Ik ben er ook wel wat ouderwets in en zal het etentje zeker zelf betalen. Het idee alleen al dat ik zou voorstellen 50/50 te dokken haha, nee, als het zover moet komen dan liever geen date. Een vrouw die aanbiedt om mee te betalen waardeer ik (zeker als er geen vervolgdate hoeft te komen wat mij betreft). Als het wel geslaagd is zou ik zeggen dat zij de volgende keer mag betalen voor wat we dan doen. Een etentje of een bak koffie ofzo. Het zou mij niet om het geld gaan, maar om het idee. Als ik vermoed dat een vrouw gewoon alles wil krijgen en zo misbruik maakt van haar vrouwelijkheid, dan ben ik er snel klaar mee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:53 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Want?
[..]
Naar mijn mening meer met hoffelijkheid. En zal iemand als je een geslaagde avond hebt gehad nou echt moeilijk doen over 25/30 euro ?
De klacht hier is juist dat de vrouw geen moer doet en ook nog eens verwacht dat de man betaalt bij een etentje. Het gaat natuurlijk om de balans, maar traditionele rolverdeling is niet iets waar we per se vanaf moeten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:28 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Maar, hoe moet je dat zien dan? Maakt stofzuigen een man minder aantrekkelijk ofzo? De conclusie zal wel kloppen, maar het hoe en waarom blijft wat schimmig. Je kan namelijk ook stellen dat de mannen die geen zak in huis doen, maar wel de hele zaterdag aan de auto knutselen, sneller seks eisen/verwachten dan een wat empathischere man die ook nog eens de afwas doet.
Het stereotype man is toch een ongevoelige hork die in de bouw werkt, een bmw rijdt, thuiskomt en bier pakt, studio sport kijkt en vervolgens nog even zn zak wil legen. Dat vrouwtjelief moe is van het huishouden, een parttime baantje als kapster, jankende kinderen en zijn rotzooi opruimen boeit niet. Als ie maar kan neuken.
Meer seks staat niet gelijk aan een beter huwelijk denk ik.
Welke klacht waar? Ik reageerde even puur op dat artikel hoor. Dat was vooral dat ik een stuk context miste. Even gechargeerd gezegd: als je man een lompe hork is die jou elke dag wilt neuken, of je daar nou zin in hebt of niet, lijkt mij dat een slechtere partner dan een man die ook eens een dag over kan slaan omdat je hoofdpijn hebt. Over een kalendejaar genomen zal het stel van de hork vaker seks hebben gehad dan de man die zichzelf wat vaker wegcijfert. Meer seks is dus niet altijd beter. Dus de conclusie van het artikel kan wel kloppen, maar zegt op zichzelf niets over de kwaliteit van de relatiequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
De klacht hier is juist dat de vrouw geen moer doet en ook nog eens verwacht dat de man betaalt bij een etentje. Het gaat natuurlijk om de balans, maar traditionele rolverdeling is niet iets waar we per se vanaf moeten.
Meer seks is wel degelijk belangrijk denk ik. Als daar eenmaal de sleur in zit is er toch niets meer aan?
Nouja, jij schetst daar de stereotype man, maar op dezelfde wijze valt de vrouw zaken te verwijten, wil ik maar zeggen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:46 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Welke klacht waar? Ik reageerde even puur op dat artikel hoor. Dat was vooral dat ik een stuk context miste. Even gechargeerd gezegd: als je man een lompe hork is die jou elke dag wilt neuken, of je daar nou zin in hebt of niet, lijkt mij dat een slechtere partner dan een man die ook eens een dag over kan slaan omdat je hoofdpijn hebt. Over een kalendejaar genomen zal het stel van de hork vaker seks hebben gehad dan de man die zichzelf wat vaker wegcijfert. Meer seks is dus niet altijd beter. Dus de conclusie van het artikel kan wel kloppen, maar zegt op zichzelf niets over de kwaliteit van de relatie
Je moet kappen met janken. Ik weet waarom ik geen relatie heb. Weet jij waarom je geen relatie hebt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 02:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb een universitaire titel, een voltijds baan, een eigen huis, geen schulden, geen relatieverleden en geen kind. Hoe ideaal wil je het hebben?![]()
Maar nee hoor, gewoon lekker alles in de wind slaan en wachten tot iemand het initiatief neemt.
En daar is het dus te laat voor.
Nja ik geloof dat ook wel, doe waarvoor je het meest geschikt bent. Ik denk dat een vrouw in 90% van de gevallen beter zal zijn dan de man in het zorgen voor kinderen enzo. Automatisch betekent dat dat de man waarschijnlijk kostwinner is want er zal iemand fulltime moeten werken. Toch kan het verkeren, als de vrouw een beter betalende baan heeft bijvoorbeeld, of sowieso liever carriere maakt dan de man. Ken en stel waarvan de vrouw pertinent niet wilde stoppen met werken en de man er een broertje dood aan had. Die doet meer het huishouden/kids en zij werkt fulltime. Ze zijn volgens mij wel gelukkig. Maargoed, das het lastige met dit soort topics, praten in stereotyperingen... 6 miljard mensen in twee homogene kampen verdelen gaat gewoon nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, jij schetst daar de stereotype man, maar op dezelfde wijze valt de vrouw zaken te verwijten, wil ik maar zeggen.Zie eerste pagina's van dit topic.
Ik geloof wel dat het kan kloppen, niet alleen de conclusie maar ook de reden; dat het voor een seksleven en een gelukkige relatie goed is om de rol van de man en de rol van de vrouw niet uit het oog te verliezen. Nouja, laat ik dan maar voor mezelf spreken; ik wil die rollen graag uitgebuit zien. Ik vind het dus inderdaad weinig aantrekkelijk als mijn man parttime wil werken en als ik meer verdien, als ik etentjes betaal en mijn man het huishouden doet.
Maar geef eens een antwoord op mijn vraag. Er zitten hier meer mensen die nog nooit een relatie gehad hebben. Ik heb zelf ook nog nooit een relatie gehad. Ik ben ook ouder dan 18 en ouder dan 25. Ik heb een probleem met mijn uiterlijk dat gelukkig opgelost kan worden, maar niet helaas niet op elk tijdstip van het jaar. Meiden hebben bij mij vaak genoeg aangegeven dat ze me niet leuk vonden, dus ik steek daar geen moeite meer in totdat ik mijn issues heb gefixed. Dus daarom heb ik geen relatie. Waarom denk jij nog nooit een relatie te hebben gehad?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, het was te laat vannacht. Sorry
eens. maar ik moet wel zeggen dat vrouwen vaak genoeg (bij mij althans) initiatief nemen, alleen is het vaak subtiel genoeg om het niet meteen te herkennen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jij bent geen traditionele jonge vrouw, je bent een zeikwijf. Mensen moeten allemaal eens niet zo moeilijk doen met dat gelul over wie wie moet versieren, give me a fucking break. Als je iemand leuk en interessant vind dan stap je daar gewoon op af, of je nu een man of een vrouw bent. Echt dat geouwehoer over dat de man persé de eerste stap moet zetten, helemaal als je er dan nog bij zet dat wanneer ie dat niet doet, dan hoeft het niet meer voor jouEn dan mannen die een afwachtende houding aannemen, misschien om de kat uit de boom te kijken, arrogant noemen.
![]()
Omdat ik om te beginnen veel te weinig vrouwen tegenkom, en als ik dan wat zou willen, gewoon geen idee heb hoe ik dat aan moet pakken. Of dat ik dat niet durf, op iemand af stappen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:20 schreef Comp_Lex het volgende:
Waarom denk jij nog nooit een relatie te hebben gehad?
tegenwoordig communiceert het gros toch digitaal? vind je dat ook een stap te ver?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik om te beginnen veel te weinig vrouwen tegenkom, en als ik dan wat zou willen, gewoon geen idee heb hoe ik dat aan moet pakken. Of dat ik dat niet durf, op iemand af stappen.
Open uitstraling, ik heb het.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan kom je gewoon op de verkeerde plekken met het verkeerde publiek. Je ziet alles wel heel zwaarmoedig. En misschien moet je je wat opener opstellen zodat vrouwen je ook aan durven spreken.
Dus jij bent ook zo een typje dat geen neuk lijkt te geven om innerlijk maar alleen dominant versierd wilt worden? Tenminste zo komt het op mij over als dat de enige manier is om een vrouw ''binnen te harken''quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:35 schreef Vida. het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar een traditionele jonge vrouw. De man die verwacht dat ik achter hem aanga gaat heeeeel lang wachten.... En dat ''moderne'' gedoe van mannen die versierd willen worden geloof ik niet zo in. wanneer een man écht iets wil gaat hij er achteraan of toont tenminste interesse en geeft signalen af. En anders hoeft het voor mij al helemaal niet meer. Persoonlijk moet ik niks hebben van afwachtende mannen, vind het arrogant en egoistisch(voor een man). Of ik zou toevállig moeten weten dat hij gekwetst is in het verleden ofzo, maar voor het overige vind ik dat ''verlegen''mannen ballen moeten groeien. Heb je geen ballen dan heb je niks bij vrouwen te zoeken en moet je alleen blijven of leren DURVEN. En de arrogante moderne man die door vrouwen versierd wilen worden...tja....
Niet iedereen legt zo makkelijk contact.. Kijk naar jezelf als voorbeeld hypocriet, zelf durf je het ook niet, wil jij wel graag genoeg kennismaken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:00 schreef Vida. het volgende:
Een man die de hele avond staat te koekeloeren zonder iets te doen of een move te maken wil niet graag genoeg kennismaken.
Zij is een vrouw, het werkt gewoon andersquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet iedereen legt zo makkelijk contact.. Kijk naar jezelf als voorbeeld hypocriet, zelf durf je het ook niet, wil jij wel graag genoeg kennismaken?
Zij is een vrouw dus het is niet hypcriet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zij is een vrouw, het werkt gewoon anders
Ja want voor vrouwen en mannen gelden andere regels wat betreft versierenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zij is een vrouw dus het is niet hypcriet?
Jij weet alles recht te praten wat krom is wat vrouwen betreft, ik vind het een vervelende vorm van feminisme.. Gelukkig zijn er genoeg vrouwen die er anders over denken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja want voor vrouwen en mannen gelden andere regels wat betreft versieren
De kernvraag blijft natuurlijk:quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zij is een vrouw, het werkt gewoon anders
En Comp_Lex, ik heb je in het echt gezien en er is echt helemaal niks mis met je! Er groeit geen derde arm uit je hoofd en volgens mij heb je je originele lichaamsdelen nog.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar geef eens een antwoord op mijn vraag. Er zitten hier meer mensen die nog nooit een relatie gehad hebben. Ik heb zelf ook nog nooit een relatie gehad. Ik ben ook ouder dan 18 en ouder dan 25. Ik heb een probleem met mijn uiterlijk dat gelukkig opgelost kan worden, maar niet helaas niet op elk tijdstip van het jaar. Meiden hebben bij mij vaak genoeg aangegeven dat ze me niet leuk vonden, dus ik steek daar geen moeite meer in totdat ik mijn issues heb gefixed. Dus daarom heb ik geen relatie. Waarom denk jij nog nooit een relatie te hebben gehad?
met haar pra-ten. omg zeg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De kernvraag blijft natuurlijk:
Hoe moet jij als man dan weten dat de vrouw wel graag genoeg kennis wilt maken met jou? Waar moet dat nou weer uit blijken?
Tsja, dit dus. En "zeker weet dat die ander je ook wel ziet zitten"? Dat kun je dus nooit wetenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:08 schreef Wolken het volgende:
Heeft het niet gewoon met onzekerheid te maken, ongeacht of het een man of vrouw is? Als ik het lef zou hebben zou ik ook gewoon op een man af stappen, maar ben daarin gewoon een mietje. Tenzij ik zeker weet dat die ander me ook wel ziet zitten zal ik ook niet laten merken dat ik diegene leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |