abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 januari 2013 @ 23:02:26 #61
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_122238757
Kleine toevoeging voor kingtoppie:

Als je een nummer scoort moet je snel handelen en niet eindeloos berichten gaan sturen. Gelijk de volgende dag bellen en het initiatief pakken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_122238770
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:01 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ach, tis altijd maar een flinterdun laagje waar je zo in twee zinnen doorheen bent. Maar ik vind het gewoon een diskrespectvolle manier van met mensen omgaan.
De beruchte ''bitchshield'' niemand kan vertellen hoe ze erdoorheen komen maar jij zegt het nu zelf gedaan te hebben...

Vertel? Na welke 2 zinnen reageert zo een persoon wel fatsoenlijk?
Rustig aan.
pi_122238817
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:02 schreef fathank het volgende:
Kleine toevoeging voor kingtoppie:

Als je een nummer scoort moet je snel handelen en niet eindeloos berichten gaan sturen. Gelijk de volgende dag bellen en het initiatief pakken.
Wel eens gedaan ja..
Vond ze wel erg leuk leek het maarja dat meisje was toen 15, ik 17 (uit mijn hoofd) en was volgens mij te bang om af te spreken... Die zei rustig af op de dag van de date. :')
Rustig aan.
pi_122239429
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

De beruchte ''bitchshield'' niemand kan vertellen hoe ze erdoorheen komen maar jij zegt het nu zelf gedaan te hebben...

Humor, maak er een grapje van...

"Nou je hoeft niet zo chagrijnig te doen, zo krijg je nooit een vriendje he!? Doe je altijd zo tegen mensen of kan je ook normaal doen? (als grapje met een lach en een bepaalde blik erbij, niet als terechtwijzing oid" )

En dan krijg je of:

- Heb ik al! (oke, doei)

- Of ze kan ineens WEL normaal doen.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 23:24:39 #65
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_122239933
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 22:41 schreef winston3110 het volgende:
Wetenschappelijk is het al bepaald dat de vrouw in de meeste gevallen de eerste stap zet.

Alhoewel ze letterlijk geen ene voetstap naar jou zet, ligt het meer op de manier waarop zij oogcontact met je zoekt. Of in het erge geval al jouw oogcontact probeert te ontwijken.

Theoretisch gezien - en dan word ik wel erg saai - kun je op iedere vrouw afstappen die je leuk, aardig , lachend of lief terug aankijkt.

Zij verwacht echt niet dat je gelijk een relatie aan wilt gaan. Zij verwacht gewoon op z'n minst een leuk gesprek.
Veel mannen begrijpen de hints niet. Ik vaak ook niet moet ik toegeven. :{ Maar ik probeer gewoon niet teveel over na te denken en gewoon erop af te stappen. Nooit geschoten altijd mis.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 23:31:01 #66
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_122240200
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 22:52 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Toch vind ik dat je als vrouw zijnde altijd wel beetje respect moet hebben voor een man die je aan spreekt. En juist zeker als het een beetje een "kneusje" (flauw woord maar dat is ff de beste omschrijving) is.

Gewoon omdat het nou 1x zo is in onze maatschappij dat de man op de vrouw af moet stappen. En vrouwen hoeven zelf nooit iets te doen alleen maar beetje af te wachten. (kort door de bocht).

Daarom "moet" je als vrouw ook gewoon altijd vriendelijk blijven vind ik. Gewoon uit respect dattie het wel durft en ook gewoon als complimentje dat hij iig de moeite neemt jou aan te spreken. Ook al is het misschien een kneus. Hij heeft iig wel de moeite genomen.

Dat wil niet zeggen dat je niet mag afwijzen, maar soms heb je er van die arrogante chicks bij die echt denken dat ze beter zijn dan een ander. En dan zo super verwaand reageren (vooral als ze al een vriend hebbben), bijna als in "waarom de fuck praat jij met mij" :r

Vaak zijn dat wel domme/totaal onintelligente types moet ik erbij zeggen.
Beleefdheid is altijd goed, maar hoe kan een vrouw dan het beste zo snel mogelijk duidelijk maken dat ze niet geïnteresseerd is? Dat het echt duidelijk is (en de man in kwestie niet denkt dat je hard to get speelt of je een bitch shield hebt of wat dan ook), maar toch respectvol?
...as always
pi_122240275
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:38 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit betaald voor een etentje. Als we erna wat gaan drinken of de volgende date zou ik dan aandringen om zelf te betalen. Snap niet dat er moeilijk gedaan wordt of de vrouw de helft mee betaalt of niet. Als de man 50/50 zou willen dan zou ik het betalen en is het een first and last date. Bovendien is het meestal de man die uit eten wil ipv ergens wat drinken. Lekker, dan word je uitgenodigd en betaal je zelf de helft mee. Nou wat een man :D

En emancipatie voor gelijke rechten betekent niet dat man en vrouw ook gelijk zijn. Natuurlijk gebruik ik mijn vrouwelijkheid ook in mijn voordeel. Dat ik niet zelf mijn portemonnee zal trekken is dan maar een deel van mij, deal with it. Wat betreft liefde en daten ben ik dan misschien weer 'ouderwets', maar dat emancipatie gedoe heeft niks in de liefde te maken. Ik wil door een man versiert worden, mij beschermd en veilig voelen en niet gelijk aan elkaar zijn O+ Hij de MAN ik de VROUW.
Lol?

Dit is dus het probleem van vrouwen..
There are only 151 Pokémon.
pi_122240374
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 11:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Je moet wel een vrij vreemd wereldbeeld hebben wil je beweren dat al het initiatief immer van de man komt. Nee, versieren zoals een man dat doet niet nee, maar wel allerlei andere bochten waarin ze zich kunnen wringen. Bijvoorbeeld:

- Letterlijk vragen: zullen wij zoenen?( :') )
Keer op reunie geweest van basisschool. Zo de mooiste meisje van toen de basissschool (hoog blond blauwe ogen slank postuur ) en ook op de reunie en directe omgeving van straal 25km de mooiste. Vroeg in de kroeg toen aan miJ: "Gaan we dansen". Ik zei toen: "ik kan niet dansen". Toen zij zei: "waarom kan je niet dansen?".

Was dit een voorzetje?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 23:37:51 #69
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_122240468
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 22:52 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Toch vind ik dat je als vrouw zijnde altijd wel beetje respect moet hebben voor een man die je aan spreekt. En juist zeker als het een beetje een "kneusje" (flauw woord maar dat is ff de beste omschrijving) is.

Gewoon omdat het nou 1x zo is in onze maatschappij dat de man op de vrouw af moet stappen. En vrouwen hoeven zelf nooit iets te doen alleen maar beetje af te wachten. (kort door de bocht).

Daarom "moet" je als vrouw ook gewoon altijd vriendelijk blijven vind ik. Gewoon uit respect dattie het wel durft en ook gewoon als complimentje dat hij iig de moeite neemt jou aan te spreken. Ook al is het misschien een kneus. Hij heeft iig wel de moeite genomen.

Dat wil niet zeggen dat je niet mag afwijzen, maar soms heb je er van die arrogante chicks bij die echt denken dat ze beter zijn dan een ander. En dan zo super verwaand reageren (vooral als ze al een vriend hebbben), bijna als in "waarom de fuck praat jij met mij" :r

Vaak zijn dat wel domme/totaal onintelligente types moet ik erbij zeggen.
Je hebt een punt, maar ik kan ook begrijpen dat als je op een avond al door 50 mannen ben benaderd dat je moeilijk geduldig kan blijven. Zeker als ze teveel hebben gezopen en gewoon irritant zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:35 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Keer op reunie geweest van basisschool. Zo de mooiste meisje van toen de basissschool (hoog blond blauwe ogen slank postuur ) en ook op de reunie en directe omgeving van straal 25km de mooiste. Vroeg in de kroeg toen aan miJ: "Gaan we dansen". Ik zei toen: "ik kan niet dansen". Toen zij zei: "waarom kan je niet dansen?".

Was dit een voorzetje?
Lijkt er wel. Tenzij je op dat moment de enige persoon in de zaal was....
pi_122240470
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 11:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Je moet wel een vrij vreemd wereldbeeld hebben wil je beweren dat al het initiatief immer van de man komt. Nee, versieren zoals een man dat doet niet nee, maar wel allerlei andere bochten waarin ze zich kunnen wringen. Bijvoorbeeld:

- Via via je nummer regelen en als eerste sms'sen/appen
- Letterlijk vragen: zullen wij zoenen?( :') )
- Een vriendin van haar op je afsturen die zonder omwegen duidelijk maakt dat je haar moet regelen
- Vragen of je haar naar huis wilt brengen
- Dronken chicks: letterlijk op je afstormen en je al dansend pogen te zoenen, vingertje naar hun toehalen, uit het niets tegen je aan beginnen te schuren.
- Vragen of je langskomt
- etc etc

Zowel in uitgaansgelegenheden als in het dagelijks leven liegen de daden er soms niet om, op een gegeven moment word jij echter wel geacht de boel over te nemen, anders kom je alsnog van een koude kermis thuis.
Dit is toch niet in bochten wringen, erg direct juist
Lekker
pi_122240487
De meesten vrouwen verwachten dat de man vrijwel al het initiatief neemt. Die 'duidelijke hints' gaan vaak niet verder dan een milliseconde langer aankijken o.i.d.

Jammer dat al die vrouwen zich niet realiseren dat ze hiermee:
1. een precedent zetten: vanaf het eerste moment is de man degene die het initiatief neemt en dominant is
2. vrouwen worden sociaal gezien lui: de meesten kunnen niet netwerken waardoor ze zowel in sociaal contact als in carrière achtergesteld raken
3. 99% van de vrouwen ontleent haar 'zekerheid' en 'zelfvertrouwen' aan aantrekkelijkheid / uiterlijk, wat leidt tot anorexia, het afschrijven van vrouwen rond 30 jarige leeftijd en de bijbehorende bestaanscrisis van vrouwen rond die leeftijd.

Dus: al die vrouwen die veroverd willen worden; een wereld waarin mannen gemiddeld genomen een dominante sociaal-economische positie hebben wordt mede mogelijk gemaakt door jouw! En een wereld waarin mannen met versierskills makkelijk sex kunnen krijgen ook!

Dank daarvoor.

Feminisme begint bij jezelf. Niet wijzen, maar zelf doen. Door bijvoorbeeld eens een keer uit je comfortzone te treden. Helaas vinden de meeste vrouwen zichzelf erg zielig met hun onzekerheidjes en zijn ze te lui om hier eens wat aan te doen. Ze fantaseren allemaal dat ze een prinsesje zijn, dat veroverd moet worden. Helaas dames, de meeste van jullie zijn dat niet, dus wake up!
  dinsdag 29 januari 2013 @ 23:40:24 #72
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_122240612
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:33 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Lol?

Dit is dus het probleem van vrouwen..
Van sommige vrouwen dus. Net als mannen zijn niet alle vrouwen hetzelfde.
...as always
  dinsdag 29 januari 2013 @ 23:40:51 #73
294141 tarantism
hups in die kont
pi_122240638
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:02 schreef kingtoppie het volgende:

Ik las een tijdje geleden een relaas van een meisje hierover.

In feite is dat bitchshield een noodzakelijke bescherming. Vanaf haar puberjaren wordt een vrouw op straat als publiek bezit gezien. Schijnbaar hebben vrouwen het er moeilijk mee de godganse dag nagestaard, en met de ogen uitgekleed te worden. Ze krijgen kortweg het beeld dat de mannelijke wereld ze ziet als onpersoonlijk neukvlees. Als je die mannen niet direct heel duidelijk laat weten dat ze door moeten lopen dan zit je tegen je 18e in een blijf-van-mijn-lijf huis of bij de gemeentelijke dienst met 4 kinderen van 3 vaders.

Ik geef ze geen ongelijk
  dinsdag 29 januari 2013 @ 23:43:48 #74
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_122240783
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef tarantism het volgende:

[..]

Ik las een tijdje geleden een relaas van een meisje hierover.

In feite is dat bitchshield een noodzakelijke bescherming. Vanaf haar puberjaren wordt een vrouw op straat als publiek bezit gezien. Schijnbaar hebben vrouwen het er moeilijk mee de godganse dag nagestaard, en met de ogen uitgekleed te worden. Ze krijgen kortweg het beeld dat de mannelijke wereld ze ziet als onpersoonlijk neukvlees. Als je die mannen niet direct heel duidelijk laat weten dat ze door moeten lopen dan zit je tegen je 18e in een blijf-van-mijn-lijf huis of bij de gemeentelijke dienst met 4 kinderen van 3 vaders.

Ik geef ze geen ongelijk
Ik zie het meer als een time management systeem: stel je voor dat een leuke, knappe vrouw elke man die haar benaderd serieus moet nemen. Dan had ze geen vrije tijd/leven meer over.
pi_122240939
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:43 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Ik zie het meer als een time management systeem: stel je voor dat een leuke, knappe vrouw elke man die haar benaderd serieus moet nemen. Dan had ze geen vrije tijd/leven meer over.
Ik zie jullie visies maar als uiterst beperkt.

Met 1-2 zinnen kan je iemand op een fatsoenlijke manier afwijzen, kost geen tijd en kan fatsoenlijk.
Rustig aan.
pi_122240968
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:38 schreef perseverance het volgende:

Dank daarvoor.
Graag gedaan hoor. :*
pi_122240986
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zie jullie visies maar als uiterst beperkt.

Met 1-2 zinnen kan je iemand op een fatsoenlijke manier afwijzen, kost geen tijd en kan fatsoenlijk.
Word jij nooit op een normale manier afgewezen dan?
Lekker
pi_122241119
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:47 schreef Kittenbraadworst het volgende:

[..]

Word jij nooit op een normale manier afgewezen dan?
Natuurlijk wel... Nouja gebrek aan interesse terug zie ik als afwijzing, is voor mij duidelijk genoeg.

Ik reageerde op die jongen die het een logisch ''time management'' systeem noemde alsof je er maar respect voor moet hebben dat er sommige vrouwen zijn die op een onfatsoenlijke manier mannen de deur wijzen.
Ik vind het kortzichtig zoals ik eerder zei omdat het gewoon net zo snel op een nette manier kan gebeuren.
Rustig aan.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 23:56:20 #79
387204 user13
nieuwe USER
pi_122241426
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:38 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Wat betreft liefde en daten ben ik dan misschien weer 'ouderwets', maar dat emancipatie gedoe heeft niks in de liefde te maken. Ik wil door een man versiert worden, mij beschermd en veilig voelen en niet gelijk aan elkaar zijn O+ Hij de MAN ik de VROUW.
Ik zou hier trouwens aan toe willen voegen dat dat idee van Hij MAN, ik VROUW sowieso heel simpel is maar ook absoluut niet klopt..
Hollywood en boeketromanboekjes hebben een idee gegeven van mannelijkheid = dates betalen, verleidelijk kijken, charmant zijn maar dat is dus NIET de natuurlijk..
In de natuur zouden vrouwen verkracht worden als een sterkere man daar zin in zou hebben, dat is ook wat je in arme onontwikkelde landen in grote massa's ziet.
Feminisatie zou mannen JUIST naar jouw Dreamboy-ideaal brengen: 'mannelijke' man waarbij de 'mannelijkheid' bepaalt wordt naar smaak van de moderne vrouw.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:38 schreef perseverance het volgende:
De meesten vrouwen verwachten dat de man vrijwel al het initiatief neemt. Die 'duidelijke hints' gaan vaak niet verder dan een milliseconde langer aankijken o.i.d.

Jammer dat al die vrouwen zich niet realiseren dat ze hiermee:
1. een precedent zetten: vanaf het eerste moment is de man degene die het initiatief neemt en dominant is
2. vrouwen worden sociaal gezien lui: de meesten kunnen niet netwerken waardoor ze zowel in sociaal contact als in carrière achtergesteld raken
3. 99% van de vrouwen ontleent haar 'zekerheid' en 'zelfvertrouwen' aan aantrekkelijkheid / uiterlijk, wat leidt tot anorexia, het afschrijven van vrouwen rond 30 jarige leeftijd en de bijbehorende bestaanscrisis van vrouwen rond die leeftijd.

Dus: al die vrouwen die veroverd willen worden; een wereld waarin mannen gemiddeld genomen een dominante sociaal-economische positie hebben wordt mede mogelijk gemaakt door jouw! En een wereld waarin mannen met versierskills makkelijk sex kunnen krijgen ook!

Dank daarvoor.

Feminisme begint bij jezelf. Niet wijzen, maar zelf doen. Door bijvoorbeeld eens een keer uit je comfortzone te treden. Helaas vinden de meeste vrouwen zichzelf erg zielig met hun onzekerheidjes en zijn ze te lui om hier eens wat aan te doen. Ze fantaseren allemaal dat ze een prinsesje zijn, dat veroverd moet worden. Helaas dames, de meeste van jullie zijn dat niet, dus wake up!
Hahah WOW TOP COMMENT, echt serieus van de Bovenste Plank.
Ik denk dat je man bent (?), je hebt ze echt helemaal door!

Alles wat je schrijft klopt gewoon, vrouwen die miepen van 'ja hij moet wel een echte man zijn' zijn gewoon aan het fantaseren over een vrouwelijke kitsch vorm van mannelijkheid.

Komt ook wel door die prinsessencultuur, wel alles willen hebben maar zelf een poot uitsteken nou ho maar.
nieuwe user
pi_122241625
Als je het gevoel hebt dat je meer geeft dan krijgt, dat aankaarten en zeggen dat je je daar niet fijn bij voelt.
Kan ze kiezen om er iets aan te doen, of idd in haar comfortzone te blijven.

Maar goed ik heb zes profielbezoekers op badoo dus wat weet ik ervan :') :P
pi_122241825
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:51 schreef kingtoppie het volgende:
Deze vraag met betrekking tot het hele versier verhaal, vanaf het moment dat je voor het eerst woorden wisselt, de eerste date, een ''relatie''.

Ik heb de laatste tijd een enorm ''de vrouw moet veroverd worden'' idee, dus alle initiatief moet van de man afkomen.
De man ''moet'' op de vrouw afstappen - haar nummer vragen - haar bellen - haar vragen voor een date, 2e date 3e date, etc.
Oh ja en ALS hij dat doet:

is hij een vluggerd
een charlatan
opdringerig
en neee zo'n meisje zijn we niet :{w

Hoe kan het überhaupt ooit bestaan dat 2 mensen een relatie hebben? :? Leg het mij maar uit, ik snap er de bliksem van.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_122242198
quote:
15s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh ja en ALS hij dat doet:

is hij een vluggerd
een charlatan
opdringerig
en neee zo'n meisje zijn we niet :{w

Hoe kan het überhaupt ooit bestaan dat 2 mensen een relatie hebben? :? Leg het mij maar uit, ik snap er de bliksem van.
Neuh, netjes spelen en jezelf niet opdringen... Rustig aan doen.. Het kan.
Rustig aan.
pi_122242285
Even uit dat andere topic waar je ook al liep te klagen...
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
Je moet het in perspectief zetten... Die interesse van vrouwen blijkt al door simpel oogcontact... Meer durven ze simpelweg niet / ze willen dat jij haar komt versieren... Ze zijn passief.. Dus de interesse is ook passief... Dat maakt de interesse alleen niet minder... Wel zo passief als de neten.
Hier ben ik het niet mee eens, en het lijkt me sterk dat je maar één type vrouw tegenkomt. Want er zijn meer dan genoeg vrouwen die wél initiatief (durven) nemen als ze je leuk genoeg vinden tenminste...
pi_122242392
quote:
9s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:19 schreef Techno het volgende:
Even uit dat andere topic waar je ook al liep te klagen...

[..]

Hier ben ik het niet mee eens, en het lijkt me sterk dat je maar één type vrouw tegenkomt. Want er zijn meer dan genoeg vrouwen die wél initiatief (durven) nemen als ze je leuk genoeg vinden tenminste...
Ik kan zelf als vrouw zeggen dat vrouwen die initiatief nemen een minderheid zijn hoor.
Ik neem regelmatig ook initiatief en dat wordt ook niet altijd in dank opgenomen.
Heerst toch een idee dat als je als vrouw initiatief bent je een beetje 'zielig' of 'tomboy'-achtig bent, dat je niet 'zomaar, zoals een prinsesje' jongens om je heen hebt.

Ik zou zeggen dat je waarde als vrouw 'op de markt' geschat wordt naar de hoeveelheid mannen achter je, dat is ook wat andere vrouwen jaloers maakt.
nieuwe user
pi_122242482
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:21 schreef user13 het volgende:
Ik kan zelf als vrouw zeggen dat vrouwen die initiatief nemen een minderheid zijn hoor.
Ik neem regelmatig ook initiatief en dat wordt ook niet altijd in dank opgenomen.
Heerst toch een idee dat als je als vrouw initiatief bent je een beetje 'zielig' of 'tomboy'-achtig bent, dat je niet 'zomaar, zoals een prinsesje' jongens om je heen hebt.
Dat je een vrouw bent zegt niet zoveel.

Voor hetzelfde geld zie je eruit als Ien Dales of zo aangezien je geen foto's in je Fobo hebt.
pi_122242484
quote:
Want er zijn meer dan genoeg vrouwen die wél initiatief (durven) nemen als ze je leuk genoeg vinden tenminste...
Vergeet het maar. Ja, voor irresistable babe magnets als jij misschien. Maar er bestaan nog andere mensen.
pi_122242545
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Vergeet het maar. Ja, voor irresistable babe magnets als jij misschien. Maar er bestaan nog andere mensen.
Voor die mensen is GHB uitgevonden, alleen leren om het sneakie in hun drankje te stoppen
pi_122242587
Oh dit topic loopt ook al over van serieuziteit :s)
pi_122242599
quote:
en het lijkt me sterk dat je maar één type vrouw tegenkomt. Want er zijn meer dan genoeg vrouwen die wél initiatief (durven) nemen als ze je leuk genoeg vinden tenminste...
Ik vraag me af welk scenario jij dan voor je hebt..

Ik heb dat wel ervaren op plekken als op college... Dat een dame naast je komt zitten omdat ze je wel leuk lijkt oid.

Maar op plekken in het uitgaans circuit.. Waar je voor 100% een onbekend gezicht bent.. Nee...
Een vrouw heeft veel meer nodig om zichzelf over die emotionele barriere te zetten naar mijn idee... Ze moet je al ''een beetje kennen'' je moet op een of andere manier al wat langer in haar blikveld zitten denk ik.
Rustig aan.
pi_122242716
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:25 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat je een vrouw bent zegt niet zoveel.

Voor hetzelfde geld zie je eruit als Ien Dales of zo aangezien je geen foto's in je Fobo hebt.
Ik word de hele dag continu omringd door vrouwen en heb dus echt wel een inschatting over hoe verschillend vrouwen zijn, maar er - zoals met alles - altijd ongelofelijk voorspelbare gemiddeldes zijn..
Sowieso geef ik me eigen mening. Het is een forum geen wetenschappelijk onderzoek niet dat dat tegenwoordig veel voorstelt
Op Ien Dales lijk ik verder niet (dat type vrouw komt mssn sowieso niet op mannen af?)

Als er veel vrouwen op je afkomen heb je a) schattige babyface die moederrol oproept, b) ga je veel naar alternieve/punk/metal dingen, c) studeer je psychologie of andere studie met teveel vrouwen, d) ben je een soort halfgod die aangeschoten meiden aantrekt die een weddenschap met friends houden

gr Een Vrouw
nieuwe user
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')