Zou je kunnen doen, dan mag je vast ook wel in de uitzending komen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee 1e keer. Ben wel benieuw wat ik aan het eind van het seizoen overhoudt.
Leuk bedacht! Nu hopen dat hij er veel goed heeft.quote:
De uploader van dit filmpje lijkt me echt een wereldgozer.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef koemleit het volgende:
hahaha ook mooi om te zien hoe hij zit te lachen als ze ingemaakt worden
Schele dorpspastoor is dat.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:10 schreef Evertjan het volgende:
mensen zometeen Hans van Breukelen op ned 2 over god.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:10 schreef Evertjan het volgende:
mensen zometeen Hans van Breukelen op ned 2 over god.
Je lijkt wel de Boskamp van de Hilversumse kanalen. Straks ook even naar een Scandanische.. misdaadserie kijken?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:50 schreef Evertjan het volgende:
voor de nachtbrakers zo op radio 1 Andy van der Meijde bij de Echte Jannen van Powned
Jullie denken toch niet dat de enige reden dat Emile morgen aanschuift is omdat hij van Sport1 dit aan moet kondigen en dat dit sponsorverplicht is?quote:SPORT 1
Sport 1 is de maand februari gratis te bekijken op digitale televisie via de kabel, CanalDigitaal of KPN i-TV.
ff kijkenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:58 schreef Caland het volgende:
FC Rijnmond met de Boss voor de liefhebbers. Formidabel.
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan denkt dat Kaapverdië tegen Zambia heeft gespeeld, een feitelijke onjuistheid. Hier zal hij denk ik mee worden geconfronteerd de volgende keer dat hij bij VI zit.
Nee niets van dat.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd. Moest een ex-soapacteur uit GTST een bepaalde ziekte krijgen?
DWDD-meet, hoe moet ik me dat voorstellen, gesprekken met vreemden volledig bestaande uit welbekende DWDD-uitspraken als ... shamone!quote:
Gaan ze ook hun top 5 ergernissen van de maand achter elkaar vertellen?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
DWDD-meet, hoe moet ik me dat voorstellen, gesprekken met vreemden volledig bestaande uit welbekende DWDD-uitspraken als ... shamone!
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
Het is al bijna 31 januari.
[ afbeelding ]
V-I HOO-LI-GANS!
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
In het Volkskrant interview met Sierd de Vos las ik trouwens dit:
[..]
Jullie denken toch niet dat de enige reden dat Emile morgen aanschuift is omdat hij van Sport1 dit aan moet kondigen en dat dit sponsorverplicht is?
Nee, ik denk dat Emile mag komen wegens zijn enorme expertise.
Mwah, meer Rupert Murdoch.quote:Op maandag 28 januari 2013 02:06 schreef DrDentz het volgende:
Wat me dan tegenstaat aan dit landje is dat je nu al weer in de media berichten hoort over dat op 31 januari de koningin jarig is maar dat de verjaardag van Derksen op diezelfde dag doodgezwegen wordt. Ik heb helemaal niets tegen de koningin, prima vrouw, maar het enige dat ze voor haar roem heeft moeten doen is geboren worden in het juiste nestje, terwijl de heer Derksen zich van dertien-in-een-dozijn-backje van Veendam heeft opgewerkt tot de Berlusconi van de lage landen.
Kijk nog maar eens in dat topic, onze posts zijn in een kwaad daglicht gesteld door ene hexje. Dit geval ken ik verder niet maar die zal zeker geen verdedigende middenvelder gespeeld hebben.quote:
Die baas van jou is niet goed bij zn appel.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:33 schreef satecl het volgende:
Ik moet waarschijnlijk werken vanavond.
Vroeger in m'n cowboytijden zei ik gewoon dat ik echt niet kon. Meldde me des noods ziek en lag lekker op de bank. Broekie uit natuurlijk. Helaas begin in verstandig te worden.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:23 schreef BobW het volgende:
[..]
Die baas van jou is niet goed bij zn appel.
Twente speelde kut.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:42 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Twee fout deze keer. Het is dat Feyenoord zo kut speelde, anders 3 fout. ^^
Ja zeker. Dat zal een kijkcijfer record worden vanavond!quote:
Ik vind het maar een modale gast. En kan hem eigenlijk ook niet serieus nemen.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja zeker. Dat zal een kijkcijfer record worden vanavond!
Toch voel ik me er niet lekker bij. Die baas van mij, een ijdeltuit, komt zelf niet eens op kantoor. En satecl moet gewoon werken. Hij verpest mijn maandagavond.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:36 schreef Arn0 het volgende:
Ja, ik zei altijd tegen satecl hetzelfde, toen we 21 waren, deden we de gekste dingen. Maar nu je 50 bent moet je gewoon gaan werken en je niet ziek gaan melden om een TV-programmaatje te zien. Dan heb je professionele hulp nodig.
Gelukkig heeft Frans De Laat hem geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |