Shiiiit..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit. Alleen jammer dat je niet zelf een beetje de regio kan ontwerpen, Ik had op Twitter gevraagd hoeveel regio's er beschikbaar zijn, maar nooit antwoord gehad![]()
Tevens;
Mac-versie SimCity uitgesteld
Jouw videokaart komt overheen met mijn GT630M 2 GB en kan SimCity 5 op low settings makkelijk aan , dus verheug je maar op deze mooie gamequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:34 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik kreeg een 10 voor de CPUEn een 4 voor de kaart
(Nvidia GT540M ).
Nice. Waar haal je die vandaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:35 schreef Johan1994 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de Simcity Facebook paginaquote:
Dat vroeg ik me zelf ook al af.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:52 schreef Johan1994 het volgende:
Ik vraag me af: Kunnen we zelf bomen plaatsen? Het kon niet in de beta, maar kan het wel in het spel?
Ben gelukkig niet de enigequote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:54 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me zelf ook al af.
Klopt ja, in de beta zag ik bij sommige mensen ook wel een boel bomen bij elkaar staan terwijl ik er bijna geen een had.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:55 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet de enigeWant ik zie op de screens vaak veel bomen staan.
dat shady is omdat men het niet kent... check tweakers en zie dat heel veel zaken prima betrouwbaar zijn..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:10 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ik koop gewoon een CD of via Origin, keys op die vage sites vertrouw ik niet helemaal zoals Tiger hierboven al zei.
hoe bedoel je dat? (lees: hoe gaan ze het veranderen?)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:55 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Tevens: Ze gaan waarschijnlijk de zoning veranderen zoals het was in de eerste Gameplay video's.
ik denk dat simcity meer van je GPU vraagt dan van je memory..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:16 schreef T_Killer het volgende:
Is RAM geheugen bij games als SC4 en SimCity niet net zo belangrijk, of belangrijker dan GPU?
Zag er eerst zo uit: Op 1:42 zie je het,quote:
Ik zal Tweakers vaken checken voor dat soort dingen, ik kwam er altijd alleen maar voor m'n hardwarequote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dat shady is omdat men het niet kent... check tweakers en zie dat heel veel zaken prima betrouwbaar zijn..
het sluiten van accounts is (volgens mij op tweakers) nog nooit iemand overkomen en van de mensen die ik ken is het zeker nooit iemand voorgekomen.. idem voor het bannen van een (russische) key..
dat is namelijk het enige wat mogelijkerwijs problemen oplevert: een russische key die via VPN wordt geactiveerd, die zou eventueeel verwijderd kunnen worden..
gewoon kopen via keysites als je niks geeft om hoesjes
dat ziet er wel vreemd uit, maar dat geeft wel een beter idee van hoe groot de lots kunnen worden denk ik..quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:00 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Zag er eerst zo uit: Op 1:42 zie je het,
Toen hadden ze van die rare kleine vakjes (Die ik persoonlijk echt heel slecht vond werken) En ze zijn aan het overwegen om het weer te veranderen zoals in het filmpje.
Het is denk ik wennen ja, maar zoals je zelf zegt: Je weet nu hoeveel ruimte er is voor groei. Ik had met die kleine lots niet echt het idee hoe groot het zou kunnen worden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ziet er wel vreemd uit, maar dat geeft wel een beter idee van hoe groot de lots kunnen worden denk ik..
dat maakt plannen van je stad (met zo min mogelijk verlies van ruimte) mogelijk
±50 valt toch op zich wel mee?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:15 schreef abruzzese het volgende:
Waarom is SimCity 5 zo duur terwijl de meeste nieuwe PC games rond de ¤40,00 liggen ???
Bij budgetgaming.nl
http://www.budgetgaming.n(...)ited+edition_PC.html
De vakjes in de beta waren ronduit slecht ontworpen. Je had totaal geen idee hoe groot een gebouw potentieel kon worden en hoeveel rekening je daar mee moest houden. Met zulke vlakken kan dat wel, zolang je zelf de optie houd om het te negeren als je het klein wil houden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:00 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Zag er eerst zo uit: Op 1:42 zie je het,
Toen hadden ze van die rare kleine vakjes (Die ik persoonlijk echt heel slecht vond werken) En ze zijn aan het overwegen om het weer te veranderen zoals in het filmpje.
Hoeven ze in principe ook niet. Als je 1 parkje aan de weg legt kan je hem uitbreiden naar alle kanten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:40 schreef Johan1994 het volgende:
Ik hoop stiekem nog, dat ze parken aan gaan passen zodat ze niet meer aan een weg hoeven.
Het kon wel in de beta.. onder parken zat het ergens.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:52 schreef Johan1994 het volgende:
Ik vraag me af: Kunnen we zelf bomen plaatsen? Het kon niet in de beta, maar kan het wel in het spel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |