SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:15 schreef Oliver23 het volgende:
De VI momenten uit de TV Kantine van gisterenWat is Nederland toch een smakeloos landSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:15 schreef Oliver23 het volgende:
De VI momenten uit de TV Kantine van gisterenBedankt voor de uploadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat een slecht programma is dat zeg.
Wie?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:08 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond in TROS TV Show: Ivo thuis bij columnist, jurylid, presentator, acteur, danser, choreograaf en verdedigende middenvelder Jan Kooijemans!
Ja? Waar heeft ie dan gespeeld?quote:
Waar heb je het nu over dan, want ik volg die Afrika Cup niet zo.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moet ik een vraagje sturen aan Emile of hij ook wel eens zoiets heeft gedaan als Bony
Hij heeft zijn slurf getoond in een poging een Nederlands meisje te versieren.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waar heb je het nu over dan, want ik volg die Afrika Cup niet zo.
Dan langs in Oudewater?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
Het is al bijna 31 januari.
[ afbeelding ]
V-I HOO-LI-GANS!
Wat een ordinair topic, ik hou me daar ver van.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft zijn slurf getoond in een poging een Nederlands meisje te versieren.
Het bleken echter mannen van een forum die een grapje met hem uithaalden die de foto van zijn Ding (niet Dingetje) inmiddels gepubliceerd hebben.
Zie ook
VBL / Wilfried Boner
Kei originele meme gemaakt door mijquote:Op zondag 27 januari 2013 20:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een ordinair topic, ik hou me daar ver van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Nou ik heb die van Bony inmiddels gezien en hij is toch al bijna half zo groot als Johans bigstar.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een ordinair topic, ik hou me daar ver van.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kei originele meme gemaakt door mijDie badkamertegelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |