ah ok. dan is het redelijk zinloos om te speculeren over wat hij fout gedaan zou hebben. Uit de video blijkt duidelijk dat de helpdesk van EA zelf zegt dat EA fout zit, maar dat ze er niets aan kunnen doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, ik heb na een paar minuten de boel weggeklikt
Heeft weinig te maken met 'hetze'. Maar goed, je hebt de video niet gezien dus dan heeft deze discussie weinig nutquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:46 schreef Troel het volgende:
Maar zelfs als het echt fout fout fout zou zijn, dan nog vind ik het niet netjes om het zo te doen
Als EA inderdaad aangeeft dat ze fout zitten, dan zou het daarmee opgelost moeten zijn en moet je niet alsnog een hetze beginnen tegen dat bedrijf.
Maar misschien ben ik wat raar
Ja, dat is hetzelfde bij Blizzard. Ooit ook een mailtje gehad dat er vreemde zaken via mijn account gingen (echt geen idee). Dan maar even in de digitale pen geklommen richting de helpdesk, maar het duurde toch even voordat ik weer verder mocht. Vreselijk irritant.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:45 schreef Danny het volgende:
[..]
ah
dan moet je dat thuis maar even doen. die gast van EA geeft toe dat het fout is, maar dat het wel een week kan duren voordat iemand die hem kan unbannen ernaar kan kijken. Lekker dan als je de game gekocht zou hebben.
Mja, dat soort praktijken weerhoudt me ook van het aanschaffen van dergelijke drm software. Dat je van een server geband wordt als je valsspeelt in multiplayer ok, maar omdat je negatief bent? Ik noemde mijn stad in de beta 'fokville', maar dat werd op m'n scherm '********'. Nog zoiets. Waarom mag ik niet zelf bepalen hoe mijn stad heet? Juist, omdat het perse via hun servers moet en ze de term 'fok' niet willen tonen aan anderen. Krijg ik nou straks een waarschuwing in de final als ik 'fokville' gebruik? Of zelfs een ban?quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat is hetzelfde bij Blizzard. Ooit ook een mailtje gehad dat er vreemde zaken via mijn account gingen (echt geen idee). Dan maar even in de digitale pen geklommen richting de helpdesk, maar het duurde toch even voordat ik weer verder mocht. Vreselijk irritant.
jah, maar het zou toch vrij kut zijn als je daarvoor een ban zou oplopen. Je zult 'fok' heten. Of dick. Of cock. Ik vrees echt dat ze dergelijke namen gaan bannen of blokkeren. Onzin, want niemand vraagt om multiplayer. Ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:06 schreef Pheno het volgende:
Klopt, Ik had ook iets met FOK!, maar die woordfilters van tegenwoordig vinden het wel erg veel op fuck lijken. Soepkippenzooi.
En zo verderquote:@moskow23 | Someone told me MOD-support is technically impossible cause the game is completely online, is that true?
Dan Moskowitz @Raaskaller Not impossible, I'm sure people are already dissecting our package files from the beta and starting to figure it out.
Dan Moskowitz @grieger Yeah, maybe muted green/yellow/blue if lot depth would only fit density 1 buildings? Will think about that.
@moskow23 @grieger I like that idea. Maybe a dotted line always showing density 1 buildings as well as the solid line.
Dan Moskowitz @Zhatt @grieger I tried this out, it worked nicely, it's in the game
Dan Moskowitz @Sascha_Fr I think there will be an annoucement with more details soon re: Mac, be sure to follow @SimCity
@moskow23 sweet already following @simcity
graphics zijn niet alles, al is het wel strak.. de hele gui staat mij persoonlijk erg aan + de manier van het tonen van charts en het hebben van power enzo..quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:45 schreef Fokjee het volgende:
Damn dit is een awesome game. De beste graphics van Sim City. Ik moet dit spel kopen
Oke klinkt goed man. Weet jij toevallig ook of je online kunt spelen? zou zo vet zijn als me buurvrouw of buurman een Fokker is!quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
graphics zijn niet alles, al is het wel strak.. de hele gui staat mij persoonlijk erg aan + de manier van het tonen van charts en het hebben van power enzo..
het hele spel is online.quote:
Op donderdag
31 januari 2013 13:06 schreef
Fokjee het
volgende:
[..]
Oke klinkt goed man. Weet jij toevallig ook of je online kunt spelen?
zou zo vet zijn als me buurvrouw of buurman een Fokker is!
dit dus, let wel dat de gameplay echt omgegooid is...quote:
OP niet gelezen he?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:06 schreef Fokjee het volgende:
[..]
Oke klinkt goed man. Weet jij toevallig ook of je online kunt spelen? zou zo vet zijn als me buurvrouw of buurman een Fokker is!
Goh, persoonlijk vind ik daar niets schokkends aan aangezien het vanuit EA komtquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Om mensen te waarschuwen? Nu was het een beta, maar EA bant mensen dus gewoon alleen maar omdat ze negatief posten over een game. Dat lijkt me nogal schokkend.
twitter:moskow23 twitterde op donderdag 31-01-2013 om 05:20:57@RobinFranke We have a tool the designers use to create regions, but it is NO WAY ready to see the light of day. They struggle sometimes! reageer retweet
twitter:moskow23 twitterde op donderdag 31-01-2013 om 05:21:21@RobinFranke BTW - a handful of regions, don't know exact # reageer retweet
de echte extra's van Rush hour blijven imho beperkt tot avenue's en one way roads, ground highways zijn niet echt je van het...quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:01 schreef Kiyoaki het volgende:
Het is ook niet zo dat Simcity 4 een goed spel was. Het was eigenlijk aanvankelijk een klotespel, en EA had ongeveer dezelfde mentaliteit als nu met andere truukjes. Rush Hour was een uitbreiding met dingen die eigenlijk al in het spel hadden moeten zitten en zonder welke het onspeelbaar was, de standaard gebouwen waren lelijk, duidelijk gemaakt door een smakeloze californier, en er waren vrij weinig opties. In die zin verschilt het niet van dit nieuwe spel.
De reden dat het uiteindelijk toch een goed en heel mooi spel is geworden is vanwege de modbaarheid en flexibiliteit van de engine. Een hoop dingen bleken uiteindelijk aan te passen te zijn en de graphics konden radicaal worden verbeterd. De ingebouwde region view was gebrekkig maar in principe goed, en de steden waren groot.
Hoewel het beide typische EA games zijn die bij hun release slecht waren heeft 5 een duidelijke zwakheid die 4 niet had: de game lijkt technisch gezien niet flexibel. De kleine omvang van de steden lijkt me niet iets wat eenvoudig met mods te verhelpen is, en het online gebeuren beperkt de modbaarheid natuurlijk verder (vanwege het principe dat iedereen ongeveer hetzelfde moet kunnen en je niet mag "cheaten" met mods). Ook de region view zit op zo'n manier in elkaar dat je dat niet zomaar even kan aanpassen, en het is nog maar de vraag of EA meer dan cosmetische mods toe gaat staan. Jammer, want met glassbox had zeker wel meer gedaan kunnen worden dan we nu zien.
Het verbeterde ook de pathfinding en voegde dingen toe als t-splitsingen op highways en andere basis dingen. Ik heb hem destijds gekocht zonder rush hour, er zat wel een heel groot verschil tussen met en zonder vond ik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
de echte extra's van Rush hour blijven imho beperkt tot avenue's en one way roads, ground highways zijn niet echt je van het...
http://en.wikipedia.org/wiki/SimCity_4:_Rush_Hour
voor de rest niet echt dingen die bijzonder zijn dat ze het spel beter hebben gemaakt..
Het was een uitbereiding die het infrastructuur gigantisch verbeterde en veel leuker speelbaar maakte, wel jammer dat het niet uitgebreid werd met extra diensten, bonusgebouwen e.d.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
de echte extra's van Rush hour blijven imho beperkt tot avenue's en one way roads, ground highways zijn niet echt je van het...
http://en.wikipedia.org/wiki/SimCity_4:_Rush_Hour
voor de rest niet echt dingen die bijzonder zijn dat ze het spel beter hebben gemaakt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |