Maar weten die ook zeker dat ze een NL of EN - talige versie krijgen? Voor hetzelfde geldt zit je straks met een Russische versie opgescheept. Dan is elke euro toch ook eentje teveel geweest, lijkt me.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dat shady is omdat men het niet kent... check tweakers en zie dat heel veel zaken prima betrouwbaar zijn..
het sluiten van accounts is (volgens mij op tweakers) nog nooit iemand overkomen en van de mensen die ik ken is het zeker nooit iemand voorgekomen.. idem voor het bannen van een (russische) key..
dat is namelijk het enige wat mogelijkerwijs problemen oplevert: een russische key die via VPN wordt geactiveerd, die zou eventueeel verwijderd kunnen worden..
gewoon kopen via keysites als je niks geeft om hoesjes
Ik heb weer lekker opgeletquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:24 schreef byah het volgende:
[..]
Het kon wel in de beta.. onder parken zat het ergens.
Gratis bomen zelfs
Ze zaten ook lekker verstopt. Je moest eerst door allemaal dingen scrollen welke niet in de beta zaten.quote:
Pfew gelukkig, ik dacht omdat ik alleen maar zat te kijken hoe me stad werd vernietigd door een tornado en dat ik ze daarom niet gezien heb.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze zaten ook lekker verstopt. Je moest eerst door allemaal dingen scrollen welke niet in de beta zaten.
Wel handig, kun je gelijk aan je Russisch werken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:35 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Maar weten die ook zeker dat ze een NL of EN - talige versie krijgen? Voor hetzelfde geldt zit je straks met een Russische versie opgescheept. Dan is elke euro toch ook eentje teveel geweest, lijkt me.
Nou deze is natuurlijk online. En aangezien ik, om een instelling te wijzigen (schermresolutie), de server al nodig had, zal dat met talen wel niet veel anders gaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef Troel het volgende:
Ik heb ooit bij The Sims 2 in het buitenland besteld en vervolgens in het register een getalletje omgezet voor een andere taal, dikke kans dat dat hier ook wel zo werkt natuurlijk!
de sites vermelden welke versie wordt verkocht..quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:35 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Maar weten die ook zeker dat ze een NL of EN - talige versie krijgen? Voor hetzelfde geldt zit je straks met een Russische versie opgescheept. Dan is elke euro toch ook eentje teveel geweest, lijkt me.
dat zal wel niet, er moet spul gedownload worden en dan moeten ze al weten welke taal je wilt hebben.. (de launcher b.v. is ook in een bepaalde taal, en dat bepaalde de server niet)quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou deze is natuurlijk online. En aangezien ik, om een instelling te wijzigen (schermresolutie), de server al nodig had, zal dat met talen wel niet veel anders gaan.
Nee graag zonder suiker.quote:
Stop het ns in Google Translate, nep-Rus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:22 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Nee graag zonder suiker.
Ik heb best wel veel zin om te spelenBen erg benieuwd naar de global market.
Classic!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:50 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ik ga zeker de park checken bij het laatste plaatje (met Alberto, wie kent hem nog?)
Maar ik ben geen Rus wat nuquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Stop het ns in Google Translate, nep-Rus.
Ik zal je een hint geven:
Het lijkt een beetje op grieks.
п = p
р = r
Zegt google dat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:26 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Maar ik ben geen Rus wat nu![]()
En google translate: Waar te parkeren. Op een parkeerplaats?
Sowieso Google Translatequote:Op woensdag 30 januari 2013 11:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zegt google dat?
Wat een kutvertaler is dat ook.
Ik had "Waar is het park?" erin gegooid.
Ik vind het stom dat ze japans praten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:28 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Sowieso Google Translate
Tevens: Waarom zijn de borden in Simcity 5 niet in Simlish? Ben ik de enige die dat heel erg storend vond?
Ze praten Simlish jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat ze japans praten.
Maar in de oude SimCity praatten ze dat echt niet. (ze praatten uberhaupt niet)quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:29 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ze praten Simlish jaTaal van de machtige ontwikkelaar Will Wright schorem!
Ja maar dat is vroeger, het is tijd voor vernieuwing mijn vriend.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar in de oude SimCity praatten ze dat echt niet. (ze praatten uberhaupt niet)
welkom bij sims 3 meets simcity......quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar in de oude SimCity praatten ze dat echt niet. (ze praatten uberhaupt niet)
Dat zal best, maar ik ben er nog niet uit of die vernieuwing wel op mijn computer gaat komen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:30 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ja maar dat is vroeger, het is tijd voor vernieuwing mijn vriend.
Het komt allemaal goedquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:31 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik ben er nog niet uit of die vernieuwing wel op mijn computer gaat komen.
Je bedoelt Rush Hour? Ik denk het. Er komt vast ook iets voor Metro's. En Treinen. En dierentuinen. En jurken. Oja vergeet niet het Adem pakket.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:38 schreef n00b13 het volgende:
Er zijn ook wel zaken die beter zijn uitgewerkt.
Soms zie je ze rond hun huis rennen ofzo. Dat is wel grappig, maar dit? Nee.
En dat wegensysteem, wat ook gelijk voor energie en water is, dat vind ik wel mooi.
Komt er ook weer zo'n streets of SimCity uitbreiding?
Dat krijg je als je de Premium koopt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:41 schreef n00b13 het volgende:
En wat is deze?
http://www.ea.com/sim-city/images/maxisman-hq
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de Premium koopt.
Helaas niet. Maar Maxisman bestaat best al lang tho. Al in de Simcity 2000 kwam Maxis man voor!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef n00b13 het volgende:
[..]
MaxisMan? Serieus? Een deal met Marvel zat er niet in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |