Oh nee hoor een etentje doen "we" niet moeilijk over. Maar niemand zit te wachten op iemand die even een tiet met schulden binnen komt brengen "je houdt toch van me? Betaal dan dit en dat even af"quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:22 schreef Taurus het volgende:
Die angst ook van mannen voor vrouwen die mannen gebruiken, ook zo lekker mannelijk. Een beetje kerel laat zich echt niet afschrikken door een rekening die even moet worden betaald.![]()
En wie ben ik dan dat ik denk dat vrouwen alleen lijken te vallen op dominantie?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:58 schreef Perzephone het volgende:
lt zich trouwens in vanalles, waar dit hele topic ook over gaat. Het moge toch duidelijk zijn dat het vrouwen zijn die janken om romantiek en vrouwenfilms, even generaliserend, natuurlijk moeten die 'veroverd' worden. Een beetje vent gaat bij deze gedachte niet gebukt onder het vrouwenjuk maar staat fier rechtop met al z'n ledematen en verovert die dame ook. Een vrouw wil genomen worden, niet argwanend aangestaard worden door een man met z'n armen over elkaar die zegt 'pff ja zeg, kom maar naar mij toe!'.
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen dominant en puffend verkondigen dat vrouwen zo passief zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En wie ben ik dan dat ik denk dat vrouwen alleen lijken te vallen op dominantie?
Moet toch even laten zien hoe het moet.quote:
Hoewel in theorie waar, kun je je misschien indenken dat juist deze opstelling mannen tot razernij drijft?quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:05 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen dominant en puffend verkondigen dat vrouwen zo passief zijn.
Het klopt, gewoon volgende keer zon bitch meppen en dan colaatje kopen komt goedquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En wie ben ik dan dat ik denk dat vrouwen alleen lijken te vallen op dominantie?
Eh, nee. Dat snap ik niet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoewel in theorie waar, kun je je misschien indenken dat juist deze opstelling mannen tot razernij drijft?Vast niet
Jazeker.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:05 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen dominant en puffend verkondigen dat vrouwen zo passief zijn.
Je bent echt de meest aparte man in dit topicquote:
Tip: initiatief durven nemen en dominant zijn, zijn twee heul verschillende dingen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
Jazeker.
Maar jezus is het zo simpel allemaal? Is dat echt alles wat telt? Dat een kerel jou veroverd en een beetje domineerd door je te versieren etc.
Tzou een verademing zijn zouden vrouwen dat doen, dan raak ik van dat oppervlakkige - we willen gewoon een dominant mannetje - beeld af.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:08 schreef user13 het volgende:
cht de meest aparte man in dit topic
Vind je het ook leuk als vrouwen initiatief tonen?
Vraag ik me ook wel af, hoe zien mannen zoiets?
'ik vind je leuk' met een niet al te onsmakelijk aangezicht en je bent binnen hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jazeker.
Maar jezus is het zo simpel allemaal? Is dat echt alles wat telt? Dat een kerel jou veroverd en een beetje domineerd door je te versieren etc.
Want?quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Tip: initiatief durven nemen en dominant zijn, zijn twee heul verschillende dingen.
Nou ja, het is ook maar wat ik er in lees hoor, maar dat is dus dat vrouwen gewoon achterover leunend gaan zitten, en dit soort pogingen aanschouwen, en beoordelen dat het niet goed genoeg is. Vrouwen willen gedomindeerd worden, maar gaan zelf wel even bepalen wat genoeg dominantie is om aan toe te geven. Ik begrijp daar bijvoorbeeld helemaal niets van.quote:
Ik zeg tegen niemand dat ik haar leuk vind zonder dat ik haar ken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:09 schreef Perzephone het volgende:
[..]
'ik vind je leuk' met een niet al te onsmakelijk aangezicht en je bent binnen hoor![]()
Over initiatief trouwens, ik word nou echt nooit aangesproken door mannen. Laat vrouwen maar weer het werk doen he!?
Je ziet er nice uit en ik wil diepe gesprekken met je voeren, ook primaquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zeg tegen niemand dat ik haar leuk vind zonder dat ik haar ken.
Loze woorden zonder gesprek.
Ik heb gewoon te veel ervaring om dit ook maar serieus te kunnen nemenquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:09 schreef Perzephone het volgende:
[..]
'ik vind je leuk' met een niet al te onsmakelijk aangezicht en je bent binnen hoor![]()
Nou, dank je wel?quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:08 schreef user13 het volgende:
Je bent echt de meest aparte man in dit topic![]()
Vind je het ook leuk als vrouwen initiatief tonen?
Vraag ik me ook wel af, hoe zien mannen zoiets?
Ok voelt het niet raar, ineens een vrouw die zoiets doet in een mannenwereld?quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, dank je wel?
Jazeker. De leukste date ooit was met een Fokster, die me gelijk vol op m'n bek pakte toen we elkaar zagen op de afgesproken plek...
Ik denk dat dit jouw vraag wel beantwoord?
En dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:12 schreef Techno het volgende:
De leukste date ooit was met een Fokster, die me gelijk vol op m'n bek pakte
Dat initiatief hoeft dus niet per se bij de man te liggen. En onder dominantie versta ik eerder iemand die graag graag in de weer is met zweepjes en dergelijke attributen...quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
Want?
Ik denk dat als jij initiatief neemt tot versieren dat dat redelijk dominant is.
Als je oogcontact met mij had gezocht had ik niet op je afgestapt omdat ik het idee heb dat het er voor vrouwen alleen om draait om gedomineerd te worden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:11 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Je ziet er nice uit en ik wil diepe gesprekken met je voeren, ook prima
Ik ga vaak uit en ik maak oogcontact. Sta ook niet saai aan de kant met een biertje verontwaardigd te doen.. Ik zal wel extreem lelijk zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |