Vorige delen van deze reeks:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Draaitechniek van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Draaitechniek van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Draaitechniek van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Draaikunsten van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Draaiskills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 24-01-2013 23:30:22 ]Fuck the EBU.![]()
Verzoekje in FB topic gedaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:57 schreef Moira. het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS] #4 - Stoned de BNN IQ-test doen :D
Oké kunnen jullie nu de TT veranderen in "te stoned voor een TT"?
Want dat ben ik blijkbaarFuck the EBU.![]()
Sukkelquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:00 schreef Midnight_snack het volgende:
Fuck, laatste grote vloei gescheurd![]()
Nou moet ik met kleintjes aan de slag
Fuck the EBU.![]()
Hoi liefjuuuuhquote:
Jij ook stoned?
Dit is trouwens echt geniaal
Zit helemaal los te gaan op dat refrein
Fuck the EBU.![]()
die stomme IQ test, ik ben hem nu wel zatquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:56 schreef Moira. het volgende:
Zo stoned dat ik vergeten ben de TT te veranderen
![]()
![]()
Ging gister ook al misHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Kut is dat om stoned te doen he?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
die stomme IQ test, ik ben hem nu wel zat
Fuck the EBU.![]()
nee sorry ben geen stoner van jouw niveauquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoi liefjuuuuh
Jij ook stoned?
Dit is trouwens echt geniaal
Zit helemaal los te gaan op dat refreinmaar ik steun je in je proces
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Haha liefdequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee sorry ben geen stoner van jouw niveaumaar ik steun je in je proces
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:04 schreef Midnight_snack het volgende:
Vanaf nu iedere dag de iq test doen
Fuck the EBU.![]()
Ben hier nog niet skaffa genoeg voorquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:06 schreef Moira. het volgende:
GIET IT OAN GIET IT OAN NEE IT GIET NET OAN
Woord.![]()
Ik ben hier te skaffa voorquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:06 schreef Moira. het volgende:
GIET IT OAN GIET IT OAN NEE IT GIET NET OAN
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Bohhh het blijft hangen gekquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:08 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ben hier nog niet skaffa genoeg voorFuck the EBU.![]()
mensen die stoned zijn
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:08 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ben hier nog niet skaffa genoeg voorHaha!quote:Ik ben hier precies skaffa genoeg voor
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: