Vorige delen van deze reeks:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ouyevoli op 26-01-2013 00:57:57 ]Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?![]()
ok ok maar moet het nou "Blowen." blijven of "Wiet." worden of "Skaffa zijn." worden of wat jullie zeiden maar ik vergeten ben en niet terug kan scrollen omdat nieuw topic?Fuck the EBU.![]()
Je kan beter dit in de OP zetten toch?
1 http://forum.fok.nl/topicchain/3931
Dat is 1 link naar alle delen. Straks zit je op deel 20 en dan heb je 20 linkjes in je OP
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Done that, bought a t-shirtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:55 schreef Moira. het volgende:
Doe btw nog ff linkje naar #6 in de op hihi
Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
en mijn UI onder stonersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:55 schreef Moira. het volgende:
Doe btw nog ff linkje naar #6 in de op hihihihi
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Klopt. Maar Moira.'s topic.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:56 schreef Fopje het volgende:
[ code verwijderd ]
Dat is 1 link naar alle delen. Straks zit je op deel 20 en dan heb je 20 linkjes in je OPOp zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
Kijk eens naar het woordje 'reeks' erboven, dat is een linkje hihiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:56 schreef Fopje het volgende:
[ code verwijderd ]
Dat is 1 link naar alle delen. Straks zit je op deel 20 en dan heb je 20 linkjes in je OP
Maar vond 't voor nu nog wel vet staan, zo
Fuck the EBU.![]()
Yes sir.quote:Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
MAAAAAAAAAAR Piye en ik vinden eigenlijk dat het "Voordat je reageert - Wiet." moet worden hihiFuck the EBU.![]()
Ja sorry ben langzaam hihiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:58 schreef Moira. het volgende:
Zie je het eindelijk? Wou net een screenshot makenWoord.![]()
Puik plan.quote:Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
Neuh hoezo alleen wietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:58 schreef Moira. het volgende:
MAAAAAAAAAAR Piye en ik vinden eigenlijk dat het "Voordat je reageert - Wiet." moet worden hihiWoord.![]()
Wat waren alle suggesties?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik weet toch heul niet hoe dat moetOp zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
Eigenlijk moet het heel serieus overkomen. Zoals ze soms waarschuwen dat je niet moet kutten in topics, maar dan dat je moet blowen en dat posts van nuchtere mensen verwijderd worden. Gebeurt niet echt natuurlijk.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
geen ideequote:
het moet iets zijn wat zowel wiet, als hasj en jointjes en bongs en cake en waterpijp enzo samenvat
Fuck the EBU.![]()
Maar misschien willen mensen niet blowen maar met waterpijp of bongs of spacecake etcquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:01 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
blowen maakt geen onderscheid tussen wiet en hashFuck the EBU.![]()
Dus: Niet reageren in dit topic als je niet onder invloed bent van cannabis. Posts van nuchtere mensen worden verwijderd. Rook, eet of verdamp veilig.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
dankuquote:
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Ja valt in het echt wel mee hoor, ik kon ze niet mooier positioneren voor de foto omdat ik precies vanuit een verkeerde hoek mijn hand moest fotograferen om het jointje te laten zien enzoquote:
Fuck the EBU.![]()
Maar da's niet waarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:03 schreef Piye het volgende:
Dus: Niet reageren in dit topic als je niet onder invloed bent van cannabis. Posts van nuchtere mensen worden verwijderd. Rook, eet of verdamp veilig.
Fuck the EBU.![]()
Ik vind 'm eigenlijk ook prima zo.quote:Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
maar dit vond ik wel een goeie van mezelf.quote:
Want dat hebben we ALLEMAAL gemeen hier: Cannabishihihihih
Fuck the EBU.![]()
En je bent getrouwd ook?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja valt in het echt wel mee hoor, ik kon ze niet mooier positioneren voor de foto omdat ik precies vanuit een verkeerde hoek mijn hand moest fotograferen om het jointje te laten zien enzo![]()
mogen niet getrouwde vrouwen geen ring dragen?quote:
Als je het wil weten, ik kreeg 3 jaar geleden van m'n toenmalige vriend een dure ring die ik dag en nacht droeg, toen ik het uitmaakte flikkerde hij dat ding in het bos, en voelde mijn ringvinger zich naakt. Daarom met vriendin nieuwe 15 euro ring gekocht.
Hence the ring. Maar van de bovenkant issie mooier
Fuck the EBU.![]()
Voordat je reageert
Hollandse Groente.https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Maar dan discrimineer je hasjrokers alsnog.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:07 schreef WarmZaad het volgende:
Voordat je reageert
Hollandse Groente.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
mogen niet getrouwde vrouwen geen ring dragen?
Als je het wil weten, ik kreeg 3 jaar geleden van m'n toenmalige vriend een dure ring die ik dag en nacht droeg, toen ik het uitmaakte flikkerde hij dat ding in het bos, en voelde mijn ringvinger zich naakt. Daarom met vriendin nieuwe 15 euro ring gekocht.
Hence the ring. Maar van de bovenkant issie mooier![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:07 schreef WarmZaad het volgende:
Voordat je reageert
Hollandse Groente.Maar wel leuk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar dan discrimineer je hasjrokers alsnog.Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
Ja wat moet het nou zijn dan? Dit houden?
Het enige wat ik me kan bedenken wat geen enkele 'stonersoort' buitensluit is gewoon 'Cannabis.'
Fuck the EBU.![]()
Fuck nee.. Ik heb gewoon een deel gemist. Verdomme dat krijg je als je een dag lang een leven hebtYour beauty never ever scared me.![]()
Ach joh blowen is goed. Hollandse Groente is ook leuk. Maakt ook allemaal niks uit eigenlijk.
haha erg is dat hequote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
Fuck nee.. Ik heb gewoon een deel gemist. Verdomme dat krijg je als je een dag lang een leven hebt
Fuck the EBU.![]()
aight dan houden we het wel gewoon zo totdat iemand erover zeurt of totdat ik schijt aan jullie heb en Fopje DM om het in Cannabis. te veranderen hihihiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:21 schreef Piye het volgende:
Ach joh blowen is goed. Hollandse Groente is ook leuk. Maakt ook allemaal niks uit eigenlijk.
Tijd voor een peukje
Fuck the EBU.![]()
Haha ja, ik heb jullie gewoon een topic lang in de steek gelatenquote:Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
aight dan houden we het wel gewoon zo totdat iemand erover zeurt of totdat ik schijt aan jullie heb en Fopje DM om het in Cannabis. te veranderen hihihi
Tijd voor een peukje
OHNEE IK BEN ZO DOM.
Ik kom er net achter dat mijn 3 Victorious afleveringen die ik aan het downloaden was nog op pauze stonden van een uur geleden!terwijl ik eigenlijk zo wil kijken en slapen
moet ik nog langer wachten
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:26 schreef Dimens het volgende:
Tering ik draai echt slecht tegenwoordig.
Fuck the EBU.![]()
Jointje dan maar om de tijd te doden?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:29 schreef Moira. het volgende:
OHNEE IK BEN ZO DOM.
Ik kom er net achter dat mijn 3 Victorious afleveringen die ik aan het downloaden was nog op pauze stonden van een uur geleden!terwijl ik eigenlijk zo wil kijken en slapen
moet ik nog langer wachten
![]()
![]()
Deel 6 zou toch vernoemd worden naar onze Cynthia?Ze heeft voor zoveel vermaak gezorgd! *begint te grinniken*
Your beauty never ever scared me.![]()
ah nee dat kan echt niet haha, heb er gister ook al laat op de avond nog een 2e bijgedraaid en enorm spijt gekregen dat ik niet eerder ben gaan slapenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jointje dan maar om de tijd te doden?
ik rook wel nog een peukje hihiFuck the EBU.![]()
Zojuist laatste jointje gerookt (ouderwets uit m'n raam). Lang geleden dat ik in een week zoveel heb geblowd eigenlijk.
Bohh die is echt tantoe lelijk, Gquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:32 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Bananabis [ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Komt echt door dit topicquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:33 schreef Piye het volgende:
Zojuist laatste jointje gerookt (ouderwets uit m'n raam). Lang geleden dat ik in een week zoveel heb geblowd eigenlijk.
Fuck the EBU.![]()
Heeft wel wat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:32 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Bananabis [ afbeelding ]Ja.quote:
Gaan we nu uittesten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Achja als 't maar rookt zeg ik altijd![]()
Haha inderdaad en een linkje hierheen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:38 schreef Moira. het volgende:
Disclaimer: Deze topicreeks is niet aansprakelijk voor overmatig cannabisgebruik.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
YpoooThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
goeie zaakquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Volgende keer maar eens mijn draaiskils in kaart brengen
Fuck the EBU.![]()
ik wil dat zo wel doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Volgende keer maar eens mijn draaiskils in kaart brengenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja wel oke maar hoe ga ik dat doen ik heb een mobiel en een laptop.
Hoe krijg ik hem van mijn telefoon op Fok!?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag hihi, ga ook lekker tukken denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Dubbele L met 10 euro wiet.
Rook je mee dan
En Dr. Mikey ook >?!
Fuck the EBU.![]()
oh ik ook haha ik doe er gerust een half uur overquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:46 schreef Dimens het volgende:
Halverwegen. Ik ben nog eens ontzettend traag ook.
Fuck the EBU.![]()
Duurt mij wel lang in de kou.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ik ook haha ik doe er gerust een half uur over![]()
Ik nu ook nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag hihi, ga ook lekker tukken denk ikMaar er zal vast een gelegenheid zijn om een
FOK! Smoke meeting te houden.
Spin ik 'm buitenstebinnen![]()
![]()
rechtstreeks vanaf mobiel kan met de app van "imgur".quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe krijg ik hem van mijn telefoon op Fok!?![]()
dropbox downloaden op je telefoon en op je laptop. Alle foto's die je dan maakt met je telefoon komen gelijk in een mapje bij je bestanden op je laptop te staan, en kun je zo dan via internet uploadenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe krijg ik hem van mijn telefoon op Fok!?
ik gebruik altijd tinypic maar die doet raar de laatste paar dagen, dus moet je ff 'image upload' ofzo googlen
Fuck the EBU.![]()
Merciquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:48 schreef CodeRood het volgende:
[..]
rechtstreeks vanaf mobiel kan met de app van "imgur".They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O ja ik had ook nog een fotoreeks van een L gemaakt, nog steeds niet geupload.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Dubbele L met 10 euro wiet.
Rook je mee dan
En Dr. Mikey ook >?!Ik doe morgen wel even.
Bij het 50e topic op Studeurs spacezolderquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik nu ook nietMaar er zal vast een gelegenheid zijn om een
FOK! Smoke meeting te houden.
Spin ik 'm buitenstebinnen
Fuck the EBU.![]()
Das over 6 weken al op dit tempoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij het 50e topic op Studeurs spacezolder![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:49 schreef Piye het volgende:
[..]
O ja ik had ook nog een fotoreeks van een L gemaakt, nog steeds niet geupload.Ik doe morgen wel even.
L's zijn wel de bom
Dat kan veeeeel eerderquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij het 50e topic op Studeurs spacezolder![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:32 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Bananabis [ afbeelding ]![]()
Niet dat ik het kan ofzo![]()
![]()
Hahaah laten we die maar snel vergetenquote:
Ik ben cursusleider jointjes draaien. Er zit een hele wetenschap achter.![]()
![]()
Lieve skatjes ik ga naar bedje toe
Van 12 tot 17 werken en daarna naar m'n mama's verjaardag toe, dus ik ben er later op de avond pas weer denk ik, hihikusjeknuffel
![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik kon het vroeger wel een beetje maar nu ik niet meer op school zit, ben ik het helemaal verleerd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaah laten we die maar snel vergeten
Ik ben cursusleider jointjes draaien. Er zit een hele wetenschap achter.![]()
Doei.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:53 schreef Moira. het volgende:
Lieve skatjes ik ga naar bedje toe
Van 12 tot 17 werken en daarna naar m'n mama's verjaardag toe, dus ik ben er later op de avond pas weer denk ik, hihikusjeknuffel
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kon het vroeger wel een beetje maar nu ik niet meer op school zit, ben ik het helemaal verleerd.
Geen nood aan de man, het is makkelijk![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: