Heb je ooit eens meegedaan aan een TV-programma? Was jij deelnemer aan Over de Rooie? Had jij een gastrol in GTST? Ben jij wel eens gefilmd door de verborgen camera? Vertel hier over jouw 'fifteen minutes of fame'!
Zelf ben ik (helaas) ooit eens gefilmd voor de 'Aso Show', een verborgen-camera programma. Weken later werd ik nog steeds door mensen op straat uitgelachen! Maar ja, dat is de tol van de roem .
Vroeger ook eens op tv geweest met een kinderkoor Maar daar wil ik het dus niet meer over hebben.
en af en toe zie ik me wel eens langswandelen bij reportages van at5 en zo
quote:
op 05-09-2000 om 12:36 PM schreef Zanderrr het volgende:
Zelf ben ik (helaas) ooit eens gefilmd voor de 'Aso Show', een verborgen-camera programma.
ow, was jij dat?
ik heb meegedaan aan DenkTank. Mijn homevideo voor BOVEN DE 18 is afgekeurd. De adverteerders haakten af
Maar dat was allemaal vroeger =zucht= ... tegenwoordig sta ik niet meer zo in de belangstelling van de media
quote:
op 05-09-2000 om 12:36 PM schreef Zanderrr het volgende:
Hee, ben JIJ wel eens op TV geweest?Heb je ooit eens meegedaan aan een TV-programma? Was jij deelnemer aan Over de Rooie? Had jij een gastrol in GTST? Ben jij wel eens gefilmd door de verborgen camera? Vertel hier over jouw 'fifteen minutes of fame'!
Zelf ben ik (helaas) ooit eens gefilmd voor de 'Aso Show', een verborgen-camera programma. Weken later werd ik nog steeds door mensen op straat uitgelachen! Maar ja, dat is de tol van de roem
.
Oh ja? Wat had je dan precies gedaan?
* Arcee vraagt zich af wat verbal dan precies doet.
bij Telekids en op rtv drente en PLAE@ heeft ook nog in de krant gestaan !!
Een keer een volle uitzending in Villa Achterwerk gezeten (toen nog met Trud en Pe).
Op SBS6 toen de A*Teens op hadden getreden in de Fame music (surry, surry).
En een keertje bij de TMF Showcase (zie je mij heel uitbundig zwaaien naar Natascha van Close II You (weer zoiets), die zwaaide toen heel leuk terug omdat ze mijn lichtgevende t-shirt herkende van een optreden een week daarvoor Aanschouw Gellarboy, de Close II You groupie!!!
Nee, nee, zo erg was het niet...
quote:
op 05-09-2000 om 01:41 PM schreef Verbal het volgende:
* Gellarboy 's naam staat dagelijks op een aftiteling. Telt dat ook mee?.
Aftiteling van welk programma, V. ???
quote:Dat lijkt mij nou een leuk spelletje... Zoek Verbal op de aftiteling...
Aftiteling van welk programma, V. ???
Hint: voornaam is Robert
degene die het als eerste goed heeft gaat door voor de koelkast...
_ik wist trouwens niet dat jij ook op een aftiteling staat, Gellar _
V
------
Save a tree, eat a beaver...
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal (Datum 10 Mei 2000).]
Gegroet,
Djeez
Maar mijn achteraf leukste verschijning op TV duurde maar 2 seconden: ik had gespijbeld van school om naar een demonstratie te kunnen gaan. Perfekt ingekleed, dus met een vervalst briefje van mijn ouders voor de schoolleiding, en om mijn ouders geen argwaan te doen krijgen netjes op de normale tijd "uit school" thuisgekomen....kom ik 's avonds met mijn smoel op TV! Tja DAAR had ik bij mijn mooi uitgewerkte plannen geen rekening mee gehouden!
quote:
op 05-10-2000 om 09:47 AM schreef Verbal het volgende: Dat lijkt mij nou een leuk spelletje... Zoek Verbal op de aftiteling...Hint: voornaam is Robert
_ik wist trouwens niet dat jij ook op een aftiteling staat, Gellar
_
Heeej, ja. Hij heeft mijn naam ingevuld... Had ff niet op de UBB gelet...
Je maakt het ons wel erg moeilijk V.
Kun je niet nog de zender erbij noemen???
quote:
Je maakt het ons wel erg moeilijk V.
Kun je niet nog de zender erbij noemen???
tussen pakweg 18.00 en 21.00
suc6 Gellar...
V
onee da's niet dagelijks gelukkig.
en die's ook niet zo verbal 'ingostelt'.
schrijf je mee aan soapscripts?
of aan 't journaal?
pff wat is er nog meer dagelijks op... koffietijd? sesamstraat?
* DIGGER is ook wel eens op TV geweest.
Heel veel bij/rondom voetbalwedstrijden, dus zowel in sport uitzendingin als uitzendingen over voetbalwedstrijden (lees rellen of daarop sensatie beluste programma's ).
Verder ook wel eens op TV oost nu, bij dingen over Twente stad en Majesteit, het is tijd voor Twente en een regio muziek programma. Dat alles overigens met lui van mijn studentenvereniging, die die 2 eerstgenoemde acties begonnen zijn.
* DIGGER heeft overigens in de kolom met allerlei meldingen van de politie ook wel eens de krant gehaald.
P.S. Fannetje....ik vind je user tekstje nu echt leuk....en ja je hebt gelijk, khad er nog geen copyright op gezet dus je mag um gebruiken van me
quote:
op 05-09-2000 om 03:53 PM schreef SunChaser het volgende:
ow, was jij dat?Mijn homevideo voor BOVEN DE 18 is afgekeurd. De adverteerders haakten af
Ooh en Priscella was als klein meisje te zien op Wordt Vervolgd met Han Peekel deed Katrien Duck na
quote:
op 05-11-2000 om 09:39 AM schreef Verbal het volgende:
In eerdere posts heb ik al eens aangegeven wat voor soort programma ik maak...
Volgens mij is het een quiz...
Ik heb mezelf ook weleens voorbij zien komen ja. Is ook niet zoooo bijzonder hoor met een regionale omroep als AT5 in de buurt.
quote:
op 05-11-2000 om 01:32 PM schreef Priscella het volgende:
[Ooh en Priscella was als klein meisje te zien op Wordt Vervolgd met Han Peekel deed Katrien Duck na
Ik dacht je al te kennen. Ik deed toen MiepMiep na
quote:nee
Op dinsdag 09 mei 2000 13:41 schreef Verbal het volgende:
<font color=purple>* Verbal 's naam staat dagelijks op een aftiteling. Telt dat ook mee?.</font>
[Dit bericht is gewijzigd door 187 op 10-12-2001 21:52]
quote:Nou ben ik alsnog wel benieuwd wat er dan te zien was op tv? Hoe kwam je over op tv-kijkend Nederland, wat heb je ingodsnaam (mis)daan
Op dinsdag 09 mei 2000 12:36 schreef Zanderrr het volgende:
Zelf ben ik (helaas) ooit eens gefilmd voor de 'Aso Show', een verborgen-camera programma. Weken later werd ik nog steeds door mensen op straat uitgelachen! Maar ja, dat is de tol van de roem
Vertel.
Wat heb je eraan... nix
quote:volgens mij was je laatst ook nog ergens te zien, weet niet meer precies in wat maar erg slim kwam je niet over.
Op donderdag 11 mei 2000 13:32 schreef Priscella het volgende:[ .....]
Hahaha lol! Das op Fox8 nie? Lach me dubbel om die mensen<P>Ooh en Priscella was als klein meisje te zien op Wordt Vervolgd met Han Peekel deed Katrien Duck na
[Dit bericht is gewijzigd door PLAE@ op 13-12-2001 17:28]
Tot mijn grote spijt werd het maarliefst 3x herhaalt!
quote:Volgens mij wel gezien ja; ik kan me herinneren dat ik met mijn jc smakelijk heb zitten lachen om die Verikipjes
Op woensdag 19 december 2001 14:22 schreef www.existenz.nl het volgende:
Ik ben op tv geweest met mijn hele dispuut van Veritas.
Bloed, zweet en tranen heette dat! Een hele aflevering over een groep meiden op stap.Tot mijn grote spijt werd het maarliefst 3x herhaalt!
En een paar jaar geleden met de Top40 die bij ons op school was. (had toen i.v.m. tussenuur ook nog de kans een praatje met Birgit te maken die moest optreden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |