Volkomen gratiesch en voor niksquote:Op zondag 31 maart 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies. Was dat bij Toppop ook eigenlijk? Of moest je daar een kaartje kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 maart 2013 19:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volkomen gratiesch en voor niks.
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat is waarschijnlijk wel de oorzaak. Alhoewel je zou denken dat er zat mensen zijn die graag wat leuke bands willen zien.
Tijdstip was kut toen (vrijdagmiddag 16u). Ze hebben dat nu veranderd naar donderdagavond, denk dat dat al wel beter loopt.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
HahaJa dat is waarschijnlijk wel de oorzaak. Alhoewel je zou denken dat er zat mensen zijn die graag wat leuke bands willen zien.
Ben al op TV geweest.quote:
OK alvast 1 gegadigde voor de eventuele volgende keerquote:Op zondag 31 maart 2013 19:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tijdstip was kut toen (vrijdagmiddag 16u). Ze hebben dat nu veranderd naar donderdagavond, denk dat dat al wel beter loopt.
Maar ontopic; ik wil best mee.
Als Pino meegaat ben ik er sowieso ook weer bij.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
OK alvast 1 gegadigde voor de eventuele volgende keerLeuk. Wie weet de volgende keer met een grote groep, zou mooi zijn.
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Pino meegaat ben ik er sowieso ook weer bij.
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Pino meegaat ben ik er sowieso ook weer bij.
1998 bij de KRO in een voetbalkwis op NED-1.quote:
Nog iets van terug te vinden ? Zal vast niet ergens op uitzending gemist staan.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
1998 bij de KRO in een voetbalkwis op NED-1.
Als je geluk hebt bij het Beeld en Geluid in Hilversum, kan je allerlei oude afleveringen van allerlei programma's terugkijken.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nog iets van terug te vinden ? Zal vast niet ergens op uitzending gemist staan.
Nou, ik weet niet of het geluk is om Tong te zien, Maar is dat ook online te bekijken dan ? Ik ga er uiteraard niet mijn luie stoel voor uit.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je geluk hebt bij het Beeld en Geluid in Hilversum, kan je allerlei oude afleveringen van allerlei programma's terugkijken.
Hoe weet je dat, ook gezocht ? Overigens heb ik het nu toegevoegd, was 'm net vergeten.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
Bespaar je de moeite, staat nog steeds niet op YT.
Nee hij moet het er nog steeds op (laten) zetten. Vandaar.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, ook gezocht ? Overigens heb ik het nu toegevoegd, was 'm net vergeten.
Het quoten lukt ff niet...quote:Ben op TV geweest bij een voetbalkwis bij de KRO. Gepresenteerd door Tom van het Hek. 1500 aanmeldingen. Ik haalde de finale werd 2e. Multlechoich. Ben ik minder goed in. Was wel de enige die in de eerste ronde alle 10 vragen goed had.
TV / FoK!ker op TVquote:4 jaar geleden bij de KRO op Ned-1 aan een sportkwis meegedaan.
"Voetbalkrexx" Het werd gepresenteerd door Tom vh Hek.
Ben van m'n leven niet zo zenuwachtig geweest als toen.
Van tevoren ging het wel. Maar eenmaal op dat podium realiseer je je dat er een paar honderdduizend mensen getuigen zullen zijn van een totale afgang, de black-out van de eeuw.
1-2-3 en Actie. De lampen flitsen aan, en er is geen weg meer terug. Tong speelde de cool guy, maar ondertussen liep het zweet met emmers tegelijk langs m'n rug naar beneden. De regie-assistente kon de depdoekjes niet aanslepen, ook het dweilen van de vloer had geen enkel nut. Het water stond 2 meter boven NAP.
Na een tijdje echter was tong in zijn element, en ging linea recta richting finale.
Helaas tweede geworden. Maar wel een ervaring rijker.
Maar doe het noooooit weer.
Volgende meet.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
We hadden inderdaad een foto moeten maken van de studio, niet aan gedacht en mijn tas lag in het kluisje en daar zat mijn telefoon in. Mexicano had wel zijn telefoon mee maar ook niet aan gedacht, echt stom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |