Nouja ik misbruik het feminisme ook wel en ben een feminist wanneer het mij uitkomt. Bijvoorbeeld als collega's of mijn baas mij uitnodigd dan ga ik er ook vanuit dat zij betalen. Zij nodigen mij uit, we gaan naar een restaurant of bar naar hun keuze en dan kom ik op uitnodiging waardoor ik verwacht dat zij betalen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:02 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel wat ouderwets in en zal het etentje zeker zelf betalen. Het idee alleen al dat ik zou voorstellen 50/50 te dokken haha, nee, als het zover moet komen dan liever geen date. Een vrouw die aanbiedt om mee te betalen waardeer ik (zeker als er geen vervolgdate hoeft te komen wat mij betreft). Als het wel geslaagd is zou ik zeggen dat zij de volgende keer mag betalen voor wat we dan doen. Een etentje of een bak koffie ofzo. Het zou mij niet om het geld gaan, maar om het idee. Als ik vermoed dat een vrouw gewoon alles wil krijgen en zo misbruik maakt van haar vrouwelijkheid, dan ben ik er snel klaar mee.
Wat ik dan wel weer niet vind kunnen is dat je drankjes gaat halen van meer als 5 euro... Blijf dan netjes bij de wijn denk ik danquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:18 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Nouja ik misbruik het feminisme ook wel en ben een feminist wanneer het mij uitkomt. Of zelfs een kindvrouwtje als het mij uitkomt. Bijvoorbeeld als collega's of mijn baas mij uitnodigd dan ga ik er ook vanuit dat zij betalen. Zij nodigen mij uit, we gaan naar een restaurant of bar naar hun keuze en dan kom ik op uitnodiging waardoor ik verwacht dat zij betalen.
Want je moet het als uitgenodigde partij zo goedkoop mogelijk houden?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat ik dan wel weer niet vind kunnen is dat je drankjes gaat halen van meer als 5 euro... Blijf dan netjes bij de wijn denk ik dan
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:21 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Want je moet het als uitgenodigde partij zo goedkoop mogelijk houden?
Dit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Ze verwachten dat je lukraak je lul in hun drukt.
Dus als je naar een restaurant gaat, dan ga je er vanuit dat de ander het goedkoopste neemt? Trouwens dat doe ik ook nooit omdat ik mij bezwaard voel omdat ik niet betaal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee je moet als uitgenodigde partij over de rug van de ander lekker duur doen.
Dat staat nergens ik zeg dat je niet excessief duur moet zitten doen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:28 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dus als je naar een restaurant gaat, dan ga je er vanuit dat de ander het goedkoopste neemt? Trouwens dat doe ik ook nooit omdat ik mij bezwaard voel omdat ik niet betaal.
Het lijkt me wel geniaal als er een keer een centraal topic komt waarin iedereen zijn meest belachelijke (kroeg)hossels kan delen.quote:
Bestaat volgens mij al.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel geniaal als er een keer een centraal topic komt waarin iedereen zijn meest belachelijke (kroeg)hossels kan delen.Maar dat is vast te onserieus voor dit subforum.
Geef ik eens goed advies, weigert meneer te luisteren.quote:
Ik luister nooit dat weet je toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geef ik eens goed advies, weigert meneer te luisteren.
Er is helemaal niets krom omdat mannen en vrouwen gewoon anders zijn. Vrouwen hebben gewoon een wat luxere situatie omdat veel mannen de ballen hebben om op ze af te stappen na een beetje oogcontact of hints.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet over het initiatief van vrouwen maar krom recht praten Sinos.
Maar het grappige is dat jij ervan overtuigd bent dat krom recht is als het gaat over punten in het voordeel van vrouwen. Jouw visie lijkt nogal.. Subjectief te zijn.
Gewoon proberen hequote:Op woensdag 30 januari 2013 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe weet je wanneer meisje groen licht geeft? Ik zie zo vaak meisjes naar me kijken maar wanneer is dit groen licht en geen oranje of rood?
Draai het niet om. kwestie van begrijpend lezen en in staat kunnen zijn je te realiseren dat mensen verschillend zijn. Man en vrouw zijn NIET gelijk wel gelijkwaardig. Ik weet niet wie verzonnen heeft dat man en vrouw gelijk zijn. Het is: gelijkwaardig. Is het geoorloofd voor een vrouw met een spijkerbroek wijdbeens te zitten, wijdbeens rond te banjeren met een sigaret in de linkermondhoek? Neen. Zķ willen echte mannen ook jagen. En dat plezier moet je ze niet willen ontnemen. maar tegenwoordig schijnen mannen vrouwen te worden en vrouwen mannen. Een leeuw zou ook stomverbaasd zijn wanneer een hert op hem afstormt, gaat liggen met de poten in de lucht, zachte onderbuik naar boven zegt; Hier! verscheur me. Nu.'' Er is niks mis met een man laten merken dat je hem aardig vind. Bovendien is het uiteindelijk de vrouw die bepaalt of ze je aardig genoeg vind en met jou de koffer induikt.Een man kan versieren wat hij wil, de vrouw bepaalt of er geneukt wordt. het lijkt mij ook vreemd om een man te versieren en op het moment supreme te zeggen;''nou, toch maar liever niet'' het zou misschien verbaal geweld/agressie kunnen oproepen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus jij bent ook zo een typje dat geen neuk lijkt te geven om innerlijk maar alleen dominant versierd wilt worden? Tenminste zo komt het op mij over als dat de enige manier is om een vrouw ''binnen te harken''
Wacht maar tot ik me ga uitkledenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:08 schreef Wolken het volgende:
Heeft het niet gewoon met onzekerheid te maken, ongeacht of het een man of vrouw is? Als ik het lef zou hebben zou ik ook gewoon op een man af stappen, maar ben daarin gewoon een mietje. Tenzij ik zeker weet dat die ander me ook wel ziet zitten zal ik ook niet laten merken dat ik diegene leuk vind.
[..]
En Comp_Lex, ik heb je in het echt gezien en er is echt helemaal niks mis met je! Er groeit geen derde arm uit je hoofd en volgens mij heb je je originele lichaamsdelen nog.
Wat scheelt eraan dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik me ga uitkleden
In ieder geval zeggen de artsen dat ik in aanmerking kom voor de zwaarste medicijnen en die krijg je niet zomaar
Ik heb heel erg last van acne.quote:
Hmm dat lijkt me best kut, op zich alquote:
Maak dan ook niet zo een kuttopic aan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik luister nooit dat weet je toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |