hihiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja daar heb je eng genoeg gelijk ik.
quote:
Ik denk dat mama een neger is..quote:
quote:
Je hebt gewoon een schattig snoetje.quote:
hihi awh thanksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een schattig snoetje.
dat meisje in je fobo zou je toch echt niet van verwachten dat dat zo'n stevige blower isquote:
Groningen is zeker te ver?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie heeft er genoeg ruimte voor een chille meetplek (binnenshuis) zonder medebewoners?![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dat meisje in je fobo zou je toch echt niet van verwachten dat dat zo'n stevige blower is
Doe hetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
Ik heb de joint nog steeds niet aan terwijl hij wel klaar ligt
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef OllieWilliams het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_leuk_trucje_.html
Ik heb er nog 1 van gisteren en ga zo gelijk een nieuwe draaienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
Ik heb de joint nog steeds niet aan terwijl hij wel klaar ligt
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef OllieWilliams het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_leuk_trucje_.html
Haha nee daarom denk ik soms ook dat ik wat moet minderen. Want als ik zeg dat ik toch wel 3/4 joints per week rook dan denkt iedereen gelijk aan dit soort volk (rechts):quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dat meisje in je fobo zou je toch echt niet van verwachten dat dat zo'n stevige blower is
Plaatje doet het niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha nee daarom denk ik soms ook dat ik wat moet minderen. Want als ik zeg dat ik toch wel 3/4 joints per week rook dan denkt iedereen gelijk aan dit soort volk (rechts):
[ afbeelding ]
En dat ben ik in de verste verte niet
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha nee daarom denk ik soms ook dat ik wat moet minderen. Want als ik zeg dat ik toch wel 3/4 joints per week rook dan denkt iedereen gelijk aan dit soort volk (rechts):
[ afbeelding ]
als je zo door gaat wel. en volgens mij rook je wel iets meer dan 3/4 per weekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ah, FOK is gewoon gekquote:
Laatste voyeur(s) OllieWilliamsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
Ze keek eerst bij mijquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) OllieWilliams
Trollscience
Dientje12
Dientje12
Unscrewed
WarmZaad
Mano_
mangalie
WarmZaad
WarmZaad
Haha, iedereen meteen kijken
Wat een kut leven heb jij zegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef Unscrewed het volgende:
GC / Dagcijfers #226 Geen Leven
Hier ga ik sowieso in de top 10 komen vannacht.
hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Trollscience
Dientje12
Dientje12
Unscrewed
WarmZaad
Mano_
mangalie
WarmZaad
WarmZaad
WarmZaad wel vaak, zeg. Hij spuit zeker.. Warm Zaad.. he? He?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Trollscience
Dientje12
Dientje12
Unscrewed
WarmZaad
Mano_
mangalie
WarmZaad
WarmZaad
ja omdat ik op jouw reactie reageerdequote:
haha ik snap hemquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
WarmZaad wel vaak, zeg. Hij spuit zeker.. Warm Zaad.. he? He?
Dat vind ik niet lief van jou. Ik dacht dat we vrienden waren.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
WarmZaad wel vaak, zeg. Hij spuit zeker.. Warm Zaad.. he? He?
Hoort alles in dit filmpje paarsgestreept te zijn?quote:
ik ga nu niet met mijn stoned kop een foto van mezelf maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja omdat ik op jouw reactie reageerde![]()
btw wil ik me bij jullie ook een beeld kunnen vormen van met wie ik praat, maar keiveel hebben heul geen fobo en als je al een fobo hebt staat er geen foto in
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zelfs niet stoned lach ik om deze flauwe grap... Triest leven heb ik eigenlijk
Huh?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja omdat ik op jouw reactie reageerde![]()
btw wil ik me bij jullie ook een beeld kunnen vormen van met wie ik praat, maar keiveel hebben heul geen fobo en als je al een fobo hebt staat er geen foto in
Het light eraan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:10 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Hoort alles in dit filmpje paarsgestreept te zijn?
quote:
Iets voor vrouwen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:11 schreef Midnight_snack het volgende:
fobo maken. ook al weer zoveel werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |