quote:Bent u al VARA-lid?
Dan heeft u GRATIS toegang!
Nog geen VARA-lid?
De toegangsprijs is ¤ 11,50 per persoon, inclusief tweejarig VARA-lidmaatschap. U ontvangt dan óók nog in de studio, als welkomstcadeau, een VARA-cafébon! Deze is de avond van uw bezoek direct in te wisselen voor een hapje of klein flesje wijn in het Mediacafé. Met het bestellen gaat u ook akkoord met het aangaan van het VARA-lidmaatschap voor 2 jaar tot wederopzegging.
quote:- Iedere werkdag live vanuit DutchView Studio op het Westergasfabriek-terrein in Amsterdam
- U wordt om 17:15 uur verwacht
- De Wereld Leert Door- het nieuwe wetenschappelijke magazine van de VARA - wordt opgenomen voorafgaand aan de uitzending De Wereld Draait Door
- De opname van de De Wereld Leert Door begint om 18:30 uur en wordt om 22:30 uur uitgezonden op Ned 3
- Minimumleeftijd is 16 jaar
- Per boeking maximaal 4 kaartjes
- U ontvangt na uw betaling een e-mail ter bevestiging, die tevens als toegangsbewijs tot de studio dient.
quote:Op zondag 27 januari 2013 03:23 schreef EricOscuro het volgende:
Leuk, maar uit hoofde van welke functie organiseer je dit? Als liefhebber op Fok, of heb je werkelijk een band met dit programma (als zijnde redacteur of wat)?
Laten we het daar maar op houden.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:23 schreef EricOscuro het volgende:
Leuk, maar uit hoofde van welke functie organiseer je dit? Als liefhebber op Fok, of heb je werkelijk een band met dit programma (als zijnde redacteur of wat)?
Als iemand hier redacteur was dan zag het programma er stukken beter uit denk ikquote:Op zondag 27 januari 2013 03:23 schreef EricOscuro het volgende:
Fixed.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef OProg het volgende:
We moeten zorgvuldig uitkienen wanneer Sylvana Simons geen tafeldame is.
Een op twee kans dat hij er is, dus dan moet je net geluk hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Fixed.
Een uitzending met Peter R. lijkt me wel lachen. Maar ja, dat is niet van te voren uit te kienen.
Ja, want als je drie jaar lang dagelijks trouw achter je laptopje kruipt om de uitzending van die avond af te kraken, ben je natuurlijk uitermate geschikt om een kwalitatief hoogstaand tv-programma in elkaar te flansen.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:05 schreef Karina het volgende:
Als iemand hier redacteur was dan zag het programma er stukken beter uit denk ik
Thuisblijven voor VI.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:58 schreef Karina het volgende:
Vrijdag is denk ik ook niet handig voor de heren/dames die VI willen kijken.
En waarom denkt men nu opeens dat Specularium redacteur is
Weg met Sylvana, meer Humberto, meer Walter Lewin, Freek Vonk en elke week de Wereld kookt Door, geen youtubes meer bij DTVDD. Om te beginnen...quote:Op zondag 27 januari 2013 15:33 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ja, want als je drie jaar lang dagelijks trouw achter je laptopje kruipt om de uitzending van die avond af te kraken, ben je natuurlijk uitermate geschikt om een kwalitatief hoogstaand tv-programma in elkaar te flansen.
Je zal ze de kost moeten geven die daar voor thuisblijven.quote:
Je hebt ook van die mensen die je nooit ziet in het DWDD-topic en dan hierover gaan zeiken.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:33 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ja, want als je drie jaar lang dagelijks trouw achter je laptopje kruipt om de uitzending van die avond af te kraken, ben je natuurlijk uitermate geschikt om een kwalitatief hoogstaand tv-programma in elkaar te flansen.
Betaal jij de tickets naar een tropisch eiland? En als Vrijdag een beetje lekker is mag hij meequote:Op zondag 27 januari 2013 19:55 schreef tong80 het volgende:
En dan de Expeditie Robinson-meet op Vrijdag.
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
DWDD-meet, hoe moet ik me dat voorstellen, gesprekken met vreemden volledig bestaande uit welbekende DWDD-uitspraken als ... shamone!
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaan ze ook hun top 5 ergernissen van de maand achter elkaar vertellen?
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:08 schreef DrDentz het volgende:
Als ik zie hoe hexje daar groene thee drinkt erger ik me al.
Krijg je een keer aandacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg je een keer aandacht.Ik ben gek op aandachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel een terechte klacht.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Vrouwen die voetbal kijken_!!!!! en bier drinken
![]()
Dat zijn ware woorden, iedereen heeft het recht op zijn mening, dus ook een hexje of een DrDentz maar mensen die zomaar uit de school klappen worden nergens gewaardeerd.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:17 schreef Specularium het volgende:
Snitchen is voor niemand leuk, hexje.
Ik drink zelden bierquote:Op maandag 28 januari 2013 09:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Vrouwen die voetbal kijken_!!!!! en bier drinken
![]()
Dat zou wel tof zijn, dan zien wij hem in levende lijve!quote:Op maandag 28 januari 2013 09:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
hopelijk komt Johan Derksen die dag net langs.
Wat is deze edit?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:28 schreef Tem het volgende:
Voetbal is voor mietjes met nette gekamde haartjes en glimmende schoentjes.
/no offense
Doe jij ook weleens mee aan 'Nederland in beweging'?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:53 schreef Karina het volgende:
Rugby vind ik ook wel leuk om naar te kijken, basketbal niet zo.
Nee, ik houd niet van bewegen. Ik haat sporten.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe jij ook weleens mee aan 'Nederland in beweging'?
Snitchen!!quote:Op maandag 28 januari 2013 09:17 schreef Specularium het volgende:
Snitchen is voor niemand leuk, hexje.
Kijk dat zijn teksten.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:12 schreef hexje het volgende:
Uit het VI-topic:
VBL / Voetbal International #557 Johan praat onzin
[..]
[..]
[..]
Moet ik van iemand een smartphone zien te lenenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee joh, we blijven toch gewoon live meeposten om te melden hoe geweldig de meet is
Check.quote:
27 April 2014quote:Op maandag 28 januari 2013 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe en wanneer wordt de datum eigenlijk geprikt?
Flesje wijn toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:22 schreef Karina het volgende:
Je krijgt zeker geen tvgids erbij? Dan had ik er nog iets aan.
Ik bedoelde bij het lidmaatschap, vroeger als je lid werd van een omroep kreeg je elke week een tvgids in de bus.quote:
Voor een lidmaatschap met een gids moet je wel een stuk meer betalen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij het lidmaatschap, vroeger als je lid werd van een omroep kreeg je elke week een tvgids in de bus.
En dat flesje wijn gaat wel op
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik kon kiezen tussen een dvd van Paul de Leeuw of een dvd met hoogtepunten uit Kinderen Geen Bezwaar
Ik kijk op tvgids.nl enige nadeel is dat je maar 2 dagen vooruit kunt kijken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:25 schreef Specularium het volgende:
Ik koop soms nog steeds een tv-gids.
Slaat ook nergens op.
Ik vermoed dat je dan een lege (single layer!) DVDR had gekregenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Voor een lidmaatschap met een gids moet je wel een stuk meer betalen.
Ik kon kiezen tussen een dvd van Paul de Leeuw of een dvd met hoogtepunten uit Kinderen Geen Bezwaard. Die laatste leek me een zeer korte DVD, dus gekozen voor de eerste.
Vooruit plannen, zekerheid.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:31 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou je willen weten wat er over 3 dagen komt?
Kom jij dan Mexicano's Bakken als diner?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooruit plannen, zekerheid.
Geen idee eigenlijk, ik zal wel een control freak zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:31 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou je willen weten wat er over 3 dagen komt?
Waar moet jij vandaan komen dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Kom jij dan Mexicano's Bakken als diner?
Indien een haalbare datum kom ik ook wel.
Autisme is voor niemand leuk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik zal wel een control freak zijn
Uit Zwijndrecht, onder de rook van Rotterdam vandaan. Ik weet dus ook niet of dan Amsterdam in mag van Karina.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar moet jij vandaan komen dan?
Vroeger vond ik het gewoon handig om te weten, maar vraag me niet waarom. Gewoonte denk ik.quote:
Vooruit voor deze keer mag het.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Uit Zwijndrecht, onder de rook van Rotterdam vandaan. Ik weet dus ook niet of dan Amsterdam in mag van Karina.
Niet stiekem, ik ben er vrij open over dat ik best wel lief benquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:50 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is Karina stiekem wel lief, nohommo.
Het lijkt me wel leuk, ben al eens een keer eerder geweest. Alleen zaten ze toen nog tegenover Artis. Was wel meteen de jackpot met Jan Mulder, Jort Kelder, Prem, Maurice de Hond...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Ben jij er ook bij?
quote:Iedereen kan van zondag tot en met vrijdag in dit heerlijke, gezonde restaurant komen eten. Er is daarnaast een speciaal arrangement voor publiek van DWDD en P&W.
Ja en deze: Van de gestampte pot, is inclusief Claudiaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:05 schreef OProg het volgende:
De kaart:
http://www.msi.nl/mediacafeplantage/default.asp?navigatieid=2
Voor 16,50 heb je het menu 'alles uit de kast'. Is dat inclusief Marc-Marie Huijbregts?
Wat is deze?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:05 schreef OProg het volgende:
De kaart:
http://www.msi.nl/mediacafeplantage/default.asp?navigatieid=2
Voor 16,50 heb je het menu 'alles uit de kast'. Is dat inclusief Marc-Marie Huijbregts?
De weekkaart van het mediacafe, zoiets kan je dus verwachten.quote:
Er zit ook een Smullers tegenover. Dat deed ik wel eens om in de trein naar huis te kunnen bunkeren voor het in slaap vallen.quote:
quote:Salade Nicoise, met tempura van grietfilet, groene boontjes, gekookt eitje, rode ui en toefje basilicum-mayonaise
Dan kom ik nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:09 schreef OProg het volgende:
Helaas kan Robert Kranenborg niet gewoon een houtsnip klaar komen maken.
quote:Driebubbellaagse lasagne met zo uit het bospaddestoelen (o.a oesterzwammen en eekhoorntjesbrood), pompoen, walnootpesto, salsa napolitana en voor wie durft een amaretti-tapenade
quote:Gekonfijte eendenbout met een mousseline van knoselderij, puy-linzen, beetgare oergroenten en een jus van steranijs
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:12 schreef Karina het volgende:
Hebben ze niet gewoon patat met satehWat zijn dat voor pretentieuze gerechten.
Zelfs de friet kan niet gewoon normaal van Aviko zijn daar.quote:Onze biologische huisgemaakte frieten, een traktatie bij elk gerecht
Er klopt geen moer van die sitequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:20 schreef Specularium het volgende:
http://www.openingstijden.com/open/bram-ladage/amsterdam/
Even bij Bram Belloni langs, misschien heeft hij een frtuurpan.
"Vrij uitloop kipfilet, rijkelijk overgoten met pindasausch gemaakt van Spaanse biologische pinda's. Dit alles gegarneerd met versgesneden aardappelpartjes van eigen land."quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:12 schreef Karina het volgende:
Hebben ze niet gewoon patat met satehWat zijn dat voor pretentieuze gerechten.
Nee. Rotterdams bedrijf.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet in Amsterdam toch? Trouwens hier hebben ze hele lekkere patat.
Snobquote:
quote:
Dat is leuk inderdaad! Een keertje geweest heel lang geleden en die hebben lekkere patatjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:06 schreef hexje het volgende:
We kunnen bij onderstaand cafe restaurant eten
http://www.cradam.nl/menus
Natuurlijk hebben wij gratis WiFi!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:06 schreef hexje het volgende:
We kunnen bij onderstaand cafe restaurant eten
http://www.cradam.nl/menus
Alleen als jullie niet met mij gaan vechten dan wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is leuk inderdaad! Een keertje geweest heel lang geleden en die hebben lekkere patatjes![]()
En ik begrijp uit het "we" dat je ook mee komt?
Nee ben je malquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:14 schreef hexje het volgende:
[..]
Alleen als jullie niet met mij gaan vechten dan wel.
En jij bent ook een "ja"?quote:
Normaal gesproken wel.quote:
Leukquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel.Vrijdagen lukken bijna altijd wel.
quote:Per boeking maximaal 4 kaartjes
quote:
Oh dat is slim inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:35 schreef Karina het volgende:
Oh wacht dat is natuurlijk een idee! Gewoon EERST lid worden, dan krijg je nog iets. Had ik niet eens aan gedacht met mijn stomme kop
En lid worden is een tientje, dus nog goedkoper ook![]()
Ik ga mee, ben net vara lid gewordenquote:
Leukquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga mee, ben net vara lid geworden![]()
Of waaghals ook gaat weet ik nog niet.
Hmm, goeie tip.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je lid wordt via de website is het een tientje voor 1 jaar.
Smullers gebruikt toch nat karton als hoofdbestanddeel in zijn snacks?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Er zit ook een Smullers tegenover. Dat deed ik wel eens om in de trein naar huis te kunnen bunkeren voor het in slaap vallen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
Lid geworden met Misdaadbox erbij
En ik dacht slim te zijn, ik betaal met mijn creditcard dan hoef ik mijn e-reader niet te pakken. FOUTJE en ik wist de pincode van mijn credit card niet
Zat ik ook nog aan te denken, maar ik ben niet zo een kookgek. En die films zijn wel aardig. AL heb ik er al 2 gezien.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb dat 'kook'boek van Paul de Leeuw gekozen. Kan ik misschien nog iemand blij mee maken
Oh okee, ja die films zeiden mij niks eigenlijk. Dat boek is meer een autobiografie begreep ik, maar ik denk niet dat ik het ooit ga lezenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Zat ik ook nog aan te denken, maar ik ben niet zo een kookgek. En die films zijn wel aardig. AL heb ik er al 2 gezien.
De Heineken ontvoering vond ik best goed. En de Dominee vond ik ook spannend. De Grot ken ik niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, ja die films zeiden mij niks eigenlijk. Dat boek is meer een autobiografie begreep ik, maar ik denk niet dat ik het ooit ga lezen
Geen idee, heb hem bij mijn ouders laten bezorgen en daar ben ik volgende week pas weer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het wat of staat er alleen maar patat met mayonaise in?
Nee ik heb nog gekeken of er een nummer op het etiket stond of in de brief, maar dat was niet zo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, ik dacht dat dat in de brief zou staan. Ik heb ook nog geen mail ontvangen..
Hm, ja ik kijk nu in die 1e mail en daar staat dat ze binnenkort een mail sturen met het lidmaatschapsnummer. Zal nog wel komen dus, nog even geduld Karinaquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb nog gekeken of er een nummer op het etiket stond of in de brief, maar dat was niet zo.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:27 schreef Specularium het volgende:
Krijg je ook een tattoo met een nummer op je pols?
Van een eland?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]Nee. Wel een gewei boven je kont.
Een uitroepteken en vroeger was dat een haan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:32 schreef Karina het volgende:
Je mag ook een roos kiezen, als je dat mooier vindt.
Nee!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Kunnen we niet regelen dat jullie niet alleen in het publiek zitten, maar aan tafel? Met als onderwerp het Fok!forum en dat Alexander Klopping dan uitlegt wat dat is en Nico Dijkshoorn die aanschuift om herinneringen op te halen aan Fok! waar hij altijd postte als Doordevil.
En dat jullie dan toelichten hoe je elke avond zonder uitzondering de hele aflevering snedige opmerkingen posten.
Dat moet toch wel te regelen zijn, interessanter dan de meeste van die halfslachtige onderwerpen die ze de laatste tijd hebben.
![]()
Ik heb wat aanmerkingen op dit idee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Kunnen we niet regelen dat jullie niet alleen in het publiek zitten, maar aan tafel? Met als onderwerp het Fok!forum en dat Alexander Klopping dan uitlegt wat dat is en Nico Dijkshoorn die aanschuift om herinneringen op te halen aan Fok! waar hij altijd postte als Doordevil.
En dat jullie dan toelichten hoe je elke avond zonder uitzondering de hele aflevering snedige opmerkingen posten.
Dat moet toch wel te regelen zijn, interessanter dan de meeste van die halfslachtige onderwerpen die ze de laatste tijd hebben.
![]()
En dan Giel als tafelheer, want dat was ook een FOK!ker ooit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:35 schreef bloodymary1 het volgende:
![]()
Och jonge, ik ben nog uit de tijd dat alle Veronicameisjes tuinbroeken droegen zonder iets er onder. Met zo'n rode zakdoek uit de kontzak hangend. Dat was een trend door de pinupclub of zoiets.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:06 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij heeft bloodymary een vuige tuinbroek.
Pics.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Och jonge, ik ben nog uit de tijd dat alle Veronicameisjes tuinbroeken droegen zonder iets er onder. Met zo'n rode zakdoek uit de kontzak hangend. Dat was een trend door de pinupclub of zoiets.
Ben al op tv geweestquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Jammer, het leek me wel een leuk idee. En na dat carnavalsitem van gisteren kan het niet erger, dus wat dat betreft.... En dat jullie niet met je hoofd op t.v. willen vind ik wel een slap excuus, want dat komen jullie toch als het meisje achter Mathijs. Maar dat is natuurlijk wel een stuk anoniemer.
Tong80 misschien?
Ik dacht daar eigenlijk niks van.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:26 schreef tong80 het volgende:
Wat dachten jullie van Fok! stickers bij de meet ?
http://www.ikwilstickers.nl/?gclid=CKL316nsnrUCFYdd3god8lAAxg
Als vermomming om onherkenbaar te blijven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik dacht daar eigenlijk niks van.
Op het voorhoofd plakken?
Allemaal deze bril op.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Als vermomming om onherkenbaar te blijven.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Allemaal deze bril op.
[ afbeelding ]
Nee nog steeds niet. Ik wacht nog even deze week af en dan ga ik ze mailen.quote:
Is het bedrag al afgeschreven? Anders staat het nl. ook bij de afschrijving.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet. Ik wacht nog even deze week af en dan ga ik ze mailen.
Of nee, ik doe het nu meteenAnders vergeet ik het.
Oh goed plan. Laat even weten wat ze zeggen want ik heb het ook nog niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet. Ik wacht nog even deze week af en dan ga ik ze mailen.
Of nee, ik doe het nu meteenAnders vergeet ik het.
Volgens mij wel, goeie! Kijk ik daar even.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Is het bedrag al afgeschreven? Anders staat het nl. ook bij de afschrijving.
Eh, heel erg veel?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:25 schreef Karina het volgende:
Wat is leuker dan het object van je ergernis in "het echt" te gaan bekijken?
Dat is het toch ook?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:24 schreef Modus het volgende:
k dacht gewoon een meetje van een min of meer vast groepje kjkers.
Waarom zou dit niet een prima setting zijn?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar niet als in met een groepje ergens een sappie halen. Of hoort dat bij het programma?
..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou dit niet een prima setting zijn?
Je hebt ook figuren die naar een ESF meeting gaan terwijl ze hetero zijn.
Liever een biertje dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar niet als in met een groepje ergens een sappie halen. Of hoort dat bij het programma?
Wanneer krijgen we dat nou 'es te zien, Tong?quote:
Jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we dat nou 'es te zien, Tong?
Ik neem een lachbandje meequote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:07 schreef Stickertje het volgende:
wel als een stel randdebielen lachen om pietertje, verdient hij onderhand wel omdat hij in de dwdd post voor veel entertainment zorgt
Oh, dan kan ik.quote:
Leukquote:
Ik heb geen printer, op mijn werk dan maar. Jij hebt al geboekt dus?quote:Op woensdag 20 februari 2013 02:57 schreef Specularium het volgende:
Moet ik het kaartje nog zelf gaan printen ook.
Ik wel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 07:14 schreef Karina het volgende:
Joepie twee keer Pietertje
[..]
Ik heb geen printer, op mijn werk dan maar. Jij hebt al geboekt dus?
OK ik zal van de week ook boeken, ik heb het lidnummer nog niet maar ik kijk dan of het nummer op mijn afschrift inderdaad het goede nummer is.quote:
Een van deze dingen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:13 schreef Specularium het volgende:
Ja dat weet ik, welk mooi cadeau?
Ja weet ik, ik vond het makkelijker om direct te boeken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Een van deze dingen.
Ik heb de misdaadbox genomen.
Ooowww zeg dat dan man.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:21 schreef Specularium het volgende:
Ja weet ik, ik vond het makkelijker om direct te boeken.
Ja bij het vakje Vara leden staat N/B en je kunt niks invullen, wat een eikels zeg. Ik het het betalingsbewijs van zojuist gemaild en gezegd dat ik dat geld terug wilquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
![]()
Dan zijn we mooi in de aap gelogeerd.
Pffquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja bij het vakje Vara leden staat N/B en je kunt niks invullen, wat een eikels zeg. Ik het het betalingsbewijs van zojuist gemaild en gezegd dat ik dat geld terug wil
Dat nummer heb ik dus ook nog steeds niet, van de week nogmaals gemaild maar geen sjoege, echt heel slecht.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pff![]()
En ook al dat nummer niet doorgeven.. ze maken er wel een potje van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |