quote:
Dat is leuk inderdaad! Een keertje geweest heel lang geleden en die hebben lekkere patatjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:06 schreef hexje het volgende:
We kunnen bij onderstaand cafe restaurant eten
http://www.cradam.nl/menus
Natuurlijk hebben wij gratis WiFi!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:06 schreef hexje het volgende:
We kunnen bij onderstaand cafe restaurant eten
http://www.cradam.nl/menus
Alleen als jullie niet met mij gaan vechten dan wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is leuk inderdaad! Een keertje geweest heel lang geleden en die hebben lekkere patatjes![]()
En ik begrijp uit het "we" dat je ook mee komt?
Nee ben je malquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:14 schreef hexje het volgende:
[..]
Alleen als jullie niet met mij gaan vechten dan wel.
En jij bent ook een "ja"?quote:
Normaal gesproken wel.quote:
Leukquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel.Vrijdagen lukken bijna altijd wel.
quote:Per boeking maximaal 4 kaartjes
quote:
Oh dat is slim inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:35 schreef Karina het volgende:
Oh wacht dat is natuurlijk een idee! Gewoon EERST lid worden, dan krijg je nog iets. Had ik niet eens aan gedacht met mijn stomme kop
En lid worden is een tientje, dus nog goedkoper ook![]()
Ik ga mee, ben net vara lid gewordenquote:
Leukquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga mee, ben net vara lid geworden![]()
Of waaghals ook gaat weet ik nog niet.
Hmm, goeie tip.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je lid wordt via de website is het een tientje voor 1 jaar.
Smullers gebruikt toch nat karton als hoofdbestanddeel in zijn snacks?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Er zit ook een Smullers tegenover. Dat deed ik wel eens om in de trein naar huis te kunnen bunkeren voor het in slaap vallen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
Lid geworden met Misdaadbox erbij
En ik dacht slim te zijn, ik betaal met mijn creditcard dan hoef ik mijn e-reader niet te pakken. FOUTJE en ik wist de pincode van mijn credit card niet
Zat ik ook nog aan te denken, maar ik ben niet zo een kookgek. En die films zijn wel aardig. AL heb ik er al 2 gezien.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb dat 'kook'boek van Paul de Leeuw gekozen. Kan ik misschien nog iemand blij mee maken
Oh okee, ja die films zeiden mij niks eigenlijk. Dat boek is meer een autobiografie begreep ik, maar ik denk niet dat ik het ooit ga lezenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Zat ik ook nog aan te denken, maar ik ben niet zo een kookgek. En die films zijn wel aardig. AL heb ik er al 2 gezien.
De Heineken ontvoering vond ik best goed. En de Dominee vond ik ook spannend. De Grot ken ik niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, ja die films zeiden mij niks eigenlijk. Dat boek is meer een autobiografie begreep ik, maar ik denk niet dat ik het ooit ga lezen
Geen idee, heb hem bij mijn ouders laten bezorgen en daar ben ik volgende week pas weer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het wat of staat er alleen maar patat met mayonaise in?
Nee ik heb nog gekeken of er een nummer op het etiket stond of in de brief, maar dat was niet zo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, ik dacht dat dat in de brief zou staan. Ik heb ook nog geen mail ontvangen..
Hm, ja ik kijk nu in die 1e mail en daar staat dat ze binnenkort een mail sturen met het lidmaatschapsnummer. Zal nog wel komen dus, nog even geduld Karinaquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb nog gekeken of er een nummer op het etiket stond of in de brief, maar dat was niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |