Deze link is de allerbeste site waar je kunt zien of je videokaart geschikt isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:07 schreef Troel het volgende:
Ik weet te weinig van videokaarten af om te weten of mijn videokaart aan de eisen voldoetZou niet weten of die van mij voldoet aan de gestelde minimumeisen
muah 40 ekkies voor basic versiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Noem het dan geen SimCity en noem het CityBuildingOnline ofzo.
Dat de gameplay anders is, vind ik niet erg, maar ik wil juist graag ook offline zelf stadjes kunnen bouwen. Dat dat niet kan voor 70 euro vind ik toch wel behoorlijk-waardig.
far cry 3 had ook van die serverproblemen. dat is een van de grote redenen waarom ik huiverig ben voor verplicht online drm.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:40 schreef Pheno het volgende:
Maar we zullen zien of ze het record van Blizzard kunnen evenaren: gewoonweg een week of twee niet lekker speelbaar, met de eerste paar dagen niet eens kunnen inloggen. dat was fantastisch.
Farcry 3 heb ik toen gewoon offline gespeeld, je kan bij ubisoft instellen of je online "of" offline wilt spelenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:15 schreef Danny het volgende:
[..]
far cry 3 had ook van die serverproblemen. dat is een van de grote redenen waarom ik huiverig ben voor verplicht online drm.
Idd, zelfde hier.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
muah 40 ekkies voor basic versie
Denk dat dit een van de weinige games is die ik ook echt ga kopen (op ps3 games na, die koop ik altijd)
bij mij wilde dat niet. offline bleef de game crashen. Heb toen maar een 'onorthodoxe' versie gespeeld omdat ik het nogal crappig vond om een game te kopen en die vervolgens niet te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:16 schreef xienix2501 het volgende:
[..]
Farcry 3 heb ik toen gewoon offline gespeeld, je kan bij ubisoft instellen of je online "of" offline wilt spelen
Wat jij vind van de prijs van games neem ik niet echt meer serieus na je vorige posts, hopelijk begrijp je dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
muah 40 ekkies voor basic versie
Denk dat dit een van de weinige games is die ik ook echt ga kopen (op ps3 games na, die koop ik altijd)
Ik kan mijn videokaart daar niet helemaal lekker instellen, maar het zal er om spannen lijkt het... We zullen het zien. (lees: wat ik terug kan vinden in mijn eigen systeem en bij gd, komt niet overeen, dus ik heb (denk ik?) maar de slechtste uit het rijtje gepaktquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:10 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Deze link is de allerbeste site waar je kunt zien of je videokaart geschikt is
http://www.game-debate.com/
Dit is mijn videokaart
http://www.game-debate.co(...)enRes=2&checkSubmit=
Ik heb een Intel HD Graphics chip op mijn moederbord. Bij mij werkte het op de laagste instellingen best aardig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kan mijn videokaart daar niet helemaal lekker instellen, maar het zal er om spannen lijkt het... We zullen het zien. (lees: wat ik terug kan vinden in mijn eigen systeem en bij gd, komt niet overeen, dus ik heb (denk ik?) maar de slechtste uit het rijtje gepakt)
Ah, kijk, dat geeft meteen weer hoopquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik heb een Intel HD Graphics chip op mijn moederbord. Bij mij werkte het op de laagste instellingen best aardig.
Mijn 'videokaart' kreeg een 2 van die website.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat geeft meteen weer hoopVolgens GD zit ik 511% te laag met mijn grafische kaart
Kan kloppen, dat zei hij bij mij ook bij die HD Graphicsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Mijn 'videokaart' kreeg een 2 van die website.
Ik kreeg een 10 voor de CPUquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Mijn 'videokaart' kreeg een 2 van die website.En de CPU zelfs een 1.
Tsja. Budgetlaptopje hierzo. Maar alles (windows, office, etc.) draait supersnel gek genoeg. Voor gaming is het gewoon niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:34 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik kreeg een 10 voor de CPUEn een 4 voor de kaart
(Nvidia GT540M ).
Games die minder dan 30 dagen uit zijn ... Dafuq?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:05 schreef lipjes het volgende:
Btw
Gisteren de digital deluxe editie gekocht en kreeg daar een 5x 10 euro korting code bij.
Weet niet of jullie deze ook kunnen gebruiken?
Edit, oh nvm
Mag ik ook weggeven, iemand intresse met deze bagger voorwaarden?
[..]
Mijn CPU een 6, en 8 voor de kaart bij mij.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:34 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik kreeg een 10 voor de CPUEn een 4 voor de kaart
(Nvidia GT540M ).
nee want met een 2500K/6950 krijg je dat alquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:16 schreef bjorntju het volgende:
10 voor gpu en 10 voor cpu
ben ik nu niet stoer
foei! dat is illegaal!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:18 schreef Danny het volgende:
[..]
bij mij wilde dat niet. offline bleef de game crashen. Heb toen maar een 'onorthodoxe' versie gespeeld omdat ik het nogal crappig vond om een game te kopen en die vervolgens niet te kunnen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |