Daarom dus ook geen screenshots... sorry
Reportages op MTV (Dynamo, Torhout-Werchter), tour Alanis, special Herman Brood (50) op TMF in de Bolland Studio, special BBC over de RHCP, Hootenanny (Jools Holland show) BBC met Alanis en Eric Clapton.
Die laatste heb ik nog ergens op video dacht ik.
Pff en nog ettelijke keren...
De eerste keer dat ik op tv was was bij het jeugdjournaal, in 1987 ofzo. We moesten drummen op pannen, verder weet ik niet meer waar dat over ging.
Vervolgens ben ik een aantal keer op regionale TV geweest om een toneelstuk te promoten.
Op TMF ben ik verschillende keren in beeld geweest tijdens een concert van de Kast (in o.a. Ahoy ,Gelredome en diverse festivals), op Nederland 2 hebben ze ook es een special uitgezonden over de Kast, daar kwam ik een beetje te vaak in beeld .
En ik heb een tijdje terug in het publiek gezeten van de TV show (ook weer voor de Kast ) en daar kwam ik ook een aantal keer in beeld. Hier een screenshot als bewijs
kwamen ze op de praktijk van ons pap filmen van teleac, en toen moest ik in de w8kamer zitten
toen wél duidelijk in beeld geweest
maar geen screenshot helaas
Heb trouwens de opnames op een cassettebandje staan. Kan ik daar een wavje van maken???
Sorry, maar dan nu weer ontopic. Het ging over de televisie
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 11:23 schreef Barb het volgende:
Liep daar rond in kleding uit de IJzertijd
quote:
Heb de video niet bewaard.
Band vanzelfsprekend bewaard, maar een screenshotje is toch echt een verkeerde inschatting van mijn technisch vermogen.
We hadden allemaal dingen opgebouwd voor de studio's daar en een kampvuur gemaakt
+ een paar jaar geleden, op school, school bestond 75 jaar en Felix Meurders kwam langs met z'n Kassa-team. Ik ben toen nog in beeld geweest terwijl ik net deed alsof de school ontzettend leuk was, moest van ze
[Dit bericht is gewijzigd door Thetallguy op 13-06-2001 13:36]
"Voetbalkrexx" Het werd gepresenteerd door Tom vh Hek.
Ben van m'n leven niet zo zenuwachtig geweest als toen.
Van tevoren ging het wel. Maar eenmaal op dat podium realiseer je je dat er een paar honderdduizend mensen getuigen zullen zijn van een totale afgang, de black-out van de eeuw.
1-2-3 en Actie. De lampen flitsen aan, en er is geen weg meer terug. Tong speelde de cool guy, maar ondertussen liep het zweet met emmers tegelijk langs m'n rug naar beneden. De regie-assistente kon de depdoekjes niet aanslepen, ook het dweilen van de vloer had geen enkel nut. Het water stond 2 meter boven NAP.
Na een tijdje echter was tong in zijn element, en ging linea recta richting finale.
Helaas tweede geworden. Maar wel een ervaring rijker.
Maar doe het noooooit weer.
Verder bij TMF in het programma Hakkeeh. Ik stond in het publiek bij een optreden van Leviathan op Digital Overdose. Gave performance was dat.
[Dit bericht is gewijzigd door Da_Mike op 13-06-2001 12:59]
Verder ben ik BIJIJIJIJIJNA presentator geweest van dat internetrubriekje van 'effe wat anders' op de VARA. Op het laatste moment wilden ze mij niet hebben, maar twee meiden. Oh well.
En ik sta wel met 1 of twee streaming videoclipjes online, maar die bespaar ik jullie liever.
Heb het zelf echter niet op tv gezien
was m'n lieve vriendinnetje ook nog bij...
quote:Dat was dus met een vijgebladje?
Op woensdag 13 juni 2001 11:23 schreef Barb het volgende:
Liep daar rond in kleding uit de IJzertijd en moest graan malen op een steen. Heb de video niet bewaard.
-Onwijs vaak tijdens of rondom voetbalwedstrijden. Ook bij rellen wel eens met me snufferd op de TV te zien geweest
-Bij het EK Schaatsen in 1988 in de Uithof (Gustafson won toen)
-Bij de 25e editie van Pinkpop, bij met name de Levellers en bij RATM
-Bij alle beelden over de verslagenheid van de inwoners van Enschede, 13 mei vorige jaar en verder, ben ik een aantal malen in beeld geweest
-Een aantal maal bij het Alfred Vogel toernooi (RSG) in Beekbergen (tegenwoordig in de Scheg in D'ter)
-Bij de BUS vorig jaar tijdens een maandagavond live uitzending, in de studio. Kun nog lekker ongegeneerd bij Mariska tussen d'r benen naar binnen kijken zoals ze op die bank zat
Meer komt ff niet in me op, maar ik zal nog best wel bij meer evenementen op TV te zien geweest zijn.
Screenshots heb ik nergens van, ik zou niet eens weten hoe dat te maken (and I don't care) dus.
quote:Op Nederland 2 was het toch?
Op woensdag 13 juni 2001 13:24 schreef Verbal het volgende:
quote:Was wel de meest geweldige practical joke van het jaar. Geweldig.
Op woensdag 13 juni 2001 13:24 schreef Verbal het volgende:
quote:Sja ik denk niet dat iemand Verbal of mij nu nog een keer zal geloven als we claimen dan en dan op die en die zender op TV te zien zijn...voor je het weet zit je dan weer 1 van de sufste 'komedie' series ooit te kijken
Op woensdag 13 juni 2001 14:37 schreef Zusje het volgende:Was wel de meest geweldige practical joke van het jaar. Geweldig.
Ben wel de naam vergeten van die serie waar we iedereen hebben laten kijken op Nederland 2 toen trouwens, weet iemand die nog?
quote:Ja, dat heette "Verkeerd verbonden"
Op woensdag 13 juni 2001 15:03 schreef DIGGER het volgende:[..]
Sja ik denk niet dat iemand Verbal of mij nu nog een keer zal geloven als we claimen dan en dan op die en die zender op TV te zien zijn...voor je het weet zit je dan weer 1 van de sufste 'komedie' series ooit te kijken
Ben wel de naam vergeten van die serie waar we iedereen hebben laten kijken op Nederland 2 toen trouwens, weet iemand die nog?
Ik moest die avond werken maar had het speciaal om Verbal te zien opgenomen. 's-Nachts, na m'n werk heb ik het halfslapend zitten kijken. De bewuste aflevering ging over de vader van de hoofdpersoon die langs kwam en die nog niet wist dat zijn zoon gescheiden was. Daarom moest zijn ex-vrouw weer even voor echtgenote spelen.
En ik me maar afvragen wie Verbal nou was...
Maar het was wel een ontzettend goede grap, wat heb ik gelachen toen ik het de volgende ochtend las
quote:Was ik ook bij, ok op TV 1 seconde ofzo, volgens mij '88 idd
Op woensdag 13 juni 2001 13:12 schreef DIGGER het volgende:
Ik ben nooit op TV geweest in de zin van dat ik geinterviewed werd of zo (want daar heb ik ook totaal geen trek in) maar wel bij met name diverse evenementen of gebeurtenissen:[knip]
-Bij het EK Schaatsen in 1988
in de Uithof
(Gustafson won toen)
[knip]
Verder goed te zien bij het Beatles tribute concert in Paradiso begin dit jaar.
- bij Klassewerk
- bij de uitzending van de reis van Klassewerk, want natuurlijk waren wij de beste klas van het seizoen
- bij de grote FNV demonstratie in Den Haag
- bij een demonstratie in Eindhoven
Dat laatste was niet zo leuk...ik als opstandige puber had gespijbeld van school om naar die demonstratie te kunnen. Had mezelf perfekt ingedekt, had ook gezorgd dat ik om de normale tijd thuiskwam....kom ik 's avonds met mijn bek op TV
quote:Wrong. U gaat niet door voor de bonusronde. De IJzertijd in Nederland eindigde ongeveer 50 voor het begin van de jaartelling, met de komst van die gekke Romeinen. Adam en Eva zijn de enige twee debielen geweest die ooit in vijgeblad rond hebben gelopen (aldus de overleveringwen
Op woensdag 13 juni 2001 12:58 schreef KingShakur het volgende:[..]
Dat was dus met een vijgebladje?
* Barb droeg dus gewoon normaal een rok en een hemd met lange mouwen en had een stom mutsje op haar kop. Niet voor niks dat ik die band niet heb bewaard natuurlijk hè!
Ik kom donderdag 15 juni op tv bij kindernet, ik heb namelijk het Nederlands kampioenschap leugens vertellen gewonnen. Allemaal kijken hè!
[offtopic]
Heesen! Heesen! Heesen!
[/offtopic]
Verder ben ik zo nu en dan op m'n werk met m'n smoel op TV geweest tijdens allerlei beurzen / evenementen... Maar nooit iets van gezien... (gelukkig! )
quote:Gozer? Da's tegenwoordig toch een vrouw
Op woensdag 13 juni 2001 19:30 schreef Theeboon het volgende:
Ik ben die gozer die Lingo presenteerd.
quote:Welkom Nance
Op woensdag 13 juni 2001 19:30 schreef Theeboon het volgende:
Ik ben die gozer die Lingo presenteerd.
quote:En toen heb ik nog helemaal een filmpje zitten maken van die vent op die fiets!
Op woensdag 13 juni 2001 15:30 schreef Fannetje het volgende:
Ja, dat heette "Verkeerd verbonden"
Met zo'n debiel muziekje erbij! Bwaaaaaaaaaaaaaaaaa!
En nog een paar keer, maar daar kom ik effe niet op...
V.
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 20:17 schreef Verbal het volgende:
Bij een of ander liefdesprogramma van Wendy van Dijk als een gozer die een probleem had met zijn schoonmoeder
En een x aanwezig geweest bij een opname van rondom 10 maar met rolstoel kon je niet in t publiek zitten Wat deed ik daar?
quote:Donderdag 15 juni??? Welk jaar is dat dan? Over 5 jaar zeker, als ik het goed uitgerekend heb?
Op woensdag 13 juni 2001 19:05 schreef Todo het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom donderdag 15 juni op tv bij kindernet, ik heb namelijk het Nederlands kampioenschap leugens vertellen gewonnen. Allemaal kijken hè!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Uhm....als derde lantaarnpaal van links in die soap toch laatst ook?
Op woensdag 13 juni 2001 20:17 schreef Verbal het volgende:
En nog een paar keer, maar daar kom ik effe niet op...V.
En niet te vergeten:
je onovertroffen performance bij Zo Moeder, Zo Zoon.
quote:Ehmmm, ik had er eigenlijk nog 2001 bij moeten zetten zodat het beter naar voren komt waarom ik die titel ook echt verdien
Op woensdag 13 juni 2001 23:46 schreef csdfdv het volgende:[..]
Donderdag 15 juni??? Welk jaar is dat dan? Over 5 jaar zeker, als ik het goed uitgerekend heb?
(Toppop en Journaal!)
(Op dat moment was dat cool.... )
Op het nieuws:
- achterop bij moeders tijdens de landelijke fietsdag
- bij een reportage over het sluiten van het E3-strand voor auto's, ik lag te klooien met mijn surfzeil.
Tijdens sportwedstrijden:
- Worldcup mountainbiken in Groesbeek, toeschouwer.
- Worldcup downhill in Kaprun, toeschouwer.
- Op de Galibier tijdens de tour, toen Pantani zijn allesbeslissende demarage plaatste, toeschouwer.
Tijdens foute shows:
- bij een of ander voetbalgala moest ons voetbalteam (D2 destijds) optreden als achtergrondhossers bij het illustere Duo Pelikaan.
- Een paar keer meegedaan met Te Land ter Zee en in de Lucht (), waarbij een keer een compleet diepte-interview met Bert Kuizinga werd uitgezonden.
En nog wel een paar keer, maar dat ben ik vergeten
[/mediageilheidmode]
quote:Sjeeesis....
Op donderdag 14 juni 2001 21:59 schreef Trainspotter het volgende:
compleet diepte-interview met Bert Kuizinga
quote:Heeft dat nog resultaat opgeleverd? Ik neem aan dat je daar niet voor je plezier zat.
Op woensdag 13 juni 2001 12:40 schreef Catwoman1967 het volgende:
En de 3e, minder plezierige keer, met mijn moeder bij Peter R. de Vries. Helaas heb ik daar geen foto´s van...
quote:* glasbak ook..
Op woensdag 13 juni 2001 21:43 schreef Adijos het volgende:[..]
wow dat wil ik zien!
al was het alleen maar om wendy weer even te zien
quote:http://sanshine.mdtg.nl/images/Sunchaser/
Op woensdag 13 juni 2001 05:14 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
En het zou natuurlijk wel leuk zijn als je daar een screenshot ofzo van had.
Ik mis Wheatergirl trouwens nog in dit topic.
Heb (nog) geen screenshot, was paar maanden geleden op tv en toen zag ik mijzelf opeens...
Wist het daarvoor nog niet.. Bij Offspring moet ik ook wel te zien zijn, maar die beelden heb ik (nog?) nooit gezien...
En ik heb net vanmiddag de selectiedag gehad van 'De Zwakste Schakel'. Dus misschien binnenkort weer.
quote:Vinger aan de pols?
Op dinsdag 19 februari 2002 18:38 schreef Manono het volgende:
Manono was pas op TV en ze stak haar tong uit
quote:whaaaaaaa wat leuk!!
Op woensdag 13 juni 2001 09:22 schreef Fannetje het volgende:
Hier een screenshot als bewijs
quote:ik heb een programma op L1 gepresenteerd.. heb et nog op video staan.. maar ik zet et NIET op internet!!..
Op woensdag 13 juni 2001 05:14 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Welke fok!er is zelf wel is een keer op TV geweest en dan ook wel duidelijk herkenbaar in beeld. Wanneer en bij welk programma was dat? En het zou natuurlijk wel leuk zijn als je daar een screenshot ofzo van had.
quote:hey sun, is 't nog wat geworden met die chick?
Op dinsdag 19 februari 2002 13:33 schreef SunChaser het volgende:[..]
http://sanshine.mdtg.nl/images/Sunchaser/
Ik mis Wheatergirl trouwens nog in dit topic.
verder ook es bij Lingo 10 ruggen gewonnen!
Dus mijn oma zit te kijken (preuts als ze is), gaat het eerste onderwerp over vrouwencondooms. Dat was natuurlijk geen onderwerp voor kinders van onze leeftijd... 10 ofzo.
quote:wat ben je veranderd, Tara!
Op woensdag 20 februari 2002 02:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Geen screenshot, maar van de site van Het Lagerhuis
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Hahaaaa
Op woensdag 20 februari 2002 01:17 schreef bixister het volgende:
bix wordt regelmatig fietsend rond de Uithof geportretteerd als mogelijk toekomstig slachtoffer van de Utrechtse serieverkrachter.![]()
![]()
verder ook es bij Lingo 10 ruggen gewonnen!
(om maar eens een oud topic op te rakelen )
Maareh
-Ik ben te zien bij een EO programma, reportage van het jaarlijkse Opwekking festival met Pinksteren, toen nog in Vierhouten (tegenwoordig op het Lowlands terrein). Samen met mijn stiefvader de tent afbrekend en de geul rondom de tent (enorme regenbuien gehad) dichtgooiend. Ook tijdens een 'dienst' in een tent ben ik even vluchtig in beeld.
-Vooraan in het publiek bij diverse uitzendingen van Within Temptation optredens over allerlei landelijke en plaatselijke zenders. Ik ben ook te zien in ene uitzending van ik dacht TMF over OzzFest.
-Ik wordt geinterviewd voor TV West in Lille, Frankrijk, vlak voor een WT concert, samen met wat andere Nederlandse WT fans (waaronder Isabeau). Dit staat op de Mother Earth mini-DVD.
-Duidelijk full-screen, ingezoomed en zeker 15 a 20 seconden lang in beeld tijdens het Broerenkerk gedeelte opde Mother Earth Tour DVD van WT. Isabeau staat er ook op in dat gedeelte. We komen een paar keer in beeld.
-Aanwezig in de studio bij de live uitzending (radio) van That's Live in januari 2002 (met WT)
en van het een kwam het ander
en toen was ik dus live op tv als VJ
(en dus niet van die dagtop5shit dan he, dat kan iedereen )
quote:Jij ook al?
Op woensdag 12 februari 2003 11:26 schreef Patch het volgende:
Ook mediageil:
Ben elke dag op tv
quote:ik ook steeds meer
Op woensdag 12 februari 2003 11:30 schreef Lucille het volgende:[..]
Jij ook al?
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 11:32 schreef Henkjan_Smits het volgende:[..]
ik ook steeds meer
quote:hoi Lucille!
Op woensdag 12 februari 2003 11:34 schreef Lucille het volgende:[..]
Hoi!
mag ik even mijn bewondering voor je uit spreken
van calltv naar echte TVBabe!
Ik ben jaar of 3 geleden bij KASSA geïnterviewd over een item over UPC. Heb zeker een minuut (wow ) vragen van Felix M beantwoord. Stoer hoor, was nog live ook. Heb videoband uiteraard nog wel ergens thuis liggen
interview op zijn oude school.
5 seconden in beeld (met reactie)
Ik vrees dat ik TE lang ben voor TV.
En niet geil genoeg en zo.
quote:ik zie meestal vrouwen in dat programma
Op woensdag 12 februari 2003 18:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Over 2 weken naar de screening voor Wie Heeft De Langste.Ik vrees dat ik TE lang ben voor TV.
En niet geil genoeg en zo.
paar x op de radio(YorinFM,Bosradio hoeksewaard ) geweest of mn verhaal op radio geweest..
voor de rest? noppes.. misschien als dalijk een burgeroorlog uitbreekt.. of als ik succes maak in mn leven.. maar dat zie ik voorlopig niet gebeuren..
quote:Ik kijk altijd naar je
Op woensdag 12 februari 2003 11:30 schreef Lucille het volgende:[..]
Jij ook al?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |