quote:Bent u al VARA-lid?
Dan heeft u GRATIS toegang!
Nog geen VARA-lid?
De toegangsprijs is ¤ 11,50 per persoon, inclusief tweejarig VARA-lidmaatschap. U ontvangt dan óók nog in de studio, als welkomstcadeau, een VARA-cafébon! Deze is de avond van uw bezoek direct in te wisselen voor een hapje of klein flesje wijn in het Mediacafé. Met het bestellen gaat u ook akkoord met het aangaan van het VARA-lidmaatschap voor 2 jaar tot wederopzegging.
quote:- Iedere werkdag live vanuit DutchView Studio op het Westergasfabriek-terrein in Amsterdam
- U wordt om 17:15 uur verwacht
- De Wereld Leert Door- het nieuwe wetenschappelijke magazine van de VARA - wordt opgenomen voorafgaand aan de uitzending De Wereld Draait Door
- De opname van de De Wereld Leert Door begint om 18:30 uur en wordt om 22:30 uur uitgezonden op Ned 3
- Minimumleeftijd is 16 jaar
- Per boeking maximaal 4 kaartjes
- U ontvangt na uw betaling een e-mail ter bevestiging, die tevens als toegangsbewijs tot de studio dient.
quote:Op zondag 27 januari 2013 03:23 schreef EricOscuro het volgende:
Leuk, maar uit hoofde van welke functie organiseer je dit? Als liefhebber op Fok, of heb je werkelijk een band met dit programma (als zijnde redacteur of wat)?
Laten we het daar maar op houden.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:23 schreef EricOscuro het volgende:
Leuk, maar uit hoofde van welke functie organiseer je dit? Als liefhebber op Fok, of heb je werkelijk een band met dit programma (als zijnde redacteur of wat)?
Als iemand hier redacteur was dan zag het programma er stukken beter uit denk ikquote:Op zondag 27 januari 2013 03:23 schreef EricOscuro het volgende:
Fixed.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef OProg het volgende:
We moeten zorgvuldig uitkienen wanneer Sylvana Simons geen tafeldame is.
Een op twee kans dat hij er is, dus dan moet je net geluk hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Fixed.
Een uitzending met Peter R. lijkt me wel lachen. Maar ja, dat is niet van te voren uit te kienen.
Ja, want als je drie jaar lang dagelijks trouw achter je laptopje kruipt om de uitzending van die avond af te kraken, ben je natuurlijk uitermate geschikt om een kwalitatief hoogstaand tv-programma in elkaar te flansen.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:05 schreef Karina het volgende:
Als iemand hier redacteur was dan zag het programma er stukken beter uit denk ik
Thuisblijven voor VI.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:58 schreef Karina het volgende:
Vrijdag is denk ik ook niet handig voor de heren/dames die VI willen kijken.
En waarom denkt men nu opeens dat Specularium redacteur is
Weg met Sylvana, meer Humberto, meer Walter Lewin, Freek Vonk en elke week de Wereld kookt Door, geen youtubes meer bij DTVDD. Om te beginnen...quote:Op zondag 27 januari 2013 15:33 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ja, want als je drie jaar lang dagelijks trouw achter je laptopje kruipt om de uitzending van die avond af te kraken, ben je natuurlijk uitermate geschikt om een kwalitatief hoogstaand tv-programma in elkaar te flansen.
Je zal ze de kost moeten geven die daar voor thuisblijven.quote:
Je hebt ook van die mensen die je nooit ziet in het DWDD-topic en dan hierover gaan zeiken.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:33 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ja, want als je drie jaar lang dagelijks trouw achter je laptopje kruipt om de uitzending van die avond af te kraken, ben je natuurlijk uitermate geschikt om een kwalitatief hoogstaand tv-programma in elkaar te flansen.
Betaal jij de tickets naar een tropisch eiland? En als Vrijdag een beetje lekker is mag hij meequote:Op zondag 27 januari 2013 19:55 schreef tong80 het volgende:
En dan de Expeditie Robinson-meet op Vrijdag.
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
DWDD-meet, hoe moet ik me dat voorstellen, gesprekken met vreemden volledig bestaande uit welbekende DWDD-uitspraken als ... shamone!
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaan ze ook hun top 5 ergernissen van de maand achter elkaar vertellen?
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:08 schreef DrDentz het volgende:
Als ik zie hoe hexje daar groene thee drinkt erger ik me al.
Krijg je een keer aandacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg je een keer aandacht.Ik ben gek op aandachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel een terechte klacht.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Vrouwen die voetbal kijken_!!!!! en bier drinken
![]()
Dat zijn ware woorden, iedereen heeft het recht op zijn mening, dus ook een hexje of een DrDentz maar mensen die zomaar uit de school klappen worden nergens gewaardeerd.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:17 schreef Specularium het volgende:
Snitchen is voor niemand leuk, hexje.
Ik drink zelden bierquote:Op maandag 28 januari 2013 09:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Vrouwen die voetbal kijken_!!!!! en bier drinken
![]()
Dat zou wel tof zijn, dan zien wij hem in levende lijve!quote:Op maandag 28 januari 2013 09:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
hopelijk komt Johan Derksen die dag net langs.
Wat is deze edit?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:28 schreef Tem het volgende:
Voetbal is voor mietjes met nette gekamde haartjes en glimmende schoentjes.
/no offense
Doe jij ook weleens mee aan 'Nederland in beweging'?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:53 schreef Karina het volgende:
Rugby vind ik ook wel leuk om naar te kijken, basketbal niet zo.
Nee, ik houd niet van bewegen. Ik haat sporten.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe jij ook weleens mee aan 'Nederland in beweging'?
Snitchen!!quote:Op maandag 28 januari 2013 09:17 schreef Specularium het volgende:
Snitchen is voor niemand leuk, hexje.
Kijk dat zijn teksten.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:12 schreef hexje het volgende:
Uit het VI-topic:
VBL / Voetbal International #557 Johan praat onzin
[..]
[..]
[..]
Moet ik van iemand een smartphone zien te lenenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee joh, we blijven toch gewoon live meeposten om te melden hoe geweldig de meet is
Check.quote:
27 April 2014quote:Op maandag 28 januari 2013 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe en wanneer wordt de datum eigenlijk geprikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |