In 3000 niet gezien?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Helaas niet. Maar Maxisman bestaat best al lang tho. Al in de Simcity 2000 kwam Maxis man voor!
Toen was hij de weg kwijt.quote:
het niks opslaan komt geheid door rechten.. (schrijven in program files is echt een no go met standaard instellingen op W7 en W8)quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:10 schreef n00b13 het volgende:
Overigens wil SimCity 3000 hier niet echt vlekkeloos draaien op Windows 8..
helaas.
Erg traag & hij wil ook niks opslaan.
ik heb hem nog nooit in 2000 gezien volgens mij...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:48 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Helaas niet. Maar Maxisman bestaat best al lang tho. Al in de Simcity 2000 kwam Maxis man voor!
Ik heb rechten op alles gezet (maar nog niet kunnen testen op saven).quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
het niks opslaan komt geheid door rechten.. (schrijven in program files is echt een no go met standaard instellingen op W7 en W8)
Tis een easter egg op een bepaalde map.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hem nog nooit in 2000 gezien volgens mij...
Kom op. Je wordt niet betaalt als burgemeester om op je luie reet te zitten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:29 schreef valek het volgende:
FF een Simcity 4 vraag. Is het in te stellen dat als er een brand is de computer zelf brandweerwagens naar de brand stuurt? Nu word je telkens lastig gevallen.
Haha, klopt. Maar ik heb genoeg te doen in dit spel. En als ik de snelheid in dit spel op het allersnelst zet moet ik continue branden blussen. Dat heb ik onderhand wel gehad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Kom op. Je wordt niet betaalt als burgemeester om op je luie reet te zitten.
Je moet wel wat doen natuurlijk.
Dan doe je toch echt iets verkeerdquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:14 schreef valek het volgende:
[..]
Haha, klopt. Maar ik heb genoeg te doen in dit spel. En als ik de snelheid in dit spel op het allersnelst zet moet ik continue branden blussen. Dat heb ik onderhand wel gehad.
Je moet de maps bekijken, kijk je dan bij brandgevaar. Dan zie je rode gebieden. Daar moet je kazernes bouwen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:14 schreef valek het volgende:
[..]
Haha, klopt. Maar ik heb genoeg te doen in dit spel. En als ik de snelheid in dit spel op het allersnelst zet moet ik continue branden blussen. Dat heb ik onderhand wel gehad.
Als het goed is breken er geen branden uit als je brandweerkazernes genoeg coverage geven, dus alle gebouwen moeten binnen de radiussen van de kazernes staan. Het automatisch instellen kan niet, maar zelf heb ik nooit last van branden omdat ze bijna nooit uit zullen breken zolang er genoeg kazernes zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:29 schreef valek het volgende:
FF een Simcity 4 vraag. Is het in te stellen dat als er een brand is de computer zelf brandweerwagens naar de brand stuurt? Nu word je telkens lastig gevallen.
nee, zorg voor een betere firecoverage en je krijg geen brandjes meer..quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:29 schreef valek het volgende:
Fabrieken buiten de stad bouwen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:49 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, zorg voor een betere firecoverage en je krijg geen brandjes meer..
zelf zit ik altijd in de knoei met de luchtvervuiling..
werkt half, daarna krijg je issues met luchtvervuiling van wegenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:06 schreef davedavy het volgende:
[..]
Fabrieken buiten de stad bouwen.
In de Beta stond de wind ook gunstig, waait fijn naar de andere stadquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
werkt half, daarna krijg je issues met luchtvervuiling van wegen
en zowiezo weer ik dirty industrie uit mijn woonsteden..
ik ben benieuwd hoe erg je last gaat krijgen van de luchtvervuiling van een andere stad...quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:09 schreef davedavy het volgende:
[..]
In de Beta stond de wind ook gunstig, waait fijn naar de andere stad
Ik hoop in dat geval dat je natuurrampen ook kan overbrengen naar je buurstadquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe erg je last gaat krijgen van de luchtvervuiling van een andere stad...
Dat lijkt me toch welquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:15 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Zou de windrichting ook kunnen veranderen? In de beta stond hij bij mij altijd maar naar het oosten.
Hoop dingen zaten vast in de Beta. Je had ook vrijwel onbeperkt water in de grond zitten bijvoorbeeld, de hele water map was donker blauw.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:15 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Zou de windrichting ook kunnen veranderen? In de beta stond hij bij mij altijd maar naar het oosten.
Ik hoop niet windstil, dan is er geen stroom meerquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:15 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Die schelen anders enorm veel geld in het begin!quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:22 schreef Troel het volgende:
Bij het gebruik van windmolens niet nee![]()
Zo ver ben ik nog niet eens gegaan, ik ben gewoon lekker gaan bouwen. Pas het tweede uurtje zag ik dat het daadwerkelijk uitmaakte waar ik mijn watertoren bouwde enzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:27 schreef davedavy het volgende:
[..]
Die schelen anders enorm veel geld in het begin!
Ja laten we het hopenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch welHet moest toch realistisch
Ooh, dus het gaat allemaal een klein beetje lastiger worden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:18 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoop dingen zaten vast in de Beta. Je had ook vrijwel onbeperkt water in de grond zitten bijvoorbeeld, de hele water map was donker blauw.
Dat zou niet goed zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:19 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik hoop niet windstil, dan is er geen stroom meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |