quote:Op maandag 28 januari 2013 01:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
DWDD-meet, hoe moet ik me dat voorstellen, gesprekken met vreemden volledig bestaande uit welbekende DWDD-uitspraken als ... shamone!
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaan ze ook hun top 5 ergernissen van de maand achter elkaar vertellen?
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:08 schreef DrDentz het volgende:
Als ik zie hoe hexje daar groene thee drinkt erger ik me al.
Krijg je een keer aandacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg je een keer aandacht.Ik ben gek op aandachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel een terechte klacht.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Vrouwen die voetbal kijken_!!!!! en bier drinken
![]()
Dat zijn ware woorden, iedereen heeft het recht op zijn mening, dus ook een hexje of een DrDentz maar mensen die zomaar uit de school klappen worden nergens gewaardeerd.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:17 schreef Specularium het volgende:
Snitchen is voor niemand leuk, hexje.
Ik drink zelden bierquote:Op maandag 28 januari 2013 09:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Vrouwen die voetbal kijken_!!!!! en bier drinken
![]()
Dat zou wel tof zijn, dan zien wij hem in levende lijve!quote:Op maandag 28 januari 2013 09:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
hopelijk komt Johan Derksen die dag net langs.
Wat is deze edit?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:28 schreef Tem het volgende:
Voetbal is voor mietjes met nette gekamde haartjes en glimmende schoentjes.
/no offense
Doe jij ook weleens mee aan 'Nederland in beweging'?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:53 schreef Karina het volgende:
Rugby vind ik ook wel leuk om naar te kijken, basketbal niet zo.
Nee, ik houd niet van bewegen. Ik haat sporten.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe jij ook weleens mee aan 'Nederland in beweging'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |