Vorige delen van deze reeks:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ouyevoli op 26-01-2013 00:57:57 ]Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?![]()
ok ok maar moet het nou "Blowen." blijven of "Wiet." worden of "Skaffa zijn." worden of wat jullie zeiden maar ik vergeten ben en niet terug kan scrollen omdat nieuw topic?Fuck the EBU.![]()
Je kan beter dit in de OP zetten toch?
1 http://forum.fok.nl/topicchain/3931
Dat is 1 link naar alle delen. Straks zit je op deel 20 en dan heb je 20 linkjes in je OP
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Done that, bought a t-shirtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:55 schreef Moira. het volgende:
Doe btw nog ff linkje naar #6 in de op hihi
Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
en mijn UI onder stonersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:55 schreef Moira. het volgende:
Doe btw nog ff linkje naar #6 in de op hihihihi
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Klopt. Maar Moira.'s topic.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:56 schreef Fopje het volgende:
[ code verwijderd ]
Dat is 1 link naar alle delen. Straks zit je op deel 20 en dan heb je 20 linkjes in je OPOp zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
Kijk eens naar het woordje 'reeks' erboven, dat is een linkje hihiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:56 schreef Fopje het volgende:
[ code verwijderd ]
Dat is 1 link naar alle delen. Straks zit je op deel 20 en dan heb je 20 linkjes in je OP
Maar vond 't voor nu nog wel vet staan, zo
Fuck the EBU.![]()
Yes sir.quote:Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
MAAAAAAAAAAR Piye en ik vinden eigenlijk dat het "Voordat je reageert - Wiet." moet worden hihiFuck the EBU.![]()
Ja sorry ben langzaam hihiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:58 schreef Moira. het volgende:
Zie je het eindelijk? Wou net een screenshot makenWoord.![]()
Puik plan.quote:Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
Neuh hoezo alleen wietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:58 schreef Moira. het volgende:
MAAAAAAAAAAR Piye en ik vinden eigenlijk dat het "Voordat je reageert - Wiet." moet worden hihiWoord.![]()
Wat waren alle suggesties?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik weet toch heul niet hoe dat moetOp zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
Eigenlijk moet het heel serieus overkomen. Zoals ze soms waarschuwen dat je niet moet kutten in topics, maar dan dat je moet blowen en dat posts van nuchtere mensen verwijderd worden. Gebeurt niet echt natuurlijk.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
geen ideequote:
het moet iets zijn wat zowel wiet, als hasj en jointjes en bongs en cake en waterpijp enzo samenvat
Fuck the EBU.![]()
Maar misschien willen mensen niet blowen maar met waterpijp of bongs of spacecake etcquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:01 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
blowen maakt geen onderscheid tussen wiet en hashFuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: