abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 januari 2013 @ 02:04:00 #176
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122243830
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:14 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Humor, maak er een grapje van...

"Nou je hoeft niet zo chagrijnig te doen, zo krijg je nooit een vriendje he!? Doe je altijd zo tegen mensen of kan je ook normaal doen? (als grapje met een lach en een bepaalde blik erbij, niet als terechtwijzing oid" )

En dan krijg je of:

- Heb ik al! (oke, doei)

- Of ze kan ineens WEL normaal doen.
Nou, ik vraag me hierbij eerder af waarom je graag wilt dat een vrouw die in de eerste instantie al bot reageerde alsnog interesse toont. Waarom niet een gesprek aanknopen met iemand die wel normaal kan reageren. Ik heb zelf een vriendin die zo reageert en snap dat echt niet. Kijk, als het niet uitkomt kun je dat zeggen maar doe even normaal, iemand doet toch die moeite om op je af te stappen.
pi_122243843
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:04 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nou, ik vraag me hierbij eerder af waarom je graag wilt dat een vrouw die in de eerste instantie al bot reageerde alsnog interesse toont. Waarom niet een gesprek aanknopen met iemand die wel normaal kan reageren. Ik heb zelf een vriendin die zo reageert en snap dat echt niet. Kijk, als het niet uitkomt kun je dat zeggen maar doe even normaal, iemand doet toch die moeite om op je af te stappen.
_O_
Rustig aan.
pi_122243856
Het is vooral een hoop vallen en opstaan. Je begint allebei van nul af, dat is niet cool. Als je op een site als Fok in eenslowchat verzeild raakt zie je vanzelf geleidelijk aan wie je leuk vindt en wie niet. Die aanloopfase heb je niet op een datingsite.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_122243882
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier:

[..]

Dat is gewoon een inhoudelijke post op haar reactie: http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1926837/2/50/122242835
Zoek anders even op wat een ad honimem is. Ik val haar niet aan op haar persoon, maar op haar opmerking. En nu ben ik echt weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2013 02:11:00 ]
pi_122243883
quote:
15s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is vooral een hoop vallen en opstaan. Je begint allebei van nul af, dat is niet cool. Als je op een site als Fok in eenslowchat verzeild raakt zie je vanzelf geleidelijk aan wie je leuk vindt en wie niet. Die aanloopfase heb je niet op een datingsite.
Misschien is een datingsite niets voor jou.. Is media zoals fok of irl dan niet een betere optie? :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_122243907
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:10 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Misschien is een datingsite niets voor jou.. Is media zoals fok of irl dan niet een betere optie? :)
Mwoa. Neu. Datingsites was eigenlijk het laatste concept wat ik nog niet geprobeerd had, om eigenlijk wel duidelijke redenen. Heb geen zin om er dramatisch over te doen, en datingsites was ook iets wat ik geprobeerd moest hebben, maar helaas. Life goes on, don't cry for me :)
pi_122243913
Groot ego hebben lijkt ook te helpen. :')
Rustig aan.
pi_122243936
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:15 schreef kingtoppie het volgende:
Groot ego hebben lijkt ook te helpen. :')
Vergeet het :) Men heeft besloten dat ik de moeite niet waard ben :)

Joa joa dramaqueen en zo. Vrouwen, jullie hebben je kans gehad. 20 jaar lang. JULLIE wilden niet, Prima, dan niet. Ik ben er wel klaar mee.
pi_122243953
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Joa joa dramaqueen en zo. Vrouwen, jullie hebben je kans gehad. 20 jaar lang. JULLIE wilden niet, Prima, dan niet. Ik ben er wel klaar mee.
Rustig aan he, volgens mij valt het allemaal wel mee maar praat je jezelf dit aan.
Zoals het gaat komt het je niet aanwaaien.
Rustig aan.
pi_122243960
quote:

[..]

:D Rrrrr. Maak me gek.
pi_122243975
quote:

[..]

Hoe oud ben je dan?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_122243988
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan?
39.
  woensdag 30 januari 2013 @ 02:32:04 #188
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122244004
quote:
15s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je wat het is, het is juist wél leuk :) Zo zou je het eigenlijk moeten zien. Je leert een nieuw iemand kennen, leuk toch? Wat ik vooral een beetje leest is háást, haast om een vriendin cq wat dan ook te krijgen.

Natuurlijk willen de meeste mensen liefst een soulmate vinden en een relatie aangaan maar dat kun je niet als je je niet openstelt voor ervaringen en er moeite in steekt, zonder daar nu direcht iets terug voor te verwachten.

Je leert ervan, doet ervaringen op en dat hoort er gewoon bij. Of je dat nu doet als je 16 bent of als je 25 bent dat maakt helemaal niks uit. Stap eens uit die slachtofferrol. Er is geen magische formule, je moet het helemaal zelf doen. En dat geldt net zo hard voor de dames.

Op een datingsite werkt het inderdaad vaak wat anders. Je schept onbewust een beeld van iemand en moet er rekening mee houden dat dat in het echt anders kan zijn. Het voordeel is alleen wel weer dat je wat makkelijker iemand benadert op zo'n site. Er is voor beide wel wat te zeggen.

En voor het op iemand afstappen; als je niet als stampvoetende verongelijkte man op een dame reageert wanneer ze geen (directe) interesse terugtoont wordt zo'n poging wel degelijk gewaardeerd, of we nou interesse hadden of niet. Oogcontact is inderdaad de beste indicator, speel daar eerst wat mee voor je in de benen gaat. Dan weet je zeker dat ze naar jou keek en niet naar je buurman ;)
  woensdag 30 januari 2013 @ 02:34:47 #189
387204 user13
nieuwe USER
pi_122244020
quote:
7s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:10 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat is gewoon een inhoudelijke post op haar reactie: http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1926837/2/50/122242835
Zoek anders even op wat een ad honimem is. Ik val haar niet aan op haar persoon, maar op haar opmerking. En nu ben ik echt weg.
Voel me wel vereerd dat er zon sjieke discussie om mij gevoerd wordt
nieuwe user
  woensdag 30 januari 2013 @ 02:35:14 #190
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122244024
quote:

[..]

Zo'n houding is dan ook NIET aantrekkelijk. Je hebt vast verder wel wat leuke dingen te bieden aan een vrouw, focus je daar eens wat meer op.
pi_122244035
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:32 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Weet je wat het is, het is juist wél leuk :) Zo zou je het eigenlijk moeten zien. Je leert een nieuw iemand kennen, leuk toch? Wat ik vooral een beetje leest is háást, haast om een vriendin cq wat dan ook te krijgen.
Ja, dat heb je helemaal goed. Ik zie datingsites als een soort last resort.

quote:
Natuurlijk willen de meeste mensen liefst een soulmate vinden en een relatie aangaan maar dat kun je niet als je je niet openstelt voor ervaringen en er moeite in steekt, zonder daar nu direcht iets terug voor te verwachten.

Je leert ervan, doet ervaringen op en dat hoort er gewoon bij. Of je dat nu doet als je 16 bent of als je 25 bent dat maakt helemaal niks uit. Stap eens uit die slachtofferrol.
Ik ben geen 16 en ook geen 25. Die tijd is allang geweest. En als hier niet binnen een jaar of 2 serieus resultaat volgt, wat heb ik hier dan nog te zoeken?
pi_122244049
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:35 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zo'n houding is dan ook NIET aantrekkelijk. Je hebt vast verder wel wat leuke dingen te bieden aan een vrouw, focus je daar eens wat meer op.
Oh ja, ik heb een universitaire titel, een voltijds baan, een eigen huis, geen schulden, geen relatieverleden en geen kind. Hoe ideaal wil je het hebben? :s)

Maar nee hoor, gewoon lekker alles in de wind slaan en wachten tot iemand het initiatief neemt. :')

En daar is het dus te laat voor.
  woensdag 30 januari 2013 @ 02:41:35 #193
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122244062
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, dat heb je helemaal goed. Ik zie datingsites als een soort last resort.

[..]

Ik ben geen 16 en ook geen 25. Die tijd is allang geweest. En als hier niet binnen een jaar of 2 serieus resultaat volgt, wat heb ik hier dan nog te zoeken?
Zolang je het niet een beetje loslaat blijft dat als een molensteen om je nek hangen. Kingtoppie is een stuk jonger en die voelt het ook zo, dat is echt niet leeftijdsgebonden. Waarschijnlijk is een positieve ervaring genoeg om je er anders over te laten denken maar die gaat er niet komen als je in deze gedachtengang blijft vastzitten. Snap je dat? Ik kan me best voorstellen dat het rot voelt hoor.

En ten tweede: Zie jij je leven daadwerkelijk als geslaagder als je een relatie hebt? Kom op..er is zoveel meer dan dat. Beetje meer leven en een beetje minder nadenken.
pi_122244077
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:41 schreef eefje801 het volgende:
Waarschijnlijk is een positieve ervaring genoeg om je er anders over te laten denken maar die gaat er niet komen als je in deze gedachtengang blijft vastzitten.
Ja, waarschijnlijk is een positieve ervaring genoeg om me te motiveren de volgende keer nnogeens dat risico te nemen. Als ik geleerd heb dat het iets op KAN leveren. Ik ben gewoon TE vaak teleurgesteld, en dan laat je het op een goed moment echt wel uit je hoofd om nogeens iets te proberen. Het is heel jammer, en het is niet wat ik wil, maar het is wel de realiteit. te veel vrouwen hebben mij te hard teleurgesteld. Ik weet ook eerlijk niet of ik er nog wel zo voor open sta -O-
pi_122244083
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:41 schreef eefje801 het volgende:
Zie jij je leven daadwerkelijk als geslaagder als je een relatie hebt?
Nou ja ik mis duidelijk wel wat. Maar goed, we kunnen daar ook inderdaad wel over ophouden, want dat is verder weg dan ooit. Maakt het leven ook weer wat makkelijker :)
  woensdag 30 januari 2013 @ 02:49:37 #196
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122244096
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, waarschijnlijk is een positieve ervaring genoeg om me te motiveren de volgende keer nnogeens dat risico te nemen. Als ik geleerd heb dat het iets op KAN leveren. Ik ben gewoon TE vaak teleurgesteld, en dan laat je het op een goed moment echt wel uit je hoofd om nogeens iets te proberen. Het is heel jammer, en het is niet wat ik wil, maar het is wel de realiteit. te veel vrouwen hebben mij te hard teleurgesteld. Ik weet ook eerlijk niet of ik er nog wel zo voor open sta -O-
Noem eens een voorbeeld dan? Want hoezo hebben veel te veel vrouwen je teleurgesteld? Kun je hen dat aanrekenen, dat ze niet op je vielen? Je wilt toch een vrouw die jou ook leuk vindt? En je gunt neem ik aan de vrouw die je afwees ook een vent die ze leuk vindt. Het enige advies dat ik kan geven is om eens iemand wat beter te leren kennen, de tijd te nemen. Zodat ze kan zien wie je betn en wat je karakter is ipv of je snelle moves hebt. Je moet niet uit het wilde weg op vrouwen gaan afstappen als het zo diep zit allemaal.
  woensdag 30 januari 2013 @ 09:44:05 #197
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_122246445
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:04 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat inderdaad.

Als iemand zo reageert ben ik zo weer weg. Iets met eerste indruk en graag of niet. :)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 30 januari 2013 @ 09:47:48 #198
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_122246543
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:51 schreef kingtoppie het volgende:
Deze vraag met betrekking tot het hele versier verhaal, vanaf het moment dat je voor het eerst woorden wisselt, de eerste date, een ''relatie''.

Ik heb de laatste tijd een enorm ''de vrouw moet veroverd worden'' idee, dus alle initiatief moet van de man afkomen.
De man ''moet'' op de vrouw afstappen - haar nummer vragen - haar bellen - haar vragen voor een date, 2e date 3e date, etc.
Als nou die vrouw leuk of interessant lijkt, waarom zou je dan niet initiatief nemen?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:38:11 #199
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_122247675
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 01:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat een man jou het bed als hij het allemaal laat afwachten van jouw initiatief. Dat bedoel ik met dominant in dit verhaal.. Dat de man alles moet leiden.
Dan kom je gewoon op de verkeerde plekken met het verkeerde publiek. Je ziet alles wel heel zwaarmoedig. En misschien moet je je wat opener opstellen zodat vrouwen je ook aan durven spreken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:44:37 #200
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_122247842
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 02:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh ja, ik heb een universitaire titel, een voltijds baan, een eigen huis, geen schulden, geen relatieverleden en geen kind. Hoe ideaal wil je het hebben? :s)

Maar nee hoor, gewoon lekker alles in de wind slaan en wachten tot iemand het initiatief neemt. :')

En daar is het dus te laat voor.
Met die argumenten Benader je het wel heel rationeel, en liefde is een hele hoop maar 9/10 zeker niet rationeel. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er ergens sociaal iets mankeert. Inlevingsvermogen bespeur ik sowieso niet echt bij je.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')