27 April 2014quote:Op maandag 28 januari 2013 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe en wanneer wordt de datum eigenlijk geprikt?
Flesje wijn toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:22 schreef Karina het volgende:
Je krijgt zeker geen tvgids erbij? Dan had ik er nog iets aan.
Ik bedoelde bij het lidmaatschap, vroeger als je lid werd van een omroep kreeg je elke week een tvgids in de bus.quote:
Voor een lidmaatschap met een gids moet je wel een stuk meer betalen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij het lidmaatschap, vroeger als je lid werd van een omroep kreeg je elke week een tvgids in de bus.
En dat flesje wijn gaat wel op
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik kon kiezen tussen een dvd van Paul de Leeuw of een dvd met hoogtepunten uit Kinderen Geen Bezwaar
Ik kijk op tvgids.nl enige nadeel is dat je maar 2 dagen vooruit kunt kijken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:25 schreef Specularium het volgende:
Ik koop soms nog steeds een tv-gids.
Slaat ook nergens op.
Ik vermoed dat je dan een lege (single layer!) DVDR had gekregenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Voor een lidmaatschap met een gids moet je wel een stuk meer betalen.
Ik kon kiezen tussen een dvd van Paul de Leeuw of een dvd met hoogtepunten uit Kinderen Geen Bezwaard. Die laatste leek me een zeer korte DVD, dus gekozen voor de eerste.
Vooruit plannen, zekerheid.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:31 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou je willen weten wat er over 3 dagen komt?
Kom jij dan Mexicano's Bakken als diner?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooruit plannen, zekerheid.
Geen idee eigenlijk, ik zal wel een control freak zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:31 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou je willen weten wat er over 3 dagen komt?
Waar moet jij vandaan komen dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Kom jij dan Mexicano's Bakken als diner?
Indien een haalbare datum kom ik ook wel.
Autisme is voor niemand leuk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik zal wel een control freak zijn
Uit Zwijndrecht, onder de rook van Rotterdam vandaan. Ik weet dus ook niet of dan Amsterdam in mag van Karina.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar moet jij vandaan komen dan?
Vroeger vond ik het gewoon handig om te weten, maar vraag me niet waarom. Gewoonte denk ik.quote:
Vooruit voor deze keer mag het.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Uit Zwijndrecht, onder de rook van Rotterdam vandaan. Ik weet dus ook niet of dan Amsterdam in mag van Karina.
Niet stiekem, ik ben er vrij open over dat ik best wel lief benquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:50 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is Karina stiekem wel lief, nohommo.
Het lijkt me wel leuk, ben al eens een keer eerder geweest. Alleen zaten ze toen nog tegenover Artis. Was wel meteen de jackpot met Jan Mulder, Jort Kelder, Prem, Maurice de Hond...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Ben jij er ook bij?
quote:Iedereen kan van zondag tot en met vrijdag in dit heerlijke, gezonde restaurant komen eten. Er is daarnaast een speciaal arrangement voor publiek van DWDD en P&W.
Ja en deze: Van de gestampte pot, is inclusief Claudiaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:05 schreef OProg het volgende:
De kaart:
http://www.msi.nl/mediacafeplantage/default.asp?navigatieid=2
Voor 16,50 heb je het menu 'alles uit de kast'. Is dat inclusief Marc-Marie Huijbregts?
Wat is deze?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:05 schreef OProg het volgende:
De kaart:
http://www.msi.nl/mediacafeplantage/default.asp?navigatieid=2
Voor 16,50 heb je het menu 'alles uit de kast'. Is dat inclusief Marc-Marie Huijbregts?
De weekkaart van het mediacafe, zoiets kan je dus verwachten.quote:
Er zit ook een Smullers tegenover. Dat deed ik wel eens om in de trein naar huis te kunnen bunkeren voor het in slaap vallen.quote:
quote:Salade Nicoise, met tempura van grietfilet, groene boontjes, gekookt eitje, rode ui en toefje basilicum-mayonaise
Dan kom ik nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:09 schreef OProg het volgende:
Helaas kan Robert Kranenborg niet gewoon een houtsnip klaar komen maken.
quote:Driebubbellaagse lasagne met zo uit het bospaddestoelen (o.a oesterzwammen en eekhoorntjesbrood), pompoen, walnootpesto, salsa napolitana en voor wie durft een amaretti-tapenade
quote:Gekonfijte eendenbout met een mousseline van knoselderij, puy-linzen, beetgare oergroenten en een jus van steranijs
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:12 schreef Karina het volgende:
Hebben ze niet gewoon patat met satehWat zijn dat voor pretentieuze gerechten.
Zelfs de friet kan niet gewoon normaal van Aviko zijn daar.quote:Onze biologische huisgemaakte frieten, een traktatie bij elk gerecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |