Ik heb geen printer, op mijn werk dan maar. Jij hebt al geboekt dus?quote:Op woensdag 20 februari 2013 02:57 schreef Specularium het volgende:
Moet ik het kaartje nog zelf gaan printen ook.
Ik wel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 07:14 schreef Karina het volgende:
Joepie twee keer Pietertje
[..]
Ik heb geen printer, op mijn werk dan maar. Jij hebt al geboekt dus?
OK ik zal van de week ook boeken, ik heb het lidnummer nog niet maar ik kijk dan of het nummer op mijn afschrift inderdaad het goede nummer is.quote:
Een van deze dingen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:13 schreef Specularium het volgende:
Ja dat weet ik, welk mooi cadeau?
Ja weet ik, ik vond het makkelijker om direct te boeken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Een van deze dingen.
Ik heb de misdaadbox genomen.
Ooowww zeg dat dan man.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:21 schreef Specularium het volgende:
Ja weet ik, ik vond het makkelijker om direct te boeken.
Ja bij het vakje Vara leden staat N/B en je kunt niks invullen, wat een eikels zeg. Ik het het betalingsbewijs van zojuist gemaild en gezegd dat ik dat geld terug wilquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
![]()
Dan zijn we mooi in de aap gelogeerd.
Pffquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja bij het vakje Vara leden staat N/B en je kunt niks invullen, wat een eikels zeg. Ik het het betalingsbewijs van zojuist gemaild en gezegd dat ik dat geld terug wil
Dat nummer heb ik dus ook nog steeds niet, van de week nogmaals gemaild maar geen sjoege, echt heel slecht.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pff![]()
En ook al dat nummer niet doorgeven.. ze maken er wel een potje van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |