nopequote:Op woensdag 30 januari 2013 22:46 schreef RoW_0 het volgende:
Is er een manier om toch de beta te kunnen spelen? Ik had helaas geen tijd, heb wel alles op mijn pc staan.
EA kennede zal er nog wel meer contant uitkomen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
1) ik wil een -volledige- game hebben (zeker gezien ik EA ken als: we maken exclusieve content voor versie A en die brengen we nooit los uit)
2) ik vind 80 wel erg veel geld...
vast, maar die kan je altijd nog wel kopen... ik heb het hier over content die specifiek voor een bepaalde (preorder) versie is..quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
EA kennede zal er nog wel meer contant uitkomen.
Ik weet niet wat de digital deluxe versie heeft wat niet los verkrijgbaar is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
vast, maar die kan je altijd nog wel kopen... ik heb het hier over content die specifiek voor een bepaalde (preorder) versie is..
als voorbeeld neem ik sims 3 , toevalligerwijs ook maxis en EA:
sims 3 pets limited bevat spullen voor een dierenwinkel..
de normale editie bevat deze niet en ook zijn deze onderdelen niet los te koop (hetzij een aparte dlc of via de exchange waar je met simpoints spul kan kopen)
dat hoop je maar.. de LE kan je via origin inderdaad aanschaffen, en dan upgraden naar DD als preorder..; er is geen woord gerept of dit kan na release.. ik reken er niet op...quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de digital deluxe versie heeft wat niet los verkrijgbaar is.
Je kan namelijk de LE-verise kopen en vervolgens nog de DD als dlc
quote:Op donderdag 31 januari 2013 03:19 schreef mschol het volgende:
ditwat een verbetering
http://vine.co/v/bJPFHDJ5xUr
Is idd een verbeteringquote:Op donderdag 31 januari 2013 03:19 schreef mschol het volgende:
ditwat een verbetering
http://vine.co/v/bJPFHDJ5xUr
ook is onduidelijk of dit mogelijk is als je de LE via een andere weg dan origin zelf aanschaft. Bij origin is de LE 60 euro terwijl de key voor rond de 40 euro beschikbaar is bij andere aanbieders. Dat scheelt 20 euro, maar of je dan de DD nog kunt aanschaffen is me onduidelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hoop je maar.. de LE kan je via origin inderdaad aanschaffen, en dan upgraden naar DD als preorder..; er is geen woord gerept of dit kan na release.. ik reken er niet op...
Om mensen te waarschuwen? Nu was het een beta, maar EA bant mensen dus gewoon alleen maar omdat ze negatief posten over een game. Dat lijkt me nogal schokkend.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:37 schreef Troel het volgende:
Ongeacht of het waar is of niet (het is heel makkelijk om een verhaal iets te verdraaien zodat je er zelf wat positiever uitkomt, of wat negatieve dingen over jezelf weglaten), om er dan een youtube video van te maken, sorry, maar waarom? Volgens mij ben je dan ook gewoon triest bezig.
En ik vraag me dus af wat het hele verhaal isquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Om mensen te waarschuwen? Nu was het een beta, maar EA bant mensen dus gewoon alleen maar omdat ze negatief posten over een game. Dat lijkt me nogal schokkend.
Ja. Het hele telefoongesprek met EA staat gewoon in de video en die gast van EA geeft ook gewoon toe dat het niet klopt. Het gaat om oude screenshots van maanden geleden die EA gratis heeft vrijgegeven.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:40 schreef Troel het volgende:
[..]
En ik vraag me dus af wat het hele verhaal isIs dit diezelfde gast die vanwege een post op het forum daar ineens geband was? Waar het ook alleen om die post zou gaan?
Je hebt de video niet gezien begrijp ik.quote:Als ik op Fok! een ban krijg, speelt er toch ook veel meer mee dan alleen die ene post waarop ik uiteindelijk een ban zou krijgen, alles wat je tot dan toe gedaan hebt speelt mee. Als hij al tijden op het randje van de regels balanceert, dan val je op een gegeven moment.
misschien omdat ie een NDA negeerde? de zelfgemaakte screenshots in mijn review moesten ook langs ea international. Misschien dat die gast dat soort zaken negeerde.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Om mensen te waarschuwen? Nu was het een beta, maar EA bant mensen dus gewoon alleen maar omdat ze negatief posten over een game. Dat lijkt me nogal schokkend.
het zijn screens die MAXIS zélf heeft vrijgegeven en ging om een topic uit september 2012. Heeft geen drol met NDA's te maken. Kijk de video.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
misschien omdat ie een NDA negeerde? de zelfgemaakte screenshots in mijn review moesten ook langs ea international. Misschien dat die gast dat soort zaken negeerde.
Nee, ik heb na een paar minuten de boel weggekliktquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja. Het hele telefoongesprek met EA staat gewoon in de video en die gast van EA geeft ook gewoon toe dat het niet klopt. Het gaat om oude screenshots van maanden geleden die EA gratis heeft vrijgegeven.
[..]
Je hebt de video niet gezien begrijp ik.
ahquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:44 schreef Pheno het volgende:
Overigens kan ik de video niet zien. Firewalls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |