Pics.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Och jonge, ik ben nog uit de tijd dat alle Veronicameisjes tuinbroeken droegen zonder iets er onder. Met zo'n rode zakdoek uit de kontzak hangend. Dat was een trend door de pinupclub of zoiets.
Ben al op tv geweestquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Jammer, het leek me wel een leuk idee. En na dat carnavalsitem van gisteren kan het niet erger, dus wat dat betreft.... En dat jullie niet met je hoofd op t.v. willen vind ik wel een slap excuus, want dat komen jullie toch als het meisje achter Mathijs. Maar dat is natuurlijk wel een stuk anoniemer.
Tong80 misschien?
Ik dacht daar eigenlijk niks van.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:26 schreef tong80 het volgende:
Wat dachten jullie van Fok! stickers bij de meet ?
http://www.ikwilstickers.nl/?gclid=CKL316nsnrUCFYdd3god8lAAxg
Als vermomming om onherkenbaar te blijven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik dacht daar eigenlijk niks van.
Op het voorhoofd plakken?
Allemaal deze bril op.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Als vermomming om onherkenbaar te blijven.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Allemaal deze bril op.
[ afbeelding ]
Nee nog steeds niet. Ik wacht nog even deze week af en dan ga ik ze mailen.quote:
Is het bedrag al afgeschreven? Anders staat het nl. ook bij de afschrijving.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet. Ik wacht nog even deze week af en dan ga ik ze mailen.
Of nee, ik doe het nu meteenAnders vergeet ik het.
Oh goed plan. Laat even weten wat ze zeggen want ik heb het ook nog niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet. Ik wacht nog even deze week af en dan ga ik ze mailen.
Of nee, ik doe het nu meteenAnders vergeet ik het.
Volgens mij wel, goeie! Kijk ik daar even.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Is het bedrag al afgeschreven? Anders staat het nl. ook bij de afschrijving.
Eh, heel erg veel?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:25 schreef Karina het volgende:
Wat is leuker dan het object van je ergernis in "het echt" te gaan bekijken?
Dat is het toch ook?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:24 schreef Modus het volgende:
k dacht gewoon een meetje van een min of meer vast groepje kjkers.
Waarom zou dit niet een prima setting zijn?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar niet als in met een groepje ergens een sappie halen. Of hoort dat bij het programma?
..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou dit niet een prima setting zijn?
Je hebt ook figuren die naar een ESF meeting gaan terwijl ze hetero zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |