Ht is vooral een vernieuwing.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:42 schreef opgebaarde het volgende:
ha medefans,
is simcity 5 een enorme verbetering? Is het een must have of kan je niet meer zulke geile regio's bouwen zoals in 4? Ben bang dat deze pc het sowieso niet trekt maar die filmpjes zien er appetijtelijk uit![]()
Ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd en ben alles kwijt, een regio met al wat steden is niet te downloaden/te doen vanwege de plugins etc. right?
hier een 9 voor de CPU en een 10 voor de videokaart, not bad voor een 3 jaar oud systeemquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:34 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik kreeg een 10 voor de CPUEn een 4 voor de kaart
(Nvidia GT540M ).
Je moet kleiner beginnen en niet alles in een uur vol willen hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:43 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ja was wel leuk, maar qua ruimte vond ik het om te janken ( snap het wel met de graphic engine maar toch )
Das waar, maar ik ben zo iemand die 't meteen vol wil hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:54 schreef blow... het volgende:
[..]
Je moet kleiner beginnen en niet alles in een uur vol willen hebben
Dat was met de beta wel de bedoeling maar idd in het echt niet. Je tijd nemen en vooral alles pietje precies uitplannen ipv GROOT GROTER GROOTST zoals bij Simcity 4. Gewoon goed letten op wegen, doorstroming etcquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:54 schreef blow... het volgende:
[..]
Je moet kleiner beginnen en niet alles in een uur vol willen hebben
Klopt. Gewoon zorgen dat het goed wordt, maar dat had je bij de beta de tijd niet voor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat was met de beta wel de bedoeling maar idd in het echt niet. Je tijd nemen en vooral alles pietje precies uitplannen ipv GROOT GROTER GROOTST zoals bij Simcity 4. Gewoon goed letten op wegen, doorstroming etc
Op dinsdag 29 januari 2013 20:11 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Sorry, ik vind het een verschrikkelijk spel. Niet bedoeld voor de echte Simcity-fan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef blow... het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 29 januari 2013 20:11 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat een drama.
[/quote
Erg he
Ik mag toch hopen dat ze de moeilijkheidsgraad flink omlaag hebben geschroefd voor de beta. Als je ook kijkt hoeveel gebouwen er niet beschikbaar waren dan moet het wel wat pittiger worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:19 schreef tuut-chips het volgende:
Ik vond er ook niks aan eerlijk gezegd. Binnen een uur heb je de hele map volgebouwd, alle voorzieningen op orde etc.. Er is dan niet veel meer te doen.
Idd, sowieso weinig kritische geluiden hier t.o.v. andere fora/sites waar de nieuwe SimCity bediscussieerd wordt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:18 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het een verschrikkelijk spel. Niet bedoeld voor de echte Simcity-fan.
wellicht kijkt men er hier nuchterder op?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:38 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Idd, sowieso weinig kritische geluiden hier t.o.v. andere fora/sites waar de nieuwe SimCity bediscussieerd wordt.
niet dat ik de enthousiastelingen hier hun speelplezier niet gun ofzo, het valt me alleen op
Ziet er niet verkeerd uit. Alleen jammer dat je niet zelf een beetje de regio kan ontwerpen, Ik had op Twitter gevraagd hoeveel regio's er beschikbaar zijn, maar nooit antwoord gehadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef Johan1994 het volgende:
Blijkbaar ziet Create-A-Region er ongeveer zo uit: [ afbeelding ]
Misschien komt die wel later uit, net als Create-a-sims world. Die was ook gewoon helemaal gratis.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit. Alleen jammer dat je niet zelf een beetje de regio kan ontwerpen, Ik had op Twitter gevraagd hoeveel regio's er beschikbaar zijn, maar nooit antwoord gehad![]()
Tevens;
Mac-versie SimCity uitgesteld
Shiiiit..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit. Alleen jammer dat je niet zelf een beetje de regio kan ontwerpen, Ik had op Twitter gevraagd hoeveel regio's er beschikbaar zijn, maar nooit antwoord gehad![]()
Tevens;
Mac-versie SimCity uitgesteld
Jouw videokaart komt overheen met mijn GT630M 2 GB en kan SimCity 5 op low settings makkelijk aan , dus verheug je maar op deze mooie gamequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:34 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik kreeg een 10 voor de CPUEn een 4 voor de kaart
(Nvidia GT540M ).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |