Oeps dat doe ik ook vaakquote:Op maandag 28 januari 2013 18:43 schreef Sinosappel het volgende:
Ik geef een voorzetje, hij moet alle rest doen.
zij hoeft alleen haar beentjes te spreiden inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:43 schreef Sinosappel het volgende:
Dat is toch ook normaal...quote:Op maandag 28 januari 2013 18:43 schreef Sinosappel het volgende:
Duidelijk, en als voorzetje moet je interpreteren dat je even oogcontact zoekt ofzo?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:43 schreef Sinosappel het volgende:
Door?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef Deliah het volgende:
Het wordt je als vrouw dan ook ten zeerste afgeraden om te veel te doen.
Ik denk dat de meeste vrouwen op die manier denken..quote:Op maandag 28 januari 2013 20:46 schreef Loverrrr het volgende:
Ik verwacht wel veel van hem in de beginfase.Sowieso dat hij als eerste het initiatief neemt,doet hij het niet dan denk ik niet dat hij mij leuk vindt en houdt het al op
Dat gissen is hatelijk, ja. Zeg gewoon waar het op staat, in plaats van met vage 'gevoels-praatjes' aan te komen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 04:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen op die manier denken..
Maar dat is precies hetzelfde voor de man toch? Ik bedoel als de vrouw niks van zich laat horen is het voor hem ook maar gissen hoe het allemaal uitpakt.
Wat ik jammer vind is dat al het vrouwelijk contact zo abrupt tot stilstand komt als je als man eens geen zin hebt om moeite te doen.
of in een gesprek een keer aangeven dat je diegene nog wel eens wilt zien of wat dan ook. eigenlijk alles wat aangeeft dat er interesse is.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Duidelijk, en als voorzetje moet je interpreteren dat je even oogcontact zoekt ofzo?
als je in die vroege fase al geen zin hebt om moeite te doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 04:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen op die manier denken..
Maar dat is precies hetzelfde voor de man toch? Ik bedoel als de vrouw niks van zich laat horen is het voor hem ook maar gissen hoe het allemaal uitpakt.
Wat ik jammer vind is dat al het vrouwelijk contact zo abrupt tot stilstand komt als je als man eens geen zin hebt om moeite te doen.
'uitdagen' ...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:45 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben zelf meestal degene die achter een man aan gaat.
Heerlijk vind ik dat, hem uitdagen.
Dat vond je leuk?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:39 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Het tofste wat een chick ooit bij mij gedaan heeft was dit:
Midden in het gesprek ineens zeggen "hey maar ik ga ff weer bij m'n vriendinnen staan, we spreken elkaar zo nog wel!"
Gaf ze me een kusje op m'n wang, draait zich om en loopt zo uit het niets weer weg. Stond ik daar echt ineens met m'n biertje aan de bar zo van "huh....wat gebeurde hier nou net precies?"
Ja top zelfs, lekker iemand die me uit daagt. Ik hou daar van. Het was op een plagerige manier zeg maar. Niet zoals in, ik wil hier weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |