abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122172266
Deze vraag met betrekking tot het hele versier verhaal, vanaf het moment dat je voor het eerst woorden wisselt, de eerste date, een ''relatie''.

Ik heb de laatste tijd een enorm ''de vrouw moet veroverd worden'' idee, dus alle initiatief moet van de man afkomen.
De man ''moet'' op de vrouw afstappen - haar nummer vragen - haar bellen - haar vragen voor een date, 2e date 3e date, etc.

[ Bericht 21% gewijzigd door kingtoppie op 28-01-2013 18:16:10 ]
Rustig aan.
  maandag 28 januari 2013 @ 17:52:39 #2
391340 Vlagen
We komen er mee
pi_122172313
Kan je je vraag nader specificeren?
pi_122172348
Ze verwachten alles.
Maar ze krijgen een beetje.
pi_122172425
Alles maar niet te veel, want dan ben je een sure-thing en dat willen vrouwen niet :D
pi_122175439
Ik geef een voorzetje, hij moet alle rest doen.
Heaven is a place on earth with you
pi_122176610
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:43 schreef Sinosappel het volgende:
Oeps dat doe ik ook vaak :@
pi_122178062
quote:
zij hoeft alleen haar beentjes te spreiden inderdaad. ~:)
pi_122178593
quote:
Dat is toch ook normaal...

Je wilt als vrouw toch ook geen pussy die na een aantal duidelijke hints nog steeds niks durft?
pi_122178760
quote:
Duidelijk, en als voorzetje moet je interpreteren dat je even oogcontact zoekt ofzo?
Rustig aan.
pi_122179666
Het wordt je als vrouw dan ook ten zeerste afgeraden om te veel te doen.
pi_122179717
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef Deliah het volgende:
Het wordt je als vrouw dan ook ten zeerste afgeraden om te veel te doen.
Door? :')
pi_122182802
Zeker niet alle initiatief. Ligt ook aan de setting natuurlijk. Kennen jullie elkaar al langer, of heb je elkaar net ontmoet.. Ik vind het iig leuker als een jongen in de kroeg op mij afstapt. Als ik hem dan zie zitten, maak ik dat duidelijk door flirten ofzo, ik weet niet of je dat ook als initiatief nemen ziet? Ik vind het dan wel fijner als hij degene is die mij uit vraagt, voor een eerste date. Als die eerste date leuk en gemakkelijk is, voel ik me er prima bij om hem de volgende keer uit te vragen, en vanaf dat moment het gewoon gelijkwaardig te laten zijn.

Conclusie: eerste initiatieven moeten van hem afkomstig zijn, verder wil ik zelf ook initiatief nemen.
pi_122185372
Ik verwacht wel veel van hem in de beginfase.Sowieso dat hij als eerste het initiatief neemt,doet hij het niet dan denk ik niet dat hij mij leuk vindt en houdt het al op :P
pi_122200155
Als ik hem echt leuk vind, neem ik zelf wel het initiatief. Bij twijfel laat ik het aan de man over. Zijn manier van initiatief nemen kan dan doorslag gevend zijn.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 03:22:07 #15
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_122200281
Ik vind het een beetje een vage OP. Maar het is zo dat je al vanaf dag 1 moet flirten met haar als je ooit iets met haar wil. Als je zo'n aardige pleaser bent, eindig je in de Friend Zone. Daarna is het maar afwachten wie de ballen heeft om de ander voor een date te vragen. Maar als je het goed doet, komt dat heel vloeiend en vanzelf wel en is er niet echt iemand die er specifiek over begint, maar is het gewoon een soort van logische volgende stap. Maar vaak genoeg gehad dat het meisje mij mee uit vroeg hoor. Dus ik geloof niet echt in het traditionele 'jongen-vraagt-meisje-uit'-verhaal.

[ Bericht 7% gewijzigd door Gary_Oak op 29-01-2013 04:43:04 ]
pi_122200306
Wel gek dat wanneer het op versieren en initiatief aankomt vrouwen opeens een stuk minder geemancipeerd zijn.

Ik bedoel, prima dat de man initiatief moet tonen. Dat 'spelletje' stamt al uit de oertijd, maar dan later ook niet gaan zeuren over huishoudelijke taken of kinderen opvoeden. Daar zijn vrouwen nu eenmaal beter in.
  † In Memoriam † dinsdag 29 januari 2013 @ 04:36:26 #17
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122200429
Ik zou het best wel eens leuk vinden als vrouwen zeggen wat ze willen in plaats van stommetje te spelen zodat je maar moet raden wat ze van je vinden.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_122200435
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 20:46 schreef Loverrrr het volgende:
Ik verwacht wel veel van hem in de beginfase.Sowieso dat hij als eerste het initiatief neemt,doet hij het niet dan denk ik niet dat hij mij leuk vindt en houdt het al op :P
Ik denk dat de meeste vrouwen op die manier denken..
Maar dat is precies hetzelfde voor de man toch? Ik bedoel als de vrouw niks van zich laat horen is het voor hem ook maar gissen hoe het allemaal uitpakt.

Wat ik jammer vind is dat al het vrouwelijk contact zo abrupt tot stilstand komt als je als man eens geen zin hebt om moeite te doen.
Rustig aan.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 04:45:08 #19
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_122200438
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 04:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar dat is precies hetzelfde voor de man toch? Ik bedoel als de vrouw niks van zich laat horen is het voor hem ook maar gissen hoe het allemaal uitpakt.

Wat ik jammer vind is dat al het vrouwelijk contact zo abrupt tot stilstand komt als je als man eens geen zin hebt om moeite te doen.
Dat gissen is hatelijk, ja. Zeg gewoon waar het op staat, in plaats van met vage 'gevoels-praatjes' aan te komen. :')

dinsdag 29 januari 2013 @ 08:45:14 #20
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_122201433
Ik ben zelf meestal degene die achter een man aan gaat.
Heerlijk vind ik dat, hem uitdagen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_122204199
En wat verwachten vrouwen tegenwoordig qua dates betalen? Ieder ze eigen? Of betaald de man?
pi_122205193
Je moet wel een vrij vreemd wereldbeeld hebben wil je beweren dat al het initiatief immer van de man komt. Nee, versieren zoals een man dat doet niet nee, maar wel allerlei andere bochten waarin ze zich kunnen wringen. Bijvoorbeeld:

- Via via je nummer regelen en als eerste sms'sen/appen
- Letterlijk vragen: zullen wij zoenen?( :') )
- Een vriendin van haar op je afsturen die zonder omwegen duidelijk maakt dat je haar moet regelen
- Vragen of je haar naar huis wilt brengen
- Dronken chicks: letterlijk op je afstormen en je al dansend pogen te zoenen, vingertje naar hun toehalen, uit het niets tegen je aan beginnen te schuren.
- Vragen of je langskomt
- etc etc

Zowel in uitgaansgelegenheden als in het dagelijks leven liegen de daden er soms niet om, op een gegeven moment word jij echter wel geacht de boel over te nemen, anders kom je alsnog van een koude kermis thuis.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 11:28:54 #23
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122205414
Haha, deze boy. Ware woorden, Feyenoordfan.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:00:32 #24
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_122206363
Begin van de avond een target uitzoeken, goed opwarmen en eind van de avond inkoppen. Het is zo simpel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_122207182
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 19:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Duidelijk, en als voorzetje moet je interpreteren dat je even oogcontact zoekt ofzo?
of in een gesprek een keer aangeven dat je diegene nog wel eens wilt zien of wat dan ook. eigenlijk alles wat aangeeft dat er interesse is.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_122207269
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 04:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

als je in die vroege fase al geen zin hebt om moeite te doen :').dan blijft er geen vrouw bij je hangen denk ik
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_122207274
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 08:45 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben zelf meestal degene die achter een man aan gaat.
Heerlijk vind ik dat, hem uitdagen.
'uitdagen' ...
als je het woord opzoekt, kom je op een definitie als:
proberen iemand iets te laten doen, een reactie uitlokken

oftewel, jouw 'initiatief' is ook gericht op het initiatief bij hém te leggen en hem zover te krijgen dat hij wat doet, wat jij mogelijk wil.

het is inderdaad gewoon zo dat vrouwen graag willen dat de man uiteindelijk het initiatief neemt, dat wil niet zeggen dat ze altijd passief wachten, maar er zijn idd heel weinig vrouwen die zélf pro-actief direkt handelen... waar een vrouw een initiatief neemt is dat meestal gericht een man iets duidelijk te maken (en opvallend veel mannen die dat heel slecht of verkeerd doorhebben)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_122207582
Het tofste wat een chick ooit bij mij gedaan heeft was dit:

Midden in het gesprek ineens zeggen "hey maar ik ga ff weer bij m'n vriendinnen staan, we spreken elkaar zo nog wel!"

Gaf ze me een kusje op m'n wang, draait zich om en loopt zo uit het niets weer weg. Stond ik daar echt ineens met m'n biertje aan de bar zo van "huh....wat gebeurde hier nou net precies?" O+

Dan weet je als man gewoon, oke, hier MOET ik achteraan (als ze leuk is) ^_^
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:40:49 #29
206580 Luxuria
pi_122207625
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:39 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

Midden in het gesprek ineens zeggen "hey maar ik ga ff weer bij m'n vriendinnen staan, we spreken elkaar zo nog wel!"

Gaf ze me een kusje op m'n wang, draait zich om en loopt zo uit het niets weer weg. Stond ik daar echt ineens met m'n biertje aan de bar zo van "huh....wat gebeurde hier nou net precies?" O+
Dat vond je leuk?
pi_122207642
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:40 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat vond je leuk?
Ja top zelfs, lekker iemand die me uit daagt. Ik hou daar van. Het was op een plagerige manier zeg maar. Niet zoals in, ik wil hier weg.

Maar meer zo van "come and get me als je wat wil"
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:42:10 #31
206580 Luxuria
pi_122207671
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:41 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ja top zelfs, lekker iemand die me uit daagt. Ik hou daar van.
Lijkt me juist niet echt tof als iemand midden in een gesprek weggaat.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:42:27 #32
206580 Luxuria
pi_122207681
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:41 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ja top zelfs, lekker iemand die me uit daagt. Ik hou daar van. Het was op een plagerige manier zeg maar. Niet zoals in, ik wil hier weg.

Maar meer zo van "come and get me als je wat wil"
Ohh oke, dan is het al wat anders ;)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:48:12 #33
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122207859
Als de verwachting van de twee (man/vrouw) niet op elkaar afgestemd is werkt het niet en de ene vrouw is initiatiefrijk en wordt daar op afgerekend door traditionele mannen die het zelf willen doen en de ander wacht af en wordt daardoor overgeslagen door de man die het ook leuk vindt om versierd te worden en bij de man is het precies zo. En soms komt een initiatiefrijke dame een afwachtende man tegen en klikt het meteen als een malle. Het kan allemaal.

Waarschijnlijk is de traditionele verhouding (initiatief vanuit de man en de vrouw gaat er wel of niet in mee) nog het populairst maar er zijn genoeg vrouwen die totaal geen problemen hebben met het zetten van een eerste/tweede/derde stap.

Ik loop niet bepaald over van initiatief wat vrouwen betreft dus vaak genoeg (50/50) was zij degene die op mij afstapte, ook leuk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 29 januari 2013 @ 13:54:04 #34
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_122210579
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:48 schreef jogy het volgende:
Als de verwachting van de twee (man/vrouw) niet op elkaar afgestemd is werkt het niet en de ene vrouw is initiatiefrijk en wordt daar op afgerekend door traditionele mannen die het zelf willen doen en de ander wacht af en wordt daardoor overgeslagen door de man die het ook leuk vindt om versierd te worden en bij de man is het precies zo. En soms komt een initiatiefrijke dame een afwachtende man tegen en klikt het meteen als een malle. Het kan allemaal.

Waarschijnlijk is de traditionele verhouding (initiatief vanuit de man en de vrouw gaat er wel of niet in mee) nog het populairst maar er zijn genoeg vrouwen die totaal geen problemen hebben met het zetten van een eerste/tweede/derde stap.

Ik loop niet bepaald over van initiatief wat vrouwen betreft dus vaak genoeg (50/50) was zij degene die op mij afstapte, ook leuk.
Dit ja. Uiteindelijk komen de mensen die bij elkaar passen wel bij elkaar uit. :) Maar het is onzinnig om te vragen wat vrouwen of mannen in het algemeen willen.

Zelf vind ik het fijn als het een beetje gelijk opgaat. Er zit vaak een opbouw in waarin interesse steeds eerst dubbelzinniger en daarna ondubbelzinniger wordt. ;) Daar kun je beide stappen in zetten, en dat is toch ook wel zo leuk?
...as always
pi_122210820
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 03:28 schreef Trebo het volgende:
Wel gek dat wanneer het op versieren en initiatief aankomt vrouwen opeens een stuk minder geemancipeerd zijn.

Ik bedoel, prima dat de man initiatief moet tonen. Dat 'spelletje' stamt al uit de oertijd, maar dan later ook niet gaan zeuren over huishoudelijke taken of kinderen opvoeden. Daar zijn vrouwen nu eenmaal beter in.
Veel vrouwen verwachten nog steeds dat de man het etentje betaalt en de drankjes ook als de dame in kwestie zelf een hoger salaris heeft (da's tegenwoordig helemaal niet vreemd) :D
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:18:39 #36
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_122211505
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:01 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Veel vrouwen verwachten nog steeds dat de man het etentje betaalt en de drankjes ook als de dame in kwestie zelf een hoger salaris heeft (da's tegenwoordig helemaal niet vreemd) :D
Ik heb geen idee hoeveel vrouwen dat verwachten, jij wel? Lijkt me dat het nogal uitmaakt in wat voor sociale kringen je verkeert.

Volgens de etiquette hoort trouwens de uitnodigende partij te betalen (of dat in elk geval te proberen). Op zich niet oneerlijk, mits beide partijen ogeveer in gelijke mate initiatief nemen.
...as always
pi_122213551
Zo veel mensen zo veel wensen. Communiceer en je weet het.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_122213726
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 04:36 schreef 2cv het volgende:
Ik zou het best wel eens leuk vinden als vrouwen zeggen wat ze willen in plaats van stommetje te spelen zodat je maar moet raden wat ze van je vinden.
Dat zouden alle mannen volgens mij wel leuk vinden.

Maarja he .. vrouwen moeten het gevoel hebben dat ze gewild zijn .. zucht
"Pools are perfect for holding water"
pi_122213855
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:01 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Wat heeft het salaris ermee te maken ? Hoe zou het dan moeten gaan volgens jou: man neemt vrouw mee uit eten en de vrouw moet betalen omdat ze een hoger salaris heeft?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 15:19:25 #40
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_122214087
Komt ook vaak genoeg andersom voor, hoor :) En als man is dat ook wel eens fijn, veroverd worden :P
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_122229670
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:13 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Wat heeft het salaris ermee te maken ? Hoe zou het dan moeten gaan volgens jou: man neemt vrouw mee uit eten en de vrouw moet betalen omdat ze een hoger salaris heeft?
Nee. Je gaat samen uit eten, dus pakt samen de portemonnee na afloop. De mannen die traditioneel opgevoed zijn of het niet kunnen hebben als een vrouw betaalt roeptoeteren dan grootmoedig 'nee joh, ik betaal' en de mannen die vinden dat de emancipatie voldoende gevorderd ist (deze mannen moeten tegenwoordig immers ook afwassen en stofzuigen) zeggen niets en leggen netjes de helft op tafel. Win-win voor iedereen. Behalve dan voor de dames die graag een gratis dinertje wilden en een 50-50 man troffen.
pi_122231865
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

als je in die vroege fase al geen zin hebt om moeite te doen :').dan blijft er geen vrouw bij je hangen denk ik
Ik wil best moeite doen, maar waar is de moeite van de vrouw dan in de ''vroege fase'' ?
Ik heb er geen zin in dat het altijd van mij moet komen, ik zou het niet erg vinden als ik het een stuk vaker doe dan vrouwen maar als het helemaal niet gebeurt krijg ik er toch een slecht gevoel bij.
Rustig aan.
pi_122232682
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 11:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Je moet wel een vrij vreemd wereldbeeld hebben wil je beweren dat al het initiatief immer van de man komt. Nee, versieren zoals een man dat doet niet nee, maar wel allerlei andere bochten waarin ze zich kunnen wringen. Bijvoorbeeld:

- Letterlijk vragen: zullen wij zoenen?( :')
- Een vriendin van haar op je afsturen die zonder omwegen duidelijk maakt dat je haar moet regelen
- Dronken chicks: letterlijk op je afstormen en je al dansend pogen te zoenen, vingertje naar hun toehalen, uit het niets tegen je aan beginnen te schuren.
- Vragen of je langskomt
- etc etc

Zowel in uitgaansgelegenheden als in het dagelijks leven liegen de daden er soms niet om, op een gegeven moment word jij echter wel geacht de boel over te nemen, anders kom je alsnog van een koude kermis thuis.
Ok ik heb alles weggestreept waar ik geen ervaring mee heb. Nummer 2 wel in de vorm dat ze mij begon te zoenen dat heb ik dan wel een paar keer gehad.
Vragen of ik langskom... Een vriendin die er verkeerde verwachtingen bij had... Dus daar word ik ook niet heel warm van..
Rustig aan.
pi_122233096
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ok ik heb alles weggestreept waar ik geen ervaring mee heb. Nummer 2 wel in de vorm dat ze mij begon te zoenen dat heb ik dan wel een paar keer gehad.
Vragen of ik langskom... Een vriendin die er verkeerde verwachtingen bij had... Dus daar word ik ook niet heel warm van..
Wat bedoel je met verkeerde verwachtingen?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_122233156
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:38 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Wat bedoel je met verkeerde verwachtingen?
Ik heb haar snoeihard gefriendzoned.
Neemt niet weg dat die ervaringen van ''feyenoord'' 180 graden anders zijn dan die van mij.
Rustig aan.
pi_122233162
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:50 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Nee. Je gaat samen uit eten, dus pakt samen de portemonnee na afloop. De mannen die traditioneel opgevoed zijn of het niet kunnen hebben als een vrouw betaalt roeptoeteren dan grootmoedig 'nee joh, ik betaal' en de mannen die vinden dat de emancipatie voldoende gevorderd ist (deze mannen moeten tegenwoordig immers ook afwassen en stofzuigen) zeggen niets en leggen netjes de helft op tafel. Win-win voor iedereen. Behalve dan voor de dames die graag een gratis dinertje wilden en een 50-50 man troffen.
Ik heb nog nooit betaald voor een etentje. Als we erna wat gaan drinken of de volgende date zou ik dan aandringen om zelf te betalen. Snap niet dat er moeilijk gedaan wordt of de vrouw de helft mee betaalt of niet. Als de man 50/50 zou willen dan zou ik het betalen en is het een first and last date. Bovendien is het meestal de man die uit eten wil ipv ergens wat drinken. Lekker, dan word je uitgenodigd en betaal je zelf de helft mee. Nou wat een man :D

En emancipatie voor gelijke rechten betekent niet dat man en vrouw ook gelijk zijn. Natuurlijk gebruik ik mijn vrouwelijkheid ook in mijn voordeel. Dat ik niet zelf mijn portemonnee zal trekken is dan maar een deel van mij, deal with it. Wat betreft liefde en daten ben ik dan misschien weer 'ouderwets', maar dat emancipatie gedoe heeft niks in de liefde te maken. Ik wil door een man versiert worden, mij beschermd en veilig voelen en niet gelijk aan elkaar zijn O+ Hij de MAN ik de VROUW.

[ Bericht 0% gewijzigd door HiddenResponse op 29-01-2013 21:45:00 ]
pi_122233728
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:38 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit betaald voor een etentje. Als we erna wat gaan drinken of de volgende date zou ik dan aandringen om zelf te betalen. Snap niet dat er moeilijk gedaan wordt of de vrouw de helft mee betaalt of niet. Als de man 50/50 zou willen dan zou ik het betalen en is het een first and last date. Bovendien is het meestal de man die uit eten wil ipv ergens wat drinken. Lekker, dan word je uitgenodigd en betaal je zelf de helft mee. Nou wat een man :D

En emancipatie voor gelijke rechten betekent niet dat man en vrouw ook gelijk zijn. Natuurlijk gebruik ik mijn vrouwelijkheid ook in mijn voordeel. Dat ik niet zelf mijn portemonnee zal trekken is dan maar een deel van mij, deal with it. Wat betreft liefde en daten ben ik dan misschien weer 'ouderwets', maar dat emancipatie gedoe heeft niks in de liefde te maken. Ik wil door een man versiert worden, mij beschermd en veilig voelen en niet gelijk aan elkaar zijn O+ Hij de MAN ik de VROUW.
Oke prima goeie deal!

Maar dan strijk jij, en kook jij ook!

Voor de rest wil ik best een steentje/de helft bijdragen aan het huishouden en moeten we ff overleggen hoe we de boel verdelen. :)
pi_122233940
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:42 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ohh oke, dan is het al wat anders ;)
En het was ook nog eens een heel knap, en zo'n lekker los onbezorgd meisje daarom O+
pi_122234500
quote:

[..]

Etentjes betalen heeft ook niets met liefde te maken, maar ALLES met het feit dat vrouwen vroeger geen inkomen hadden. Tradities verdwijnen nu eenmaal wat langzamer dan maatschappelijke veranderingen zich voltrekken.
pi_122234805
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:57 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Etentjes betalen heeft ook niets met liefde te maken, maar ALLES met het feit dat vrouwen vroeger geen inkomen hadden. Tradities verdwijnen nu eenmaal wat langzamer dan maatschappelijke veranderingen zich voltrekken.
Maar het voelt toch ook niet fijn als man dat een vrouw dan voor je betaald op de eerste date?

En bij uit eten, degene die vraagt betaald gewoon lijkt me? En als je haar nog niet gelijk dusdanig leuk vindt dat je nog twijfelt moet je niet gelijk uit eten gaan. Dan drink je ergens wat, ben je hooguit 15 euro kwijt.

Nou dan voel ik me er niet fijn bij om te splitten...of nog erger, haar te laten betalen.

Of kijk gewoon thuis een filmpje met een wijntje/nodig d'r uit voor een bakkie koffie. Kost het je "niks."
pi_122236202
quote:

[..]

Helemaal niet, het heeft zeker ook met hoffelijkheid te maken. De man leidt. Dat zie je bij dansen ook, bij seks ook, zo kun je rituelen bij romantische gelegenheden ook zien. Een zakelijke handeling bij een romantisch bedoeld etentje is gewoon niet echt gepast. Het is netjes als de man wanneer de dame even naar het toilet gaat de rekening alvast betaalt.

Natuurlijk kan de vrouw gewoon de volgende keer betalen, en wanneer ze thuis kookt voor haar date zal zij ook niet snel het bonnetje bewaren en declareren bij de man :') . Maar dat 50/50 gebeuren bij een date vind ik ook een redelijke afknapper.

Waarom moet er altijd zo moeilijk gedaan worden over geld in dit soort topics, kan een etentje er tegenwoordig al zo moeilijk vanaf? -O- Ik betaal zo vaak drankjes e.d. voor vrienden en vriendinnen, en andersom ook. Hier gaat iedereen zitten uitzoeken wat hij of zij heeft gegeten en gedronken?

Die angst ook van mannen voor vrouwen die mannen gebruiken, ook zo lekker mannelijk. Een beetje kerel laat zich echt niet afschrikken door een rekening die even moet worden betaald. :{w

Die angst vertaalt zich trouwens in vanalles, waar dit hele topic ook over gaat. Het moge toch duidelijk zijn dat het vrouwen zijn die janken om romantiek en vrouwenfilms, even generaliserend, natuurlijk moeten die 'veroverd' worden. Een beetje vent gaat bij deze gedachte niet gebukt onder het vrouwenjuk maar staat fier rechtop met al z'n ledematen en verovert die dame ook. Een vrouw wil genomen worden, niet argwanend aangestaard worden door een man met z'n armen over elkaar die zegt 'pff ja zeg, kom maar naar mij toe!'.
pi_122236839
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 22:22 schreef Taurus het volgende:
even generaliserend, natuurlijk moeten die 'veroverd' worden. Een beetje vent gaat bij deze gedachte niet gebukt onder het vrouwenjuk maar staat fier rechtop met al z'n ledematen en verovert die dame ook. Een vrouw wil genomen worden, niet argwanend aangestaard worden door een man met z'n armen over elkaar.
Ach ik heb er naar mijn gevoel best wel wat moeite voor gedaan altijd, tis nooit wat geworden... Is het raar dat ik er dan geen zin meer in heb om steeds maar weer een gesprekje aan te knopen? Is het dan raar dat ik ook eens zou willen zien dat ik wel gezien word? I.p.v. dat het er maar een beetje op lijkt dat de meest dominante kerel maar gewoon de leukste is? Lekker oppervlakkig zeg....

Dat is het ook gewoon... Het lijkt erop dat het allemaal om dominantie draait.
Rustig aan.
pi_122237061
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach ik heb er naar mijn gevoel best wel wat moeite voor gedaan altijd, tis nooit wat geworden... Is het raar dat ik er dan geen zin meer in heb om steeds maar weer een gesprekje aan te knopen? Is het dan raar dat ik ook eens zou willen zien dat ik wel gezien word? I.p.v. dat het er maar een beetje op lijkt dat de meest dominante kerel maar gewoon de leukste is? Lekker oppervlakkig zeg....
Een gesprek aanknopen komt toch gewoon van beide kanten? :? Of ben jij er zo een die naast een willekeurige vrouw in de kroeg gaat staan en zomaar begint te wauwelen? Of juist gaat zitten afwachten tot dit andersom gebeurt?

Ik snap nooit zo goed hoe het kan dat sommige mensen niet doorhebben hoe zoiets op natuurlijke wijze tot stand komt, dmv oogcontact, het 'groene licht' om het zo maar te noemen. Bij al mijn ontmoetingen met mannen is er helemaal geen sprake geweest van een man die zich aan mij heeft moeten opdringen, juist niet, gelukkig.

Maar dat jij het initiatief vervolgens neemt in voorstellen een keer wat te gaan drinken, dat is toch niet zo'n ramp?
pi_122237451
Wetenschappelijk is het al bepaald dat de vrouw in de meeste gevallen de eerste stap zet.

Alhoewel ze letterlijk geen ene voetstap naar jou zet, ligt het meer op de manier waarop zij oogcontact met je zoekt. Of in het erge geval al jouw oogcontact probeert te ontwijken.

Theoretisch gezien - en dan word ik wel erg saai - kun je op iedere vrouw afstappen die je leuk, aardig , lachend of lief terug aankijkt.

Zij verwacht echt niet dat je gelijk een relatie aan wilt gaan. Zij verwacht gewoon op z'n minst een leuk gesprek.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 22:42:28 #55
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122237537
quote:
6s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:53 schreef DeRakker. het volgende:
Ze verwachten alles.

pi_122237601
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 22:34 schreef Taurus het volgende:
Een gesprek aanknopen komt toch gewoon van beide kanten? :? Of ben jij er zo een die naast een willekeurige vrouw in de kroeg gaat staan en zomaar begint te wauwelen? Of juist gaat zitten afwachten tot dit andersom gebeurt?
Nee eigenlijk niet, in mijn geval is een gesprek aanknopen 100% op mijn initiatief.
Ja vrouwen zoeken oogcontact daar is dan alles mee gezegd.
Afwachten tot dit andersom gebeurt is wachten op de Fyra, die komt niet. :')
quote:
Ik snap nooit zo goed hoe het kan dat sommige mensen niet doorhebben hoe zoiets op natuurlijke wijze tot stand komt, dmv oogcontact, het 'groene licht' om het zo maar te noemen. Bij al mijn ontmoetingen met mannen is er helemaal geen sprake geweest van een man die zich aan mij heeft moeten opdringen, juist niet, gelukkig.

Maar dat jij het initiatief vervolgens neemt in voorstellen een keer wat te gaan drinken, dat is toch niet zo'n ramp?
Het groene licht herken ik best... Het geeft bij mij alleen een vorm van tegenzin om er iets mee te doen omdat het nooit wat geworden is denk ik. Dan ga ik weer een dame aanspreken en allicht vind ik haar leuk en wordt er gezoend, dates heb ik nauwelijks niet gehad ook al heb ik een ''nummer'' gescoord, dus ten gevolge van die ervaringen heb ik daar eigenlijk totaal geen ''hoop'' meer in. En daardoor geen zin meer in ook, het leverd me toch niks op.. De interesse voor gewoon een simpel leuk gesprek is zelfs afgestompt, waarschijnlijk omdat ik te negatief in mijn vel zit om het idee te hebben dat ik uberhaupt een leuk gesprekje kan voeren.

Ik dring mezelf echt niet op hoor, ik ben heel vrijblijvend geweest altijd met gesprekjes etc, het moet zeker van 2 kanten komen anders ben ik weg.. Ik doe niet aan zelfcastijding door bij een dame te blijven die geen interesse in mij toont.

[ Bericht 1% gewijzigd door kingtoppie op 29-01-2013 22:52:35 ]
Rustig aan.
pi_122238192
quote:

[..]

Toch vind ik dat je als vrouw zijnde altijd wel beetje respect moet hebben voor een man die je aan spreekt. En juist zeker als het een beetje een "kneusje" (flauw woord maar dat is ff de beste omschrijving) is.

Gewoon omdat het nou 1x zo is in onze maatschappij dat de man op de vrouw af moet stappen. En vrouwen hoeven zelf nooit iets te doen alleen maar beetje af te wachten. (kort door de bocht).

Daarom "moet" je als vrouw ook gewoon altijd vriendelijk blijven vind ik. Gewoon uit respect dattie het wel durft en ook gewoon als complimentje dat hij iig de moeite neemt jou aan te spreken. Ook al is het misschien een kneus. Hij heeft iig wel de moeite genomen.

Dat wil niet zeggen dat je niet mag afwijzen, maar soms heb je er van die arrogante chicks bij die echt denken dat ze beter zijn dan een ander. En dan zo super verwaand reageren (vooral als ze al een vriend hebbben), bijna als in "waarom de fuck praat jij met mij" :r

Vaak zijn dat wel domme/totaal onintelligente types moet ik erbij zeggen.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 22:55:33 #58
157922 fathank
pi_122238370
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:39 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

Dan weet je als man gewoon, oke, hier MOET ik achteraan (als ze leuk is) ^_^
Doe ik standaard. Nooit te lang blijven plakken zeker niet in het begin. Maar ga dan niet als een zoutzak aan de bar hangen, dat werkt tegenovergesteld.
pi_122238455
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 22:52 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

Dat wil niet zeggen dat je niet mag afwijzen, maar soms heb je er van die arrogante chicks bij die echt denken dat ze beter zijn dan een ander. En dan zo super verwaand reageren (vooral als ze al een vriend hebbben), bijna als in "waarom de fuck praat jij met mij" :r
Ik vraag me meer af wat dat soort zuurpruimen in een uitgaansgelegenheid doen maarja.
''The fuck doe jij hier?'' Heb ik wel eens gezegd tegen zo een persoon. :@
Rustig aan.
pi_122238704
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 22:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vraag me meer af wat dat soort zuurpruimen in een uitgaansgelegenheid doen maarja.
''The fuck doe jij hier?'' Heb ik wel eens gezegd tegen zo een persoon. :@
Ach, tis altijd maar een flinterdun laagje waar je zo in twee zinnen doorheen bent. Maar ik vind het gewoon een diskrespectvolle manier van met mensen omgaan.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 23:02:26 #61
157922 fathank
pi_122238757
Kleine toevoeging voor kingtoppie:

Als je een nummer scoort moet je snel handelen en niet eindeloos berichten gaan sturen. Gelijk de volgende dag bellen en het initiatief pakken.
pi_122238770
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:01 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ach, tis altijd maar een flinterdun laagje waar je zo in twee zinnen doorheen bent. Maar ik vind het gewoon een diskrespectvolle manier van met mensen omgaan.
De beruchte ''bitchshield'' niemand kan vertellen hoe ze erdoorheen komen maar jij zegt het nu zelf gedaan te hebben...

Vertel? Na welke 2 zinnen reageert zo een persoon wel fatsoenlijk?
Rustig aan.
pi_122238817
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:02 schreef fathank het volgende:
Kleine toevoeging voor kingtoppie:

Als je een nummer scoort moet je snel handelen en niet eindeloos berichten gaan sturen. Gelijk de volgende dag bellen en het initiatief pakken.
Wel eens gedaan ja..
Vond ze wel erg leuk leek het maarja dat meisje was toen 15, ik 17 (uit mijn hoofd) en was volgens mij te bang om af te spreken... Die zei rustig af op de dag van de date. :')
Rustig aan.
pi_122239429
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

De beruchte ''bitchshield'' niemand kan vertellen hoe ze erdoorheen komen maar jij zegt het nu zelf gedaan te hebben...

Humor, maak er een grapje van...

"Nou je hoeft niet zo chagrijnig te doen, zo krijg je nooit een vriendje he!? Doe je altijd zo tegen mensen of kan je ook normaal doen? (als grapje met een lach en een bepaalde blik erbij, niet als terechtwijzing oid" )

En dan krijg je of:

- Heb ik al! (oke, doei)

- Of ze kan ineens WEL normaal doen.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 23:24:39 #65
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_122239933
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 22:41 schreef winston3110 het volgende:
Wetenschappelijk is het al bepaald dat de vrouw in de meeste gevallen de eerste stap zet.

Alhoewel ze letterlijk geen ene voetstap naar jou zet, ligt het meer op de manier waarop zij oogcontact met je zoekt. Of in het erge geval al jouw oogcontact probeert te ontwijken.

Theoretisch gezien - en dan word ik wel erg saai - kun je op iedere vrouw afstappen die je leuk, aardig , lachend of lief terug aankijkt.

Zij verwacht echt niet dat je gelijk een relatie aan wilt gaan. Zij verwacht gewoon op z'n minst een leuk gesprek.
Veel mannen begrijpen de hints niet. Ik vaak ook niet moet ik toegeven. :{ Maar ik probeer gewoon niet teveel over na te denken en gewoon erop af te stappen. Nooit geschoten altijd mis.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 23:31:01 #66
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_122240200
quote:

[..]

Toch vind ik dat je als vrouw zijnde altijd wel beetje respect moet hebben voor een man die je aan spreekt. En juist zeker als het een beetje een "kneusje" (flauw woord maar dat is ff de beste omschrijving) is.

Gewoon omdat het nou 1x zo is in onze maatschappij dat de man op de vrouw af moet stappen. En vrouwen hoeven zelf nooit iets te doen alleen maar beetje af te wachten. (kort door de bocht).

Daarom "moet" je als vrouw ook gewoon altijd vriendelijk blijven vind ik. Gewoon uit respect dattie het wel durft en ook gewoon als complimentje dat hij iig de moeite neemt jou aan te spreken. Ook al is het misschien een kneus. Hij heeft iig wel de moeite genomen.

Beleefdheid is altijd goed, maar hoe kan een vrouw dan het beste zo snel mogelijk duidelijk maken dat ze niet geīnteresseerd is? Dat het echt duidelijk is (en de man in kwestie niet denkt dat je hard to get speelt of je een bitch shield hebt of wat dan ook), maar toch respectvol?
...as always
pi_122240275
quote:

[..]

Lol?

Dit is dus het probleem van vrouwen..
There are only 151 Pokémon.
pi_122240374
quote:

Keer op reunie geweest van basisschool. Zo de mooiste meisje van toen de basissschool (hoog blond blauwe ogen slank postuur ) en ook op de reunie en directe omgeving van straal 25km de mooiste. Vroeg in de kroeg toen aan miJ: "Gaan we dansen". Ik zei toen: "ik kan niet dansen". Toen zij zei: "waarom kan je niet dansen?".

Was dit een voorzetje?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 23:37:51 #69
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_122240468
quote:

[..]

Je hebt een punt, maar ik kan ook begrijpen dat als je op een avond al door 50 mannen ben benaderd dat je moeilijk geduldig kan blijven. Zeker als ze teveel hebben gezopen en gewoon irritant zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:35 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Keer op reunie geweest van basisschool. Zo de mooiste meisje van toen de basissschool (hoog blond blauwe ogen slank postuur ) en ook op de reunie en directe omgeving van straal 25km de mooiste. Vroeg in de kroeg toen aan miJ: "Gaan we dansen". Ik zei toen: "ik kan niet dansen". Toen zij zei: "waarom kan je niet dansen?".

Was dit een voorzetje?
Lijkt er wel. Tenzij je op dat moment de enige persoon in de zaal was....
pi_122240470
quote:

- Vragen of je langskomt
- etc etc

Dit is toch niet in bochten wringen, erg direct juist
Lekker
pi_122240487
De meesten vrouwen verwachten dat de man vrijwel al het initiatief neemt. Die 'duidelijke hints' gaan vaak niet verder dan een milliseconde langer aankijken o.i.d.

Jammer dat al die vrouwen zich niet realiseren dat ze hiermee:
1. een precedent zetten: vanaf het eerste moment is de man degene die het initiatief neemt en dominant is
2. vrouwen worden sociaal gezien lui: de meesten kunnen niet netwerken waardoor ze zowel in sociaal contact als in carričre achtergesteld raken
3. 99% van de vrouwen ontleent haar 'zekerheid' en 'zelfvertrouwen' aan aantrekkelijkheid / uiterlijk, wat leidt tot anorexia, het afschrijven van vrouwen rond 30 jarige leeftijd en de bijbehorende bestaanscrisis van vrouwen rond die leeftijd.

Dus: al die vrouwen die veroverd willen worden; een wereld waarin mannen gemiddeld genomen een dominante sociaal-economische positie hebben wordt mede mogelijk gemaakt door jouw! En een wereld waarin mannen met versierskills makkelijk sex kunnen krijgen ook!

Dank daarvoor.

Feminisme begint bij jezelf. Niet wijzen, maar zelf doen. Door bijvoorbeeld eens een keer uit je comfortzone te treden. Helaas vinden de meeste vrouwen zichzelf erg zielig met hun onzekerheidjes en zijn ze te lui om hier eens wat aan te doen. Ze fantaseren allemaal dat ze een prinsesje zijn, dat veroverd moet worden. Helaas dames, de meeste van jullie zijn dat niet, dus wake up!
  dinsdag 29 januari 2013 @ 23:40:24 #72
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_122240612
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:33 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Lol?

Van sommige vrouwen dus. Net als mannen zijn niet alle vrouwen hetzelfde.
...as always
  dinsdag 29 januari 2013 @ 23:40:51 #73
294141 tarantism
hups in die kont
pi_122240638
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:02 schreef kingtoppie het volgende:

Ik las een tijdje geleden een relaas van een meisje hierover.

In feite is dat bitchshield een noodzakelijke bescherming. Vanaf haar puberjaren wordt een vrouw op straat als publiek bezit gezien. Schijnbaar hebben vrouwen het er moeilijk mee de godganse dag nagestaard, en met de ogen uitgekleed te worden. Ze krijgen kortweg het beeld dat de mannelijke wereld ze ziet als onpersoonlijk neukvlees. Als je die mannen niet direct heel duidelijk laat weten dat ze door moeten lopen dan zit je tegen je 18e in een blijf-van-mijn-lijf huis of bij de gemeentelijke dienst met 4 kinderen van 3 vaders.

Ik geef ze geen ongelijk
  dinsdag 29 januari 2013 @ 23:43:48 #74
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_122240783
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef tarantism het volgende:

[..]

Ik las een tijdje geleden een relaas van een meisje hierover.

In feite is dat bitchshield een noodzakelijke bescherming. Vanaf haar puberjaren wordt een vrouw op straat als publiek bezit gezien. Schijnbaar hebben vrouwen het er moeilijk mee de godganse dag nagestaard, en met de ogen uitgekleed te worden. Ze krijgen kortweg het beeld dat de mannelijke wereld ze ziet als onpersoonlijk neukvlees. Als je die mannen niet direct heel duidelijk laat weten dat ze door moeten lopen dan zit je tegen je 18e in een blijf-van-mijn-lijf huis of bij de gemeentelijke dienst met 4 kinderen van 3 vaders.

Ik geef ze geen ongelijk
Ik zie het meer als een time management systeem: stel je voor dat een leuke, knappe vrouw elke man die haar benaderd serieus moet nemen. Dan had ze geen vrije tijd/leven meer over.
pi_122240939
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:43 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Ik zie het meer als een time management systeem: stel je voor dat een leuke, knappe vrouw elke man die haar benaderd serieus moet nemen. Dan had ze geen vrije tijd/leven meer over.
Ik zie jullie visies maar als uiterst beperkt.

Met 1-2 zinnen kan je iemand op een fatsoenlijke manier afwijzen, kost geen tijd en kan fatsoenlijk.
Rustig aan.
pi_122240968
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:38 schreef perseverance het volgende:

Dank daarvoor.
Graag gedaan hoor. :*
pi_122240986
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zie jullie visies maar als uiterst beperkt.

Met 1-2 zinnen kan je iemand op een fatsoenlijke manier afwijzen, kost geen tijd en kan fatsoenlijk.
Word jij nooit op een normale manier afgewezen dan?
Lekker
pi_122241119
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:47 schreef Kittenbraadworst het volgende:

[..]

Word jij nooit op een normale manier afgewezen dan?
Natuurlijk wel... Nouja gebrek aan interesse terug zie ik als afwijzing, is voor mij duidelijk genoeg.

Ik reageerde op die jongen die het een logisch ''time management'' systeem noemde alsof je er maar respect voor moet hebben dat er sommige vrouwen zijn die op een onfatsoenlijke manier mannen de deur wijzen.
Ik vind het kortzichtig zoals ik eerder zei omdat het gewoon net zo snel op een nette manier kan gebeuren.
Rustig aan.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 23:56:20 #79
387204 user13
nieuwe USER
pi_122241426
quote:

[..]

Wat betreft liefde en daten ben ik dan misschien weer 'ouderwets', maar dat emancipatie gedoe heeft niks in de liefde te maken. Ik wil door een man versiert worden, mij beschermd en veilig voelen en niet gelijk aan elkaar zijn O+ Hij de MAN ik de VROUW.
Ik zou hier trouwens aan toe willen voegen dat dat idee van Hij MAN, ik VROUW sowieso heel simpel is maar ook absoluut niet klopt..
Hollywood en boeketromanboekjes hebben een idee gegeven van mannelijkheid = dates betalen, verleidelijk kijken, charmant zijn maar dat is dus NIET de natuurlijk..
In de natuur zouden vrouwen verkracht worden als een sterkere man daar zin in zou hebben, dat is ook wat je in arme onontwikkelde landen in grote massa's ziet.
Feminisatie zou mannen JUIST naar jouw Dreamboy-ideaal brengen: 'mannelijke' man waarbij de 'mannelijkheid' bepaalt wordt naar smaak van de moderne vrouw.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:38 schreef perseverance het volgende:
De meesten vrouwen verwachten dat de man vrijwel al het initiatief neemt. Die 'duidelijke hints' gaan vaak niet verder dan een milliseconde langer aankijken o.i.d.

Jammer dat al die vrouwen zich niet realiseren dat ze hiermee:
1. een precedent zetten: vanaf het eerste moment is de man degene die het initiatief neemt en dominant is
2. vrouwen worden sociaal gezien lui: de meesten kunnen niet netwerken waardoor ze zowel in sociaal contact als in carričre achtergesteld raken
3. 99% van de vrouwen ontleent haar 'zekerheid' en 'zelfvertrouwen' aan aantrekkelijkheid / uiterlijk, wat leidt tot anorexia, het afschrijven van vrouwen rond 30 jarige leeftijd en de bijbehorende bestaanscrisis van vrouwen rond die leeftijd.

Dus: al die vrouwen die veroverd willen worden; een wereld waarin mannen gemiddeld genomen een dominante sociaal-economische positie hebben wordt mede mogelijk gemaakt door jouw! En een wereld waarin mannen met versierskills makkelijk sex kunnen krijgen ook!

Dank daarvoor.

Feminisme begint bij jezelf. Niet wijzen, maar zelf doen. Door bijvoorbeeld eens een keer uit je comfortzone te treden. Helaas vinden de meeste vrouwen zichzelf erg zielig met hun onzekerheidjes en zijn ze te lui om hier eens wat aan te doen. Ze fantaseren allemaal dat ze een prinsesje zijn, dat veroverd moet worden. Helaas dames, de meeste van jullie zijn dat niet, dus wake up!
Hahah WOW TOP COMMENT, echt serieus van de Bovenste Plank.
Ik denk dat je man bent (?), je hebt ze echt helemaal door!

Alles wat je schrijft klopt gewoon, vrouwen die miepen van 'ja hij moet wel een echte man zijn' zijn gewoon aan het fantaseren over een vrouwelijke kitsch vorm van mannelijkheid.

Komt ook wel door die prinsessencultuur, wel alles willen hebben maar zelf een poot uitsteken nou ho maar.
nieuwe user
pi_122241625
Als je het gevoel hebt dat je meer geeft dan krijgt, dat aankaarten en zeggen dat je je daar niet fijn bij voelt.
Kan ze kiezen om er iets aan te doen, of idd in haar comfortzone te blijven.

Maar goed ik heb zes profielbezoekers op badoo dus wat weet ik ervan :') :P
pi_122241825
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:51 schreef kingtoppie het volgende:
Deze vraag met betrekking tot het hele versier verhaal, vanaf het moment dat je voor het eerst woorden wisselt, de eerste date, een ''relatie''.

Ik heb de laatste tijd een enorm ''de vrouw moet veroverd worden'' idee, dus alle initiatief moet van de man afkomen.
De man ''moet'' op de vrouw afstappen - haar nummer vragen - haar bellen - haar vragen voor een date, 2e date 3e date, etc.
Oh ja en ALS hij dat doet:

is hij een vluggerd
een charlatan
opdringerig
en neee zo'n meisje zijn we niet :{w

Hoe kan het überhaupt ooit bestaan dat 2 mensen een relatie hebben? :? Leg het mij maar uit, ik snap er de bliksem van.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_122242198
quote:
15s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh ja en ALS hij dat doet:

is hij een vluggerd
een charlatan
opdringerig
en neee zo'n meisje zijn we niet :{w

Hoe kan het überhaupt ooit bestaan dat 2 mensen een relatie hebben? :? Leg het mij maar uit, ik snap er de bliksem van.
Neuh, netjes spelen en jezelf niet opdringen... Rustig aan doen.. Het kan.
Rustig aan.
pi_122242285
Even uit dat andere topic waar je ook al liep te klagen...
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
Je moet het in perspectief zetten... Die interesse van vrouwen blijkt al door simpel oogcontact... Meer durven ze simpelweg niet / ze willen dat jij haar komt versieren... Ze zijn passief.. Dus de interesse is ook passief... Dat maakt de interesse alleen niet minder... Wel zo passief als de neten.
Hier ben ik het niet mee eens, en het lijkt me sterk dat je maar één type vrouw tegenkomt. Want er zijn meer dan genoeg vrouwen die wél initiatief (durven) nemen als ze je leuk genoeg vinden tenminste...
pi_122242392
quote:
9s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:19 schreef Techno het volgende:
Even uit dat andere topic waar je ook al liep te klagen...

[..]

Hier ben ik het niet mee eens, en het lijkt me sterk dat je maar één type vrouw tegenkomt. Want er zijn meer dan genoeg vrouwen die wél initiatief (durven) nemen als ze je leuk genoeg vinden tenminste...
Ik kan zelf als vrouw zeggen dat vrouwen die initiatief nemen een minderheid zijn hoor.
Ik neem regelmatig ook initiatief en dat wordt ook niet altijd in dank opgenomen.
Heerst toch een idee dat als je als vrouw initiatief bent je een beetje 'zielig' of 'tomboy'-achtig bent, dat je niet 'zomaar, zoals een prinsesje' jongens om je heen hebt.

Ik zou zeggen dat je waarde als vrouw 'op de markt' geschat wordt naar de hoeveelheid mannen achter je, dat is ook wat andere vrouwen jaloers maakt.
nieuwe user
pi_122242482
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:21 schreef user13 het volgende:
Ik kan zelf als vrouw zeggen dat vrouwen die initiatief nemen een minderheid zijn hoor.
Ik neem regelmatig ook initiatief en dat wordt ook niet altijd in dank opgenomen.
Heerst toch een idee dat als je als vrouw initiatief bent je een beetje 'zielig' of 'tomboy'-achtig bent, dat je niet 'zomaar, zoals een prinsesje' jongens om je heen hebt.
Dat je een vrouw bent zegt niet zoveel.

Voor hetzelfde geld zie je eruit als Ien Dales of zo aangezien je geen foto's in je Fobo hebt.
pi_122242484
quote:
Want er zijn meer dan genoeg vrouwen die wél initiatief (durven) nemen als ze je leuk genoeg vinden tenminste...
Vergeet het maar. Ja, voor irresistable babe magnets als jij misschien. Maar er bestaan nog andere mensen.
pi_122242545
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Vergeet het maar. Ja, voor irresistable babe magnets als jij misschien. Maar er bestaan nog andere mensen.
Voor die mensen is GHB uitgevonden, alleen leren om het sneakie in hun drankje te stoppen
pi_122242587
Oh dit topic loopt ook al over van serieuziteit :s)
pi_122242599
quote:
en het lijkt me sterk dat je maar één type vrouw tegenkomt. Want er zijn meer dan genoeg vrouwen die wél initiatief (durven) nemen als ze je leuk genoeg vinden tenminste...
Ik vraag me af welk scenario jij dan voor je hebt..

Ik heb dat wel ervaren op plekken als op college... Dat een dame naast je komt zitten omdat ze je wel leuk lijkt oid.

Maar op plekken in het uitgaans circuit.. Waar je voor 100% een onbekend gezicht bent.. Nee...
Een vrouw heeft veel meer nodig om zichzelf over die emotionele barriere te zetten naar mijn idee... Ze moet je al ''een beetje kennen'' je moet op een of andere manier al wat langer in haar blikveld zitten denk ik.
Rustig aan.
pi_122242716
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:25 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat je een vrouw bent zegt niet zoveel.

Voor hetzelfde geld zie je eruit als Ien Dales of zo aangezien je geen foto's in je Fobo hebt.
Ik word de hele dag continu omringd door vrouwen en heb dus echt wel een inschatting over hoe verschillend vrouwen zijn, maar er - zoals met alles - altijd ongelofelijk voorspelbare gemiddeldes zijn..
Sowieso geef ik me eigen mening. Het is een forum geen wetenschappelijk onderzoek niet dat dat tegenwoordig veel voorstelt
Op Ien Dales lijk ik verder niet (dat type vrouw komt mssn sowieso niet op mannen af?)

Als er veel vrouwen op je afkomen heb je a) schattige babyface die moederrol oproept, b) ga je veel naar alternieve/punk/metal dingen, c) studeer je psychologie of andere studie met teveel vrouwen, d) ben je een soort halfgod die aangeschoten meiden aantrekt die een weddenschap met friends houden

gr Een Vrouw
nieuwe user
pi_122242767
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
Maar op plekken in het uitgaans circuit.. Waar je voor 100% een onbekend gezicht bent.. Nee...
Een vrouw heeft veel meer nodig om zichzelf over die emotionele barriere te zetten naar mijn idee... Ze moet je al ''een beetje kennen'' je moet op een of andere manier al wat langer in haar blikveld zitten denk ik.
Nah, nee. In het uitgaanscircuit gebeurd dat net zo goed hoor.
pi_122242787
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:37 schreef Techno het volgende:

[..]

waar ga jij dan uit trouwens?
veel stoere meiden met pittige kapsels en wifebeaters?
nieuwe user
pi_122242819
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:37 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat zeggen sommige mensen en ik vraag me nog steeds af wat daarvan de achtergrond is.
Ik ben meer dan 300x uitgeweest en heb nou niet bepaal die indruk.

[ Bericht 21% gewijzigd door kingtoppie op 30-01-2013 00:46:22 ]
Rustig aan.
pi_122242835
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:34 schreef user13 het volgende:
Ik word de hele dag continu omringd door vrouwen en heb dus echt wel een inschatting over hoe verschillend vrouwen zijn, maar er - zoals met alles - altijd ongelofelijk voorspelbare gemiddeldes zijn..
Sowieso geef ik me eigen mening. Het is een forum geen wetenschappelijk onderzoek niet dat dat tegenwoordig veel voorstelt
Op Ien Dales lijk ik verder niet (dat type vrouw komt mssn sowieso niet op mannen af?)

Als er veel vrouwen op je afkomen heb je a) schattige babyface die moederrol oproept, b) ga je veel naar alternieve/punk/metal dingen, c) studeer je psychologie of andere studie met teveel vrouwen, d) ben je een soort halfgod die aangeschoten meiden aantrekt die een weddenschap met friends houden

gr Een Vrouw
Ik ken ook legio vrouwen, maar dat voer ik verder ook niet aan als "argument".

Of e) je slaat de plank mis en wilt niet inzien dat er genoeg vrouwen zijn die dergelijke dingen wél doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2013 00:43:51 ]
pi_122242860
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:38 schreef user13 het volgende:
waar ga jij dan uit trouwens?
veel stoere meiden met pittige kapsels en wifebeaters?
Ik houd niet zo van pittige kapsels en wifebeaters. Dus je aannames slaan de plank wederom flink mis.
pi_122242881
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
Dat zeggen sommige mensen en ik vraag me nog steeds af wat daarvan de achtergrond is.
Ik ben meer dan 300x uitgeweest en heb nou niet bepaal die indruk.
Je quote jezelf en zet mijn naam erboven? Waar doel je op / wat wil je hiermee bereiken?
pi_122242908
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:42 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik houd niet zo van pittige kapsels en wifebeaters. Dus je aannames slaan de plank wederom flink mis.
Ik ben razend benieuwd naar je. Wie ben je wat doe je en waar ga je uit.
De vrouwen die zich aan je aanbieden zijn ongelofelijk niet-gemiddeld, hoe zal jij er dan wel niet uitzien of overkomen?

Enja tuurlijk genoeg vrouwen, maar we praten over gemiddeld bij dit soort dingen.

Of val je op oudere vrouwen / 'cougars' die nu zo hot zijn.
nieuwe user
pi_122242924
quote:
11s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:43 schreef Techno het volgende:

[..]

Je quote jezelf en zet mijn naam erboven? Waar doel je op / wat wil je hiermee bereiken?
_O-
Naja bug van Fok.
Rustig aan.
pi_122243008
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:45 schreef user13 het volgende:
Ik ben razend benieuwd naar je. Wie ben je wat doe je en waar ga je uit.
De vrouwen die zich aan je aanbieden zijn ongelofelijk niet-gemiddeld, hoe zal jij er dan wel niet uitzien of overkomen?

Enja tuurlijk genoeg vrouwen, maar we praten over gemiddeld bij dit soort dingen.

Of val je op oudere vrouwen / 'cougars' die nu zo hot zijn.
Ik heb een FoBo. Waar dus ook zeer recente foto's instaan. Dus...

Nah, nee. Ik vrees eerder dat er nogal het e.e.a. schort aan jouw perceptie van de gemiddelde vrouw.

Ik geloof dat ik op Fok juist bekend sta als degene die vrouwen van 10+ jaar jonger date. Copyright BeamOfLight. :')
pi_122243143
quote:

[..]

Die angst ook van mannen voor vrouwen die mannen gebruiken, ook zo lekker mannelijk. Een beetje kerel laat zich echt niet afschrikken door een rekening die even moet worden betaald. :{w

Die angst vertaalt zich trouwens in vanalles, waar dit hele topic ook over gaat. Het moge toch duidelijk zijn dat het vrouwen zijn die janken om romantiek en vrouwenfilms, even generaliserend, natuurlijk moeten die 'veroverd' worden. Een beetje vent gaat bij deze gedachte niet gebukt onder het vrouwenjuk maar staat fier rechtop met al z'n ledematen en verovert die dame ook. Een vrouw wil genomen worden, niet argwanend aangestaard worden door een man met z'n armen over elkaar die zegt 'pff ja zeg, kom maar naar mij toe!'.
:Y
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_122243220
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:58 schreef Perzephone het volgende:
:Y
Persephone. Hoest ermee? O+
pi_122243242
quote:
Oh nee hoor een etentje doen "we" niet moeilijk over. Maar niemand zit te wachten op iemand die even een tiet met schulden binnen komt brengen "je houdt toch van me? Betaal dan dit en dat even af"

Ik denk dat er gewoon een heleboel onbegrip is tussen de twee helften van de Nederlandse bevolking :)
pi_122243247
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:02 schreef Techno het volgende:

[..]

Persephone. Hoest ermee? O+
Wat een initiatief! ^O^

Top! Met jou?
pi_122243249
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:58 schreef Perzephone het volgende:
lt zich trouwens in vanalles, waar dit hele topic ook over gaat. Het moge toch duidelijk zijn dat het vrouwen zijn die janken om romantiek en vrouwenfilms, even generaliserend, natuurlijk moeten die 'veroverd' worden. Een beetje vent gaat bij deze gedachte niet gebukt onder het vrouwenjuk maar staat fier rechtop met al z'n ledematen en verovert die dame ook. Een vrouw wil genomen worden, niet argwanend aangestaard worden door een man met z'n armen over elkaar die zegt 'pff ja zeg, kom maar naar mij toe!'.
En wie ben ik dan dat ik denk dat vrouwen alleen lijken te vallen op dominantie?
Rustig aan.
pi_122243267
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En wie ben ik dan dat ik denk dat vrouwen alleen lijken te vallen op dominantie?
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen dominant en puffend verkondigen dat vrouwen zo passief zijn. ;)

Dominantie gaat ook wel erg ver vind ik. Jij zou het toch ook leuk vinden als een dame naar jou toe loopt om te zeggen dat ze je ziet zitten? Nou dat vind ik als vrouw net zo leuk.
pi_122243283
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:04 schreef Perzephone het volgende:
Wat een initiatief! ^O^

Top! Met jou?
Moet toch even laten zien hoe het moet. ;)

Ja, lekker. Met jou ook? Wanneer is de volgende meet eigenlijk? :)
pi_122243288
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:05 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk wel een verschil tussen dominant en puffend verkondigen dat vrouwen zo passief zijn. ;)
Hoewel in theorie waar, kun je je misschien indenken dat juist deze opstelling mannen tot razernij drijft? :D Vast niet :N
  woensdag 30 januari 2013 @ 01:06:45 #108
387204 user13
nieuwe USER
pi_122243292
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het klopt, gewoon volgende keer zon bitch meppen en dan colaatje kopen komt goed :*
nieuwe user
pi_122243306
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoewel in theorie waar, kun je je misschien indenken dat juist deze opstelling mannen tot razernij drijft? :D Vast niet :N
Eh, nee. Dat snap ik niet?
pi_122243312
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:05 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Jazeker.

Maar jezus is het zo simpel allemaal? Is dat echt alles wat telt? Dat een kerel jou veroverd en een beetje domineerd door je te versieren etc.
Rustig aan.
  woensdag 30 januari 2013 @ 01:08:57 #111
387204 user13
nieuwe USER
pi_122243322
quote:
11s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:07 schreef Techno het volgende:

[..]

Je bent echt de meest aparte man in dit topic 8)7
Vind je het ook leuk als vrouwen initiatief tonen?
Vraag ik me ook wel af, hoe zien mannen zoiets?
nieuwe user
pi_122243332
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
Jazeker.

Maar jezus is het zo simpel allemaal? Is dat echt alles wat telt? Dat een kerel jou veroverd en een beetje domineerd door je te versieren etc.
Tip: initiatief durven nemen en dominant zijn, zijn twee heul verschillende dingen.
pi_122243333
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:08 schreef user13 het volgende:
cht de meest aparte man in dit topic 8)7
Tzou een verademing zijn zouden vrouwen dat doen, dan raak ik van dat oppervlakkige - we willen gewoon een dominant mannetje - beeld af.
Rustig aan.
pi_122243336
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jazeker.

'ik vind je leuk' met een niet al te onsmakelijk aangezicht en je bent binnen hoor ^O^

Over initiatief trouwens, ik word nou echt nooit aangesproken door mannen. Laat vrouwen maar weer het werk doen he!? :6
pi_122243341
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Tip: initiatief durven nemen en dominant zijn, zijn twee heul verschillende dingen.
Want?
Ik denk dat als jij initiatief neemt tot versieren dat dat redelijk dominant is.
Rustig aan.
pi_122243346
quote:
11s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:07 schreef Techno het volgende:

[..]

Nou ja, het is ook maar wat ik er in lees hoor, maar dat is dus dat vrouwen gewoon achterover leunend gaan zitten, en dit soort pogingen aanschouwen, en beoordelen dat het niet goed genoeg is. Vrouwen willen gedomindeerd worden, maar gaan zelf wel even bepalen wat genoeg dominantie is om aan toe te geven. Ik begrijp daar bijvoorbeeld helemaal niets van.
pi_122243347
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:09 schreef Perzephone het volgende:

[..]

'ik vind je leuk' met een niet al te onsmakelijk aangezicht en je bent binnen hoor ^O^

Over initiatief trouwens, ik word nou echt nooit aangesproken door mannen. Laat vrouwen maar weer het werk doen he!? :6
Ik zeg tegen niemand dat ik haar leuk vind zonder dat ik haar ken.
Loze woorden zonder gesprek.
Ga je wel eens uit en zoek je wel oogcontact?
Rustig aan.
pi_122243359
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zeg tegen niemand dat ik haar leuk vind zonder dat ik haar ken.
Loze woorden zonder gesprek.
Je ziet er nice uit en ik wil diepe gesprekken met je voeren, ook prima :*

Ik ga vaak uit en ik maak oogcontact. Sta ook niet saai aan de kant met een biertje verontwaardigd te doen.. Ik zal wel extreem lelijk zijn :'(
pi_122243364
quote:

[..]

Ik heb gewoon te veel ervaring om dit ook maar serieus te kunnen nemen -O- Ligt niet aan jou.
pi_122243370
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:08 schreef user13 het volgende:
Je bent echt de meest aparte man in dit topic 8)7
Nou, dank je wel?

Jazeker. De leukste date ooit was met een Fokster, die me gelijk vol op m'n bek pakte toen we elkaar zagen op de afgesproken plek...

Ik denk dat dit jouw vraag wel beantwoord?
  woensdag 30 januari 2013 @ 01:14:14 #121
387204 user13
nieuwe USER
pi_122243396
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:12 schreef Techno het volgende:

[..]

Nou, dank je wel?

Jazeker. De leukste date ooit was met een Fokster, die me gelijk vol op m'n bek pakte toen we elkaar zagen op de afgesproken plek...

Ik denk dat dit jouw vraag wel beantwoord?
Ok voelt het niet raar, ineens een vrouw die zoiets doet in een mannenwereld?
Voel je je gevleid, gewild, vrouwelijk?
Zou je zo iemand als serieus zien?
nieuwe user
pi_122243400
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:12 schreef Techno het volgende:

De leukste date ooit was met een Fokster, die me gelijk vol op m'n bek pakte
En dat zouden meer mensen moeten doen ^O^

Ik ben wel voor minder op mn bek geslagen, dus van mij hoef je zulk initiatief niet te verwachten :N
pi_122243404
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
Want?
Ik denk dat als jij initiatief neemt tot versieren dat dat redelijk dominant is.
Dat initiatief hoeft dus niet per se bij de man te liggen. En onder dominantie versta ik eerder iemand die graag graag in de weer is met zweepjes en dergelijke attributen... :')
pi_122243416
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:11 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Je ziet er nice uit en ik wil diepe gesprekken met je voeren, ook prima :*

Ik ga vaak uit en ik maak oogcontact. Sta ook niet saai aan de kant met een biertje verontwaardigd te doen.. Ik zal wel extreem lelijk zijn :'(
Als je oogcontact met mij had gezocht had ik niet op je afgestapt omdat ik het idee heb dat het er voor vrouwen alleen om draait om gedomineerd te worden.
Rustig aan.
pi_122243425
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:11 schreef Perzephone het volgende:
Ik zal wel extreem lelijk zijn :'(
In dat geval, daten? :@
  woensdag 30 januari 2013 @ 01:17:19 #126
387204 user13
nieuwe USER
pi_122243436
quote:

[..]

Deze vrouw heeft ook een punt.
Feitelijk versieren hollandse mannen niet, die staan meestal tegen de muur/bij de bar.
Meestal zijn de echte versierder non-hollanders, soms wel een nederlander die gelikt-charmant is.

Maarrr uiteindelijk is het de bedoeling dat mannen het toch doen, dus bewegen ze die gasten in die richting.
nieuwe user
pi_122243440
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je oogcontact met mij had gezocht had ik niet op je afgestapt omdat ik het idee heb dat het er voor vrouwen alleen om draait om gedomineerd te worden.
Misschien in bed, maar verder snap ik je redenatie niet. Het kan vleiend zijn als iemand interesse toont ja. Waarom is dat dan dominantie? Puur op basis van eerste stap?
pi_122243442
quote:

[..]

Als je oogcontact met mij had gezocht had ik niet op je afgestapt omdat ik
Gewoon geen idee heb wat ik daarmee moet -O-
pi_122243457
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:17 schreef user13 het volgende:
Feitelijk versieren hollandse mannen niet, die staan meestal tegen de muur/bij de bar.
Oh, zou dat het zijn?
pi_122243459
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:17 schreef user13 het volgende:

[..]

Deze vrouw heeft ook een punt.
Meestal zijn de echte versierder non-hollanders, soms wel een nederlander die gelikt-charmant is.

Maarrr uiteindelijk is het de bedoeling dat mannen het toch doen, dus bewegen ze die gasten in die richting.
Ik ben wel eens charmant and aantrekkelijk genoemd.... Tjah... Wat koop je ervoor? ''als je dit en dit doet dan vinden vrouwen dat erg aantrekkelijk'' het is zo oppervlakkig allemaal. :{
Rustig aan.
  woensdag 30 januari 2013 @ 01:20:24 #131
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122243472
quote:

[..]

En als je wel op d'r af was gestapt en iets had gezegd, had ze nu een hartslag van 200 gehad en stond ze een klein beetje te trillen. Maar nee, jij wil liever denken dat het arrogante snitches zijn die "gedomineerd" willen worden.

En nee, het is niet domineren. "Ik vind je leuk" is niet domineren. "Ga strijken, vrouw! *mep*" is domineren.
WFPB!
pi_122243481
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:17 schreef Perzephone het volgende:
Het kan vleiend zijn als iemand interesse toont ja. Waarom is dat dan dominantie? Puur op basis van eerste stap?
Ik denk niet dat een man jou het bed als hij het allemaal laat afwachten van jouw initiatief. Dat bedoel ik met dominant in dit verhaal.. Dat de man alles moet leiden.
Rustig aan.
  woensdag 30 januari 2013 @ 01:21:16 #133
387204 user13
nieuwe USER
pi_122243487
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben wel eens charmant and aantrekkelijk genoemd.... Tjah... Wat koop je ervoor? ''als je dit en dit doet dan vinden vrouwen dat erg aantrekkelijk'' het is zo oppervlakkig allemaal. :{
Tja mannen willen net zo goed vrouwen domineren en vernederen in bed/+elders dus het past precies bij elkaar eigenlijk :z
In verkeerde wereld terechtgekomen 8)7
nieuwe user
pi_122243496
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tsja, drempelvrees, ook van de vrouwen, dat moet het gewoon zijn. Ik heb genoeg positieve punten voor een relatie op lange termijn, maar ja.

Een 6 liter V12 komt nergens zonder een startmotor -O-
  woensdag 30 januari 2013 @ 01:23:41 #135
387204 user13
nieuwe USER
pi_122243511
quote:
3s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Tsja, drempelvrees, ook van de vrouwen, dat moet het gewoon zijn. Ik heb genoeg positieve punten voor een relatie op lange termijn, maar ja.

WEES die startmotor...
Leer van die getinte jongen met dat te kleine petje op zijn hoofd
Gewoon bitches pakken, beetje kloten, beetje grapjes hihi
Beetje handje op dr boobies enja als ze het nix vind gewoon weggaan oO<
nieuwe user
pi_122243515
quote:
Dit soort analogieën maakt de broekjes niet nat hoor. :P
  woensdag 30 januari 2013 @ 01:25:03 #137
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122243531
Drempelvrees? Ze kijken je heus wel wellustig aan als ze met je willen neuken praten hoor. Dat durven ze allemaal wel bij uitgaan e.d. En ja, dat is ook initiatief. Want dat geeft mannen een schopje onder hun kont dat ze maar eens wat moeten gaan doen.

En leuk voor je dat je op getinte mensen valt user13. Maar die aanpak vind ik dus :') - waardig. Smeerlappen die vrouwen vastpakken enzo, dat is wel "domineren" maar niet op een positieve manier dus :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WFPB!
pi_122243532
Er zijn genoeg vrouwen die ook het initiatief nemen. Man/vrouw mogen beide wel eens wat losser worden, voorkomt een hoop miscommunicatie en angst :)
pi_122243536
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:23 schreef user13 het volgende:
WEES die startmotor...
Mja, da's wellicht leuk als je op onzekere pubermeisjes met Uggs en Nickelson-jassen valt. -O-
pi_122243540
quote:
Aanduwen? (ja, dubbelzinnig :P )
pi_122243557
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:23 schreef user13 het volgende:

[..]

WEES die startmotor...
Dat durf ik nooit męn ben je gek of wat

Voor t zelfde geld kan je morgen voorkomen wegens aanranding verkrachting weet ik veel
pi_122243579
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:25 schreef Perzephone het volgende:
Er zijn genoeg vrouwen die ook het initiatief nemen. Man/vrouw mogen beide wel eens wat losser worden, voorkomt een hoop miscommunicatie en angst :)
Het zijn er veel te weinig, het gebeurt nagenoeg nooit. :')
Rustig aan.
pi_122243588
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het zijn er veel te weinig, het gebeurt nagenoeg nooit. :')
Bij mij toch ook nooit? Ik ben altijd degene die terloops half tegen iemand aan moet bumpsen ;(
pi_122243590
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:25 schreef Perzephone het volgende:
Waar ik last van heb is het idee dat het vrouwen geen flikker boeit wie ik ben, als ik maar dominant overkom en haar ''verover''

Ik wil wat meer diepgang... Maar het lijkt allemaal zo oppervlakkig als de neten te zijn.
Rustig aan.
pi_122243598
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:29 schreef Perzephone het volgende:
Bij mij toch ook nooit? Ik ben altijd degene die terloops half tegen iemand aan moet bumpsen ;(
Had je a.s. zaterdag al plannen? 8-)
pi_122243606
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waar ik last van heb is het idee dat het vrouwen geen flikker boeit wie ik ben, als ik maar dominant overkom en haar ''verover''

Ik wil wat meer diepgang... Maar het lijkt allemaal zo oppervlakkig als de neten te zijn.
Een eerste indruk is toch voornamelijk oppervlakkig vrees ik. Hangt toch echt van het type vrouw af hoor :)
  woensdag 30 januari 2013 @ 01:33:07 #147
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122243616
quote:

[..]

Jij vind het oneerlijk dat jij niet graag op iemand afstapt, maar andere mensen wel. Tsja..
WFPB!
pi_122243617
quote:

[..]

Vrouwen blijven gewoon net zo lang wachten totdat de man iets doet. En dat is heel raar, tenminste als het om replicatie gaat. Als het gewoon pure soul-mate love is, telt leeftijd inderdaad niet. Zou ik ook voor tekenen trouwens ^O^
  woensdag 30 januari 2013 @ 01:34:22 #149
387204 user13
nieuwe USER
pi_122243626
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat durf ik nooit męn ben je gek of wat

Voor t zelfde geld kan je morgen voorkomen wegens aanranding verkrachting weet ik veel
Haha dacht je dat 8)7
Je moet tegenwoordig half vermoord worden aan de telefoon wil je iemand van de poli voor je zien :')
oja behalve bij lichtcontroles :Y
nieuwe user
pi_122243630
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:33 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Jij vind het oneerlijk dat jij niet graag op iemand afstapt, maar andere mensen wel. Tsja..
Nee dat staat er niet, leer lezen.
Rustig aan.
pi_122243631
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:33 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Nou ja oneerlijk niet, maar ik kan me enige jaloezie wel voorstellen.

Dan stap je op een vrouw af, he, heel kordaat. Om alleen al eerder te zijn dan internetgebruiker Dizorn. Wat zeg je dan? "Hoi"?

Ik bedoel, serieus, hoe zie je dat voor je? :?
pi_122243636
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:34 schreef user13 het volgende:

[..]

Haha dacht je dat 8)7
Je moet tegenwoordig half vermoord worden aan de telefoon wil je iemand van de poli voor je zien :')
True story :Y
pi_122243637
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het gewoon pure soul-mate love is, telt leeftijd inderdaad niet.
Onzin, vraag bijvoorbeeld maar eens aan Johnny Depp, George Clooney of Brad Pitt.
pi_122243642
quote:
11s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:35 schreef Techno het volgende:

[..]

Onzin, vraag bijvoorbeeld maar eens aan Johnny Depp, George Clooney of Brad Pitt.
Jij moet nodig serieus genomen worden :')
pi_122243648
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:31 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Een eerste indruk is toch voornamelijk oppervlakkig vrees ik. Hangt toch echt van het type vrouw af hoor :)
Nouja de meisjes die jou beginnen met zoenen zijn wel de andere meisjes...
Dat heb ik denk ik 2x gehad oid... Heel fijn, waarom fijn? Bij die ervaringen lag de nadruk duidelijk op elkaar en niet op vleiende woordjes dan wel fysieke aantrekkingskracht.
Rustig aan.
pi_122243651
quote:

Je verwart assertief en/of bijdehand met dominant, heb ik het idee.
  woensdag 30 januari 2013 @ 01:37:47 #157
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122243654
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dan stap je op een vrouw af, he, heel kordaat. Om alleen al eerder te zijn dan internetgebruiker Dizorn. Wat zeg je dan? "Hoi"?

Het is niet om "eerder te zijn dan". Als een vrouw interesse in je toont op hun manier (Zaadvragende ogen, dat soort zaken), dan willen ze graag dat je naar ze toe komt. Ze kijken meestal niet 20 mensen tegelijk aan met zo'n blik om dan degene te kiezen die het snelste is hoor. Maar als jij niet er op in gaat, en een andere keer iemand anders wel, dan krijg je niet zoveel voor elkaar nee :P
WFPB!
pi_122243656
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:34 schreef user13 het volgende:

[..]

Haha dacht je dat 8)7
:o Ik ga niet zomaar boobies lopen schuifelen hoor :@ Kijk wel uit :{w

Am I wrong? :?
  woensdag 30 januari 2013 @ 01:38:19 #159
387204 user13
nieuwe USER
pi_122243657
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja gewoon hoi
En dan diep in ogen staren
En dan zeggen dat je haar leukste meisje van [UITGAANSGELEGENHEID] vindt, gave [KLEDINGSTUK] ook.
(LACHEN)
(WACHTEN OP REACTIE)
- Slaan: weg
- Minachting: lachen, weg
- Aanstaren: OPNIEUW STARTEN
- Lachen: doorgaan
nieuwe user
pi_122243658
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij moet nodig serieus genomen worden :')
Inderdaad, ik denk dat de meeste dames mijn tips wel zullen beamen. :7
pi_122243661
quote:
9s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:37 schreef Techno het volgende:

[..]

Je verwart assertief en/of bijdehand met dominant, heb ik het idee.
Zoek het woord dominant maar op op google.
Rustig aan.
pi_122243666
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:37 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Het is niet om "eerder te zijn dan". Als een vrouw interesse in je toont op hun manier (Zaadvragende ogen, dat soort zaken), dan willen ze graag dat je naar ze toe komt. Ze kijken meestal niet 20 mensen tegelijk aan met zo'n blik om dan degene te kiezen die het snelste is hoor. Maar als jij niet er op in gaat, en een andere keer iemand anders wel, dan krijg je niet zoveel voor elkaar nee :P
Mja, kan ik weinig tegen in brengen. Ik moet totaal blind zijn voor zaadvragende ogen of ander hints, wat heel goed kan, of ze willen mij inderdaad niet :D

Hoe dan ook gaat er iets grondig fout :{
pi_122243667
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:39 schreef kingtoppie het volgende:
Zoek het woord dominant maar op op google.
Voila, en nu?
  woensdag 30 januari 2013 @ 01:40:53 #164
387204 user13
nieuwe USER
pi_122243668
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:37 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Vraag ik me toch af wat zaadvragende ogen zijn.
Soms zijn mensen gewoon moe of stoned,
wanneer zaadvragend?
Denk jij dat zo iemand dan zaad in haar ogen wilt?
Mssn doet ze gewoon een porno/mode poster na
nieuwe user
pi_122243677
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:40 schreef user13 het volgende:
Soms zijn mensen gewoon stoned,
Drugs zijn tof, maar blowen is voor losers...
pi_122243684
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:40 schreef user13 het volgende:

[..]

Vraag ik me toch af wat zaadvragende ogen zijn.
Soms zijn mensen gewoon moe of stoned,
wanneer zaadvragend?
Denk jij dat zo iemand dan zaad in haar ogen wilt?
Mssn doet ze gewoon een porno/mode poster na
Het is gewoon een bepaalde blik in de ogen, een ondeugende fonkeling. Duidelijk te distingeren van moe of stoned
pi_122243688
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:40 schreef Techno het volgende:

[..]

Voila, en nu?
:')
Rustig aan.
pi_122243689
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:38 schreef user13 het volgende:

[..]

Ja gewoon hoi
En dan diep in ogen staren
En dan zeggen dat je haar leukste meisje van [UITGAANSGELEGENHEID] vindt, gave [KLEDINGSTUK] ook.
(LACHEN)
(WACHTEN OP REACTIE)
- Slaan: weg
- Minachting: lachen, weg
- Aanstaren: OPNIEUW STARTEN
- Lachen: doorgaan
Zo ging dat een kwart eeuw geleden inderdaad. Wat ik zei, ik ben wel voor minder op me bek geslagen :') Daar leer je van. Misschien heb ik "dit niet nogeens proberen" dan wat te letterlijk genomen :')
pi_122243693
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:43 schreef kipsatesalade het volgende:
Het is gewoon een bepaalde blik in de ogen, een ondeugende fonkeling. Duidelijk te distingeren van moe of stoned
Maar user13 kent heul veul vrouwen, dus haar mening telt! :')
pi_122243695
Leuke discussie, helaas bedtijd :z
  woensdag 30 januari 2013 @ 01:48:59 #171
387204 user13
nieuwe USER
pi_122243724
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:44 schreef Techno het volgende:

[..]

was toch een vraag, geen mening

Duidelijk te laat geworden voor Techno :Z
Zaadvragend voor je scherm :O
nieuwe user
pi_122243735
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:48 schreef user13 het volgende:
was toch een vraag, geen mening

Duidelijk te laat geworden voor Techno :Z
Zaadvragend voor je scherm :O
Tof, je laat je wel kennen. Bij gebrek aan argumenten ga je nu over op ad hominem.

Anyway, slaap lekker, ik moet morgen weer vroeg op. :*
pi_122243744
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:51 schreef Techno het volgende:

[..]

Tof, je laat je wel kennen. Bij gebrek aan argumenten ga je nu over op ad hominem.

Alles goed en wel, maar daar begon je dan zelf mee :)
pi_122243751
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Alles goed en wel, maar daar begon je dan zelf mee :)
Waar dan? Zij voerde "het kennen van veel vrouwen" daadwerkelijk als argument aan.
pi_122243800
quote:
11s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:53 schreef Techno het volgende:

[..]

Waar dan? Zij voerde "het kennen van veel vrouwen" daadwerkelijk als argument aan.
Hier:
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:44 schreef Techno het volgende:

[..]

woensdag 30 januari 2013 @ 02:04:00 #176
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122243830
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:14 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Humor, maak er een grapje van...

"Nou je hoeft niet zo chagrijnig te doen, zo krijg je nooit een vriendje he!? Doe je altijd zo tegen mensen of kan je ook normaal doen? (als grapje met een lach en een bepaalde blik erbij, niet als terechtwijzing oid" )

En dan krijg je of:

- Heb ik al! (oke, doei)

- Of ze kan ineens WEL normaal doen.
Nou, ik vraag me hierbij eerder af waarom je graag wilt dat een vrouw die in de eerste instantie al bot reageerde alsnog interesse toont. Waarom niet een gesprek aanknopen met iemand die wel normaal kan reageren. Ik heb zelf een vriendin die zo reageert en snap dat echt niet. Kijk, als het niet uitkomt kun je dat zeggen maar doe even normaal, iemand doet toch die moeite om op je af te stappen.
pi_122243843
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:04 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nou, ik vraag me hierbij eerder af waarom je graag wilt dat een vrouw die in de eerste instantie al bot reageerde alsnog interesse toont. Waarom niet een gesprek aanknopen met iemand die wel normaal kan reageren. Ik heb zelf een vriendin die zo reageert en snap dat echt niet. Kijk, als het niet uitkomt kun je dat zeggen maar doe even normaal, iemand doet toch die moeite om op je af te stappen.
_O_
Rustig aan.
pi_122243856
Het is vooral een hoop vallen en opstaan. Je begint allebei van nul af, dat is niet cool. Als je op een site als Fok in eenslowchat verzeild raakt zie je vanzelf geleidelijk aan wie je leuk vindt en wie niet. Die aanloopfase heb je niet op een datingsite.
pi_122243882
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier:

[..]

Dat is gewoon een inhoudelijke post op haar reactie: http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1926837/2/50/122242835
Zoek anders even op wat een ad honimem is. Ik val haar niet aan op haar persoon, maar op haar opmerking. En nu ben ik echt weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2013 02:11:00 ]
pi_122243883
quote:
15s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is vooral een hoop vallen en opstaan. Je begint allebei van nul af, dat is niet cool. Als je op een site als Fok in eenslowchat verzeild raakt zie je vanzelf geleidelijk aan wie je leuk vindt en wie niet. Die aanloopfase heb je niet op een datingsite.
Misschien is een datingsite niets voor jou.. Is media zoals fok of irl dan niet een betere optie? :)
pi_122243907
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:10 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Misschien is een datingsite niets voor jou.. Is media zoals fok of irl dan niet een betere optie? :)
Mwoa. Neu. Datingsites was eigenlijk het laatste concept wat ik nog niet geprobeerd had, om eigenlijk wel duidelijke redenen. Heb geen zin om er dramatisch over te doen, en datingsites was ook iets wat ik geprobeerd moest hebben, maar helaas. Life goes on, don't cry for me :)
pi_122243913
Groot ego hebben lijkt ook te helpen. :')
Rustig aan.
pi_122243936
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:15 schreef kingtoppie het volgende:
Groot ego hebben lijkt ook te helpen. :')
Vergeet het :) Men heeft besloten dat ik de moeite niet waard ben :)

Joa joa dramaqueen en zo. Vrouwen, jullie hebben je kans gehad. 20 jaar lang. JULLIE wilden niet, Prima, dan niet. Ik ben er wel klaar mee.
pi_122243953
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Joa joa dramaqueen en zo. Vrouwen, jullie hebben je kans gehad. 20 jaar lang. JULLIE wilden niet, Prima, dan niet. Ik ben er wel klaar mee.
Rustig aan he, volgens mij valt het allemaal wel mee maar praat je jezelf dit aan.
Zoals het gaat komt het je niet aanwaaien.
Rustig aan.
pi_122243960
quote:

[..]

:D Rrrrr. Maak me gek.
pi_122243975
quote:

[..]

Hoe oud ben je dan?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_122243988
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan?
39.
  woensdag 30 januari 2013 @ 02:32:04 #188
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122244004
quote:
15s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je wat het is, het is juist wél leuk :) Zo zou je het eigenlijk moeten zien. Je leert een nieuw iemand kennen, leuk toch? Wat ik vooral een beetje leest is háást, haast om een vriendin cq wat dan ook te krijgen.

Natuurlijk willen de meeste mensen liefst een soulmate vinden en een relatie aangaan maar dat kun je niet als je je niet openstelt voor ervaringen en er moeite in steekt, zonder daar nu direcht iets terug voor te verwachten.

Je leert ervan, doet ervaringen op en dat hoort er gewoon bij. Of je dat nu doet als je 16 bent of als je 25 bent dat maakt helemaal niks uit. Stap eens uit die slachtofferrol. Er is geen magische formule, je moet het helemaal zelf doen. En dat geldt net zo hard voor de dames.

Op een datingsite werkt het inderdaad vaak wat anders. Je schept onbewust een beeld van iemand en moet er rekening mee houden dat dat in het echt anders kan zijn. Het voordeel is alleen wel weer dat je wat makkelijker iemand benadert op zo'n site. Er is voor beide wel wat te zeggen.

En voor het op iemand afstappen; als je niet als stampvoetende verongelijkte man op een dame reageert wanneer ze geen (directe) interesse terugtoont wordt zo'n poging wel degelijk gewaardeerd, of we nou interesse hadden of niet. Oogcontact is inderdaad de beste indicator, speel daar eerst wat mee voor je in de benen gaat. Dan weet je zeker dat ze naar jou keek en niet naar je buurman ;)
  woensdag 30 januari 2013 @ 02:34:47 #189
387204 user13
nieuwe USER
pi_122244020
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:10 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat is gewoon een inhoudelijke post op haar reactie: http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1926837/2/50/122242835
Zoek anders even op wat een ad honimem is. Ik val haar niet aan op haar persoon, maar op haar opmerking. En nu ben ik echt weg.
Voel me wel vereerd dat er zon sjieke discussie om mij gevoerd wordt
nieuwe user
  woensdag 30 januari 2013 @ 02:35:14 #190
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122244024
quote:

[..]

Zo'n houding is dan ook NIET aantrekkelijk. Je hebt vast verder wel wat leuke dingen te bieden aan een vrouw, focus je daar eens wat meer op.
pi_122244035
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:32 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Weet je wat het is, het is juist wél leuk :) Zo zou je het eigenlijk moeten zien. Je leert een nieuw iemand kennen, leuk toch? Wat ik vooral een beetje leest is háást, haast om een vriendin cq wat dan ook te krijgen.
Ja, dat heb je helemaal goed. Ik zie datingsites als een soort last resort.

quote:
Natuurlijk willen de meeste mensen liefst een soulmate vinden en een relatie aangaan maar dat kun je niet als je je niet openstelt voor ervaringen en er moeite in steekt, zonder daar nu direcht iets terug voor te verwachten.

Je leert ervan, doet ervaringen op en dat hoort er gewoon bij. Of je dat nu doet als je 16 bent of als je 25 bent dat maakt helemaal niks uit. Stap eens uit die slachtofferrol.
Ik ben geen 16 en ook geen 25. Die tijd is allang geweest. En als hier niet binnen een jaar of 2 serieus resultaat volgt, wat heb ik hier dan nog te zoeken?
pi_122244049
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:35 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zo'n houding is dan ook NIET aantrekkelijk. Je hebt vast verder wel wat leuke dingen te bieden aan een vrouw, focus je daar eens wat meer op.
Oh ja, ik heb een universitaire titel, een voltijds baan, een eigen huis, geen schulden, geen relatieverleden en geen kind. Hoe ideaal wil je het hebben? :s)

Maar nee hoor, gewoon lekker alles in de wind slaan en wachten tot iemand het initiatief neemt. :')

En daar is het dus te laat voor.
  woensdag 30 januari 2013 @ 02:41:35 #193
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122244062
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, dat heb je helemaal goed. Ik zie datingsites als een soort last resort.

[..]

Ik ben geen 16 en ook geen 25. Die tijd is allang geweest. En als hier niet binnen een jaar of 2 serieus resultaat volgt, wat heb ik hier dan nog te zoeken?
Zolang je het niet een beetje loslaat blijft dat als een molensteen om je nek hangen. Kingtoppie is een stuk jonger en die voelt het ook zo, dat is echt niet leeftijdsgebonden. Waarschijnlijk is een positieve ervaring genoeg om je er anders over te laten denken maar die gaat er niet komen als je in deze gedachtengang blijft vastzitten. Snap je dat? Ik kan me best voorstellen dat het rot voelt hoor.

En ten tweede: Zie jij je leven daadwerkelijk als geslaagder als je een relatie hebt? Kom op..er is zoveel meer dan dat. Beetje meer leven en een beetje minder nadenken.
pi_122244077
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:41 schreef eefje801 het volgende:
Waarschijnlijk is een positieve ervaring genoeg om je er anders over te laten denken maar die gaat er niet komen als je in deze gedachtengang blijft vastzitten.
Ja, waarschijnlijk is een positieve ervaring genoeg om me te motiveren de volgende keer nnogeens dat risico te nemen. Als ik geleerd heb dat het iets op KAN leveren. Ik ben gewoon TE vaak teleurgesteld, en dan laat je het op een goed moment echt wel uit je hoofd om nogeens iets te proberen. Het is heel jammer, en het is niet wat ik wil, maar het is wel de realiteit. te veel vrouwen hebben mij te hard teleurgesteld. Ik weet ook eerlijk niet of ik er nog wel zo voor open sta -O-
pi_122244083
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:41 schreef eefje801 het volgende:
Zie jij je leven daadwerkelijk als geslaagder als je een relatie hebt?
Nou ja ik mis duidelijk wel wat. Maar goed, we kunnen daar ook inderdaad wel over ophouden, want dat is verder weg dan ooit. Maakt het leven ook weer wat makkelijker :)
  woensdag 30 januari 2013 @ 02:49:37 #196
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122244096
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, waarschijnlijk is een positieve ervaring genoeg om me te motiveren de volgende keer nnogeens dat risico te nemen. Als ik geleerd heb dat het iets op KAN leveren. Ik ben gewoon TE vaak teleurgesteld, en dan laat je het op een goed moment echt wel uit je hoofd om nogeens iets te proberen. Het is heel jammer, en het is niet wat ik wil, maar het is wel de realiteit. te veel vrouwen hebben mij te hard teleurgesteld. Ik weet ook eerlijk niet of ik er nog wel zo voor open sta -O-
Noem eens een voorbeeld dan? Want hoezo hebben veel te veel vrouwen je teleurgesteld? Kun je hen dat aanrekenen, dat ze niet op je vielen? Je wilt toch een vrouw die jou ook leuk vindt? En je gunt neem ik aan de vrouw die je afwees ook een vent die ze leuk vindt. Het enige advies dat ik kan geven is om eens iemand wat beter te leren kennen, de tijd te nemen. Zodat ze kan zien wie je betn en wat je karakter is ipv of je snelle moves hebt. Je moet niet uit het wilde weg op vrouwen gaan afstappen als het zo diep zit allemaal.
  woensdag 30 januari 2013 @ 09:44:05 #197
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_122246445
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:04 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat inderdaad.

Als iemand zo reageert ben ik zo weer weg. Iets met eerste indruk en graag of niet. :)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 30 januari 2013 @ 09:47:48 #198
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_122246543
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:51 schreef kingtoppie het volgende:

Als nou die vrouw leuk of interessant lijkt, waarom zou je dan niet initiatief nemen?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:38:11 #199
157922 fathank
pi_122247675
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat een man jou het bed als hij het allemaal laat afwachten van jouw initiatief. Dat bedoel ik met dominant in dit verhaal.. Dat de man alles moet leiden.
Dan kom je gewoon op de verkeerde plekken met het verkeerde publiek. Je ziet alles wel heel zwaarmoedig. En misschien moet je je wat opener opstellen zodat vrouwen je ook aan durven spreken.
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:44:37 #200
157922 fathank
pi_122247842
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh ja, ik heb een universitaire titel, een voltijds baan, een eigen huis, geen schulden, geen relatieverleden en geen kind. Hoe ideaal wil je het hebben? :s)

Maar nee hoor, gewoon lekker alles in de wind slaan en wachten tot iemand het initiatief neemt. :')

Met die argumenten Benader je het wel heel rationeel, en liefde is een hele hoop maar 9/10 zeker niet rationeel. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er ergens sociaal iets mankeert. Inlevingsvermogen bespeur ik sowieso niet echt bij je.
pi_122249186
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:48 schreef jogy het volgende:

Dan ben ik blijkbaar een traditionele jonge vrouw. De man die verwacht dat ik achter hem aanga gaat heeeeel lang wachten.... En dat ''moderne'' gedoe van mannen die versierd willen worden geloof ik niet zo in. wanneer een man écht iets wil gaat hij er achteraan of toont tenminste interesse en geeft signalen af. En anders hoeft het voor mij al helemaal niet meer. Persoonlijk moet ik niks hebben van afwachtende mannen, vind het arrogant en egoistisch(voor een man). Of ik zou toevállig moeten weten dat hij gekwetst is in het verleden ofzo, maar voor het overige vind ik dat ''verlegen''mannen ballen moeten groeien. Heb je geen ballen dan heb je niks bij vrouwen te zoeken en moet je alleen blijven of leren DURVEN. En de arrogante moderne man die door vrouwen versierd wilen worden...tja.... ;(
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:41:15 #202
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122249385
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:35 schreef Vida. het volgende:

[..]

Dan ben ik blijkbaar een traditionele jonge vrouw. De man die verwacht dat ik achter hem aanga gaat heeeeel lang wachten.... En dat ''moderne'' gedoe van mannen die versierd willen worden geloof ik niet zo in. wanneer een man écht iets wil gaat hij er achteraan of toont tenminste interesse en geeft signalen af. En anders hoeft het voor mij al helemaal niet meer. Persoonlijk moet ik niks hebben van afwachtende mannen, vind het arrogant en egoistisch(voor een man). Of ik zou toevállig moeten weten dat hij gekwetst is in het verleden ofzo, maar voor het overige vind ik dat ''verlegen''mannen ballen moeten groeien. Heb je geen ballen dan heb je niks bij vrouwen te zoeken en moet je alleen blijven of leren DURVEN. En de arrogante moderne man die door vrouwen versierd wilen worden...tja.... ;(
Gelukkig denkt niet elke vrouw daar zo over :). En een beetje variatie in het versier/kennismakings proces is nooit weg.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:45:45 #203
393288 Pausmobiel
Strangers have the best candy
pi_122249539
Om heel eerlijk te zijn, vind ik dit wel erg zwart/wit gesteld. Als iedere vrouw zo'n houding zou hebben, dan denk ik dat een heleboel setjes elkaar nooit vinden. Ik zou met deze houding ook een heleboel leuke/aardige/mooie/slimme mannen nooit hebben leren kennen als ik me altijd zo arrogant op had gesteld. Het komt op mij nogal verwend en erg ouderwets over.
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:47:56 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122249606
Enkel de OP gelezen.
Het siert de man als hij initiatief neemt. Echter als ik enthousiast ben over iemand vraag ik dat nummer wel, vraag ik hem wel op date etc. Geen probleem :)
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:59:37 #205
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_122249967
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef Pausmobiel het volgende:
Om heel eerlijk te zijn, vind ik dit wel erg zwart/wit gesteld. Als iedere vrouw zo'n houding zou hebben, dan denk ik dat een heleboel setjes elkaar nooit vinden. Ik zou met deze houding ook een heleboel leuke/aardige/mooie/slimme mannen nooit hebben leren kennen als ik me altijd zo arrogant op had gesteld. Het komt op mij nogal verwend en erg ouderwets over.
Maar niet iedere vrouw heeft zo'n houding, en met die houding krijg je in elk geval een man die op dat vlak bij je past. Net zoals zo'n traditionele man het niks zal vinden als een vrouw achter hem aanzit of 'te makkelijk' is. Op zo'n type zit ik dan weer niet te wachten, en hij niet op mij. Prima toch?
...as always
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:04:40 #206
393288 Pausmobiel
Strangers have the best candy
pi_122250102
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:59 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Maar niet iedere vrouw heeft zo'n houding, en met die houding krijg je in elk geval een man die op dat vlak bij je past. Net zoals zo'n traditionele man het niks zal vinden als een vrouw achter hem aanzit of 'te makkelijk' is. Op zo'n type zit ik dan weer niet te wachten, en hij niet op mij. Prima toch?
Je hebt gelijk, ik ben waarschijnlijk niet geschikt voor een te traditionele man. Hoewel ik het ook leuk vind als een man laat blijken me wet te zien zitten
pi_122250134
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:37 schreef Kittenbraadworst het volgende:

[..]

Dit is toch niet in bochten wringen, erg direct juist
Oke, dat klopt, maar zoals ik al aangaf is het niet, op een enkele uitzondering na, versieren zoals de man dat doet. Een man die een beetje vaardig is stapt linea recta op een meid af, 'tikt' haar aan en zal proberen die ene gevatte opmerking eruit proberen te gooien. Zijn de reacties positief, gaat hij over op fysiek contact. Je ziet hem echt de vrouw leiden wanneer hij zijn hand rond haar middel legt en hij zal deze dominantie voltrekken totdat er is gezoend, een nummer is geregeld en/of zij met hem mee naar huis gaat.

De versierende vrouw geeft voorzetten, een of meerdere en deze kan aankomen buiten het strafschopgebied of juist twee meter voor open doel.

___

En ja dames, het is erg 'egoboostend' wanneer een vrouw op jou afstapt in plaats van andersom. Wel moet ik zeggen dat het soms vrij onverwacht kan gebeuren, waardoor je niet soepel reageert wanneer zij een move maakt, dat is dan wel weer balen.
pi_122250455
quote:

[..]

Jij bent geen traditionele jonge vrouw, je bent een zeikwijf. Mensen moeten allemaal eens niet zo moeilijk doen met dat gelul over wie wie moet versieren, give me a fucking break. Als je iemand leuk en interessant vind dan stap je daar gewoon op af, of je nu een man of een vrouw bent. Echt dat geouwehoer over dat de man persé de eerste stap moet zetten, helemaal als je er dan nog bij zet dat wanneer ie dat niet doet, dan hoeft het niet meer voor jou :') En dan mannen die een afwachtende houding aannemen, misschien om de kat uit de boom te kijken, arrogant noemen. :{w
pi_122252223
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:44 schreef fathank het volgende:

[..]

Met die argumenten Benader je het wel heel rationeel, en liefde is een hele hoop maar 9/10 zeker niet rationeel. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er ergens sociaal iets mankeert. Inlevingsvermogen bespeur ik sowieso niet echt bij je.
Nee, ik denk dat je daar wel gelijk in hebt eigenlijk. Ik doe in feite niets anders dan in hetzelfde kringetje rond lopen. Er moet iets fundamenteels gebeuren aanmijn attitude in dit hele verhaal. Los daarvan (of misschien niet zo los) vind ik het eigenlijk ook geen prettig onderwerp om over te praten.
  woensdag 30 januari 2013 @ 13:38:38 #210
387204 user13
nieuwe USER
pi_122252327
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat je daar wel gelijk in hebt eigenlijk. Ik doe in feite niets anders dan in hetzelfde kringetje rond lopen. Er moet iets fundamenteels gebeuren aanmijn attitude in dit hele verhaal. Los daarvan (of misschien niet zo los) vind ik het eigenlijk ook geen prettig onderwerp om over te praten.
Gewoon een paar keer proberen, boeiend als het een paar keer fout gaat.
nieuwe user
pi_122252367
quote:

[..]

Maar je attitude gaat pas veranderen als je uit dat kringetje bent gekomen....echt een catch 22 dus..
Hope is the first step on the road to dissapointment
  woensdag 30 januari 2013 @ 13:47:17 #212
206580 Luxuria
pi_122252658
quote:

[..]

Maar geef op onderstaande nog eens antwoord?

quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:49 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Noem eens een voorbeeld dan? Want hoezo hebben veel te veel vrouwen je teleurgesteld? Kun je hen dat aanrekenen, dat ze niet op je vielen? Je wilt toch een vrouw die jou ook leuk vindt? En je gunt neem ik aan de vrouw die je afwees ook een vent die ze leuk vindt. Het enige advies dat ik kan geven is om eens iemand wat beter te leren kennen, de tijd te nemen. Zodat ze kan zien wie je betn en wat je karakter is ipv of je snelle moves hebt. Je moet niet uit het wilde weg op vrouwen gaan afstappen als het zo diep zit allemaal.
pi_122253242
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:47 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Maar geef op onderstaande nog eens antwoord?

[..]

Allemaal dingen uit een grijs verleden, middelbare schooltijd. Blauwtje op blauwtje en uiteindelijk ben ik me er min of meer bewust voor gaan afsluiten.
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:06:08 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122253308
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:

Allemaal dingen uit een grijs verleden, middelbare schooltijd. Blauwtje op blauwtje en uiteindelijk ben ik me er min of meer bewust voor gaan afsluiten.
Maar een blauwtje lopen, als in dat de vrouw niet geintresseerd in je is, kan je toch niet koppelen aan dat je teleurgesteld bent in hen?
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:07:24 #215
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_122253344
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En je bent nu 39? Dan heb je een flinke emotionele muur voor jezelf opgetrokken.
pi_122253390
Nee nou ja, misschien is teleurgesteld niet het goede woord. Maar keer op keer op keer op keer afgewezen worden is toch wel teleurstellend natuurlijk.

Maar goed, ik zal dat gekozen isolement moeten doorbreken, anders wordt het nooit wat.
pi_122253436
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar een blauwtje lopen, als in dat de vrouw niet geintresseerd in je is, kan je toch niet koppelen aan dat je teleurgesteld bent in hen?
verkeerde gedachtekronkel misschien, maar zo werkt het denk ik wel na louter afwijzingen. Je moet toch een keer het besef krijgen dat het uberhaupt kan lukken.
Hope is the first step on the road to dissapointment
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:14:18 #218
206580 Luxuria
pi_122253562
Ik denk dat het in de middelbare schooltijd lastiger is om wat met een meid te krijgen. Dan wordt er toch wel veel naar het uiterlijk gekeken en snel en hard geoordeeld.
Als je ouder bent, staan mensen er meer en serieuzer voor open heb ik het idee.
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:14:47 #219
206580 Luxuria
pi_122253577
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee nou ja, misschien is teleurgesteld niet het goede woord. Maar keer op keer op keer op keer afgewezen worden is toch wel teleurstellend natuurlijk.

Maar goed, ik zal dat gekozen isolement moeten doorbreken, anders wordt het nooit wat.
En om te beginnen kunnen je gezellig blijven chatten op Paiq bijvoorbeeld ;)
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:14:51 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122253579
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:

Natuurlijk, dat is ook zeker niet leuk.

Je zal jezelf moeten afvragen waarom je dan wordt afgewezen. Is het het type vrouw waar je op af stapt, of stap je uberhaupt nooit op vrouwen af, kom je op de verkeerde plekken waar zelden mogelijkheid tot contact is, zijn er bepaalde eigenschappen (fysiek/niet fysiek) die je aan jezelf zou kunnen/willen veranderen waardoor je aantrekkelijker wordt voor de vrouwen.

er zal 1 of meerdere redenen zijn waarom het jaar na jaar niet lukt.
pi_122253638
quote:
Stellen met traditionele rolverdeling hebben meer seks

HOOFDDORP - Een traditionele rolverdeling binnen een relatie is belangrijk voor het seksuele verlangen. Wanneer de man en de vrouw stereotype taken in huis op zich nemen, hebben zij twintig keer vaker seks per jaar.

Foto: Thinkstock

Dit blijkt uit onderzoek van de Universiteit van Washington onder 4.500 getrouwde stellen met een gemiddelde leeftijd van in de veertig, schrijft Daily Mail. In eerder onderzoek werd al aangetoond dat mannen huishoudelijke taken als ruilmiddel voor seks gebruiken. Deze studie toont echter niet aan wát voor taken de man dan uitvoert.

“In relaties waarbij de man huishoudelijke taken overneemt die over het algemeen door vrouwen worden gedaan, vindt minder geslachtsgemeenschap plaats dan in relaties waar de man voornamelijk stereotype mannelijke taken uitvoert zoals het onderhouden van de auto”, vertelt Dr. Sabino Kornrich, onderzoeker aan de Universiteit van Washington. “Uit deze bevindingen komt naar voren dat het aantal keer seks in een heteroseksueel huwelijk verband houdt met de rolverdeling binnen de relatie.”
Op nu.nl

Daar zie je het ook, emancipatie wil niet zeggen dat vrouwen gelijk moeten zijn aan mannen. Slechts gelijkwaardig. Een kerel neemt initiatief en toont kracht, een dame zorgt/verzorgt.
pi_122254012
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:14 schreef Luxuria het volgende:
Ik denk dat het in de middelbare schooltijd lastiger is om wat met een meid te krijgen. Dan wordt er toch wel veel naar het uiterlijk gekeken en snel en hard geoordeeld.
Als je ouder bent, staan mensen er meer en serieuzer voor open heb ik het idee.
Ja, dat kun je niet echt vergelijken inderdaad, da's waar.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:14 schreef Luxuria het volgende:

En om te beginnen kunnen je gezellig blijven chatten op Paiq bijvoorbeeld ;)
Ja, of hier :P
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:28:26 #223
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_122256576
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:16 schreef Taurus het volgende:

[..]

Op nu.nl

Daar zie je het ook, emancipatie wil niet zeggen dat vrouwen gelijk moeten zijn aan mannen. Slechts gelijkwaardig. Een kerel neemt initiatief en toont kracht, een dame zorgt/verzorgt.
Maar, hoe moet je dat zien dan? Maakt stofzuigen een man minder aantrekkelijk ofzo? De conclusie zal wel kloppen, maar het hoe en waarom blijft wat schimmig. Je kan namelijk ook stellen dat de mannen die geen zak in huis doen, maar wel de hele zaterdag aan de auto knutselen, sneller seks eisen/verwachten dan een wat empathischere man die ook nog eens de afwas doet.

Het stereotype man is toch een ongevoelige hork die in de bouw werkt, een bmw rijdt, thuiskomt en bier pakt, studio sport kijkt en vervolgens nog even zn zak wil legen. Dat vrouwtjelief moe is van het huishouden, een parttime baantje als kapster, jankende kinderen en zijn rotzooi opruimen boeit niet. Als ie maar kan neuken.

Meer seks staat niet gelijk aan een beter huwelijk denk ik.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_122257552
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:33 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Lol?

Want?

quote:

[..]

Naar mijn mening meer met hoffelijkheid. En zal iemand als je een geslaagde avond hebt gehad nou echt moeilijk doen over 25/30 euro ?
pi_122257827
quote:
13s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:18 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Jij bent geen traditionele jonge vrouw, je bent een zeikwijf. Mensen moeten allemaal eens niet zo moeilijk doen met dat gelul over wie wie moet versieren, give me a fucking break. Als je iemand leuk en interessant vind dan stap je daar gewoon op af, of je nu een man of een vrouw bent. Echt dat geouwehoer over dat de man persé de eerste stap moet zetten, helemaal als je er dan nog bij zet dat wanneer ie dat niet doet, dan hoeft het niet meer voor jou :') En dan mannen die een afwachtende houding aannemen, misschien om de kat uit de boom te kijken, arrogant noemen. :{w
Jij mag dat zeiken vinden, whatever. Dan ben je toch niet mijn type vent. Punt is, dat een échte vent uiteindelijk signalen geeft dat hij je leuk vind en kennis met je wil maken.Als ik in de omgeving van zo'n man ben hoeft dat niet zo moelijk te zijn; je ziet elkaar en kunt oogcontact maken daar begint het. Een man die de hele avond staat te koekeloeren zonder iets te doen of een move te maken wil niet graag genoeg kennismaken. Laat dan maar :6 zo denk ik er dus over. anders is het wanneer je niet in elkaars omgeving vertoeft en het via via moet gebeuren. maar dan nog; iets met bot achter hond ipv hond achter bot... anyway mensen verschillen GELUKKIG van elkaar.
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:02:06 #226
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_122257923
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:53 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Want?

[..]

Naar mijn mening meer met hoffelijkheid. En zal iemand als je een geslaagde avond hebt gehad nou echt moeilijk doen over 25/30 euro ?
Ik ben er ook wel wat ouderwets in en zal het etentje zeker zelf betalen. Het idee alleen al dat ik zou voorstellen 50/50 te dokken haha, nee, als het zover moet komen dan liever geen date. Een vrouw die aanbiedt om mee te betalen waardeer ik (zeker als er geen vervolgdate hoeft te komen wat mij betreft). Als het wel geslaagd is zou ik zeggen dat zij de volgende keer mag betalen voor wat we dan doen. Een etentje of een bak koffie ofzo. Het zou mij niet om het geld gaan, maar om het idee. Als ik vermoed dat een vrouw gewoon alles wil krijgen en zo misbruik maakt van haar vrouwelijkheid, dan ben ik er snel klaar mee.
pi_122258714
Gister even deze interessante discussie gelezen.
Het blijft een lastige kwestie. Als je zelf het initiatief neemt als man / vrouw dan voel je je irritant naar de persoon toe. En als hij/zij niet het initiatief neemt weet je niet of het wel wat wordt.

Ik persoonlijk zal als man nooit de eerste date geheel betalen. Gewoon omdat je nog niet weet of het klikt. En als je eventueel iets verder voelt dan zal ik bij de volgende date wel betalen :)
pi_122259172
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:28 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Maar, hoe moet je dat zien dan? Maakt stofzuigen een man minder aantrekkelijk ofzo? De conclusie zal wel kloppen, maar het hoe en waarom blijft wat schimmig. Je kan namelijk ook stellen dat de mannen die geen zak in huis doen, maar wel de hele zaterdag aan de auto knutselen, sneller seks eisen/verwachten dan een wat empathischere man die ook nog eens de afwas doet.

Het stereotype man is toch een ongevoelige hork die in de bouw werkt, een bmw rijdt, thuiskomt en bier pakt, studio sport kijkt en vervolgens nog even zn zak wil legen. Dat vrouwtjelief moe is van het huishouden, een parttime baantje als kapster, jankende kinderen en zijn rotzooi opruimen boeit niet. Als ie maar kan neuken.

Meer seks staat niet gelijk aan een beter huwelijk denk ik.
De klacht hier is juist dat de vrouw geen moer doet en ook nog eens verwacht dat de man betaalt bij een etentje. Het gaat natuurlijk om de balans, maar traditionele rolverdeling is niet iets waar we per se vanaf moeten.

Meer seks is wel degelijk belangrijk denk ik. Als daar eenmaal de sleur in zit is er toch niets meer aan?
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:46:36 #229
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_122259628
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:34 schreef Taurus het volgende:

[..]

De klacht hier is juist dat de vrouw geen moer doet en ook nog eens verwacht dat de man betaalt bij een etentje. Het gaat natuurlijk om de balans, maar traditionele rolverdeling is niet iets waar we per se vanaf moeten.

Meer seks is wel degelijk belangrijk denk ik. Als daar eenmaal de sleur in zit is er toch niets meer aan?
Welke klacht waar? Ik reageerde even puur op dat artikel hoor. Dat was vooral dat ik een stuk context miste. Even gechargeerd gezegd: als je man een lompe hork is die jou elke dag wilt neuken, of je daar nou zin in hebt of niet, lijkt mij dat een slechtere partner dan een man die ook eens een dag over kan slaan omdat je hoofdpijn hebt. Over een kalendejaar genomen zal het stel van de hork vaker seks hebben gehad dan de man die zichzelf wat vaker wegcijfert. Meer seks is dus niet altijd beter. Dus de conclusie van het artikel kan wel kloppen, maar zegt op zichzelf niets over de kwaliteit van de relatie :)
pi_122259958
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:46 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Welke klacht waar? Ik reageerde even puur op dat artikel hoor. Dat was vooral dat ik een stuk context miste. Even gechargeerd gezegd: als je man een lompe hork is die jou elke dag wilt neuken, of je daar nou zin in hebt of niet, lijkt mij dat een slechtere partner dan een man die ook eens een dag over kan slaan omdat je hoofdpijn hebt. Over een kalendejaar genomen zal het stel van de hork vaker seks hebben gehad dan de man die zichzelf wat vaker wegcijfert. Meer seks is dus niet altijd beter. Dus de conclusie van het artikel kan wel kloppen, maar zegt op zichzelf niets over de kwaliteit van de relatie :)
Nouja, jij schetst daar de stereotype man, maar op dezelfde wijze valt de vrouw zaken te verwijten, wil ik maar zeggen. :) Zie eerste pagina's van dit topic.

Ik geloof wel dat het kan kloppen, niet alleen de conclusie maar ook de reden; dat het voor een seksleven en een gelukkige relatie goed is om de rol van de man en de rol van de vrouw niet uit het oog te verliezen. Nouja, laat ik dan maar voor mezelf spreken; ik wil die rollen graag uitgebuit zien. Ik vind het dus inderdaad weinig aantrekkelijk als mijn man parttime wil werken en als ik meer verdien, als ik etentjes betaal en mijn man het huishouden doet.
pi_122260318
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Je moet kappen met janken. Ik weet waarom ik geen relatie heb. Weet jij waarom je geen relatie hebt?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_122260530
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:03 schreef Comp_Lex het volgende:
Je moet kappen met janken.
Ja, het was te laat vannacht. Sorry :)
  woensdag 30 januari 2013 @ 17:14:31 #233
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_122260748
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:54 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nouja, jij schetst daar de stereotype man, maar op dezelfde wijze valt de vrouw zaken te verwijten, wil ik maar zeggen. :) Zie eerste pagina's van dit topic.

Ik geloof wel dat het kan kloppen, niet alleen de conclusie maar ook de reden; dat het voor een seksleven en een gelukkige relatie goed is om de rol van de man en de rol van de vrouw niet uit het oog te verliezen. Nouja, laat ik dan maar voor mezelf spreken; ik wil die rollen graag uitgebuit zien. Ik vind het dus inderdaad weinig aantrekkelijk als mijn man parttime wil werken en als ik meer verdien, als ik etentjes betaal en mijn man het huishouden doet.
Nja ik geloof dat ook wel, doe waarvoor je het meest geschikt bent. Ik denk dat een vrouw in 90% van de gevallen beter zal zijn dan de man in het zorgen voor kinderen enzo. Automatisch betekent dat dat de man waarschijnlijk kostwinner is want er zal iemand fulltime moeten werken. Toch kan het verkeren, als de vrouw een beter betalende baan heeft bijvoorbeeld, of sowieso liever carriere maakt dan de man. Ken en stel waarvan de vrouw pertinent niet wilde stoppen met werken en de man er een broertje dood aan had. Die doet meer het huishouden/kids en zij werkt fulltime. Ze zijn volgens mij wel gelukkig. Maargoed, das het lastige met dit soort topics, praten in stereotyperingen... 6 miljard mensen in twee homogene kampen verdelen gaat gewoon niet :)
pi_122261013
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, het was te laat vannacht. Sorry :)
Maar geef eens een antwoord op mijn vraag. Er zitten hier meer mensen die nog nooit een relatie gehad hebben. Ik heb zelf ook nog nooit een relatie gehad. Ik ben ook ouder dan 18 en ouder dan 25. Ik heb een probleem met mijn uiterlijk dat gelukkig opgelost kan worden, maar niet helaas niet op elk tijdstip van het jaar. Meiden hebben bij mij vaak genoeg aangegeven dat ze me niet leuk vonden, dus ik steek daar geen moeite meer in totdat ik mijn issues heb gefixed. Dus daarom heb ik geen relatie. Waarom denk jij nog nooit een relatie te hebben gehad?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_122261139
quote:
13s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:18 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

eens. maar ik moet wel zeggen dat vrouwen vaak genoeg (bij mij althans) initiatief nemen, alleen is het vaak subtiel genoeg om het niet meteen te herkennen.

vrouwen hebben alleen "het voordeel" dat er altijd ergens wel een wanhopige sjaak rondloopt die ze kunnen krijgen. kwestie van wachten. :')
pi_122261377
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:20 schreef Comp_Lex het volgende:
Waarom denk jij nog nooit een relatie te hebben gehad?
Omdat ik om te beginnen veel te weinig vrouwen tegenkom, en als ik dan wat zou willen, gewoon geen idee heb hoe ik dat aan moet pakken. Of dat ik dat niet durf, op iemand af stappen.
pi_122261525
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Omdat ik om te beginnen veel te weinig vrouwen tegenkom, en als ik dan wat zou willen, gewoon geen idee heb hoe ik dat aan moet pakken. Of dat ik dat niet durf, op iemand af stappen.
tegenwoordig communiceert het gros toch digitaal? vind je dat ook een stap te ver?
pi_122261972
Nee hoor, dat niet. Maar gewoon out of teh blue tegen een totaal onbekende aan gaan lullen :{ Ik heb die mensen niks te melden eigenlijk. Moet nog een beetje wennen aan heel het datingsite-gebeuren. Ik heb dat eigenlijk altijd als onbespreekbaar beschouwd, maar goed. Uiteindelijk is het toch iets wat je "geprobeerd moet hebben". Al was het maar om jezelf niet te hoeven verwijten dat je mogelijkheden onbenut gelaten hebt. Maar echt het idee van "nu gaat het helemaal goedkomen"? Nee, dat is er (nog) niet :N
pi_122262490
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:38 schreef fathank het volgende:

[..]

Dan kom je gewoon op de verkeerde plekken met het verkeerde publiek. Je ziet alles wel heel zwaarmoedig. En misschien moet je je wat opener opstellen zodat vrouwen je ook aan durven spreken.
Open uitstraling, ik heb het. ^O^
Rustig aan.
pi_122262601
quote:

[..]

Dus jij bent ook zo een typje dat geen neuk lijkt te geven om innerlijk maar alleen dominant versierd wilt worden? Tenminste zo komt het op mij over als dat de enige manier is om een vrouw ''binnen te harken''
Rustig aan.
pi_122263009
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:00 schreef Vida. het volgende:
Een man die de hele avond staat te koekeloeren zonder iets te doen of een move te maken wil niet graag genoeg kennismaken.
Niet iedereen legt zo makkelijk contact.. Kijk naar jezelf als voorbeeld hypocriet, zelf durf je het ook niet, wil jij wel graag genoeg kennismaken?
Rustig aan.
  woensdag 30 januari 2013 @ 17:54:39 #242
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_122263055
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niet iedereen legt zo makkelijk contact.. Kijk naar jezelf als voorbeeld hypocriet, zelf durf je het ook niet, wil jij wel graag genoeg kennismaken?
Zij is een vrouw, het werkt gewoon anders
pi_122263219
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:54 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Zij is een vrouw dus het is niet hypcriet? :')
Rustig aan.
  woensdag 30 januari 2013 @ 17:59:10 #244
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_122263288
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zij is een vrouw dus het is niet hypcriet? :')
Ja want voor vrouwen en mannen gelden andere regels wat betreft versieren
pi_122263361
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:59 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ja want voor vrouwen en mannen gelden andere regels wat betreft versieren
Jij weet alles recht te praten wat krom is wat vrouwen betreft, ik vind het een vervelende vorm van feminisme.. Gelukkig zijn er genoeg vrouwen die er anders over denken.
Rustig aan.
pi_122263488
Oh regels :D leuk, duidelijkheid *O* Zou ik wel wat aan hebben :Y

Tuurlijk zijn er geen regels.
pi_122263633
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:54 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

De kernvraag blijft natuurlijk:
Hoe moet jij als man dan weten dat de vrouw wel graag genoeg kennis wilt maken met jou? Waar moet dat nou weer uit blijken?
Rustig aan.
pi_122263766
Heeft het niet gewoon met onzekerheid te maken, ongeacht of het een man of vrouw is? Als ik het lef zou hebben zou ik ook gewoon op een man af stappen, maar ben daarin gewoon een mietje. Tenzij ik zeker weet dat die ander me ook wel ziet zitten zal ik ook niet laten merken dat ik diegene leuk vind.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:20 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar geef eens een antwoord op mijn vraag. Er zitten hier meer mensen die nog nooit een relatie gehad hebben. Ik heb zelf ook nog nooit een relatie gehad. Ik ben ook ouder dan 18 en ouder dan 25. Ik heb een probleem met mijn uiterlijk dat gelukkig opgelost kan worden, maar niet helaas niet op elk tijdstip van het jaar. Meiden hebben bij mij vaak genoeg aangegeven dat ze me niet leuk vonden, dus ik steek daar geen moeite meer in totdat ik mijn issues heb gefixed. Dus daarom heb ik geen relatie. Waarom denk jij nog nooit een relatie te hebben gehad?
En Comp_Lex, ik heb je in het echt gezien en er is echt helemaal niks mis met je! Er groeit geen derde arm uit je hoofd en volgens mij heb je je originele lichaamsdelen nog.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_122263812
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

De kernvraag blijft natuurlijk:
Hoe moet jij als man dan weten dat de vrouw wel graag genoeg kennis wilt maken met jou? Waar moet dat nou weer uit blijken?
met haar pra-ten. omg zeg.
pi_122263819
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:08 schreef Wolken het volgende:
Heeft het niet gewoon met onzekerheid te maken, ongeacht of het een man of vrouw is? Als ik het lef zou hebben zou ik ook gewoon op een man af stappen, maar ben daarin gewoon een mietje. Tenzij ik zeker weet dat die ander me ook wel ziet zitten zal ik ook niet laten merken dat ik diegene leuk vind.
Tsja, dit dus. En "zeker weet dat die ander je ook wel ziet zitten"? Dat kun je dus nooit weten :N Je ontkomt er gewoon niet aan om een risico te nemen.
pi_122263843
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:10 schreef dawg het volgende:

[..]

met haar pra-ten. omg zeg.
Dat geldt ook voor vrouwen.
Rustig aan.
  woensdag 30 januari 2013 @ 18:11:49 #252
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_122263875
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij weet alles recht te praten wat krom is wat vrouwen betreft, ik vind het een vervelende vorm van feminisme.. Gelukkig zijn er genoeg vrouwen die er anders over denken.
Blijkbaar niet anders opende je niet zo'n gefrustreerd topic
pi_122263908
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:11 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Blijkbaar niet anders opende je niet zo'n gefrustreerd topic
Ik heb het nu niet over het initiatief van vrouwen maar krom recht praten Sinos. ^O^
Maar het grappige is dat jij ervan overtuigd bent dat krom recht is als het gaat over punten in het voordeel van vrouwen. Jouw visie lijkt nogal.. Subjectief te zijn.
Rustig aan.
  woensdag 30 januari 2013 @ 18:13:17 #254
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_122263937
Ze verwachten dat je lukraak je lul in hun drukt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_122263950
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor vrouwen.
doe eens niet zo verongelijkt gefrustreerd zeg. je zei "als man". dan zeg ik, praat met haar. geldt ook andersom maar dat was je 'kernvraag' niet.
  woensdag 30 januari 2013 @ 18:13:35 #256
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_122263952
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb het nu niet over het initiatief van vrouwen maar krom recht praten Sinos. ^O^
Maar het grappige is dat jij ervan overtuigd bent dat krom recht is als het gaat over punten in het voordeel van vrouwen. Jouw visie lijkt nogal.. Subjectief te zijn.
Aha oke en dat noem jij een vorm van feminisme?
pi_122264224
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:13 schreef dawg het volgende:

[..]

doe eens niet zo verongelijkt gefrustreerd zeg. je zei "als man". dan zeg ik, praat met haar. geldt ook andersom maar dat was je 'kernvraag' niet.
Als je even terugleest dan zie je dat het ging over een ongelijke situatie tussen man en vrouw.

De man zou een vrouw niet graag genoeg willen leren kennen als hij haar niet aanspreekt, hoe zit dat dan voor een vrouw? Wilt zij een man dan ook niet graag genoeg leren kennen als ze hem niet aanspreekt? Of moet dat dan weer ergens anders uit blijken?
Dat je haar interesse kunt pijlen door haar aan te spreken lijkt me logisch.
Rustig aan.
  woensdag 30 januari 2013 @ 18:20:01 #258
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_122264235
Een man zal altijd de leider moeten zijn ten opzichte van de vrouw, dus initiatief ligt bij de man in weze.

Tenzij je een on-man bent.
pi_122264308
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:13 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Aha oke en dat noem jij een vorm van feminisme?
Jij noemt jezelf feminist, en ik krijg soms de indruk dat er meerdere vrouwen zijn die zichzelf feminist noemen en zulke denkbeelden hebben en die denkbeelden feministisch noemen ja. Dus ik noem dat een vorm van feminisme, een grote groep die in de belangen van vrouwen handeld, daarbij overtuigd is dat dat gelijkheid betekend terwijl het eigenlijk krom is.. Vorm van oost indische doofheid.
Rustig aan.
pi_122264335
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je even terugleest dan zie je dat het ging over een ongelijke situatie tussen man en vrouw.

De man zou een vrouw niet graag genoeg willen leren kennen als hij haar niet aanspreekt, hoe zit dat dan voor een vrouw? Wilt zij een man dan ook niet graag genoeg leren kennen als ze hem niet aanspreekt? Of moet dat dan weer ergens anders uit blijken?
Dat je haar interesse kunt pijlen door haar aan te spreken lijkt me logisch.
nee, jij opent dit topic om je frustratie jegens vrouwen te uiten en probeert het zo te draaien dat het "gewoon een vraag is".
pi_122264359
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij noemt jezelf feminist, en ik krijg soms de indruk dat er meerdere vrouwen zijn die zichzelf feminist noemen en zulke denkbeelden hebben en die denkbeelden feministisch noemen ja. Dus ik noem dat een vorm van feminisme, een grote groep die in de belangen van vrouwen handeld, daarbij overtuigd is dat dat gelijkheid betekend terwijl het eigenlijk krom is.. Vorm van oost indische doofheid.
Top kan je even een samenvatting geven? :P

Wat is nou precies je vraag? :+
  woensdag 30 januari 2013 @ 18:24:18 #262
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_122264390
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Persoonlijk vraagje: ben jij weleens getest op autisme? Gewoon uit nieuwsgierigheid, no offence verder
pi_122264424
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:24 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Persoonlijk vraagje: ben jij weleens getest op autisme? Gewoon uit nieuwsgierigheid, no offence verder
Nou nou ... niet zo onaardig oO<
pi_122264697
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:24 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

:W
Rustig aan.
pi_122264842
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:20 schreef ikjijallebei het volgende:
Een man zal altijd de leider moeten zijn ten opzichte van de vrouw, dus initiatief ligt bij de man in weze.

Val je een beetje door de mand, zelfbenoemde casanova. Knappe mannen die niet in een sociaal isolement leven, krijgen genoeg opties voor de kiezen zonder er zelf moeite in te steken. Zelfs normale mannen, mits ze 'iets hebben' (=bepaalde uitstraling) wat een bepaalde groep vrouwen aanspreekt.
  woensdag 30 januari 2013 @ 18:39:46 #266
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_122264940
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Val je een beetje door de mand, zelfbenoemde casanova. Knappe
Wat ?

Oh ik lees nu mijn post terug dus het was wellicht niet helemaal duidelijk.
Wat mijn punt was: de man moet in een relatie (of eigenlijk in z'n leven) altijd de leider zijn. Bij het versieren hoeft dit dus niet per se, maar als je in een relatie zit (en dat zit je als het goed is het grootste deel van je leven), is het wel belangrijk dat de man de leider is. Welke vrouw wil er nu een man die niet weet wat ie wil?
pi_122264973
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:22 schreef dawg het volgende:

[..]

nee, jij opent dit topic om je frustratie jegens vrouwen te uiten en probeert het zo te draaien dat het "gewoon een vraag is".
Misschien is het een stukje frustratie, neemt niet weg dat ik de vraag stel om er iets mee te doen, om er een positievere visie over te hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door kingtoppie op 30-01-2013 20:21:51 ]
Rustig aan.
  woensdag 30 januari 2013 @ 18:42:27 #268
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_122265036
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij weet beter wat ik bedoel dan ikzelf. Uiteraard.
Jij bent gewoon een raar manneke.
pi_122265175
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:39 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Wat ?

Wat mijn punt was: de man moet in een relatie (of eigenlijk in z'n leven) altijd de leider zijn. Bij het versieren hoeft dit dus niet per se, maar als je in een relatie zit (en dat zit je als het goed is het grootste deel van je leven), is het wel belangrijk dat de man de leider is. Welke vrouw wil er nu een man die niet weet wat ie wil?
Nah, je zegt in onderstaande reactie duidelijk dat het initiatief bij de man behoort te liggen. Het topic gaat over versieren, dus als je iets anders bedoelde, had je dat wel nader toegelicht in je originele post.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:20 schreef ikjijallebei het volgende:

Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 30 januari 2013 @ 18:47:20 #270
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_122265246
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:39 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Wat ?

Terugkrabbelen :')
pi_122265265
Dat ligt echt helemaal aan de vrouw in kwestie. De één toont meer initiatief en de ander is wat meer afwachtend. Lijkt mij redelijk logisch eigenlijk. Hoewel ik denk dat de meeste vrouwen wel ietwat afwachtend zijn.
pi_122265273
- Niet doen. -

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2013 21:01:27 ]
  woensdag 30 januari 2013 @ 18:48:28 #273
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_122265301
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:45 schreef Fascination het volgende:
Nah, je zegt in onderstaande reactie duidelijk dat het initiatief bij de man behoort te liggen. Het topic gaat over versieren, dus als je iets anders bedoelde, had je dat wel nader toegelicht in je originele post.
Ik heb de OP niet gelezen eerlijk gezegd, zag dit topic in iemands pohi denk en reageerde alleen op de TT.
  woensdag 30 januari 2013 @ 18:49:22 #274
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_122265335
Oh ik zie dat de TS kingtoppie is, dus dat zou ook de reden kunnen zijn waarom ik de OP niet heb gelezen, maar alleen de TT. :')
  woensdag 30 januari 2013 @ 19:08:01 #275
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_122266118
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:47 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Terugkrabbelen :')
Jij moet ook altijd wat te zeiken hebben op mij he? :')
pi_122266636
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:02 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Ik ben er ook wel wat ouderwets in en zal het etentje zeker zelf betalen. Het idee alleen al dat ik zou voorstellen 50/50 te dokken haha, nee, als het zover moet komen dan liever geen date. Een vrouw die aanbiedt om mee te betalen waardeer ik (zeker als er geen vervolgdate hoeft te komen wat mij betreft). Als het wel geslaagd is zou ik zeggen dat zij de volgende keer mag betalen voor wat we dan doen. Een etentje of een bak koffie ofzo. Het zou mij niet om het geld gaan, maar om het idee. Als ik vermoed dat een vrouw gewoon alles wil krijgen en zo misbruik maakt van haar vrouwelijkheid, dan ben ik er snel klaar mee.
Nouja ik misbruik het feminisme ook wel en ben een feminist wanneer het mij uitkomt. Bijvoorbeeld als collega's of mijn baas mij uitnodigd dan ga ik er ook vanuit dat zij betalen. Zij nodigen mij uit, we gaan naar een restaurant of bar naar hun keuze en dan kom ik op uitnodiging waardoor ik verwacht dat zij betalen.
pi_122266705
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:18 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Nouja ik misbruik het feminisme ook wel en ben een feminist wanneer het mij uitkomt. Of zelfs een kindvrouwtje als het mij uitkomt. Bijvoorbeeld als collega's of mijn baas mij uitnodigd dan ga ik er ook vanuit dat zij betalen. Zij nodigen mij uit, we gaan naar een restaurant of bar naar hun keuze en dan kom ik op uitnodiging waardoor ik verwacht dat zij betalen.
Wat ik dan wel weer niet vind kunnen is dat je drankjes gaat halen van meer als 5 euro... Blijf dan netjes bij de wijn denk ik dan :)
Rustig aan.
pi_122266761
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat ik dan wel weer niet vind kunnen is dat je drankjes gaat halen van meer als 5 euro... Blijf dan netjes bij de wijn denk ik dan :)
Want je moet het als uitgenodigde partij zo goedkoop mogelijk houden?
pi_122266814
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:21 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Want je moet het als uitgenodigde partij zo goedkoop mogelijk houden?
Nee je moet als uitgenodigde partij over de rug van de ander lekker duur doen.
Rustig aan.
pi_122266863
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Ze verwachten dat je lukraak je lul in hun drukt.
Dit.
pi_122267021
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee je moet als uitgenodigde partij over de rug van de ander lekker duur doen.
Dus als je naar een restaurant gaat, dan ga je er vanuit dat de ander het goedkoopste neemt? Trouwens dat doe ik ook nooit omdat ik mij bezwaard voel omdat ik niet betaal.
pi_122267033
Schopje naar onzin.... 8)7
Rustig aan.
pi_122267085
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:28 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Dus als je naar een restaurant gaat, dan ga je er vanuit dat de ander het goedkoopste neemt? Trouwens dat doe ik ook nooit omdat ik mij bezwaard voel omdat ik niet betaal.
Dat staat nergens ik zeg dat je niet excessief duur moet zitten doen.
Ik ken wel verhalen waarin dat wel gebeurde, dan vind ik persoonlijk dat je gek bent als je dat gaat betalen.
/ Maar dan zitten we op 1 lijn denk ik.
Rustig aan.
pi_122267122
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
Het lijkt me wel geniaal als er een keer een centraal topic komt waarin iedereen zijn meest belachelijke (kroeg)hossels kan delen. _O_ Maar dat is vast te onserieus voor dit subforum. ;(
pi_122267148
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Het lijkt me wel geniaal als er een keer een centraal topic komt waarin iedereen zijn meest belachelijke (kroeg)hossels kan delen. _O_ Maar dat is vast te onserieus voor dit subforum. ;(
Bestaat volgens mij al.
/ weet ik vrij zeker.. Ik weet alleen niet hoe het heet.. Versier blunders ofzo? Dunno.
Rustig aan.
pi_122267166
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Bestaat volgens mij al.
Waar hoe wie wat?
  woensdag 30 januari 2013 @ 20:56:56 #287
395325 Bidae
niks bijzonders
pi_122272006
Ik denk dat het altijd een raadsel is hoe iemand erin staat, dus alle antwoorden zijn persoonlijk en verder zal ik het daarbij houden.
Altijd alles afwegen.
  woensdag 30 januari 2013 @ 21:01:15 #288
395325 Bidae
niks bijzonders
pi_122272278
en ten tweede ik hou ookal van het feminstische gedoe, man betaald, schuift stoel aan, strekt zijn arm uit voor een dansje.

Maar andersom lijkt het mij leuk als vrouw zijnde om op een man af te gaan en dan heel modern aan te pakken en hem uit te vragen. Puur om te kijken hoe het mij in deze positie bevalt. Maar het is niet de bedoeling dat ik dan elke date zo gaat.
Altijd alles afwegen.
  woensdag 30 januari 2013 @ 21:01:53 #289
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_122272313
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
Geef ik eens goed advies, weigert meneer te luisteren.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pi_122273767
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:01 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Geef ik eens goed advies, weigert meneer te luisteren.
Ik luister nooit dat weet je toch?
Rustig aan.
pi_122275857
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Er is helemaal niets krom omdat mannen en vrouwen gewoon anders zijn. Vrouwen hebben gewoon een wat luxere situatie omdat veel mannen de ballen hebben om op ze af te stappen na een beetje oogcontact of hints.

Voor mannen is de situatie anders omdat de meeste vrouwen niet de ballen hebben om op je af te stappen na wat oogcontact en hints. Dus zal je echt zelf tot actie moeten overgaan omdat anders de mannen die wel ballen hebben er met de chicks vandoor gaan.
pi_122278220
Hoe weet je wanneer meisje groen licht geeft? Ik zie zo vaak meisjes naar me kijken maar wanneer is dit groen licht en geen oranje of rood?
  woensdag 30 januari 2013 @ 23:13:16 #293
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122280420
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe weet je wanneer meisje groen licht geeft? Ik zie zo vaak meisjes naar me kijken maar wanneer is dit groen licht en geen oranje of rood?
Gewoon proberen he ^O^
pi_122280624
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dus jij bent ook zo een typje dat geen neuk lijkt te geven om innerlijk maar alleen dominant versierd wilt worden? Tenminste zo komt het op mij over als dat de enige manier is om een vrouw ''binnen te harken''
Draai het niet om. kwestie van begrijpend lezen en in staat kunnen zijn je te realiseren dat mensen verschillend zijn. Man en vrouw zijn NIET gelijk wel gelijkwaardig. Ik weet niet wie verzonnen heeft dat man en vrouw gelijk zijn. Het is: gelijkwaardig. Is het geoorloofd voor een vrouw met een spijkerbroek wijdbeens te zitten, wijdbeens rond te banjeren met een sigaret in de linkermondhoek? Neen. Zķ willen echte mannen ook jagen. En dat plezier moet je ze niet willen ontnemen. maar tegenwoordig schijnen mannen vrouwen te worden en vrouwen mannen. Een leeuw zou ook stomverbaasd zijn wanneer een hert op hem afstormt, gaat liggen met de poten in de lucht, zachte onderbuik naar boven zegt; Hier! verscheur me. Nu.'' Er is niks mis met een man laten merken dat je hem aardig vind. Bovendien is het uiteindelijk de vrouw die bepaalt of ze je aardig genoeg vind en met jou de koffer induikt.Een man kan versieren wat hij wil, de vrouw bepaalt of er geneukt wordt. het lijkt mij ook vreemd om een man te versieren en op het moment supreme te zeggen;''nou, toch maar liever niet'' het zou misschien verbaal geweld/agressie kunnen oproepen?
pi_122281239
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 23:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gewoon proberen he ^O^
Leer je snel af hoor ;)
pi_122282295
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:08 schreef Wolken het volgende:

[..]

En Comp_Lex, ik heb je in het echt gezien en er is echt helemaal niks mis met je! Er groeit geen derde arm uit je hoofd en volgens mij heb je je originele lichaamsdelen nog.
Wacht maar tot ik me ga uitkleden :P
In ieder geval zeggen de artsen dat ik in aanmerking kom voor de zwaarste medicijnen en die krijg je niet zomaar ;)
pi_122282536
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 23:56 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wacht maar tot ik me ga uitkleden :P
In ieder geval zeggen de artsen dat ik in aanmerking kom voor de zwaarste medicijnen en die krijg je niet zomaar ;)
Wat scheelt eraan dan? :?
pi_122282777
quote:
5s.gif Op donderdag 31 januari 2013 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wat scheelt eraan dan? :?
Ik heb heel erg last van acne.
pi_122282931
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 00:09 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb heel erg last van acne.
Hmm dat lijkt me best kut, op zich al -O- Maar is dat niet iets waar je overheen groeit op een gegeven moment? :@
  donderdag 31 januari 2013 @ 00:17:48 #300
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_122283047
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2013 21:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik luister nooit dat weet je toch?
Maak dan ook niet zo een kuttopic aan.
  donderdag 31 januari 2013 @ 00:18:00 #301
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_122283054
Geen deel twee, omdat ik het zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')