Het verbeterde ook de pathfinding en voegde dingen toe als t-splitsingen op highways en andere basis dingen. Ik heb hem destijds gekocht zonder rush hour, er zat wel een heel groot verschil tussen met en zonder vond ik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
de echte extra's van Rush hour blijven imho beperkt tot avenue's en one way roads, ground highways zijn niet echt je van het...
http://en.wikipedia.org/wiki/SimCity_4:_Rush_Hour
voor de rest niet echt dingen die bijzonder zijn dat ze het spel beter hebben gemaakt..
Het was een uitbereiding die het infrastructuur gigantisch verbeterde en veel leuker speelbaar maakte, wel jammer dat het niet uitgebreid werd met extra diensten, bonusgebouwen e.d.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
de echte extra's van Rush hour blijven imho beperkt tot avenue's en one way roads, ground highways zijn niet echt je van het...
http://en.wikipedia.org/wiki/SimCity_4:_Rush_Hour
voor de rest niet echt dingen die bijzonder zijn dat ze het spel beter hebben gemaakt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had Anno 2070 niet datzelfde idee? Heb het gevoel dat er erg veel Anno 2070 in dit spel zit.quote:
Wou ik ook doen maar die kon ik nergens vindenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:07 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ik ga die normale halen, goed genoeg voor mij
de limited edition is in de winkels even duur...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:07 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ik ga die normale halen, goed genoeg voor mij
Origin is goed met z'n hoge prijzen inderdaad, net zo als bij bolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wou ik ook doen maar die kon ik nergens vinden. En de normale editie is duurder op Origin dan de limited edition op webwinkels
Is dat zo? Ook met hoesje of alleen key?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
de limited edition is in de winkels even duur...
ik neig op het moment naar de collectors edition... voor 57,45 (incl doosje e.d. dus; niet alleen code)
Heb hem ook nog nooit gespeeld maar van de verhalen die ik hoorde werd ik niet zo heel blij van, wou hem eigenlijk spelen tot simcity uit kwam. Ik wacht nu liever op simcityquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:19 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb nog nooit Cities XL gespeeld is dit vergelijkbaar met SimCity 4 ?
Er is meer bij SimCity dan een map volbouwen. In SC4 kan ik ook binnen 5 minuten een map vol hebben, dat wil niet zeggen dat je dan klaar bent.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:01 schreef Photomorti het volgende:
Jammer dat de maps zo klein zijn , je ziet vooral bij de beta al dat mensen in 1 uur tijd al vrijwel vol zitten , dus ik blijf lekker simcity4 met mods spelen
Daar tegenover staat wel dat er nu veel meer micromanagement is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:36 schreef Photomorti het volgende:
Dat is waar maar in simcity4 was je soms gewoon weken bezig met een stad volbouwen dat was juist het mooie eraanvind het jammer dat de maps nu een stuk kleiner zijn
Uit luiheid heb ik hetzelfde gedaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:36 schreef lipjes het volgende:
Ik heb gewoon bij origin de digital deluxe besteld
Het minst leuke aspect in mijn ogenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Daar tegenover staat wel dat er nu veel meer micromanagement is.
Enige wat ik de komende tijd van Origin zal kopen is de Endgame DLC voor Battlefield 3. Maar weet niet of die voor April uit komtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:58 schreef WillieW het volgende:
[..]
Uit luiheid heb ik hetzelfde gedaan![]()
Ik heb dus ook onderstaande ontvangen
5 x 10¤ Korting op je volgende aankopen
Mocht iemand hierin interesse hebben, dan zie ik het wel.
Ja dat had ik dus ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:58 schreef WillieW het volgende:
[..]
Uit luiheid heb ik hetzelfde gedaan![]()
Ik heb dus ook onderstaande ontvangen
5 x 10¤ Korting op je volgende aankopen
Mocht iemand hierin interesse hebben, dan zie ik het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |