Ik wil er nog wel bijquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:05 schreef Thrilled het volgende:
is er al genoeg animo voor een 2e fok-groep of gaan we die niet vol krijgen?
Zal nog wel ff duren voordatie vol is, denk ik. Maar goed, tijd zat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:05 schreef Thrilled het volgende:
Verdorie, uit ongeduld toch maar simcity 4 installeren
is er al genoeg animo voor een 2e fok-groep of gaan we die niet vol krijgen?
Op jouw computer wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:19 schreef Qunix het volgende:
Naast water elektriciteit en zo.. Is er ook internet?
niet bij mij hoor.. genoeg plekken waar minder water was..quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:18 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoop dingen zaten vast in de Beta. Je had ook vrijwel onbeperkt water in de grond zitten bijvoorbeeld, de hele water map was donker blauw.
Sorry hoor maar er is al meer dan genoeg bekend. Er zitten geen standaard steden in het spel, zo werkt het dit keer niet. Het transport is geregeld via snelwegen en treinspoor. Ik heb hier records van 80.000 inwoners voorbij zien komen en dat is met medium density. Als je stad vol staat met hoogbouw zal dat wil in de miljoen lopen per stad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:33 schreef TheAdventurer het volgende:
Release date: March 2013
Volgens mij wordt het tijd dat EA eens stopt met trollen en gewoon bekend gaat maken maken hoe de game eruit gaat zien en welke features er in de game te vinden zijn. Deze grap incl. screenshots en zelfs een beta heeft lang genoeg geduurd...
Hoe groot kunnen de miljoenensteden worden in SC5? Is er bekend welke steden er standaard in de game zitten? New York? Los Angeles? Tokyo? Is het transport van het ene deel van de stad naar het andere deel goed geregeld? Wat is jullie records qua inwoners?
Zoekt en gij zult vinden..quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:33 schreef TheAdventurer het volgende:
Release date: March 2013
Volgens mij wordt het tijd dat EA eens stopt met trollen en gewoon bekend gaat maken maken hoe de game eruit gaat zien en welke features er in de game te vinden zijn. Deze grap incl. screenshots en zelfs een beta heeft lang genoeg geduurd...
Hoe groot kunnen de miljoenensteden worden in SC5? Is er bekend welke steden er standaard in de game zitten? New York? Los Angeles? Tokyo? Is het transport van het ene deel van de stad naar het andere deel goed geregeld? Wat is jullie records qua inwoners?
En waar twijfel je dan aan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:18 schreef mschol het volgende:
ik twijfel nog steeds tussen de deluxe en de collectors edition
1) ik wil een -volledige- game hebben (zeker gezien ik EA ken als: we maken exclusieve content voor versie A en die brengen we nooit los uit)quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En waar twijfel je dan aan?
nopequote:Op woensdag 30 januari 2013 22:46 schreef RoW_0 het volgende:
Is er een manier om toch de beta te kunnen spelen? Ik had helaas geen tijd, heb wel alles op mijn pc staan.
EA kennede zal er nog wel meer contant uitkomen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
1) ik wil een -volledige- game hebben (zeker gezien ik EA ken als: we maken exclusieve content voor versie A en die brengen we nooit los uit)
2) ik vind 80 wel erg veel geld...
vast, maar die kan je altijd nog wel kopen... ik heb het hier over content die specifiek voor een bepaalde (preorder) versie is..quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
EA kennede zal er nog wel meer contant uitkomen.
Ik weet niet wat de digital deluxe versie heeft wat niet los verkrijgbaar is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
vast, maar die kan je altijd nog wel kopen... ik heb het hier over content die specifiek voor een bepaalde (preorder) versie is..
als voorbeeld neem ik sims 3 , toevalligerwijs ook maxis en EA:
sims 3 pets limited bevat spullen voor een dierenwinkel..
de normale editie bevat deze niet en ook zijn deze onderdelen niet los te koop (hetzij een aparte dlc of via de exchange waar je met simpoints spul kan kopen)
dat hoop je maar.. de LE kan je via origin inderdaad aanschaffen, en dan upgraden naar DD als preorder..; er is geen woord gerept of dit kan na release.. ik reken er niet op...quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de digital deluxe versie heeft wat niet los verkrijgbaar is.
Je kan namelijk de LE-verise kopen en vervolgens nog de DD als dlc
quote:Op donderdag 31 januari 2013 03:19 schreef mschol het volgende:
ditwat een verbetering
http://vine.co/v/bJPFHDJ5xUr
Is idd een verbeteringquote:Op donderdag 31 januari 2013 03:19 schreef mschol het volgende:
ditwat een verbetering
http://vine.co/v/bJPFHDJ5xUr
ook is onduidelijk of dit mogelijk is als je de LE via een andere weg dan origin zelf aanschaft. Bij origin is de LE 60 euro terwijl de key voor rond de 40 euro beschikbaar is bij andere aanbieders. Dat scheelt 20 euro, maar of je dan de DD nog kunt aanschaffen is me onduidelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hoop je maar.. de LE kan je via origin inderdaad aanschaffen, en dan upgraden naar DD als preorder..; er is geen woord gerept of dit kan na release.. ik reken er niet op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |