Zou je kunnen doen, dan mag je vast ook wel in de uitzending komen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee 1e keer. Ben wel benieuw wat ik aan het eind van het seizoen overhoudt.
Leuk bedacht! Nu hopen dat hij er veel goed heeft.quote:
De uploader van dit filmpje lijkt me echt een wereldgozer.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef koemleit het volgende:
hahaha ook mooi om te zien hoe hij zit te lachen als ze ingemaakt worden
Schele dorpspastoor is dat.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:10 schreef Evertjan het volgende:
mensen zometeen Hans van Breukelen op ned 2 over god.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:10 schreef Evertjan het volgende:
mensen zometeen Hans van Breukelen op ned 2 over god.
Je lijkt wel de Boskamp van de Hilversumse kanalen. Straks ook even naar een Scandanische.. misdaadserie kijken?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:50 schreef Evertjan het volgende:
voor de nachtbrakers zo op radio 1 Andy van der Meijde bij de Echte Jannen van Powned
Jullie denken toch niet dat de enige reden dat Emile morgen aanschuift is omdat hij van Sport1 dit aan moet kondigen en dat dit sponsorverplicht is?quote:SPORT 1
Sport 1 is de maand februari gratis te bekijken op digitale televisie via de kabel, CanalDigitaal of KPN i-TV.
ff kijkenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:58 schreef Caland het volgende:
FC Rijnmond met de Boss voor de liefhebbers. Formidabel.
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan denkt dat Kaapverdiė tegen Zambia heeft gespeeld, een feitelijke onjuistheid. Hier zal hij denk ik mee worden geconfronteerd de volgende keer dat hij bij VI zit.
Nee niets van dat.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd. Moest een ex-soapacteur uit GTST een bepaalde ziekte krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |