Blijkbaar niet anders opende je niet zo'n gefrustreerd topicquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij weet alles recht te praten wat krom is wat vrouwen betreft, ik vind het een vervelende vorm van feminisme.. Gelukkig zijn er genoeg vrouwen die er anders over denken.
Ik heb het nu niet over het initiatief van vrouwen maar krom recht praten Sinos.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Blijkbaar niet anders opende je niet zo'n gefrustreerd topic
doe eens niet zo verongelijkt gefrustreerd zeg. je zei "als man". dan zeg ik, praat met haar. geldt ook andersom maar dat was je 'kernvraag' niet.quote:
Aha oke en dat noem jij een vorm van feminisme?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet over het initiatief van vrouwen maar krom recht praten Sinos.
Maar het grappige is dat jij ervan overtuigd bent dat krom recht is als het gaat over punten in het voordeel van vrouwen. Jouw visie lijkt nogal.. Subjectief te zijn.
Als je even terugleest dan zie je dat het ging over een ongelijke situatie tussen man en vrouw.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
doe eens niet zo verongelijkt gefrustreerd zeg. je zei "als man". dan zeg ik, praat met haar. geldt ook andersom maar dat was je 'kernvraag' niet.
Jij noemt jezelf feminist, en ik krijg soms de indruk dat er meerdere vrouwen zijn die zichzelf feminist noemen en zulke denkbeelden hebben en die denkbeelden feministisch noemen ja. Dus ik noem dat een vorm van feminisme, een grote groep die in de belangen van vrouwen handeld, daarbij overtuigd is dat dat gelijkheid betekend terwijl het eigenlijk krom is.. Vorm van oost indische doofheid.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Aha oke en dat noem jij een vorm van feminisme?
nee, jij opent dit topic om je frustratie jegens vrouwen te uiten en probeert het zo te draaien dat het "gewoon een vraag is".quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je even terugleest dan zie je dat het ging over een ongelijke situatie tussen man en vrouw.
De man zou een vrouw niet graag genoeg willen leren kennen als hij haar niet aanspreekt, hoe zit dat dan voor een vrouw? Wilt zij een man dan ook niet graag genoeg leren kennen als ze hem niet aanspreekt? Of moet dat dan weer ergens anders uit blijken?
Dat je haar interesse kunt pijlen door haar aan te spreken lijkt me logisch.
Top kan je even een samenvatting geven?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf feminist, en ik krijg soms de indruk dat er meerdere vrouwen zijn die zichzelf feminist noemen en zulke denkbeelden hebben en die denkbeelden feministisch noemen ja. Dus ik noem dat een vorm van feminisme, een grote groep die in de belangen van vrouwen handeld, daarbij overtuigd is dat dat gelijkheid betekend terwijl het eigenlijk krom is.. Vorm van oost indische doofheid.
Persoonlijk vraagje: ben jij weleens getest op autisme? Gewoon uit nieuwsgierigheid, no offence verderquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf feminist, en ik krijg soms de indruk dat er meerdere vrouwen zijn die zichzelf feminist noemen en zulke denkbeelden hebben en die denkbeelden feministisch noemen ja. Dus ik noem dat een vorm van feminisme, een grote groep die in de belangen van vrouwen handeld, daarbij overtuigd is dat dat gelijkheid betekend terwijl het eigenlijk krom is.. Vorm van oost indische doofheid.
Nou nou ... niet zo onaardigquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Persoonlijk vraagje: ben jij weleens getest op autisme? Gewoon uit nieuwsgierigheid, no offence verder
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Persoonlijk vraagje: ben jij weleens getest op autisme? Gewoon uit nieuwsgierigheid, no offence verder
Val je een beetje door de mand, zelfbenoemde casanova. Knappe mannen die niet in een sociaal isolement leven, krijgen genoeg opties voor de kiezen zonder er zelf moeite in te steken. Zelfs normale mannen, mits ze 'iets hebben' (=bepaalde uitstraling) wat een bepaalde groep vrouwen aanspreekt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:20 schreef ikjijallebei het volgende:
Een man zal altijd de leider moeten zijn ten opzichte van de vrouw, dus initiatief ligt bij de man in weze.
Tenzij je een on-man bent.
Wat ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Val je een beetje door de mand, zelfbenoemde casanova. Knappe
Misschien is het een stukje frustratie, neemt niet weg dat ik de vraag stel om er iets mee te doen, om er een positievere visie over te hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, jij opent dit topic om je frustratie jegens vrouwen te uiten en probeert het zo te draaien dat het "gewoon een vraag is".
Jij bent gewoon een raar manneke.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij weet beter wat ik bedoel dan ikzelf. Uiteraard.
Nah, je zegt in onderstaande reactie duidelijk dat het initiatief bij de man behoort te liggen. Het topic gaat over versieren, dus als je iets anders bedoelde, had je dat wel nader toegelicht in je originele post.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:39 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wat ?
Oh ik lees nu mijn post terug dus het was wellicht niet helemaal duidelijk.
Wat mijn punt was: de man moet in een relatie (of eigenlijk in z'n leven) altijd de leider zijn. Bij het versieren hoeft dit dus niet per se, maar als je in een relatie zit (en dat zit je als het goed is het grootste deel van je leven), is het wel belangrijk dat de man de leider is. Welke vrouw wil er nu een man die niet weet wat ie wil?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:20 schreef ikjijallebei het volgende:
Een man zal altijd de leider moeten zijn ten opzichte van de vrouw, dus initiatief ligt bij de man in weze.
Tenzij je een on-man bent.
Terugkrabbelenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:39 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wat ?
Oh ik lees nu mijn post terug dus het was wellicht niet helemaal duidelijk.
Wat mijn punt was: de man moet in een relatie (of eigenlijk in z'n leven) altijd de leider zijn. Bij het versieren hoeft dit dus niet per se, maar als je in een relatie zit (en dat zit je als het goed is het grootste deel van je leven), is het wel belangrijk dat de man de leider is. Welke vrouw wil er nu een man die niet weet wat ie wil?
Ik heb de OP niet gelezen eerlijk gezegd, zag dit topic in iemands pohi denk en reageerde alleen op de TT.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:45 schreef Fascination het volgende:
Nah, je zegt in onderstaande reactie duidelijk dat het initiatief bij de man behoort te liggen. Het topic gaat over versieren, dus als je iets anders bedoelde, had je dat wel nader toegelicht in je originele post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |