Deze vrouw heeft ook een punt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:09 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Over initiatief trouwens, ik word nou echt nooit aangesproken door mannen. Laat vrouwen maar weer het werk doen he!?
Misschien in bed, maar verder snap ik je redenatie niet. Het kan vleiend zijn als iemand interesse toont ja. Waarom is dat dan dominantie? Puur op basis van eerste stap?quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je oogcontact met mij had gezocht had ik niet op je afgestapt omdat ik het idee heb dat het er voor vrouwen alleen om draait om gedomineerd te worden.
Gewoon geen idee heb wat ik daarmee moetquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je oogcontact met mij had gezocht had ik niet op je afgestapt omdat ik
Oh, zou dat het zijn?quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:17 schreef user13 het volgende:
Feitelijk versieren hollandse mannen niet, die staan meestal tegen de muur/bij de bar.
Ik ben wel eens charmant and aantrekkelijk genoemd.... Tjah... Wat koop je ervoor? ''als je dit en dit doet dan vinden vrouwen dat erg aantrekkelijk'' het is zo oppervlakkig allemaal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:17 schreef user13 het volgende:
[..]
Deze vrouw heeft ook een punt.
Feitelijk versieren hollandse mannen niet, die staan meestal tegen de muur/bij de bar.
Meestal zijn de echte versierder non-hollanders, soms wel een nederlander die gelikt-charmant is.
Maarrr uiteindelijk is het de bedoeling dat mannen het toch doen, dus bewegen ze die gasten in die richting.
En als je wel op d'r af was gestapt en iets had gezegd, had ze nu een hartslag van 200 gehad en stond ze een klein beetje te trillen. Maar nee, jij wil liever denken dat het arrogante snitches zijn die "gedomineerd" willen worden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je oogcontact met mij had gezocht had ik niet op je afgestapt omdat ik het idee heb dat het er voor vrouwen alleen om draait om gedomineerd te worden.
Ik denk niet dat een man jou het bed als hij het allemaal laat afwachten van jouw initiatief. Dat bedoel ik met dominant in dit verhaal.. Dat de man alles moet leiden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:17 schreef Perzephone het volgende:
Het kan vleiend zijn als iemand interesse toont ja. Waarom is dat dan dominantie? Puur op basis van eerste stap?
Tja mannen willen net zo goed vrouwen domineren en vernederen in bed/+elders dus het past precies bij elkaar eigenlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben wel eens charmant and aantrekkelijk genoemd.... Tjah... Wat koop je ervoor? ''als je dit en dit doet dan vinden vrouwen dat erg aantrekkelijk'' het is zo oppervlakkig allemaal.
Tsja, drempelvrees, ook van de vrouwen, dat moet het gewoon zijn. Ik heb genoeg positieve punten voor een relatie op lange termijn, maar ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben wel eens charmant and aantrekkelijk genoemd.... Tjah... Wat koop je ervoor? ''als je dit en dit doet dan vinden vrouwen dat erg aantrekkelijk'' het is zo oppervlakkig allemaal.
WEES die startmotor...quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, drempelvrees, ook van de vrouwen, dat moet het gewoon zijn. Ik heb genoeg positieve punten voor een relatie op lange termijn, maar ja.
Een 6 liter V12 komt nergens zonder een startmotor
Dit soort analogieën maakt de broekjes niet nat hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Mja, da's wellicht leuk als je op onzekere pubermeisjes met Uggs en Nickelson-jassen valt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:23 schreef user13 het volgende:
WEES die startmotor...
Leer van die getinte jongen met dat te kleine petje op zijn hoofd
Gewoon bitches pakken, beetje kloten, beetje grapjes hihi
Beetje handje op dr boobies enja als ze het nix vind gewoon weggaan
Aanduwen? (ja, dubbelzinnigquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat durf ik nooit męn ben je gek of watquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:23 schreef user13 het volgende:
[..]
WEES die startmotor...
Leer van die getinte jongen met dat te kleine petje op zijn hoofd
Gewoon bitches pakken, beetje kloten, beetje grapjes hihi
Beetje handje op dr boobies enja als ze het nix vind gewoon weggaan
Het zijn er veel te weinig, het gebeurt nagenoeg nooit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:25 schreef Perzephone het volgende:
Er zijn genoeg vrouwen die ook het initiatief nemen. Man/vrouw mogen beide wel eens wat losser worden, voorkomt een hoop miscommunicatie en angst
Bij mij toch ook nooit? Ik ben altijd degene die terloops half tegen iemand aan moet bumpsenquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het zijn er veel te weinig, het gebeurt nagenoeg nooit.
Waar ik last van heb is het idee dat het vrouwen geen flikker boeit wie ik ben, als ik maar dominant overkom en haar ''verover''quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:25 schreef Perzephone het volgende:
Er zijn genoeg vrouwen die ook het initiatief nemen. Man/vrouw mogen beide wel eens wat losser worden, voorkomt een hoop miscommunicatie en angst
Had je a.s. zaterdag al plannen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:29 schreef Perzephone het volgende:
Bij mij toch ook nooit? Ik ben altijd degene die terloops half tegen iemand aan moet bumpsen
Een eerste indruk is toch voornamelijk oppervlakkig vrees ik. Hangt toch echt van het type vrouw af hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar ik last van heb is het idee dat het vrouwen geen flikker boeit wie ik ben, als ik maar dominant overkom en haar ''verover''
Ik wil wat meer diepgang... Maar het lijkt allemaal zo oppervlakkig als de neten te zijn.
Jij vind het oneerlijk dat jij niet graag op iemand afstapt, maar andere mensen wel. Tsja..quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar ik last van heb is het idee dat het vrouwen geen flikker boeit wie ik ben, als ik maar dominant overkom en haar ''verover''
Ik wil wat meer diepgang... Maar het lijkt allemaal zo oppervlakkig als de neten te zijn.
Vrouwen blijven gewoon net zo lang wachten totdat de man iets doet. En dat is heel raar, tenminste als het om replicatie gaat. Als het gewoon pure soul-mate love is, telt leeftijd inderdaad niet. Zou ik ook voor tekenen trouwensquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haha dacht je datquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat durf ik nooit męn ben je gek of wat
Voor t zelfde geld kan je morgen voorkomen wegens aanranding verkrachting weet ik veel
Nee dat staat er niet, leer lezen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:33 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Jij vind het oneerlijk dat jij niet graag op iemand afstapt, maar andere mensen wel. Tsja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |