Vorige delen van deze reeks:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Waarom niet, ben je 12?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:11 schreef Studeur het volgende:
Ik durf geen foto van mezelf te posten
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Lijkt me kicken om op de markt fietsen te verkopen en dan de hele dag 'VERSE FIETS' te roepen lollersszeszhd![]()
![]()
![]()
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Waar light dat aan?quote:"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:13 schreef Onorgineel het volgende:
Lijkt me kicken om op de markt fietsen te verkopen en dan de hele dag 'VERSE FIETS' te roepen lollersszeszhd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cola Lightquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
omdat wat ik geleerd heb van FOK!: maak nooit je identiteit bekend op internetquote:
Haha ik sta er ook een paar keer in zie ik netquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef Unscrewed het volgende:
GC / Dagcijfers #226 Geen Leven
Hier ga ik sowieso in de top 10 komen vannacht.
Donderdag op #21 en vrijdag op #22Komt door dit topic
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:13 schreef Onorgineel het volgende:
![]()
![]()
Mooie dingen zijn dat.
![]()
Hooguit word je hoofd geshopped.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
omdat wat ik geleerd heb van FOK!: maak nooit je identiteit bekend op internet
Tof idee!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:13 schreef Onorgineel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit is zo'n naar lied. Het klinkt als een soort dodenmars voor kinderen met een ongeneeslijke ziekte oid..."Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger![]()
Een foto is niet gelijk je hele identiteit hequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
omdat wat ik geleerd heb van FOK!: maak nooit je identiteit bekend op internet
Fuck the EBU.![]()
22u is voorbij, TT klopt niet
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
haha ja dat had ik ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef Mano_ het volgende:
Thefuk?! Ik was op pagina 4 en toen wassie gesloten![]()
Damn, autorefresh is messing with the mind!
Fuck the EBU.![]()
Kinderen voor kinderen door volwassen gemaakt door kinderen van volwassenen met kinderen van volwassenen die volwasse kinderen hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Tof idee!![]()
Dit is zo'n naar lied. Het klinkt als een soort dodenmars voor kinderen met een ongeneeslijke ziekte oid...Dit -- Parkiet is mijn papa
Fuck ik sta er ook tussenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ik sta er ook een paar keer in zie ik net
Donderdag op #21 en vrijdag op #22Komt door dit topic
Woord.![]()
Ik ook eigenlijk, sinds ik dit topic vondquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:16 schreef OllieWilliams het volgende:
Haha ik post echt alleen maar in de topic trouwens en nergens anders
Woord.![]()
paradoxquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kinderen voor kinderen door volwassen gemaakt door kinderen van volwassenen met kinderen van volwassenen die volwasse kinderen hebben.Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Dat is niet goed van je. Meteen naakt op bed gaan liggen, papa komt je zo spanken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:16 schreef OllieWilliams het volgende:
mag ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is niet goed van je. Meteen naakt op bed gaan liggen, papa komt je zo spanken.![]()
ik ook bijna hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:16 schreef OllieWilliams het volgende:
Dit is gewoon het chillste topic wat er is. Omdat stoners sowieso chill zijn maar we sc'en ook over van alles en nog wat dus hoeven we er niet meer apart over te bitchen in een ander topicen als we een ander leuk topic hebben gevonden dan bespreken we dat hier
Wat een vriendenclubje groeit hieruit
Fuck the EBU.![]()
Pffff ik ben echt ff blij dat ik stoned ben. Zat echt ff vreselijk met mezelf in de knoop vandaag, zeg! Jeej voor wietEn voor dit topic
Combinatie wiet + dit topic maakt Moira weer blij
Fuck the EBU.![]()
Nee, dat zijn gewoon veel dezelfde woorden.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Gelukkig geen hawai t-shirt.quote:
You wonder what it would be like to see the universe through another person's eyes...then the realization hits you that you are forever a prisoner inside your own head.Dit -- Parkiet is mijn papa
#cut4bieberDit -- Parkiet is mijn papa
ik droeg nog tshirts met van die hele fletse hippiekleuren eropquote:![]()
want dat was in begin 90s
![]()
en ik kon toch m'n eigen kleren niet uit kiezen
Fuck the EBU.![]()
Dat heb ik me idd al eens eerder beseft. Echt naar is dat. Ik wil eens weten hoe andere mensen de wereld zien, of dieren ofzo. Misschien zien zij alles wel heel andersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef Unscrewed het volgende:
You wonder what it would be like to see the universe through another person's eyes...then the realization hits you that you are forever a prisoner inside your own head.
Fuck the EBU.![]()
Over dit soort dingen heb ik gisteren toch een gedachtes gehad. Als ik wappie en stoned ben probeer ik altijd the meaning of life te vinden en maak ik mezelf echt gekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef Unscrewed het volgende:
You wonder what it would be like to see the universe through another person's eyes...then the realization hits you that you are forever a prisoner inside your own head.
Misschien ziet iedereen wel allemaal andere kleuren maar denkt iedereen dat je het over dezelfde kleur hebt omdat iedereen is aangeleerd dat bijvoorbeeld deze tekst zwart is. Het kan zijn dat jij dit in het groen ziet en ik in het grijs, maar we denken allebei dat het zwart is. Ofzoiets.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heb ik me idd al eens eerder beseft. Echt naar is dat. Ik wil eens weten hoe andere mensen de wereld zien, of dieren ofzo. Misschien zien zij alles wel heel andersDit -- Parkiet is mijn papa
dat wilde ik net zeggenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Misschien ziet iedereen wel allemaal andere kleuren maar denkt iedereen dat je het over dezelfde kleur hebt omdat iedereen is aangeleerd dat bijvoorbeeld deze tekst zwart is. Het kan zijn dat jij dit in het groen ziet en ik in het grijs, maar we denken allebei dat het zwart is. Ofzoiets.![]()
![]()
hómmó*quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:ja.
GEEN WEG! Dat denk ik ook altijd!!! En ik probeer dat dan aan mensen uit te leggen maar die snappen dat niet, die zeggen dan "ja maar mijn blauw is toch ook jouw blauw?" en dan zeg ik "ja maar misschien zie ik wel als 'blauw' wat jij 'groen' zou noemen, we hebben alleen geleerd dat het zo heet, maar we kunnen niet omschrijven hoe de kleur eruit zietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Misschien ziet iedereen wel allemaal andere kleuren maar denkt iedereen dat je het over dezelfde kleur hebt omdat iedereen is aangeleerd dat bijvoorbeeld deze tekst zwart is. Het kan zijn dat jij dit in het groen ziet en ik in het grijs, maar we denken allebei dat het zwart is. Ofzoiets."
Fuck the EBU.![]()
Dit soort dingen kan je eindeloos over pratenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Misschien ziet iedereen wel allemaal andere kleuren maar denkt iedereen dat je het over dezelfde kleur hebt omdat iedereen is aangeleerd dat bijvoorbeeld deze tekst zwart is. Het kan zijn dat jij dit in het groen ziet en ik in het grijs, maar we denken allebei dat het zwart is. Ofzoiets.
Maar dat is niet zo want dan zouden er mensen zijn die deze tekst niet konden lezen omdat de achtergrond kleur teveel leek op de tekst kleur, en dat is niet zo.quote:
Ik ga vaak als ik stoned ben boeken en artikelen over relativiteit, kwantummechanica en dat soort weirde shit lezen. Alleen vergeet ik steeds wat ik 5 minuten daarvoor nou gelezen hadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
Over dit soort dingen heb ik gisteren toch een gedachtes gehad. Als ik wappie en stoned ben probeer ik altijd the meaning of life te vinden en maak ik mezelf echt gek![]()
Super interessant is het dan, maar zo frustrerend dat je het niet snapt gewoon![]()
![]()
Precies, maar wat ik net zei debunked dat weer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
GEEN WEG! Dat denk ik ook altijd!!! En ik probeer dat dan aan mensen uit te leggen maar die snappen dat niet, die zeggen dan "ja maar mijn blauw is toch ook jouw blauw?" en dan zeg ik "ja maar misschien zie ik wel als 'blauw' wat jij 'groen' zou noemen, we hebben alleen geleerd dat het zo heet, maar we kunnen niet omschrijven hoe de kleur eruit ziet"
maar als de achtergrondkleur ook anders isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo want dan zouden er mensen zijn die deze tekst niet konden lezen omdat de achtergrond kleur teveel leek op de tekst kleur, en dat is niet zo.![]()
en om nog verder.te.gaan wat als mensen vormen anders zien etc. en bijv geluid anders en.iedereen zelfde soort geluid leuk vind maar.voor de ander is misschien.wat ik als reggae hoor en hij als rock. en andere smaken![]()
Nee want ze hebben wel nog steeds dezelfde natuurkundige 'frequentie' enzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo want dan zouden er mensen zijn die deze tekst niet konden lezen omdat de achtergrond kleur teveel leek op de tekst kleur, en dat is niet zo.
Fuck the EBU.![]()
Ik niet, ik vind dit topic tries, erger nog: "blowen zou illigaal moeten zijn net zoals alcohol en gewonen sigaretten. "Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Als iedereen alle kleuren anders ziet, dan moet er iemand tussen zitten die (bijvoorbeeld) zwart als lichtgrijs ziet en de achtergrond als donkergrijs.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maar als de achtergrondkleur ook anders isDit -- Parkiet is mijn papa
Steek een sok in je mond.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef Nestalgie het volgende:
en om nog verder.te.gaan wat als mensen vormen anders zien etc. en bijv geluid anders en.iedereen zelfde soort geluid leuk vind maar.voor de ander is misschien.wat ik als reggae hoor en hij als rock. en andere smakenDit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik niet, ik vind dit topic tries, erger nog: "blowen zou illigaal moeten zijn net zoals alcohol en gewonen sigaretten. "![]()
![]()
Jullie hebben het hoog in jullie bol zitten he?
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger![]()
en zo bevredigend en eye-opening als je iets wél snaptquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ga vaak als ik stoned ben boeken en artikelen over relativiteit, kwantummechanica en dat soort weirde shit lezen. Alleen vergeet ik steeds wat ik 5 minuten daarvoor nou gelezen had![]()
Super interessant is het dan, maar zo frustrerend dat je het niet snapt gewoon![]()
Maar ik moet die zinnen dan altijd wel 100x overlezen voor ik ze snapmaar dat heb ik met simpele zinnen ook
Fuck the EBU.![]()
was jij niet die vent die allemaal foto's van jongetjes van 11 postte?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik niet, ik vind dit topic tries, erger nog: "blowen zou illigaal moeten zijn net zoals alcohol en gewonen sigaretten. "![]()
Nee hoor, het contrast verandert nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo want dan zouden er mensen zijn die deze tekst niet konden lezen omdat de achtergrond kleur teveel leek op de tekst kleur, en dat is niet zo.En kleuren zijn wel 'objectief waarneembaar': ze hebben een golflengte die de kleur bepaalt en die je kan meten.
![]()
![]()
eet mijn enorme flatsende neger penis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik niet, ik vind dit topic tries, erger nog: "blowen zou illigaal moeten zijn net zoals alcohol en gewonen sigaretten. "
neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
was jij niet die vent die allemaal foto's van jongetjes van 11 postte?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dit wilde ik zeggen, kon alleen de woorden niet vindenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee hoor, het contrast verandert nietEn kleuren zijn wel 'objectief waarneembaar': ze hebben een golflengte die de kleur bepaalt en die je kan meten.
![]()
![]()
doeiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik niet, ik vind dit topic tries, erger nog: "blowen zou illigaal moeten zijn net zoals alcohol en gewonen sigaretten. "Fuck the EBU.![]()
Misschien moet je hem zelf pijpen, ik kom wel een paar ribben verwijderen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
eet mijn enorme flatsende neger penis.
Was maar grapje, schatjequote:
Stoned genoeg om tetten te showen on cam?quote:
Heb ik die ooit geopendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ONZ / schattige leuke capuchon jongetjes
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stoned genoeg om tetten te showen on cam?Ever so smooth
![]()
![]()
quote:quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stoned genoeg om tetten te showen on cam?wat zisdeze
![]()
Hahahaaaa zo grappig hee zie je ook roze olifanten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ook looool zie allemaal regenbogen en epic unicorns ben echt diehard stoner420
![]()
quote:Ik ben alpha
dat zegt niksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee hoor, het contrast verandert nietEn kleuren zijn wel 'objectief waarneembaar': ze hebben een golflengte die de kleur bepaalt en die je kan meten.
![]()
wil je met me cammen?quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik dacht ik probeer het maar even ik snap het zelf ook niet meerquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
huh nee????? misschien is mijn wiet kapot???quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahaaaa zo grappig hee zie je ook roze olifanten?![]()
hahahahaha!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stoned genoeg om tetten te showen on cam?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom gewoon allemaal op skype cammen dat is leuk.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik zie groene olifantenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
huh nee????? misschien is mijn wiet kapot???
aightquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vrouwmensch nummer 3 in deze reeks, jeej
Tik 'm aanIk voel me fijntjesss
![]()
goeiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:30 schreef Unscrewed het volgende:
Kom gewoon allemaal op skype cammen dat is leuk.![]()
weet je wat ik soms doe?
ik steek dikwijls wiet in me capuchon heb ik dan altijd bijIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
![]()
Die baby
ja tochquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
epic wierd internet humor tumor 420 miemsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ook looool zie allemaal regenbogen en epic unicorns ben echt diehard stoner420
quote:Ik had er laatst ook een die zei "oh zal ik eens misbruik maken van het feit dat jij stoned bent?" en toen zei ik "hoe wou je daar misbruik van maken dan?
" en toen zei hij dat ik dan wat makkelijker na zou denken over het sturen van bikinifoto's enzo
![]()
Fuck the EBU.![]()
Ja van jouwquote:
zelfs als ik stoned ben doe ik dat soort ongein nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]Ik had er laatst ook een die zei "oh zal ik eens misbruik maken van het feit dat jij stoned bent?" en toen zei ik "hoe wou je daar misbruik van maken dan?
" en toen zei hij dat ik dan wat makkelijker na zou denken over het sturen van bikinifoto's enzo
![]()
![]()
![]()
Zit je al.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoewel ik niet veel post, pleur mij er ook effe tussen in OP s.v.p.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:31 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die baby
Fuck the EBU.![]()
gewoon doen, wil je anders naakt in een capuchontrui poseren ? vind ik geil. maar dan is dat niet echt naakt gewoon kutje bloot en benen je weet wel zoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]Ik had er laatst ook een die zei "oh zal ik eens misbruik maken van het feit dat jij stoned bent?" en toen zei ik "hoe wou je daar misbruik van maken dan?
je staat er alquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoewel ik niet veel post, pleur mij er ook effe tussen in OP s.v.p.
Fuck the EBU.![]()
Nah, is gewoon leuk even lekker impuslief.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zelfs als ik stoned ben doe ik dat soort ongein nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
Jawel. Je kegeltjes/staafjes (dunno welke, biologie was nooit m'n sterkste punt) adsorberen de golflengtes. Golflengtes staan vast per kleur, dus iedereen (met uitzondering van mensen met kleurenblindheid of kegeltjes/staafjes met overgevoeligheid/ondergevoeligheid) ziet in principe dezelfde kleuren.quote:
Kan het mis hebben hoor![]()
![]()
mocht je je bedenken mn dm staat openquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zelfs als ik stoned ben doe ik dat soort ongein niet![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, is gewoon leuk even lekker impuslief.Dit is een vaag gesprekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ha, zijn gezicht was al rood voordat hij een hap nam.quote:
nee preciesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zelfs als ik stoned ben doe ik dat soort ongein nietmaar sommige niet-stoners schijnen dus te denken dat je standards en normen en waarden heel erg veranderen als je stoned bent ofzo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
mocht je je bedenken mn dm staat open
Sorry ik ben stoned.quote:
Dan word ik raar ofzoietsDit -- Parkiet is mijn papa
hoe voelt het eigenlijk om stonend te zijn, kan je van andere dingen stoned zijn? huis tuin keukenmiddelen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee preciesmaar sommige niet-stoners schijnen dus te denken dat je standards en normen en waarden heel erg veranderen als je stoned bent ofzo
ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
mocht je je bedenken mn dm staat openDit -- Parkiet is mijn papa
hoe weten ze dat die golflengtes bij iedereen dezelfde kleuren gevenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jawel. Je kegeltjes/staafjes (dunno welke, biologie was nooit m'n sterkste punt) adsorberen de golflengtes. Golflengtes staan vast per kleur, dus iedereen (met uitzondering van mensen met kleurenblindheid of kegeltjes/staafjes met overgevoeligheid/ondergevoeligheid) ziet in principe dezelfde kleuren.
Kan het mis hebben hoor![]()
Snap ik wel, je word ook retegeilquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee preciesmaar sommige niet-stoners schijnen dus te denken dat je standards en normen en waarden heel erg veranderen als je stoned bent ofzo
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, is gewoon leuk even lekker impuslief.mindfuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
dat is bij sommige mensen wel hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet meteen dismissen
hoelangquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Dientje12 het volgende:
langste sessie ooit gehad om mijn joint te bouwen![]()
of mensen die denken dat je voelt dat je vliegt, dingen gaat zien etcquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
'hee.zie je al.dingen bewegen?!!?!?'![]()
Nee mang, dan veranderen je normen en waarden enorm! Dat weet iedereen jatog!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sorry ik ben stoned.
Dan word ik raar ofzoiets![]()
ik heb nog nooit een kutje gevoeld, iemand kandidaat?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
De groene kleur van een mooie wiettop is als referentie genomen. De golflengte daarvan is bepaald en aan de hand daarvan de rest van de golflengtes. Daaromquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hoe weten ze dat die golflengtes bij iedereen dezelfde kleuren geven![]()
![]()
Jnaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee mang, dan veranderen je normen en waarden enorm! Dat weet iedereen jatog!Dit -- Parkiet is mijn papa
15 min ofzo, omdat het wiet plakte dus bleef de vloei aan me vingers plakken en had geen zin om me handen te wassenquote:![]()
![]()
ga wegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb nog nooit een kutje gevoeld, iemand kandidaat?comedown hieroquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Moira. het volgende:
IS IEDEREEN HIER WEL STONED?
Deze shit gaat veel te snel jongens![]()
![]()
![]()
Ok nu ga ik hem roken hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Moira. het volgende:
IS IEDEREEN HIER WEL STONED?
Deze shit gaat veel te snel jongens![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap ik wel, je word ook retegeil[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
ik zie soms lichte visualisaties maar niet dat dingen bewegen soms wel. zag een x een muur trillen in de klasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
of mensen die denken dat je voelt dat je vliegt, dingen gaat zien etc
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
heb vijf mirajuranas geinjecteerd !!![]()
![]()
nee niet doen nu ben je instant gehandicapt en geoverdosistquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
heb vijf mirajuranas geinjecteerd !!Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
sluiten jllie mij maar uit, dan ga ik wel kapstok hangenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
mn 2e x was 1 uurquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
15 min ofzo, omdat het wiet plakte dus bleef de vloei aan me vingers plakken en had geen zin om me handen te wassen![]()
![]()
Het voelt gewoon als.. een stuk verse kip, dus voel maar in je moeder's broekje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb nog nooit een kutje gevoeld, iemand kandidaat?Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
dat is bij sommige mensen wel hoorNiet meteen dismissen
Dat heb ik dus echt niet he
Ik weet nog prima wat ik aan het doen ben, het duurt alleen allemaal fucking lang
Fuck the EBU.![]()
Omdat de golflengte de kleur bepaalt, simpelweg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hoe weten ze dat die golflengtes bij iedereen dezelfde kleuren geven![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
heb vijf mirajuranas geinjecteerd !!![]()
![]()
Heb net wietthee op, ben echt mellow nu
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Mischien moet je zoiets doen als deze jongenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
sluiten jllie mij maar uit, dan ga ik wel kapstok hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (18+)![]()
Same. En ik heb meer de neiging over niks na te denken en gewoon onzin neer te pleuren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]Dat heb ik dus echt niet he
Ik weet nog prima wat ik aan het doen ben, het duurt alleen allemaal fucking lang
jezus wat gaan jullie snel![]()
ik zal nog even reageren,je plaatje doet het niet, en de posts eronder die het probeerden te fixen ook nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha nee daarom denk ik soms ook dat ik wat moet minderen. Want als ik zeg dat ik toch wel 3/4 joints per week rook dan denkt iedereen gelijk aan dit soort volk (rechts):
[ afbeelding ]
En dat ben ik in de verste verte niethttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
haha ja echtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
of mensen die denken dat je voelt dat je vliegt, dingen gaat zien etc
Hoewel ik soms wel echt een soort trip heb voor 1 minuut lang. Dat ik helemaal van die ijzerige geluiden (kan het niet anders omschrijven) hoor bwongwongwongwong de hele tijd op verschillende toonhoogtes en echt ff moet zitten en naar beneden kijken en alles om me heen begint te draaien en wazig wordt enzo. Vind ik altijd beetje eng maar gaat zo weer over. Maar volgens mij is dat ook telkens geweest als ik bijv te snel op stond. Dat je dat gevoel sowieso al hebt, maar als je stoned ben nog 100x zo erg
Fuck the EBU.![]()
op link klikken en dan refreshen, werkte bij mijquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:39 schreef WarmZaad het volgende:
ik zal nog even reageren,
[..]
je plaatje doet het niet, en de posts eronder die het probeerden te fixen ook niet![]()
![]()
Gewoon je ogen dicht, achterover liggen en genietenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha ja echt
Hoewel ik soms wel echt een soort trip heb voor 1 minuut lang. Dat ik helemaal van die ijzerige geluiden (kan het niet anders omschrijven) hoor bwongwongwongwong de hele tijd op verschillende toonhoogtes en echt ff moet zitten en naar beneden kijken en alles om me heen begint te draaien en wazig wordt enzo. Vind ik altijd beetje eng maar gaat zo weer over. Maar volgens mij is dat ook telkens geweest als ik bijv te snel op stond. Dat je dat gevoel sowieso al hebt, maar als je stoned ben nog 100x zo erg![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien moet je zoiets doen als deze jongenWtf :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (18+)![]()
403 forbidden, al refresh ik 100 keerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
op link klikken en dan refreshen, werkte bij mij
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
kipsexquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
dat gebeurd somsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:41 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
403 forbidden, al refresh ik 100 keerDit -- Parkiet is mijn papa
goedzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als ik er morgen aan denk zal ik ook effe foto's maken en posten.het is weer tijd voor foto's
Fuck the EBU.![]()
xquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Electric wizardquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:40 schreef Trollscience het volgende:
eens kijken of ik een beetje terug kan komen
Vind vinum sabbathi en the hills Have eyes van dat album ook erg geniaaldas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:41 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
403 forbidden, al refresh ik 100 keer![]()
![]()
En toen zei ik: klik op de link dan hommoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:39 schreef WarmZaad het volgende:
ik zal nog even reageren,
[..]
je plaatje doet het niet, en de posts eronder die het probeerden te fixen ook niet
Fuck the EBU.![]()
die dikke is wel lekkerquote:
idd haha nadenken is veel te moeilijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Same. En ik heb meer de neiging over niks na te denken en gewoon onzin neer te pleuren.
Fuck the EBU.![]()
I, the Witchfinderquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Electric wizard
Vind vinum sabbathi en the hills Have eyes van dat album ook erg geniaalDopethrone
Electric Frost
eigenlijk wel bijna ieder nummer
die phasers in de laatste movement van altar of melek![]()
![]()
nog steeds nietquote:ik heb geen link gezien, kun je hem nog eens posten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
En toen zei ik: klik op de link dan hommo
ja maar het gaat erom hoe dat in je brein verwerkt wordt. onze ogen zien allemaal dezelfde 'natuurkundige' kleur maar noemen we in ons brein dat dan ook hetzelfde zegmaar jwzquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Omdat de golflengte de kleur bepaalt, simpelweg.Fuck the EBU.![]()
Uhm telefoon uitzetten is wel een aanrader btw.
Voor mensen met kik messenger, add me?
UnscrewedDit -- Parkiet is mijn papa
voer dan in 'tokkie wijf' en dan zie je vanzelf zo'n kampertypetje rechts naast ma tokkie zittenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:41 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
403 forbidden, al refresh ik 100 keerdie bedoelde ik
Fuck the EBU.![]()
link van de quote ([afbeelding])quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:43 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nog steeds niet
[..]
ik heb geen link gezien, kun je hem nog eens posten?Fuck the EBU.![]()
Dat had ik een keer, ik werd fucking pissig, zat mn jointjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, hij lag precies onder de vloei
achter mijn oor
Ook in moeilijke tijden.![]()
tozzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:46 schreef OllieWilliams het volgende:
mag niet binnen roken
ff naar buiten voor een peukje
Fuck the EBU.![]()
pffquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:46 schreef OllieWilliams het volgende:
mag niet binnen roken
ff naar buiten voor een peukjeDit -- Parkiet is mijn papa
Sowieso phasersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
I, the WitchfinderDopethrone
Electric Frost
eigenlijk wel bijna ieder nummer
die phasers in de laatste movement van altar of melek
Het einde van funeralopolis is ook heerlijk.
Vind overigens de Japanse band Boris ook echt geniaal
Neeee moeten we op een warme zomeravond doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:47 schreef Moira. het volgende:
fuck man die meet is er echt volgende week al
de wiet-meet
rook wietquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik heb moeite met typen, gelukkig kent mijn auto correct mijn stonede brein
ahquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
voer dan in 'tokkie wijf' en dan zie je vanzelf zo'n kampertypetje rechts naast ma tokkie zittendie bedoelde ik
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Sowieso phasers
Het einde van funeralopolis is ook heerlijk.
Vind overigens de Japanse band Boris ook echt geniaal![]()
even wat melatonine van mama jatten, anders slaap ik niet voor 8 uur morgenochtend
jaaaaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Neeee moeten we op een warme zomeravond doen
Fuck the EBU.![]()
Wat daN?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:47 schreef Moira. het volgende:
de wiet-meet![]()
![]()
haha die shit heb ik 2 jaar lang geslikt van die 3mg pilletjes van de neuroloogquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:47 schreef Studeur het volgende:
even wat melatonine van mama jatten, anders slaap ik niet voor 8 uur morgenochtend
Fuck the EBU.![]()
wtf dit gaat allemaal veel te snel ik volg het niet meerDit -- Parkiet is mijn papa
en waarschijnlijk als ik heb geblowed ga ik liggen en kom ik nergens meer aan toe zo ook niet aan dit topic
waar hebben we het over?Dit -- Parkiet is mijn papa
kwam ze pas nog tegen bij het opruimen, volle doosjes nog, maar helaas al 2 jaar overdatum en geel uitgeslagenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha die shit heb ik 2 jaar lang geslikt van die 3mg pilletjes van de neuroloog
Fuck the EBU.![]()
Klassieker uit het genre ja, Boris kan er ook wat van met nummers van een uurquote:das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
mooi, daar weet ik het een en ander vanquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
echt he ik loop elke keer minstens 10 posts achter, en als ik er op één reageer (ik moet vet lang over mijn zinnen nadenken) dan is het alweer 20 postsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:48 schreef Unscrewed het volgende:
wtf dit gaat allemaal veel te snel ik volg het niet meer
Fuck the EBU.![]()
scheer je weg, hontquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef Onorgineel het volgende:
Wiet is toch ook een soort melatonine?Dit -- Parkiet is mijn papa
Sowieso dat ik 5 mensen kan ontvangenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:47 schreef Moira. het volgende:
de wiet-meet
Lekker in Grunn chillen :dOok in moeilijke tijden.![]()
inderdaadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
echt he ik loop elke keer minstens 10 posts achter, en als ik er op één reageer (ik moet vet lang over mijn zinnen nadenken) dan is het alweer 20 posts
vind ik welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef Onorgineel het volgende:
Wiet is toch ook een soort melatonine?werkt voor mij prima
Fuck the EBU.![]()
en drone natuurlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Klassieker uit het genre ja, Boris kan er ook wat van met nummers van een uur![]()
![]()
ik ben ook in voor grunnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sowieso dat ik 5 mensen kan ontvangen
Lekker in Grunn chillen :dhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
maar ik denk dat er meer dan 5 mensen willen meetenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sowieso dat ik 5 mensen kan ontvangen
Lekker in Grunn chillen :d![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
waar ligt da?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
boveninquote:
oh fuck dat, ik woon in Noord-Brabant op naar utrecht danDit -- Parkiet is mijn papa
Maar, ken je Boris?quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:51 schreef Moira. het volgende:
Waar is dat ene filmpje die je gezien moet hebben als je stoned bent?https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Kom naar Eindhovenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja voor mij ook, uurtje of 3? En veel centjes (ben geen student meer/nog)
Ik woon wel in midden Nederland (pretty much precies) maar totaal geen gelegenheid om meets te geven hier
Fuck the EBU.![]()
Hahaa nja 10 kunnen ook wel, maar moet men eigen stoelen meenemenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar ik denk dat er meer dan 5 mensen willen meeten![]()
![]()
Of moeten direct in de stad afspreken, dan ken ik wel kroegen waar je bier
mag lurken en je J opsteken
nee die heb ik gister al gezienquote:
die andere waar ook echt bij staat "watch this when you're stoned"Fuck the EBU.![]()
Ik support ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:52 schreef OllieWilliams het volgende:
ik ben voor meet in de randstad!!Woord.![]()
hhmmquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee die heb ik gister al gezien
die andere waar ook echt bij staat "watch this when you're stoned"https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Mensen
Precies,quote:
Woar de trekker het land opsieren
en de vrouwen t zaad niet verklieren.Ook in moeilijke tijden.![]()
Niet.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
je bent vergeten al je zinnen te eindigen met "ja".quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Precies,
Woar de trekker het land opsieren
en de vrouwen t zaad niet verklieren.Dit -- Parkiet is mijn papa
peuk leukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:54 schreef OllieWilliams het volgende:
nog steeds geen peuk gedaan, blijf steeds posts lezenGoed teken, des te sneller de meet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil best echt meeten, maar ik ga niet meer dan 1 uur reizen
Ohja, jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
je bent vergeten al je zinnen te eindigen met "ja".
Shit, ik als ras-Groninger die dat vergeet
Maar diegene die Groningen willen, komen Grunn,
en rest bekiekt t moar ja
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ohja, ja
Shit, ik als ras-Groninger die dat vergeet
Maar diegene die Groningen willen, komen Grunn,
en rest bekiekt t moar jaIk als brabander die weet.
Waar woon je danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:54 schreef Unscrewed het volgende:
ik wil best echt meeten, maar ik ga niet meer dan 1 uur reizen![]()
![]()
heb 1 jaar in ass'n gewoon'quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Die moet je zeker checken, veel gave shit, heel gevarieerd tussen de albums. Zit op mn telefoon, anders had ik je gelinkt naar een geniale review van zo'n album van zequote:das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik woon in Ede.
Als 't niet meer dan 1,5 uur rijden is vind ik het best. Amsterdam, Rotterdam en Den Haag enzo zijn dan wel haalbaar voor mij.
Utrecht zou mij het chillst lijken denk ik
Wie woont er in Utrecht?
Fuck the EBU.![]()
Mag ik dan in je achterbak?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
Ik woon in Ede.
Als 't niet meer dan 1,5 uur rijden is vind ik het best. Amsterdam, Rotterdam en Den Haag enzo zijn dan wel haalbaar voor mij.
Wie woont er in Utrecht?
Oh, er zijn meer Eindhovense stoners? Waar komen jullie altijd? Haal bijna altijd bij de New wave, goede shit, helaas niet heel veel variatie. Maar de shit die je krijgt is echt goeddas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Utrecht is wel prima te doen. Alleen niet 's ochtends, vorige zaterdag/zondagochtend na een feestje 2 uur in een trein gezeten die ook een halfuur kon
wow ik ook!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh, er zijn meer Eindhovense stoners? Waar komen jullie altijd? Haal bijna altijd bij de New wave, goede shit, helaas niet heel veel variatie. Maar de shit die je krijgt is echt goed
Haha, Bert en Ernie met daaronder gangster rap
ik meen hetquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
heeft ie even zitten kiekenquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Misschien zijn we elkaar wel eens tegengekomen danquote:
Ik heb geen autoquote:moet met de trein (bedoelde eigenlijk reizen ipv rijden).
Maar wie heeft er allemaal gratis ov dan? Want die moeten niet zeiken over reistijd
Ik betaal meer dan 50 euro voor een retourtje groningen. Maar de 27 euro voor een retourtje Amsterdam kan ik eigenlijk ook niet kwijt
Fuck the EBU.![]()
Ik mag gratis reizen van Best naar deurnequote:Op zondag 27 januari 2013 00:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb geen automoet met de trein (bedoelde eigenlijk reizen ipv rijden).
Maar wie heeft er allemaal gratis ov dan? Want die moeten niet zeiken over reistijd
Ik betaal meer dan 50 euro voor een retourtje groningen. Maar de 27 euro voor een retourtje Amsterdam kan ik eigenlijk ook niet kwijt
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Misschien zijn we elkaar wel eens tegengekomen dan
Ik heb het gevoel dat je terminaal diep verdriet hebt door die PI van jouquote:Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
haha ja echtquote:Op zondag 27 januari 2013 00:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je terminaal diep verdriet hebt door die PI van jou
Fuck the EBU.![]()
Ik woon in Den Haag, maar niet echt praktisch om het hier te doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
Ik woon in Ede.
Wie woont er in Utrecht?Heb én huisgenoten én er mag niet binnen gerookt worden.
edit: Den Haag? Delft bedoel ik![]()
![]()
Past bij zijn vrolijke UIquote:Op zondag 27 januari 2013 00:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je terminaal diep verdriet hebt door die PI van jou![]()
Erge is dat een aantal medewerkers mij goed lijken te kennen, en hebben dan bijna altijd wel haze klaar liggen :pquote:das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
haha jij bent tantoe skaffaquote:Op zondag 27 januari 2013 00:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag, maar niet echt praktisch om het hier te doenHeb én huisgenoten én er mag niet binnen gerookt worden.
edit: Den Haag? Delft bedoel ikFuck the EBU.![]()
Reflecteerd mijn goevoelens en mening over today's society. hoe iedereen stuck zit in een box en maar weinig mensen eruit kunnen denken mensen zitten te ingezoomed laat maar geen zin om na te denken leg nog wel een keer uitquote:Op zondag 27 januari 2013 00:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je terminaal diep verdriet hebt door die PI van jou
Ik zie er best jong uit, en in de shop hier werkt er meestal maar 1 iemand die me onderhand wel kent, scheelt me weer keer op keer legitimerenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Erge is dat een aantal medewerkers mij goed lijken te kennen, en hebben dan bijna altijd wel haze klaar liggen :p
Herkenbare dingen, en dat uit je via je PI?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Reflecteerd mijn goevoelens en mening over today's society. hoe iedereen stuck zit in een box en maar weinig mensen eruit kunnen denken mensen zitten te ingezoomed laat maar geen zin om na te denken leg nog wel een keer uit
deepOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
Weet je de meet hoeft niet per se bij iemand thuis. Als iemand een toffe coffeeshop ergens in midden nederland weet waar je met een groep van 20 man mag zitten meeten en smoken, dan meeten we daar toch gewoon? Ongeacht of iemand daar woont
Fuck the EBU.![]()
Aan de andere kant moet je dan wel een goede shop hebben, ook qua volk enzo wat zich erin begeeft, hier is 't altijd nogal aggressief enzo, en niet langer dan een halfuurtje uit te houdenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Moira. het volgende:
Weet je de meet hoeft niet per se bij iemand thuis. Als iemand een toffe coffeeshop ergens in midden nederland weet waar je met een groep van 20 man mag zitten meeten en smoken, dan meeten we daar toch gewoon? Ongeacht of iemand daar woontOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
ik word vaak niet gesnapt omdat ik vrij filosofisch ben en als ik dan met mijn gedachtes aan kom zetten snappen mensen het niet en haken ze af.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Herkenbare dingen, en dat uit je via je PI?
deepDit -- Parkiet is mijn papa
hier in maasje 043 wordt alles dichtgegooid vanwege bendes skeere tijden sahbiquote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Moira. het volgende:
Weet je de meet hoeft niet per se bij iemand thuis. Als iemand een toffe coffeeshop ergens in midden nederland weet waar je met een groep van 20 man mag zitten meeten en smoken, dan meeten we daar toch gewoon? Ongeacht of iemand daar woont![]()
sowieso een mens ziet eigenlijk niks van de wereld mangquote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Reflecteerd mijn goevoelens en mening over today's society. hoe iedereen stuck zit in een box en maar weinig mensen eruit kunnen denken mensen zitten te ingezoomed laat maar geen zin om na te denken leg nog wel een keer uitFuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Erge is dat een aantal medewerkers mij goed lijken te kennen, en hebben dan bijna altijd wel haze klaar liggen :pdat is mooi toch
wie heeft er ondertussen >3 pilsjes op?Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik heb overigens een vriend van me die al een paar jaar filosofie studeert, waar ik ook regelmatig mee smoke. Je gaat alleen gek worden als je teveel nadenkt
ah ik heb dat bij mijn shopje ook allangquote:Op zondag 27 januari 2013 00:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik zie er best jong uit, en in de shop hier werkt er meestal maar 1 iemand die me onderhand wel kent, scheelt me weer keer op keer legitimerendaar kent iedereen me wel van gezicht haha
wordt ook altijd gematst als iets 10,50 is hoef ik maar 10 te betalen en krijg soms gratis vloei en tip
Fuck the EBU.![]()
Ik lust geen bierquote:Op zondag 27 januari 2013 00:06 schreef Unscrewed het volgende:
wie heeft er ondertussen >3 pilsjes op?![]()
![]()
>5
>8
>12?Dit -- Parkiet is mijn papa
Hier 4 HJ'squote:Op zondag 27 januari 2013 00:06 schreef Unscrewed het volgende:
wie heeft er ondertussen >3 pilsjes op?Ook in moeilijke tijden.![]()
about out to monoquote:https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: